Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 15:00
Verwijderd
Dat lijkt me dan weer bullshit maar ok : /
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2004, 15:43
Verwijderd
ik val niet op blond,geef mij maar brunettes
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 01-07-2004 @ 15:14 :
Ik heb wel eens iets gelezen over blondjes en brunettes in reclame. Het schijnt dat blond (in NL) wordt geassocieerd met huiselijk, en dus alle huismoeders in de wasmiddelenreclame blond zijn, terwijl brunettes juist spannend, geil, bijzonder en wild gevonden worden, waardoor zij in reclames voor bijv drank gecast worden.
Ook schijnen mannen liever een blonde vrouw te trouwen, om dan vreemd te gaan met een brunette... ?
Was het niet juist andersom? (zoiets kan ik me iig herinneren)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 11:17
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb ooit eens gelezen (in de Celebrity geloof ik) dat blond haar bij vrouwen een seksueel signaal is, en dat het de aandacht vestigt op de vrouwelijkheid.
En ik heb ook ooit gelezen dat 90% van de mannen op blond valt, omdat het geassocieerd wordt met goud.
Oud 02-07-2004, 11:59
Verwijderd
Ik heb gelezen dat elke vrouw die ik tegenkom met mij de liefde moet bedrijven.

Get my point?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Donationlover schreef op 30-06-2004 @ 17:32 :
de helft van de blonde vrouwen is geblondeerd... WAAROM? omdat ze er leuker uit willen zien? Meer aandacht van mannen willen?? Wie zal het zeggen.. Maar zal een reden voor zijn dat vrouwen niet massaal voor bruin of zwart gaan....
Ben gelukkig uit mezelf blond..
En de rest van de ververs verft het rood
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 13:48
XsweetloesjuhX
XsweetloesjuhX is offline
huh.. ging dit over mij...--> offtopic: sinds wanneer gebruiken 13-jarigen make-up en dragen ze diep uitgesneden deco's? Jij moet je bezighouden met disneyfilms in plaats van met jongens wattefuck ...
Oud 02-07-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
XsweetloesjuhX schreef op 02-07-2004 @ 14:48 :
huh.. ging dit over mij...--> offtopic: sinds wanneer gebruiken 13-jarigen make-up en dragen ze diep uitgesneden deco's? Jij moet je bezighouden met disneyfilms in plaats van met jongens wattefuck ...
naja, er is tenminste interpunctie..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 13:53
XsweetloesjuhX
sorrie hoor maar k ben bijna 14 k zie der uit als minstes 15 en gedraag em als 16 als k me zo wil gedragen en deruitzien mag k dat best zelf wete dus doen nou niet of dat jullie oud en bejaard zijn daar heb k me ouders en opa's en oma's wel voor om zow commentaar te geven en over dat deco dat 13jarige dat nog neit zouden hebbe ! das bij iedreeen anders k lekkr wel en je betn gewoon jaloers!!!
Oud 02-07-2004, 14:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
13 jarigen?
Net in de pubertijd...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 14:31
Elmoo
Elmoo is offline
Mijn vriend valt op brunettes dus dat alle jongens op blond vallen is lari.
Misschien wel een hoop. Maar hoeveel van de meiden vinden BLAUWE OGEN mooi bij een jongen?
Nu jij weer
Oud 02-07-2004, 14:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 02-07-2004 @ 15:31 :
Mijn vriend valt op brunettes dus dat alle jongens op blond vallen is lari.
Misschien wel een hoop. Maar hoeveel van de meiden vinden BLAUWE OGEN mooi bij een jongen?
Nu jij weer
Ikke ikke ikke
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 15:56
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
XsweetloesjuhX schreef op 02-07-2004 @ 14:53 :
sorrie hoor maar k ben bijna 14 k zie der uit als minstes 15 en gedraag em als 16 als k me zo wil gedragen en deruitzien mag k dat best zelf wete dus doen nou niet of dat jullie oud en bejaard zijn daar heb k me ouders en opa's en oma's wel voor om zow commentaar te geven en over dat deco dat 13jarige dat nog neit zouden hebbe ! das bij iedreeen anders k lekkr wel en je betn gewoon jaloers!!!
oei dit roept om reacties

oke dan begin ik

IEDEREEN denkt dat die zich ouder gedraagt... dus dat is niets bijzonders meer , hoe goed jij dat ook van jezelf vind...

voor de rest zit je op een forum waar discussies worden gehouden en mensen mogen hun mening over jouw gedrag op jouw leeftijd hebben en als je zo reageert overtuig je ons (mij ) totaal niet dat je je zogenaamd ouder gedraagt...

dan nog een vraag... hoe ziet iemand van 15 er uit? of van 16? zijn daar euh... speciale kwalificaties voor nodig ofzo?

en kan je nog iets toevoegen over het onderwerp of reageer je alleen om te bewijzen dat je al zo ver in de puberteit bent?

(sorry zit in een of andere bui)

Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 16:36
FMB King
FMB King is offline
Ik val niet op een bepaalde kleur haar maar donkerblond heeft toch wel een voorkeur boven andere kleuren. (nee niet zo heel licht blond)......waarom? weet ik veel dat is gewoon zo
Oud 02-07-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
je gedraagd je nu gewoon als een 13 jarige hoor
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 02-07-2004 @ 17:40 :
je gedraagd je nu gewoon als een 13 jarige hoor
Meer een 10-jarige
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-07-2004 @ 17:52 :
Meer een 10-jarige
Nog te hoog...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 18:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 02-07-2004 @ 19:08 :
Nog te hoog...
Een spermacel met praatjes
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 02-07-2004 @ 19:25 :
Een spermacel met praatjes
Hip
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:37
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Met je spellingsontwikkeling ben je op je 8e gestopt zeker? Misschien gaan de rest van de ontwikkelingen dan wel extra snel ja
Oud 02-07-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-07-2004 @ 17:52 :
Meer een 10-jarige
nou toen mijn nichtje 10 was he(anderhalf jaar geleden wel maja) die gedraagde zich volwassener dan zij nu, en haar vriendinnen ook, dus ik houdt t op een 13 jarige vanwege de mengeling puberaal/kleuterachtig
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:40
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 02-07-2004 @ 12:59 :
Ik heb gelezen dat elke vrouw die ik tegenkom met mij de liefde moet bedrijven.

Get my point?
Ja ik get je point, maarrem er staat heus niet alleen onzin in die bladen, zijn allemaal gebaseerd op onderzoeken van anderen. Ik kan je die bronnen wel geven als het moet.
Oud 02-07-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 02-07-2004 @ 20:39 :
nou toen mijn nichtje 10 was he(anderhalf jaar geleden wel maja) die gedraagde zich volwassener dan zij nu, en haar vriendinnen ook, dus ik houdt t op een 13 jarige vanwege de mengeling puberaal/kleuterachtig
Ik zat ook al een tijd te zoeken waarin ik niet kon spellen, maar dan kom ik toch op zo'n 5, 6 jaar :\
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:46
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-07-2004 @ 20:40 :
Ja ik get je point, maarrem er staat heus niet alleen onzin in die bladen, zijn allemaal gebaseerd op onderzoeken van anderen. Ik kan je die bronnen wel geven als het moet.
En ze hebben de hele wereldbevolking geïntervieuwd?
En die hebben allemaal 100% de waarheid vertelt?

Don't think so... Je moet wel heel erg naïef zijn om die troep allemaal blind te vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:01
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 02-07-2004 @ 20:46 :
En ze hebben de hele wereldbevolking geïntervieuwd?
En die hebben allemaal 100% de waarheid vertelt?

Don't think so... Je moet wel heel erg naïef zijn om die troep allemaal blind te vertrouwen.
Duh, natuurlijk vertrouw ik dat niet allemaal blind, maar me dunkt dat als mensen over een onderwerp een boek schrijven, ze zeker wel goed onderzoek doen. En dan kun jij geen enkel onderzoek meer vertrouwen, want bij geen enkel onderzoek hebben ze de hele wereldbevolking geinterviewd. Daar doen ze ook steekproeven voor, om een zo goed mogelijk beeld te krijgen. Er zit dus zeker een kern van waarheid in dat soort onderzoeken. Normaal gesproken worden dat soort boeken namelijk niet uitgegeven als er klinkklare onzin zonder bewijs in staat.
Oud 02-07-2004, 23:40
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ik val op alle soorten vrouwen.Heb gewoon een super breed smaak.Maar vallen ze op mij?
Oud 03-07-2004, 00:17
Verwijderd
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef op 03-07-2004 @ 00:40 :
Ik val op alle soorten vrouwen.Heb gewoon een super breed smaak.Maar vallen ze op mij?
Lelijke vrouwen zijn ook een soort vrouwen, deze uitspraak leidt dus tot tegenspraak want je kunt niet op lelijke vrouwen vallen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-07-2004 @ 21:01 :
Duh, natuurlijk vertrouw ik dat niet allemaal blind, maar me dunkt dat als mensen over een onderwerp een boek schrijven, ze zeker wel goed onderzoek doen. En dan kun jij geen enkel onderzoek meer vertrouwen, want bij geen enkel onderzoek hebben ze de hele wereldbevolking geinterviewd. Daar doen ze ook steekproeven voor, om een zo goed mogelijk beeld te krijgen. Er zit dus zeker een kern van waarheid in dat soort onderzoeken. Normaal gesproken worden dat soort boeken namelijk niet uitgegeven als er klinkklare onzin zonder bewijs in staat.
Onderzoek betreft niet altijd de gehele wereldbevolking
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:28
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 03-07-2004 @ 18:01 :
Onderzoek betreft niet altijd de gehele wereldbevolking
Sorry, ik zal 't de volgende keer beter verwoorden, zodat mierenneukertjes zoals jij ook weer helemaal gelukkig zijn. Ik bedoelde hetzelfde soort onderzoeken als jij bedoelde met je 'hebben de de hele werldbevolking geinterviewd?'
En kap alsjeblieft met dat geknipoog.
Oud 03-07-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-07-2004 @ 18:28 :
Sorry, ik zal 't de volgende keer beter verwoorden, zodat mierenneukertjes zoals jij ook weer helemaal gelukkig zijn. Ik bedoelde hetzelfde soort onderzoeken als jij bedoelde met je 'hebben de de hele werldbevolking geinterviewd?'
En kap alsjeblieft met dat geknipoog.
Och lieverd toch, tisser? Raken we wat gefrustreerd? Niet doen, slecht voor de bloeddruk.
Het is toch aan mij of ik die imho die crap geloof of niet? Waarom zou je je er druk om maken?
Besides, ik hou helemaal niet van goud
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:11
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
je kunt nog blond haar hebben, dan kan je haar ook nog vies en stug zijn.

slaat nergens op magoe
Oud 03-07-2004, 18:15
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 03-07-2004 @ 19:06 :
Och lieverd toch, tisser? Raken we wat gefrustreerd? Niet doen, slecht voor de bloeddruk.
Het is toch aan mij of ik die imho die crap geloof of niet? Waarom zou je je er druk om maken?
Besides, ik hou helemaal niet van goud
Ja mn hart begeeft het al bijna.
Het gaat me meer om de manier waarop je reageert, of je 't gelooft interesseert me helemaal niks, je hoeft alleen niet te doen alsof ik een dom kind ben die hier onzin uit flutblaadjes post.
Oud 03-07-2004, 18:23
Aléantheriël
Aléantheriël is offline
k heb gehoord dat vrouwen met natuurlijk blond haar vruchtbaarder zouden zijn dan vrouwen met donkerder haar en dat mannen dat onbewust weten, waardoor ze op blond vallen, omdat ze dan het meeste kans hebben op een nakomeling, wat dan weer een oerinstinct is...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-07-2004 @ 19:15 :
Ja mn hart begeeft het al bijna.
Het gaat me meer om de manier waarop je reageert, of je 't gelooft interesseert me helemaal niks, je hoeft alleen niet te doen alsof ik een dom kind ben die hier onzin uit flutblaadjes post.
Zo vat jij dit misschien op.
Het was nooit mn bedoeling om je hoe dan ook aan te vallen, als je dat zo opvat is dat niet mijn probleem en ook niet mijn fout en zou je dat mijns inziens ook niet op mij af moeten reageren.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:59
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 03-07-2004 @ 19:57 :
Zo vat jij dit misschien op.
Het was nooit mn bedoeling om je hoe dan ook aan te vallen, als je dat zo opvat is dat niet mijn probleem en ook niet mijn fout en zou je dat mijns inziens ook niet op mij af moeten reageren.
Ik reageer niks op je af, ik discusseer met je. En je komt idd over alsof je me aan wilt vallen ja.
Oud 03-07-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-07-2004 @ 19:59 :
Ik reageer niks op je af, ik discusseer met je. En je komt idd over alsof je me aan wilt vallen ja.
Lekkere discussie is dit dan
En het is zeker niet mn bedoeling om offensief over te komen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:16
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 03-07-2004 @ 20:03 :
Lekkere discussie is dit dan
En het is zeker niet mn bedoeling om offensief over te komen
Ok.
Oud 03-07-2004, 19:20
XsweetloesjuhX
keej k snap dat me spelling wat minder was ..(wat wil je als je snel een bericht typ en nou eenmaal niet heel erg snel en goed tegelijk kan typen..) enne dat over dat k een spermacel was..sorrie spermacellen zijn geen 14 jaar houdbaar..(tenzij je ze invriest ofzo) maarja dat gaat niet ..en nee k ben ook niet onderontwikkeld en onbekend met de nederlandse taal en de spelling daarvan (anders was k tog wel weer n paar jaar blijven zitten op school) dus bij deze!.. mensen k snap dat et heel stoer en groot en cool is om n reactie duizendkeer te herhalen maarre k denk dat je beter je tijd met iets anders kan verdoen..

marlous
Oud 03-07-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
XsweetloesjuhX schreef op 03-07-2004 @ 20:20 :
keej k snap dat me spelling wat minder was ..(wat wil je als je snel een bericht typ en nou eenmaal niet heel erg snel en goed tegelijk kan typen..) enne dat over dat k een spermacel was..sorrie spermacellen zijn geen 14 jaar houdbaar..(tenzij je ze invriest ofzo) maarja dat gaat niet ..en nee k ben ook niet onderontwikkeld en onbekend met de nederlandse taal en de spelling daarvan (anders was k tog wel weer n paar jaar blijven zitten op school) dus bij deze!.. mensen k snap dat et heel stoer en groot en cool is om n reactie duizendkeer te herhalen maarre k denk dat je beter je tijd met iets anders kan verdoen..

marlous
Interpunctie....
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 20:10
XsweetloesjuhX
keej heel dom allemaal maarre...ben ik nou dom of weten er wel meer mensen neit wat interpunctie(?) is!
Oud 03-07-2004, 20:49
tuuutiii
tuuutiii is offline
Citaat:
perseus schreef op 30-06-2004 @ 20:50 :
Blondjes hebben vaak heel grote borsten.
zz
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 22:25
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
XsweetloesjuhX schreef op 03-07-2004 @ 21:10 :
keej heel dom allemaal maarre...ben ik nou dom of weten er wel meer mensen neit wat interpunctie(?) is!
: ; " ' , . ? !
Dat soort tekens + hoofdletters/kleine letters = interpunctie.
Oud 03-07-2004, 22:35
Verwijderd
Ja, als je HAVO doet en niet weet wat interpunctie is, ben je inderdaad vrij dom ja.

Maar ontopic, het is natuurlijk een cliché dat blondjes erotischer zijn dan brunettes of zwartharige meisjes. Los van het feit dat in Nederland er eigenlijk maar vrij weinig échte blondines zijn (daarvoor moet je echt naar Scandinavië) vallen er helemaal niet zoveel mensen op blond als iedereen denkt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
XsweetloesjuhX schreef op 03-07-2004 @ 20:20 :
(wat wil je als je snel een bericht typ en nou eenmaal niet heel erg snel en goed tegelijk kan typen..)

marlous
Dan typ je toch wat langzamer? Bovendien slaat het helemaal nergens op. Ik kan toch ook snel een bericht typen zonder de helft van de leden over me heen te krijgen dat er vanalles mis is met m'n spelling en interpunctie?

Anyway, volgens mij is het antwoord wel redelijk gegeven.
Oud 03-07-2004, 23:46
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 03-07-2004 @ 19:11 :
je kunt nog blond haar hebben, dan kan je haar ook nog vies en stug zijn.

slaat nergens op magoe
Gelukkig zeg je het zelf, dan hoeven wij je er niet op te wijzen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten