Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2004, 16:26
Intruder
Intruder is offline
Ludo heeft zijn huis nog?

hij wordt verplicht deze te verkopen en in te trekken bij janine en....naja, de rest is dan wel te raden
Advertentie
Oud 26-06-2004, 18:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 25-06-2004 @ 19:43 :
en ze hadden opeens nog maar 4 miljoen nodig, waar komt die andere 16 miljoen vandaan?
- Iets van een huisje in Nice
- Levensverzekering Pascale (OK dat was maar een ton )
- Tja... en hier en daar nog een leninkje

Ik vind het best een spannende cliffhanger... niet de allerbeste uiteraard en zeker klopten er dingen niet. Die kaarsen, de mensen beneden die geen brand roken en geen brandweer belden, Nina die er ontzettend lang over doet om thuis te komen, Isa en Yasmin die dat raampje gewoon niet open breken... etc. etc. etc.

Mja, ben benieuwd wie er nu uit gaat... vooral hoe Isa en Yasmin nu gaan ontsnappen daar, want niemand is bij hen... ik denk dat alleen Benjamin doodgaat...

Hehe, Ludo stond daar wel voor paal toen dat geld daar zo zweefde
Oud 26-06-2004, 19:40
Intruder
Intruder is offline
Oh ja, hoe zat het nu met die dynamieten die Nick zogenaamd zou vinden? Dat zou toch ook een cliffhanger worden of is het geschrapt of komt het later nog? (oeps in dat geval is het een spoiler )
Oud 27-06-2004, 00:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-06-2004 @ 15:18 :
Stuur maar op!
Je weet zelf toch ook de weg naar de boekhandel, he?

Vandaag de laatste aflevering gezien, want ik had hem gister getaped.

Nog steeds vraag ik me af: waarom heeft dat rare Nina-kind geen hulp gehaald toen er brand uitbrak en zij kon ontsnappen? Waarom gooien Yasmin en Isabella eerst de deur op slot en willen ze hem daarna -als het al te laat is- met alle geweld weer openbreken? Waarom flipt Barbara niet helemaal als ze hoort dat Charlie en Nick gaan trouwen? Benjamin had een hekel aan Nick, dus waarom feliciteert hij hem dan met zijn huwelijk? Waarom moet Ludo de hulp van Nick accepteren als hij ook gewoon Marcus om het geld had kunnen vragen? Waarom komt de politie niet op de connectie Maria Duarte-Martine Hafkamp maar een einzelganger van Ray wel?

Verder was het wel spannend.
Oud 27-06-2004, 10:00
BCR
BCR is offline
Aaawh, ik vind m wel leuk 3x beter dan vorig jaar. dat was saai

Ok, er kloppen veel dingen niet, want er klopt nooit iets van Dat van Sjors vond ik ook zo stom: Milan, waar ben je??

Jeff, Valerie en Robert die nog even komen kijken

En Ludo natuurlijk. Echt zielig Maar Janine heeft ook geen huis meer, toch? Die heeft ze ook verkocht.
Oud 27-06-2004, 10:27
morango
morango is offline
wat een ontzettend SLECHTE aflevering zeg, die van vrijdag.
pfff...
de helft klopte niet, en bovendien werd er enorm slecht geacteerd
Oud 27-06-2004, 12:19
Ketjing
Ketjing is offline
de brand ontstond toch in de kamer waar Nina vast zat? Ze "ontsnapt" en dan staat de gang ineens in de fik en in de kamer zelf is niks .
Verder vraag ik me af waarom Barbera scala binnenkwam huppelen, ze wist toch niet dat Charlie daar was, en zo dik met benjamin is ze ook niet.
Waarom stompt ludo eerst op de liftdeur ipv meteen op de knop te duwen?
Oud 27-06-2004, 12:21
PV
PV is offline
Ik kijk anders nooit naar GTST, maar omdat ik wist dat vrijdag de laatste aflevering was heb ik een stuk gekeken.
Hoe is die brand nou ontstaan?
Oud 27-06-2004, 12:31
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Robin had pepers gegeten...
Oud 27-06-2004, 12:38
melkpakje
melkpakje is offline
Oud 27-06-2004, 12:42
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
PV schreef op 27-06-2004 @ 13:21 :
Ik kijk anders nooit naar GTST, maar omdat ik wist dat vrijdag de laatste aflevering was heb ik een stuk gekeken.
Hoe is die brand nou ontstaan?
Isabella schopte per ongeluk een olielamp tegen iets aan in de kelder.
Oud 27-06-2004, 13:03
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 27-06-2004 @ 11:00 :
En Ludo natuurlijk. Echt zielig Maar Janine heeft ook geen huis meer, toch? Die heeft ze ook verkocht.
dat huis heeft ze niet verkocht. en Ludo heeft zijn huis volgens mij ook niet verkocht... ze hebben er gewoon een extra hypotheek op genomen dacht ik. maar als ze niets terug kunnen betalen, moeten ze hun huis opgeven... maar ze hebben wel allebei hun werk nog, dus op zich moeten ze wel iets kunnen terugbetalen.

en ludo moet die snippertjes gewoon naar de Nederlandsche Bank brengen, dan is er helemaal niets aan de hand...
Oud 27-06-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 27-06-2004 @ 14:03 :
[B]
en ludo moet die snippertjes gewoon naar de Nederlandsche Bank brengen, dan is er helemaal niets aan de hand...
Ik denk alleen niet dat dat ook gaat gebeuren
Oud 27-06-2004, 18:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Guusie schreef op 27-06-2004 @ 14:49 :
Ik denk alleen niet dat dat ook gaat gebeuren
Nee, zo slim zijn ze niet in GTST-land.
Oud 27-06-2004, 18:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-06-2004 @ 13:19 :
Verder vraag ik me af waarom Barbera scala binnenkwam huppelen, ze wist toch niet dat Charlie daar was
Inderdaad, dat was ook raar...
Oud 27-06-2004, 18:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-06-2004 @ 01:13 :
Je weet zelf toch ook de weg naar de boekhandel, he?
Dat weet ik, maja om als 21-jarige jongen een blaadje te kopen dat voor 14/15-jarige mensen bedoeld is...
Ik stuur mijn zusje van 17 er gewoon op af.
Oud 27-06-2004, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-06-2004 @ 19:33 :
Dat weet ik, maja om als 21-jarige jongen een blaadje te kopen dat voor 14/15-jarige mensen bedoeld is...
Ik stuur mijn zusje van 17 er gewoon op af.
Als je je er al druk over moet maken wat de mensen van je denken als je een bepaald blaadje koopt, heb j eecht geen lven meer, hoor. Of denk je dat die verkoper gaat roepen: "Hey, mensen, die jongen van 21 hier koopt een blaadje voor 14/15 jarige mensen! Lachen, of niet??"

On-topic: Wat vonden jullie eigenlijk de spannendste zomer-cliff ooit? Ikzelf ga voor de bruiloft van Julian en Alexandra, het Russische meisje van de sexlijn die Julian via Robert -z'n pleegvader, de viezerik- leerde kennen. Zij moest met hem trouwen zodat zij in Nederland kon blijven. Op de bruiloft kwam de expoitant van de sexlijn en die begon in het rond te schieten. Robert sprong voor Julian en werd geraakt, en nog een paar mensen meer. En toen moest ik de hele zomer in spanning wachten.
Oud 27-06-2004, 20:31
Sasz
Sasz is offline
jah idd die ken ik ook nog wel.
en wat dacht je van daniël en onno p. wassenaar op het dak met susan beneden op de grond. wie zou dr vallen?
en arnie die van de boot afviel in het water...
Oud 27-06-2004, 20:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sasz schreef op 27-06-2004 @ 21:31 :
jah idd die ken ik ook nog wel.
en wat dacht je van daniël en onno p. wassenaar op het dak met susan beneden op de grond. wie zou dr vallen?
en arnie die van de boot afviel in het water...
Die was iets anders. Wassenaar was al lang en breed drie maanden vantevoren gevallen en Daniël hield zich daar verantwoordelijk voor. Hij wilde er een eind aan maken door te springen en Suzanne kwam bij hem op het dak.

Suzanne: "Daniël, kom mee naar beneden!"
Daniël: "Ga maar vast, ik kom er zo aan!"

Oud 28-06-2004, 00:10
ZlatanSuperJood
Citaat:
zus en zo schreef op 27-06-2004 @ 14:03 :
maar ze hebben wel allebei hun werk nog, dus op zich moeten ze wel iets kunnen terugbetalen.

Ludo is kunsthandelaar...

Om kunst te kopen heb je geld nodig en om kunst te verkopen heb je schilderijen nodig..
Laten dat nou net de twee dingen zijn waar Ludo een ernstig gebrek aan heeft..
Oud 28-06-2004, 07:08
Sasz
Sasz is offline
nee, ik weet heel zeker dat er iemand van het gebouw afviel, dat susan beneden stond.
want diegene die op de grond viel, had een grote bos rozen mee. en toen hij was gevallen, lagen die boven op hem. Daniël was jaloers op die man (onno p. wassenaar) omdat hij verliefd was op susan.
Oud 28-06-2004, 11:04
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-06-2004 @ 13:19 :
Verder vraag ik me af waarom Barbera scala binnenkwam huppelen, ze wist toch niet dat Charlie daar was, en zo dik met benjamin is ze ook niet.
net de herhaling gekeken: Morris heeft Barbara gebeld.
Oud 28-06-2004, 11:28
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-06-2004 @ 01:13 :
Waarom komt de politie niet op de connectie Maria Duarte-Martine Hafkamp maar een einzelganger van Ray wel?

Omdat ze er niet op kwamen om haar meisjesnaam te bedenken
Oud 28-06-2004, 12:18
BCR
BCR is offline
Duarte is toch dr meisjesnaam? Of ben ik nu vreemd? Want Luis Duarte is toch dr broer?

Maar, en..als al dat geld versnippert is hoe krijgt Yasmin dan nog een paar ton? Dat hadden ze toch afgesproken, dat zij een deel van t geld zou krijgen?
Oud 28-06-2004, 12:22
Balance
Balance is offline
Vandaag in de herhaling was trouwens duidelijk te zien dat Martine hoorde dat Scala in de brand stond. Zij weet dat Sjors daar heel veel zit, dat Yasmin daar heen ging om Nina te bevrijden en dat Nina daar dus ook was.
En tóch blijft ze rustig zitten achter d'r tafeltje...
Oud 28-06-2004, 12:29
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 25-06-2004 @ 21:50 :
ik zie ludo al aankomen met een vuilniszak vol snippers...

opzich wel een spannend einde, beter dan vorig jaar.
ik vraag me af waar nina nou heen is gerend. ze rende vast naar buiten, maar dan moet je toch via Scala? dan zouden mensen haar toch moeten zien, of vind niemand het daar raar dat er opeens een kind met een hoofdwond uit de kelder komt rennen? en die mensen waren ook nog niet weggerend voor het vuur, want dat kwam later pas.

zou er eigenlijk ook iemand aan de vloer vast blijven plakken? er lag daar boven toch lijm?
wijn
Oud 28-06-2004, 12:30
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-06-2004 @ 13:22 :
Vandaag in de herhaling was trouwens duidelijk te zien dat Martine hoorde dat Scala in de brand stond. Zij weet dat Sjors daar heel veel zit, dat Yasmin daar heen ging om Nina te bevrijden en dat Nina daar dus ook was.
En tóch blijft ze rustig zitten achter d'r tafeltje...
precies, je zag haar verschrikt kijken toen ze Jef over de brand hoorde praten. Maar ze bleef gewoon zitten
Oud 28-06-2004, 13:08
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 28-06-2004 @ 12:04 :
net de herhaling gekeken: Morris heeft Barbara gebeld.
IDD, hij zei: 'Bel jij mama, of doe ik het?'
Oud 28-06-2004, 14:45
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 28-06-2004 @ 13:30 :
precies, je zag haar verschrikt kijken toen ze Jef over de brand hoorde praten. Maar ze bleef gewoon zitten
nee ze belde geërgerd Yasmin op. Ze kan moeilijk opstaan en bij Scala om Nina gaan roepen...
Oud 28-06-2004, 17:11
ZlatanSuperJood
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 28-06-2004 @ 13:29 :
wijn
Het was wel degelijk lijm..

Want daar wordt je high van, zoals klusjesman Dennis al scherp opmerkte..
Maar inderdaad, tijdens de brand liep iedereen er gewoon doorheen..
Oud 28-06-2004, 17:37
coldplayfan
coldplayfan is offline
Nog iets wat me opviel: hoe krijg je 100 miljoen aan briefjes in één koffer..

Verder: tja, gtst zoals gtst bedoeld is. Drama, humorloze humor, spanning & gezeik. Maar wel verslavend
Oud 28-06-2004, 17:41
Verwijderd
Citaat:
coldplayfan schreef op 28-06-2004 @ 18:37 :
Nog iets wat me opviel: hoe krijg je 100 miljoen aan briefjes in één koffer..
Het waren 2 koffers, Ludo en Janine hadden er allebei een.
Oud 28-06-2004, 17:54
coldplayfan
coldplayfan is offline
Citaat:
Guusie schreef op 28-06-2004 @ 18:41 :
Het waren 2 koffers, Ludo en Janine hadden er allebei een.

Dan nog...

het is dat ik het nooit zelf heb geprobeerd dus bewijzen kan ik het je niet, maar 100 miljoen aan briefjes is echt onmenselijk veel. Een miljoentje of 3 per koffer ofzo is vast wel te doen ( ) maar dan heb je toch echt alsnog 34 koffers nodig..
Oud 28-06-2004, 18:17
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 28-06-2004 @ 18:11 :
Het was wel degelijk lijm..

Want daar wordt je high van, zoals klusjesman Dennis al scherp opmerkte..
Maar inderdaad, tijdens de brand liep iedereen er gewoon doorheen..
"en als je er in blijft staan, moet je lang op visite blijven"
Oud 28-06-2004, 19:09
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
coldplayfan schreef op 28-06-2004 @ 18:54 :

Dan nog...

het is dat ik het nooit zelf heb geprobeerd dus bewijzen kan ik het je niet, maar 100 miljoen aan briefjes is echt onmenselijk veel. Een miljoentje of 3 per koffer ofzo is vast wel te doen ( ) maar dan heb je toch echt alsnog 34 koffers nodig..
het waren geen 100 miljoen briefjes, want het waren geen briefjes van 1 euro briefjes van 500 hah
Oud 28-06-2004, 19:23
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-06-2004 @ 20:09 :
het waren geen 100 miljoen briefjes, want het waren geen briefjes van 1 euro briefjes van 500 hah
ze zei 100 miljoen aan briefjes...

maar goed, het waren 200.000 briefjes van 500, past best in 2 koffers, die briefjes zijn geen cm dik ofzo...
Oud 28-06-2004, 19:32
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 28-06-2004 @ 20:23 :
ze zei 100 miljoen aan briefjes...
dan slaat die berekening nergens op
Oud 28-06-2004, 19:36
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-06-2004 @ 20:32 :
dan slaat die berekening nergens op
das waar
Oud 28-06-2004, 20:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sasz schreef op 28-06-2004 @ 08:08 :
nee, ik weet heel zeker dat er iemand van het gebouw afviel, dat susan beneden stond.
want diegene die op de grond viel, had een grote bos rozen mee. en toen hij was gevallen, lagen die boven op hem. Daniël was jaloers op die man (onno p. wassenaar) omdat hij verliefd was op susan.
Nee, ik weet 200% zeker dat Suzan en Daniël samen op het dak stonden. Daniël hield Suzan vast en de vraag was: vallen ze of niet? (Wassenaar was al maanden geleden gevallen)

Ik wel wel 100 euro met je wedden.
Oud 28-06-2004, 21:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-06-2004 @ 21:04 :
Nee, ik weet 200% zeker dat Suzan en Daniël samen op het dak stonden. Daniël hield Suzan vast en de vraag was: vallen ze of niet? (Wassenaar was al maanden geleden gevallen)

Ik wel wel 100 euro met je wedden.
Mag ik dan meedoen? Ik denk namelijk hetzelfde?

De spannendste cliffhanger van alle zomerstops vond ik die van Bowien en Ludo, zoiets soortgelijks als Daniël en Susanne op het dak. Alleen konden Bowien en Ludo elkaar niet uitstaan en bij Daniël en Susanne was dat niet zo. Maar Bowien hing daar zo aan die rots in... IJsland of Finland??? Of wat was het?...
Oud 28-06-2004, 21:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-06-2004 @ 22:33 :
Mag ik dan meedoen? Ik denk namelijk hetzelfde?

De spannendste cliffhanger van alle zomerstops vond ik die van Bowien en Ludo, zoiets soortgelijks als Daniël en Susanne op het dak. Alleen konden Bowien en Ludo elkaar niet uitstaan en bij Daniël en Susanne was dat niet zo. Maar Bowien hing daar zo aan die rots in... IJsland of Finland??? Of wat was het?...
Finland.
Oud 28-06-2004, 22:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 28-06-2004 @ 15:45 :
nee ze belde geërgerd Yasmin op. Ze kan moeilijk opstaan en bij Scala om Nina gaan roepen...
en sjors dan?
Oud 28-06-2004, 23:26
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-06-2004 @ 23:44 :
en sjors dan?
ze wist niet dat Sjors daar was.
Oud 28-06-2004, 23:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 29-06-2004 @ 00:26 :
ze wist niet dat Sjors daar was.
aha

en de spannendste cliffhanger vond ik dat huwelijk van julian en alexandra. Bowien was ook geweldig, maar ik wist al dat zij d'r uit ging, dus dan houdt die cliffhanger zo'n beetje op.
Bij dat huwelijk kon ik echt niet wachten om te horen wie er wel of niet geraakt waren.

En Frits van Houten was ook geweldig, maar dat was tijdens de 1000ste of 1500ste aflevering ofzo. Niet aan het einde van een seizoen.
Oud 29-06-2004, 20:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-06-2004 @ 00:42 :
En Frits van Houten was ook geweldig, maar dat was tijdens de 1000ste of 1500ste aflevering ofzo. Niet aan het einde van een seizoen.
Was de 1000e aflevering. Had je daarna nog zo'n hele show erna, toen zongen Linda, Roos en Jessica nog voor de eerste keer "Ademnood" d8 ik tenminste.

Vond dat ook een goede cliffhanger, zag je dat glas kapot springen en zo...
Oud 29-06-2004, 21:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-06-2004 @ 21:49 :
Was de 1000e aflevering. Had je daarna nog zo'n hele show erna, toen zongen Linda, Roos en Jessica nog voor de eerste keer "Ademnood" d8 ik tenminste.
Klopt.
Dat was gewoon een geintje van hen, maar werd nog een hit ook.
Ik was toen helemaal fan van Linda, Roos en Jessica
Oud 29-06-2004, 22:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-06-2004 @ 22:29 :
Dat was gewoon een geintje van hen, maar werd nog een hit ook.
Inderdaad ja, dat heb ik later ook gehoord...
Oud 01-07-2004, 21:31
Djessieka
Djessieka is offline
wat een gelulk kijken jullie atwt
Oud 02-07-2004, 08:48
Sasz
Sasz is offline
Citaat:

nou weet ik t ook niet meer, maar onno is toch wel van t dak gevallen, met die rozen? mssn was t dan geen cliffhanger, maar toch. die rozen lagen bovenop hem, en daniel + t zoontje van suzan stonden op t dak. door dat zoontje viel hij (hij gleed uit ofzo). klopt dat dan wel?
Oud 02-07-2004, 08:49
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Duarte is toch dr meisjesnaam? Of ben ik nu vreemd? Want Luis Duarte is toch dr broer?

Maar, en..als al dat geld versnippert is hoe krijgt Yasmin dan nog een paar ton? Dat hadden ze toch afgesproken, dat zij een deel van t geld zou krijgen?
nee, martine had met de zus van duarte in de cel gezeten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten