Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat biedt zeker perspectief. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor mij tenminste! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het een belachelijk generalisatie, jij kent een paar jongens die blijkbaar niet al te aardig tegen je zijn of gewoon lompe klootzakken zijn, vervolgens noem je elke jongen een klootzak of weet ik veel wat. Ik weet niet waar je DAt op uitmaakt. Snappie? Niet elke jongen is een player of lomp of een eikel. Sommige jongens luisteren wel naar de verhalen en problemen van anderen, hebben gevoelens voor anderen en leven met ze mee. Behandelen hun medemens wel met respect, dan vind ik hetzelf nogal belachelijk dat je vanwege eigen ervaringen alle jongens maar ondingen noemt. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: zoals zoveel eerder is gezegd: maak je niet druk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin+ vriendje Verwijderd | 23 | 26-06-2003 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |