Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee probeer eens de Braadworst of de Vega Kroketten, de Mozarella kaassticks zijn ook zalig! In Engeland is het wel echt een paradijs voor vegetariers, als je daar vega knakworst koopt is het niet van echt te onderscheiden, maar Goodbite komt goed in de buurt van het Engelse vega eten, vooral de braadworst en de kroketten zijn best echt. Dus geef in ieder geval die 2 artikelen een kans en vergeet die rubberballen die inderdaad geen goede reclame zijn voor dat merk! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() En ik heb eczeem. Wat ook kan komen doordat ik veel melk heb gedronken vroeger. Eczeem word nl. ook gerelateerd met melk.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja, probeer het ze nou nog maar es duidelijk te maken... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar burgers zijn opzich altijd niet perse vleeswaar geweest. Dat is altijd gewoon een zooitje troep in een bepaalde vorm geweest. Daar heb ik geen moeite mee. En die van healthy planet is lekker ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Magoed. Ik ben ook geen "echte" vegetariër. Ik was vanaf mijn 9e pescotarïer maar sinds kort eet ik veel minder vis (vlees en kip eet ik helemaal niet btw). maar ik stop dus niet helemaal met vis eten want dan gaat mijn vader zeiken. ik eet het echter alleen als het ergens doorheen zit ofzo. Als ik dat niet zou eten, dan eten mijn ouders mijn portie op (je kunt nu eenmaal niet een half blikje kopen). Het is niet helmaal goed natuurlijk, maar ten opzichte van een half jaar geleden is het een grote vooruitgang want ik eet echt bíjna geen vis meer nu. En als ik uit huis ben kan ik er dus helemaal mee stoppen ![]() ontopic: tivall is een lekker merk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 21:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn vader beklimt nog eerder de himalaya zonder extra zuurstof dan dat hij van mij aanneemt dat veganist zijn gezond is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.veganisme.non-profit.nl/i...tm#deskundigen http://www.lekkerplantaardig.net/gezondhe.htm http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/ma...len/melk1.html http://www.veganisme.non-profit.nl/info/viv_003.htm Samengevat waarom veganisme gezond is: - Plantaardige vetten en mineralen kunnen vele malen makkelijker en beter door het menselijk lichaam worden opgenomen i.v.m. vetten en mineralen van dierlijke komaf - Plantaardige vetten bevatten geen cholestrol - Plantaardige voedingsproducten bevatten geen toegevoegde hormonen en andere troep i.v.m. voedingsproducten van dierlijke komaf - Het produceren van dierlijke voedingsproducten levert een vele malen hogere belasting van het milieu op (plusminus 500% meer energie + veel schadelijke afvalproducten als mest etc.) i.v.m. plantaardige voedingsproducten. De productie van dierlijke voedingsproducten zorgt er dus voor dat ons leefmilieu op den duur steeds meer verslechtert. Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 22:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is een product dat naar mijn idee toch heel wat ouder is. Voordat men vleesvervangers bedacht.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
OMFG wat kan ik hier nijdig om worden! bloemkool | 256 | 17-11-2004 18:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Boete voor verdrinken hond [Dierenrechten] Negrotiator | 49 | 07-08-2003 21:47 | |
Eten & Drinken |
vegetarisch Viv | 66 | 05-05-2003 21:47 | |
Eten & Drinken |
(goedkope) Vleesvervangers Lorelei.tmp | 12 | 17-04-2003 19:38 | |
Flora & Fauna |
**Ben Jij Een Vegetarier En waarom?** [Deel 2] [DFU]DutchGirllie | 135 | 19-07-2002 21:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vegetarisch eten....... Lady Ann White | 62 | 14-10-2001 19:16 |