Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 02:16
Verwijderd
Overigens heeft een niet nader te noemen jochje wel voor me gestript, een keer. Ik moest lachen, gne. Zijn schuld, moest 'ie niet zo gemaakt stoer kijken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 02:18
Verwijderd
Heb t wel eens willen doen. Hij wou t graag (ex) en ik wou eerst niet. Uiteindelijk alle moed bij elkaar verzameld en liedjes bij elkaar gezocht enzo en toen wees ie me af omdat ie niet wou dat ik iets tegen mn zin in zou doen
Het is nu mn ex en ik zou niet weten voor wie ik t zou moeten doen nu en ik zou zoiezo weer heeeeeel veel extra moed bij elkaar moeten rapen wil ik me weer zo kwetsbaar opstellen..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:56
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
wil ik me weer zo kwetsbaar opstellen..
Oud 01-07-2004, 10:34
swaggyman
swaggyman is offline
Citaat:
ZerO schreef op 01-07-2004 @ 10:56 :

Kwetsbaar omdat ze iets ging doen waar ze nog niet volledig achter stond en dan toen ze de moed gevonden had teleur gesteld worden doordat alle twijfel voor niets was

das je kwetsbaar opstellen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 01-07-2004 @ 03:13 :
Jawelllll, beenhaar is leuk. Beter dan van die kale kippenpootjes.

En ik wil nog altijd een keer strippen, maar de gelegenheid doet zich niet echt voor.

Waag het eens om met de flauwe opmerking 'gelegenheid voor een striptease is er altijd' te komen, iemand
Ik heb geen bezwaar hoor

ontopic: nooit een serieuze stripact opgezet, mijn ex was daar ook niet echt een type voor
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:43
Verwijderd
strippen voor je vriend is suf... wat is daar nou spannend aan? hij heeft je waarschijnlijk al vaak genoeg naakt gezien... strippen is alleen geil bij de eerste keer
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:20
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Gheh, best wel frappant eigenlijk, ik stripde nog vóórdat ik voor het eerst getongzoend had. Ik was toen nét 13, zat in de brugklas, en hield m'n verjaardagsfeestje, waar een paar jongens en een paar meiden waren. Ben die avond, samen met 1 andere jongen, voor ze gaan strippen, tot op m'n boxershort.

Ik moet nu nog grijnzen als ik er aan terug denk (tongzoen kwam een paar weken later btw )
Oud 12-07-2004, 07:31
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-07-2004 @ 16:43 :
strippen voor je vriend is suf... wat is daar nou spannend aan? hij heeft je waarschijnlijk al vaak genoeg naakt gezien... strippen is alleen geil bij de eerste keer
Dan heb jij nog nooit een goede stripster gezien, of het gaat jou echt alleen maar om bepaalde lichaamsdelen.. Beetje jammer..
Oud 12-07-2004, 11:48
Unsterblich
Unsterblich is offline
Ik heb niet echt een..

STRIPFIGUUR

Bhaha.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 12-07-2004 @ 08:31 :
Dan heb jij nog nooit een goede stripster gezien, of het gaat jou echt alleen maar om bepaalde lichaamsdelen.. Beetje jammer..
wat een onzin zeg... je ziet in een relatie iemand vaak genoeg... kijk maar naar je vriendin als ze in bed ligt of als ze zich aankleedt etc... ik blijf het suf vinden
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten