Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2004, 19:17
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 23-06-2004 @ 19:51 :
Enkelen onder jullie lijken het helemaal niet erg te vinden als je vriend een ander begaapt maar tot je werkelijk in een situatie zit waarbij je vriend wel lijkt te 'geilen' op een ander meisje.
Ik ben er dan zeker van dat geen enkel onder jullie dit zomaar zou laten voorbijgaan, jaloezie zit in elk van ons
'nee hoor... ik ben toch mooier
Oud 23-06-2004, 22:48
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 23-06-2004 @ 19:51 :
Enkelen onder jullie lijken het helemaal niet erg te vinden als je vriend een ander begaapt maar tot je werkelijk in een situatie zit waarbij je vriend wel lijkt te 'geilen' op een ander meisje.
Ik ben er dan zeker van dat geen enkel onder jullie dit zomaar zou laten voorbijgaan, jaloezie zit in elk van ons
Maar is jaloezie dan altijd een aanleiding om iets 'niet zomaar voorbij te laten gaan'?

Als mijn vriend openlijk en overduidelijk op een ander meisje zit te géilen vindt ik het eerder belachelijk dat-ie zich zo idioot & boers gedraagt dan dat ik jaloers ben, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 09:42
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
kijken mag toch....ik weet van mijn vriendin dat ze heus wel eens denkt...goh..leuke jongen..doe ik ook..(leuk meisje dan he)

maar verder nix, ik vind dat gewoon kunnen.

dan zeg ik tegen haar...kijk, dat meisje is best wel mooi.

maar meer ook niet uiteraard.
Oud 24-06-2004, 09:56
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-06-2004 @ 23:48 :
Maar is jaloezie dan altijd een aanleiding om iets 'niet zomaar voorbij te laten gaan'?

Als mijn vriend openlijk en overduidelijk op een ander meisje zit te géilen vindt ik het eerder belachelijk dat-ie zich zo idioot & boers gedraagt dan dat ik jaloers ben, eigenlijk.
Met geilen op bedoel ik niet 'kwijlen' ofzo he
Het is niet echt het juiste woord ervoor, het is meer een verlangend kijken of iets als een verleidende blik. Als ik zie dat een jongen naar me kijkt en hij blijft kijken dan weet ik ook dat hij niet toevallig mijn blik kruist.
Maar ach ja, ik ga niet zeuren, ik ben soms eens jaloers maar de meeste keren toon ik dat niet, dat is het beste om ruzies te vermijden.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:21
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Hmm soms vind ik het wel vervelend,
maar dat is dan vooral als we uit zijn en hij is met zijn vriendjes aan het kijken, grrr
Soms zeg ik dan wel: Hallloooo ik ben er ook bij..
maarja meestal heb ik er niet ontzettend veel moeite mee, ik kijk zelf ook.. en tsja zolang het bij kijken blijft vind ik het prima!
Oud 24-06-2004, 12:30
annetjuh
annetjuh is offline
moet toch kunnen al zal ik hem wel een goeie zoen geven als stempel dat hij van mij is
Oud 24-06-2004, 13:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als ik een vriendin zou kijken, leef ik onder het motto: "Kijken mag, maar handjes thuis." Ik zou het dus niet erg vinden als ze keek. Ik keek toen ik een relatie had ook naar andere meiden, dus waarom zou zij dat dan niet mogen he... ik word niet zo snel jaloers en ik vertrouw haar.
Oud 24-06-2004, 14:13
Stefanie
Stefanie is offline
Er zit trouwens een groot verschil tussen kijken en 'kijken'. Als mijn vriend echt zou geilen op dat meisje dan zou ik het echt niet leuk en zelfs heel raar vinden, maar gewoon kijken mag van mij, daar heb je ogen voor gekregen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 16:08
droomkoningin
droomkoningin is offline
Mijn ex zei meestal wel als er 'een mooie meid' langskwam, maar meestal had ik dat al vijf minuten eerder dan hem in de gaten (jaja..ik merk snel dingen op ) En als 'ie niks zei, dan zei ik er wel iets van, in de trant van: 'Kijk 'es naar rechts' (Hmm...beetje vaag) Op zich wel grappig
Reageren

Regels voor berichten