Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 11:30
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-06-2004 @ 21:09 :
Veel mensen vergeten dat immigratie een belangrijk voordeel heeft: de beroepsbevolking wordt relatief groter.
zeker naarmate de bevolking langzaam maar zeker sneller afsterft.
Twee opties:
1. Met z'n allen meer kindjes maken
2. Immigratie toelaten.

Op den duur wordt alles onbetaalbaar als er minder mensen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2004, 11:32
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
red_and_black schreef op 16-06-2004 @ 12:13 :
prcies, het uitzetbeleid loijkt dan wel op de deportaties in `40-`45, en de regering voert een fascistisch beleid, maar ik heb geen nazi gezien
Ik blijf me verbazen. Dat mensen zomaar even snel het woord deportatie gebruiken.
Twee jaar geleden schreeuwde de overgrote meerderheid van Nederland om een stenger beleid, nu is dat er, begint iedereen te zeiken. Onbegrijpelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 12:57
Verwijderd
We hebben dus kortom een eerlijk beleid nodig
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 12:59
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 16-06-2004 @ 13:57 :
We hebben dus kortom een eerlijk beleid nodig
Dat komt er dus nooit.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 16-06-2004 @ 13:57 :
We hebben dus kortom een eerlijk beleid
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 18:29
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Sjied No Clue schreef op 15-06-2004 @ 21:18 :
Het CWI voorziet naast uitkeringen ook in werkgelegenheid..
Neemt niet weg dat ze nog steeds die parasieten van dienst zijn.

Citaat:
En de rechterlijke macht en een stel anarcho-kapitalisten gaan sowieso niet samen.
Maar de AAGU wel?

Citaat:
En ik keur de rechterlijke macht niet af, zij handelt immers volgens de regels die door de staat zijn opgesteld. Ik ben het enkel oneens met dit beleid en dat wilde ik kracht bijzetten door aan te geven dat ik het op dit punt niet met de rechter eens ben.
Uh-huh, maar als iedereen maar gebouwen ging bezetten omdat ze het er niet mee eens zijn, dan zou het een zooitje worden.
Oud 16-06-2004, 22:25
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 16-06-2004 @ 00:01 :
Jep, allemaal zeer lullig, dat ga ik niet ontkennen. Ook vervelend is het als we iedereen soepel binnenlaten. De werkloosheid groeit, we moeten meer uitkeringen betalen, grotere kosten in de gezondheidszorg. Dit alles zorgt ervoor dat ons systeem onbetaalbaar word en word afgebroken. Aangezien ik dat niet wil, wil ik al die mensen hier ook niet, aangezien het altijd de onder kant van onze maatschappij is die hieronder te lijden heeft, met als gevolg amerikaanse toestanden, oftewel verpaupering van ons land. Als we dat willen kunnen we meteen de VVD de macht geven
Met een goed werkend systeem moet het toch mogelijk zijn nieuwe Nederlanders mee te laten betalen voor uitkeringen en ziektekosten.. In theorie zou het ook mogelijk kunnen zijn immigranten voor meer werkgelegenheid te laten zorgen ipv meer werkeloosheid. Deze actie is dan ook goed om het debat in de regering nog meer aan te wakkeren. Ik ga nú een brief aan de krant schrijven.
Oud 16-06-2004, 22:28
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 16-06-2004 @ 19:29 :
Uh-huh, maar als iedereen maar gebouwen ging bezetten omdat ze het er niet mee eens zijn, dan zou het een zooitje worden.
Leve de anarchie!

Het is niet waar, het wordt niet gedaan, zie jij die mensen maar eens in beweging te krijgen. Ze zeggen ach en och en pas als er iets heel erg mis is (dan is het dus terecht) gaan ze eens denken aan actie.
Oud 16-06-2004, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Sjied No Clue schreef op 16-06-2004 @ 23:25 :
Met een goed werkend systeem moet het toch mogelijk zijn nieuwe Nederlanders mee te laten betalen voor uitkeringen en ziektekosten.. In theorie zou het ook mogelijk kunnen zijn immigranten voor meer werkgelegenheid te laten zorgen ipv meer werkeloosheid. Deze actie is dan ook goed om het debat in de regering nog meer aan te wakkeren. Ik ga nú een brief aan de krant schrijven.
Ja, maar wie wil je toelaten en wie niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 23:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Sjied No Clue schreef op 16-06-2004 @ 23:28 :
Leve de anarchie!

Het is niet waar, het wordt niet gedaan, zie jij die mensen maar eens in beweging te krijgen. Ze zeggen ach en och en pas als er iets heel erg mis is (dan is het dus terecht) gaan ze eens denken aan actie.
Mijn punt is dus dat niet elk groepje extremisten zomaar democratisch genomen besluiten kan gaan dwarsbomen als het hen niet zint. Zie je het al voor je, religieuze fundamentalisten die abortusklinieken bezetten?
Oud 16-06-2004, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 17-06-2004 @ 00:18 :
Mijn punt is dus dat niet elk groepje extremisten zomaar democratisch genomen besluiten kan gaan dwarsbomen als het hen niet zint. Zie je het al voor je, religieuze fundamentalisten die abortusklinieken bezetten?
Ja, stel je voor.

Zou toch wel een belachelijk land zijn waar dat gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 00:15
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-06-2004 @ 00:34 :
Ja, stel je voor.

Zou toch wel een belachelijk land zijn waar dat gebeurt.
Heh, nog niet zo lang geleden werden er met enige regelmaat bomaanslagen gepleegd door evangelistische fundamentalisten op abortusklinieken in Amerika.
En dan hebben het dus nog niet eens over geweldloos protest.
Oud 17-06-2004, 11:43
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 17-06-2004 @ 01:15 :
Heh, nog niet zo lang geleden werden er met enige regelmaat bomaanslagen gepleegd door evangelistische fundamentalisten op abortusklinieken in Amerika.
En dan hebben het dus nog niet eens over geweldloos protest.
tja maar dan hebben we t ook wel over een belachelijk land (understatement)...vandaag nog gelezen dat er de laatste jaren 7 medewerkers gedood zijn en iets van 375 bedreigt.
Reageren

Regels voor berichten