Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wow de jouwe is ook mooi ! en hij past ook wel es bij mij denk ![]() ![]() |
![]() |
|
mijn plaatje:
http://home.planet.nl/~fase0000/sann...pic/pijn1a.jpg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik probeer t vol te houden ondanks alle vreselijke gebeurtenissen, en k moet posi denken ![]() ontopic ![]() een muur van ijs om mijn warme hart, en iemand komt er steeds dichterbij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaag: ![]() (ik word tussen 5 en 7 gebeld over de uitslag van de rapportvergaderingen, of dat ik volgend jaar in havo4 of vwo5 zit.. Ik ben echt ZO gestressed, ik wil het niet horen als ik naar havo4 moet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als het een plaatje is wat op internet staat dan klik je daarop met je rechter muisknop en dan bij eigenschappen staat de URL (adres) van dat plaatje. Die post je dan ook weer tussen die tags. Alsjeblieft! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tis havo 4 geworden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |