Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 16:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Toddek schreef op 21-06-2004 @ 17:02 :
ik drink heel vaak met me vader,
ik heb ook een keer pillen met hem geslikt...
en als ik thuis kom ja dan zit ik wel eens kei wazig bij ze op de bank hahaha
wauw zeg, wat gaaf.
Oud 21-06-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 18-06-2004 @ 15:09 :
Gister nog bij iemand anders, gelukkig waren die ouders ook niet nuchter

En normaal lul ik ff wat en ga ik achter de pc zitten.
wauw zeg, wat gaaf.

Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Toddek schreef op 21-06-2004 @ 17:02 :
ik drink heel vaak met me vader,
ik heb ook een keer pillen met hem geslikt...
en als ik thuis kom ja dan zit ik wel eens kei wazig bij ze op de bank hahaha
had je pa daar een reden voor om pillen met je te slikken?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:42
Mafheid
Mafheid is offline
Ben een keer natrippend van de LSD zonder geslapen te hebben bij mn opa en oma beland in mn eentje..
Oud 22-06-2004, 16:22
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 21-06-2004 @ 18:43 :
had je pa daar een reden voor om pillen met je te slikken?
nee was op een feestje, werden gratis pillen uitgedeelt, dus ja zijn eigenkeus, mijn eigenkeus.
Oud 24-06-2004, 19:27
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
per ongeluk wel ja, toen ik voor t eerst wiet had gebruikt meteen, en 3x daarna ook (logisch als ik dat gebruik om 10 uur s`avonds...zijn ze nog op)

maar meestal sneak ik meteen naar boven na n avond stappen
Oud 24-06-2004, 19:47
Type
Type is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 21-06-2004 @ 20:42 :
Ben een keer natrippend van de LSD zonder geslapen te hebben bij mn opa en oma beland in mn eentje..
Ik heb medelijden.

Ik denk alleen dat bij je opa en oma minder erg is dan bij je vader en moeder. Opa's en oma's merken zulke dingen minder snel...
Oud 24-06-2004, 20:15
Verwijderd
Mijn oma was gister lekker dronken. Ze zwalkte door de kamer en zat dikke onzin te lullen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 20:35
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Oma schreef op 24-06-2004 @ 21:15 :
Mijn oma was gister lekker dronken. Ze zwalkte door de kamer en zat dikke onzin te lullen
dat zelfprojectie van jou moet echt eens stoppen... je bent je oma niet
Oud 24-06-2004, 20:53
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
haha
vroeger (lees vorige zomer) heb ik echt zoooo vaak tot 3 uur snachts stoned met mijn moeder tv zitten kijken. dan keken we echt loze dingen als bassie en adriaan of tell-sell programmas hahahahaha.
k hoop maar dat ze t net zo leuk vond als ik.

Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 24-06-2004 @ 21:35 :
dat zelfprojectie van jou moet echt eens stoppen... je bent je oma niet
hehehe
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 17:53
O.B.
O.B. is offline
vanaf vandaag vakantie, dus heb ik met wat vrienden flink geblowd. Toen ik thuiskwam zag m'n moeder het meteen en dacht dat in de stad was geweest. Helemaal fucked-up met m'n moeder in de supermarkt rondgebanjerd..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 23:35
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
O.B. schreef op 25-06-2004 @ 18:53 :
vanaf vandaag vakantie, dus heb ik met wat vrienden flink geblowd. Toen ik thuiskwam zag m'n moeder het meteen en dacht dat in de stad was geweest. Helemaal fucked-up met m'n moeder in de supermarkt rondgebanjerd..
volgens mij zit je ook best vaag achter je kompjoetert of niet?
Oud 27-06-2004, 01:50
Verwijderd
mm ja ooit knetterstoned een film gekeken met mams
ik vond het vet
zij ook
dus dat was wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 21:20
Coral
Coral is offline
Jawel.. Veel gedaan. Vaak dat ik stoned thuis kwam en rustig Barend &van Dorp ging kijken met ze, of een of andere vage film, of een politieke discussie aanging met mn pa.. Of dat ik knetter aan tafel zat.. Lange tijd hebben ze t of niet gemerkt, of nooit wat van gezegd. Pas een paar maanden geleden merkte mn moeder wat op.. Ze vond t niet cool, maar ook zeker niet heeel erg ofzo, iig ze maakte er geen probleem van.

Nu blow ik eigenlijk maar heel weinig. Heb het ermee gehad denk ik, of gewoon een tijdje niet ofzo..
Oud 29-06-2004, 12:28
hap
hap is offline
Heerlijk hoe je bij opa en oma op de bank kan zitten en vragen naar je hoofd geslingerd krijgt over "Het was zeker al donker toen je thuis kwam?" en "drinken jullie al wel eens alcohol??" Nhuh. Het was nog niet donker. En tuurlijk geen alcohol.

Wel handig dat ik geen diepte kan zien, heb ik altijd een excuus als ik weer eens over de tafel struikel of de deur te vroeg tegenkom. (maar aan de andere kant ook wel weer rottig, want dan wordt het allemaal een tikkeltje erger)

Één nadeel, ik moet altijd pianospelen als ik ergens op bezoek ben ("ohh! die aanslag heb je van je vader!!), en dat werkt niet zo goed. Dan schuiven de toetsen allemaal een beetje op enzo...
Oud 29-06-2004, 17:31
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 17-06-2004 @ 21:02 :
ik kwam een keertje naar 14 uur feesten en 38 uur wakker thuis met enorme doppen. Toen vroeg mijn moeder zich wel af wat ik had uitgespookt

hahahhaha dat vroeg me moeder eerst ook weleens ...... Waar kom je vandaan!!!!!!!!!!!!!!

jah van school .....hoezo (op school flink lopen stomen dus)
dus wekte ik de indruk dat school me niet veel goed deed
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:55
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Type schreef op 24-06-2004 @ 20:47 :
Ik heb medelijden.

Ik denk alleen dat bij je opa en oma minder erg is dan bij je vader en moeder. Opa's en oma's merken zulke dingen minder snel...
Och jong wat zie je er moe uit, ga ff op de bank liggen, moet ik je wat te drinken halen?
Ja oma, met veel koekjes graag
Oud 30-06-2004, 15:34
Haligh
Haligh is offline
IK ben wel eens knetter thuis gekomen en totaal lam...
En kwam er toen achter dat onze kenissen voor de grap langs waren gedropt.

Tja...dus toen heb ik gezellig een glaasje wijn mee gedronken...en daarna was iedereen zo zat al een toeter en merkte ze het van mij niet meer
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 12:47
funkypunk
funkypunk is offline
nou, deze week dus weer
dinsdagavond de stad in, dronken geworden en stoned, dus gewoon helemaal leip. Beland ik in bed bij een vriend van mij en bel niet naar mn ouders en heb een afspraak met een oom van mij. ga daar wel naar toe, maar zit daar vet brak te wezen. kom uiteindelijk pas om 16.00 thuis aan, praat gewoon met mn moeder en ga dan slapen en douchen. ik kom regelmatig pas de volgende dag brak en zonder slaap s'ochtends thuis. gelukkkig zijn mn ouders wel realxed daarin
Oud 04-07-2004, 01:41
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 02-07-2004 @ 13:47 :
ik kom regelmatig pas de volgende dag brak en zonder slaap s'ochtends thuis. gelukkkig zijn mn ouders wel realxed daarin
Ja, kheb hetzelfde "probleem", maar gelukkig is mijn ma er ook rielekst in (denk ik)
Oud 04-07-2004, 16:53
Verwijderd
stoont thuis op de bank zijn ze wel gewend (ook stoont worden thuis op de bank)..

maar een mooi moment was ruim een jaar geleden op onze flower-power-examenstunt.. waren net met z'n 4'en betrapt met smoken in de engels-wc ("doe het dan op het schoolplein, maar niet binnen").. een grote lange lachkick terwijl de conrector ons op ons flikker gaf.. na veel "hahaha" en "ik-zal-het-nooit-meer-doen" stonden we weer buiten..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 19:53
Verwijderd
Mwha soms.. en als ik stoned thuis op de bank zit ben ik gezelliger en praat ik meer. En mijn ouders vinden dat maar wat leuk aangezien ik normaal niet zo heel veel praat.

Laatst kwam ik thuis, mams op de bank aan het pitten en mijn vader zat Judas Priest te luisteren. Kben bij em op de bank gaan zitten en meegeluisterd. Het was zo vredig en geweldig.

Zulke dingen zouden we nooit nuchter doen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 02:30
Wammus
Wammus is offline
Een keer ben ik helemaal stoned thuisgekomen en zat mn ma beneden tv te kijken. Ik er spacend naast gaan zitten. Ze heeft geloof ik wel een uur tegen me aan zitten ouwehoeren en ik heb alleen maar ja mam is goed mam ik ga naar bed mam gezegd.

Ook een keer bij mn pa. Ik was jarig geweest en dus komen mn oma en oom altijd langs bij mn pa. Een goede vriend van me was er ook. We (mn oma niet ) hebben tot 12 uur zitten zuipen en met z'n 4ren anderhalf krat bier weggezopen. M'n pa enzo gingen naar bed en wij gingen een stick roken (dat wist mn pa alleen niet ) dus wij staan in de tuin komt mn pa ineens naar buiten mja die was al halflam dus zegt alleen iets in de trand van ik ga nog ff tv kijken welterusten. Wij komen weer binnen en gaan er nog ff naast zitten. We hebben met z'n 3en ongeveer een uur voor ons uit zitten staren
Oud 05-07-2004, 13:10
Verwijderd
Mijn pa kwam laatst langs terwijl ik samen met me broer op ze kamer zat Vice City te spelen en net een dikke joint op stak. Hij zei nix. LB dacht ie.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:05
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Robo schreef op 05-07-2004 @ 14:10 :
Mijn pa kwam laatst langs terwijl ik samen met me broer op ze kamer zat Vice City te spelen en net een dikke joint op stak. Hij zei nix. LB dacht ie.
wat dacht ie?
Oud 05-07-2004, 18:38
Type
Type is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 29-06-2004 @ 19:55 :
Och jong wat zie je er moe uit, ga ff op de bank liggen, moet ik je wat te drinken halen?
Ja oma, met veel koekjes graag
zou machtig mooi zijn
Oud 06-07-2004, 09:24
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 05-07-2004 @ 16:05 :
wat dacht ie?
LB. Lekker Boeiend .
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:29
Footprint
Footprint is offline
lb
lambal
Oud 06-07-2004, 21:24
Prudentulo
Prudentulo is offline
Regelmatig, maar het is niet zo dat m'n relatie met hen erdoor verandert ofzo.. Als ik echt heel kneiter ben en ik blijf zeggen wat ik denk, dan wil het nog wel eens vaag worden. maja, das puur communicatief; of ik bedenk me dat het totale bullshit was, of het is allemaal heel duidelijk voor mij . Eitherway peer ik 'm dan wel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:08
Verwijderd
LB
Lekkere Blow
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:07
Rint
Rint is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 17-06-2004 @ 22:32 :

Stoned zit ik vaak genoeg thuis, maken ze niet zo'n probleem van gelukkig.
Gelukkig? Weet je dat wel zeker?
Oud 07-07-2004, 16:17
Verwijderd
pff niet zo overbezorgd
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 21:28
Verwijderd
Vaak zat, maken ze geen probleem, zelfs van de schorsing op school maakten ze geen probleem... behalve dan dat ik niet op schoolterrein had moeten blowen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 19:08
kutprinter
kutprinter is offline
Zeker wel zeer vaak naast me ma knetter op de bank gezeten, meetal merkjte ze nix, wat wel kut was was dat ze het tijdens het avond eten door had en in discussie ging met me over dat ik niet te vaak moest blowen enz, meestal weet ik me hier wel mooi uit te lullen maar zwaar stoned ging dat niet zo lekker, (het ene moment bedenk je een paar argumenten, daarna wil je die gaan vertellen en halferwege in je zin word je heel even afgeleid en daarna weet je niet meer wat je aan het zeggen was) ik werd dus behoorlijk uitgeluld door m'n ma

nog kutter was na heftig smoken bij een vriend van me thuis komen, vervolgens naar boven gaan om me moeder te ontwijken, die me dan naar beneden roept met de mededeling dat ze even met me moet spreken over iets, vervolgens begint ze : Je mentor belde, (lange stilte waarin ik dacht fuck wat is er nou weer voor gezeik met die kut school) en dan vervolgens met de mededeling komt dat een gozer uit m'n klas zelfmoord had gepleegd waarna ze natuurlijk helemaal met me wilde gaan praten hierover en bezorgd doen en weet ik veel wat, terwijl ik met me stonede hoofd de boodschap nog nauwelijks doorhad
Oud 17-07-2004, 19:29
Type
Type is offline
Toenet nog vaag tegenover mijn pa gezeten met eten, maar ik moet toch zeggen dat ik het eng blijf vinden, vooral met zijn staat van dienst enzo (hij is al 28 jaar politie-agent...)
Oud 18-07-2004, 08:26
Marilyn
Marilyn is offline
Mijn ouders hebben me vaak genoeg stoned gezien, tja..dat is nu eenmaal onvermijdelijk. Ik denk dat ze het wel merken(ze weten dat ik blow..), al doe ik nooit vaag als ik met ze aan tafel zit. Mijn ogen worden ALTIJD knalrood, dus daaraan is makkelijk te zien dat ik wat gerookt heb. Ze vinden het niet echt leuk, maar ik heb tegen ze gezegd dat ik niet van plan ben ermee te stoppen.
Oud 18-07-2004, 21:34
Wammus
Wammus is offline
mja ook wel eens stoned aan het avondeten gezeten. Was best vaag. Ik heb er drie kwartier over gedaan om mn bord leeg te krijgen . En mn ma maar doorlullen over hoe slecht het wel niet gaat op dr werk enzo. Ben maar zo snel mogelijk naar boven gevlucht.
Oud 20-07-2004, 14:50
Luna
Luna is offline
Gister kwam ik stoned thuis en het was de eerste keer dat mn moeder het merkte. Ze zat me echt helemaal te bestuderen en te lachen.
Aargh, ik voelde me al een beetje paranioa en wilde t liefst zo snel mogelijk weg. Stoned wil ik echt niet bij mn ouders in de buurt zijn, dat zien ze te goed.
Dronken of aangeschoten ben ik nooit in hun bijzijn, maar dat vind ik minder erg omdat je dat niet aan mn ogen ziet.
1 keer was ik behoorlijk dronken waar mn ouders bij waren en ze waren boos, niet omdat ik dronken was maar omdat ik hun(2,5 fles) wijn op had gemaakt.
Oud 20-07-2004, 14:54
Risce
Risce is offline
Zo zat ik laatst ook aan tafel, knalrode ogen. Ik staren naar mijn lasagne en alleen kijken als zij niet kijken. Mijn vader: "Je ziet er slecht uit. Je ogen zijn weer geel." Ik zei: "Ja, ik ga eerst even douchen, misschien helpt het."
Oud 20-07-2004, 16:55
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Hmmja komt wel eens voor.
Mijn vader merkt het niet en mijn moeder doet alsof ze het niet merkt. Meestal verdwijn ik met een stapel boterhammen met pindakaas naar boven .
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 18:22
Bleater
Bleater is offline
Na een een te grote hoeveelheid hasj, keerde ik samen met een maat terug naar de supermarkt om onze vreetkick te stillen. Onderweg parkeerde me moer haar auto, vlak voor de supermarkt om bootschappen te halen. Vervolgens vroeg ze waar ik geweest was.. Half stamelend zei ik : uit school. En het was nog wel zondag. Tja, toen wist me moeder wel hoe laat het was he
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 22:38
Milos
Milos is offline
Ik heb wel eens stoned op de bank gezeten ja. Ze zagen het niet eens
Oud 21-07-2004, 22:35
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Keertje na een nachtje doorhalen in een discotheek zwaar bezopen naar huis gefietst, was inmiddels 8 uur voordat ik in de buurt was (mijn ouders zijn nogal ochtendmensen ofzo) en toen ging ik nog een blowtje roken met een paar vrienden, ik zwaar stronken naar huis uiteindelijk om een uurtje of 9, half 10, zitten mn ouders vrolijk op de bank naar een of ander prutprogramma te kijken op de pit.

Ik met mn gare hoofd dr naast zitten, begint men pa een gesprek over zn computer ofzo en allemaal vage bullshit.
Dus ik op een gegeven moment na 10 minuten "ja, ja, ja" te hebben gezegd, in slaap gevallen op de bank.

Volgende wat ik zag was mn plafond in mn slaapkamer, mn pa had me naar boven getilt en me in mn bed gelegd.

Ik kom beneden, zwaar aan de kater, zegt mn moeder doodleuk: "Ja, misschien had je wat minder moeten zuipen vannacht, dan was je pa nu niet door zn rug gegaan."

Mja. Ouders zijn rare figuren.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 23:27
schimmel
schimmel is offline
hahahah briljant
Oud 23-07-2004, 03:06
p-chez
p-chez is offline
Ik zat altijd stoned bij m'n ouders. Maargoed, mijn ouders vinden 't ook niet erg als ik blow. Ik blowde ook gewoon thuis, in de huiskamer, bij m'n ouders.

Maar nu ben ik alweer een paar jaar gestopt. Soms heb ik wel zin om weer eentje op te steken als een kameraad van mij er hier eentje draait....
Reageren

Regels voor berichten