Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2004, 10:52
sweetblondgirl
sweetblondgirl is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 02-07-2004 @ 11:33 :
kwist niet dat ze in Venlo een getto hadden
ik ook niet en ik woon er nog wel maar mocht het waar zijn wil ik je wel ff succes wensen!(met beslisse abortus of niet enzo)
Oud 02-07-2004, 10:53
sweetblondgirl
sweetblondgirl is offline
dat laatste was dus tege ThugL!fe voor de mense die dat niet snapten
Oud 02-07-2004, 12:30
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
ThugL!fe schreef op 01-07-2004 @ 23:30 :
wowww check die dikke kop in dat foto boek (zo lelijk)

>... moes ut gewoon ff zegge
Beter zo'n dikke kop, daar zitten tenminste genoeg hersens in, bij jou denk ik niet maar lifeafterdeath heeft ook wel een punt denk dat jij dan meer voor lul sta...
Oud 02-07-2004, 13:23
Verwijderd
Een zwangerschapstest is pas voor 99% betrouwbaar als hij uitgevoerd wordt na 1 dag dat je vriendinnetje over tijd is.

Ik citeer:
"Je moet met testen wachten tot de dag dat je ongesteld had moeten worden en je menstruatie uitblijft. Hoe later je test hoe betrouwbaarder. Test je te vroeg dan is het hormoon nog niet in je urine aanwezig en zegt de uitslag van de test niets. "

Er zijn dus meerdere mogelijkheden:
1. Je lult uit je nek.
2. Je vriendin lult uit d'r nek.
3. Je hebt niet eens een vriendin, maar doet een schreeuw om aandacht.

Waarschijnlijk weet je niet eens wat sex is.
Oud 02-07-2004, 17:02
ThugL!fe
ThugL!fe is offline
Citaat:
sweetblondgirl schreef op 02-07-2004 @ 11:52 :
ik ook niet en ik woon er nog wel maar mocht het waar zijn wil ik je wel ff succes wensen!(met beslisse abortus of niet enzo)
al es van maaskade gehoord ?.. of klingerberg meermarkt..
Oud 03-07-2004, 10:26
SRV
SRV is offline
up.
Oud 03-07-2004, 10:53
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Joosum schreef op 03-07-2004 @ 11:26 :
up.
dat is gemeen
Oud 03-07-2004, 11:59
Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
Citaat:
Joosum schreef op 03-07-2004 @ 11:26 :
up.
haha ........................ ??
Oud 06-07-2004, 16:40
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
ThugL!fe schreef op 01-07-2004 @ 23:30 :
wowww check die dikke kop in dat foto boek (zo lelijk)

>... moes ut gewoon ff zegge
Pfieuw...

Wat ben jij een achterlijk ventje, en vooruit, ik hoop met je mee dat je verzonnen vriendinnetje niet zwanger is, maar ik hoop inmiddels wel dat jij een SOA hebt opgelopen van je fantasie gevrij. Overigens ben ik wel benieuwd hoe jij eruit ziet.
Oud 06-07-2004, 19:21
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
dinkie schreef op 06-07-2004 @ 17:40 :
Pfieuw...

Wat ben jij een achterlijk ventje, en vooruit, ik hoop met je mee dat je verzonnen vriendinnetje niet zwanger is, maar ik hoop inmiddels wel dat jij een SOA hebt opgelopen van je fantasie gevrij. Overigens ben ik wel benieuwd hoe jij eruit ziet.
denk aan je bloeddruk
Oud 06-07-2004, 23:36
Millroy
Millroy is offline
Zijn al dan niet ingebeelde vriendin heeft gewoon rond geneukt en zwanger van een van zijn beste vrienden(?). Die zijn waarschijnlijk of slimmer dan hem, of armer. Daarom geeft de ingebeelde zij hem op als vader van haar ingebeelde kind.
Thuglife. Vast. Je luistert naar Hip-hop, schud wat met je hoofd, spreekt de Ganstahtaal en woont bij mamie thuis, eet netjes je spruitjes op en wast je handen voordat je aan tafel gaat.
Oud 07-07-2004, 00:57
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
geef deze jongeman gewoon een ban, deze vent lult zwaar uit ze nek, betwetertje
Oud 07-07-2004, 13:42
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 06-07-2004 @ 20:21 :
denk aan je bloeddruk
die stijgt tot ongekende hoogten

Dus slik ik maar wat propanolol
Oud 07-07-2004, 14:30
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-07-2004 @ 14:42 :
die stijgt tot ongekende hoogten

Sukkel.. ik had je nog zo gewaarschuwd
Oud 07-07-2004, 14:54
xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
ZerO schreef op 29-06-2004 @ 19:27 :

Cosmo Kramer schreef op 28-06-2004 @ 20:10 :
Het HCG-hormoon (het hormoon dat aangemaakt wordt wanneer je bevrucht bent) is aan te tonen na ongeveer zes dagen. Dus niet meteen testen, maar ook niet wachten tot een eventuele menstruatie.
ik heb hier biologieproefwerk over gehad gisteren en ik dacht ergens gelezen te hebben dat HCG hetzelfde was als L(uteiniserend)H(ormoon)..... en LH wordt ook aangemaakt als je niet bevrucht bent (om de rijping van t follikel, de ovulatie en het gele lichaam te stimuleren).... dan heeft het toch geen enkele nut om daarop te testen of bedoel je progesteron? (het kan ook aan mij liggen dat ik gewoon alle hormonen door mekaar heb gehaald hoor )

@TS: als dit hele verhaal waar is zou ik maar eens wat nuttigers gaan doen dan hier op t forum iedereen die je wil helpen uit te schelden.... en als t niet waar is ook, want het wordt er alleen maar ongeloofwaardiger op als je zo doorgaat
Oud 07-07-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
xliselottex schreef op 07-07-2004 @ 15:54 :
ik heb hier biologieproefwerk over gehad gisteren en ik dacht ergens gelezen te hebben dat HCG hetzelfde was als L(uteiniserend)H(ormoon)..... en LH wordt ook aangemaakt als je niet bevrucht bent (om de rijping van t follikel, de ovulatie en het gele lichaam te stimuleren).... dan heeft het toch geen enkele nut om daarop te testen of bedoel je progesteron? (het kan ook aan mij liggen dat ik gewoon alle hormonen door mekaar heb gehaald hoor )

@TS: als dit hele verhaal waar is zou ik maar eens wat nuttigers gaan doen dan hier op t forum iedereen die je wil helpen uit te schelden.... en als t niet waar is ook, want het wordt er alleen maar ongeloofwaardiger op als je zo doorgaat
Waarschijnlijk wordt er getest op een bepaalde hoeveelheid van dat hormoon en niet of het überhaupt ergens aanwezig is
Oud 07-07-2004, 15:02
xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-07-2004 @ 15:58 :
Waarschijnlijk wordt er getest op een bepaalde hoeveelheid van dat hormoon en niet of het überhaupt ergens aanwezig is
heuj
i get the point
Oud 07-07-2004, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 07-07-2004 @ 15:58 :
ik denk dat ze gewoon testen of die hormoon aanwezig is, want dat hormoon wordt toch alleen aangemaakt als je zwanger bent, en de hoeveelheid zal natuurlijk verschillen
Oud 08-07-2004, 12:57
Cookie
Cookie is offline
vaag gedoe, klote voor die vriendin als ze bestaat, maar dat joch mag van mij een soa oplopen.
Oud 08-07-2004, 13:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Puberaal joch
Oud 10-07-2004, 16:29
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 07-07-2004 @ 15:54 :
ik heb hier biologieproefwerk over gehad gisteren en ik dacht ergens gelezen te hebben dat HCG hetzelfde was als L(uteiniserend)H(ormoon)..... en LH wordt ook aangemaakt als je niet bevrucht bent (om de rijping van t follikel, de ovulatie en het gele lichaam te stimuleren).... dan heeft het toch geen enkele nut om daarop te testen of bedoel je progesteron? (het kan ook aan mij liggen dat ik gewoon alle hormonen door mekaar heb gehaald hoor
HCG wordt alleen gemaakt bij zwangerschap, een andere naam is namelijk zwangerschapshormoon. De functie die het heeft lijkt erg op LH. Lh wordt idd ook gemaakt als je zwanger bent, door de hypofyse. De afgite is echter minder. De functie van HG is voornamelijk het instand houden van het gele lichaam, waardoor er geen nieuwe zwangerschap kan ontstaan. Het heeft dus wel degelijk nut om op HCG te testen
Oud 10-07-2004, 17:53
Verwijderd
eigen schuld dikke buik
Oud 15-07-2004, 12:13
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-07-2004 @ 14:42 :

Is dat hetzelfde als propanoroflmao en propanohaxx0rz?

tsja.. internet heeft zn littekenen al lang bij mij achter gelaten...
Oud 15-07-2004, 12:15
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 10-07-2004 @ 18:53 :
eigen schuld dikke buik
hehe idd
Oud 19-07-2004, 19:01
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 10-07-2004 @ 18:53 :
eigen schuld dikke buik
houden we drin
Oud 19-07-2004, 19:09
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
gaat dit ge-upt geblijft geworden wezen?
Oud 19-07-2004, 22:59
tiram
tiram is offline
Ja

Of als in de reclame :

"bedankt"
Oud 20-07-2004, 14:31
HC4L
HC4L is offline
Het is natuurlijk wel een heeeelllleeee stoer 'thuglife' nepneger , die in zn venlose ghetto, op dit moment samen met z'n onwijs lauwe matties , gekleed in broeken die allemaal ongeveer zes maten te groten zijn , al luisterend naar tupac, keihard zit te lachen achter zn computertje .

en als het echt zo is ben jij ' meneer de thuglife' , zoals je jezelf zo stoer noemt, terwijl ik zeker van ben dat je in het echt lang niet zo stoer bent, gewoon een ongeloofelijk dom , intelligentieloos en een hoog IQ missend ventje.

En tegen dat meisje wil ik natuurlijk zeggen; WIE LAAT ZICH DAN OOK NAAIEN ZONDER CONDOOM!!!!!!!!!
Oud 20-07-2004, 15:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Millroy schreef op 07-07-2004 @ 00:36 :
Zijn al dan niet ingebeelde vriendin heeft gewoon rond geneukt en zwanger van een van zijn beste vrienden(?). Die zijn waarschijnlijk of slimmer dan hem, of armer. Daarom geeft de ingebeelde zij hem op als vader van haar ingebeelde kind.
Thuglife. Vast. Je luistert naar Hip-hop, schud wat met je hoofd, spreekt de Ganstahtaal en woont bij mamie thuis, eet netjes je spruitjes op en wast je handen voordat je aan tafel gaat.
Oud 21-07-2004, 00:31
ekki
ekki is offline
Jeetje, wij onoplettende forumbazen hebben deze topic destijds zeker niet opgemerkt oid? Want dit heeft wel heel nodig een slotje nodig!

Nou, slotje dus, reden lijkt me logisch, als iemand die niet begrijpt pm't hij/zij me maar.

Regels voor berichten