Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2004, 18:26
Pixxa
Pixxa is offline
msn is fout, en ik zoiets niet weggooien... een relatie van een jaar kan heel goed even in een sleur komen ... moeten jullie samen uit zien te komen he! succes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2004, 13:52
freakieflower
freakieflower is offline
Jongens jongens jongens,
ze zijn allemaal LOMP!
Oud 15-07-2004, 20:36
Anarchy 99
Anarchy 99 is offline
Ik heb nu 3 mnd met mijn vriendin, ze zegt dat ze nu al niet meer verliefd op me is, maar dat het houden van is geworden..
Ik ben nog wel vollop verliefd op haar..

volgens mij is het niet zo goed dat ze na 3mnd al niet meer verliefd is..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 11:43
K-elli-e
K-elli-e is offline
Ach, soms heb je tijdjes dat je effe twijfelt enzo, en dat het lijkt alsof verliefdheid even wegzakt. Maar als hij aangeeft nog door te willen gaan, moet je zeker nog eens proberen..En niet vergeten: als je bij elkaar hoort, kom je toch weer bij elkaar terug...

En dat ie het via msn zegt, ik denk dat ie er gewoon mee zat. Dat heb ik ook wel eens dat ik dingen zeg die je beter in echte leven kan zeggen..
Oud 18-07-2004, 14:24
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 02-07-2004 @ 16:35 :
haaj,

ik zit er echt mee. ik zit net op msn en mijn vriend zegt opeens op msn dat hij niet meer verliefd op me is. totaal onverwacht, ik schrok me dood en ben gelijk in janken uitgebarsten. hij zei dat zijn verliefdheid over is, maar dat hij nog wel van me houdt. hij vroeg of ik daar geen last van. maar ik vind hem net zo leuk als vroeger. we hebben over anderhalve week al een jaar. hij zei dat ie het gevoel dat hij mij in de zeik zetten. hij vroeg hoe het nou verder moet. we hebben totaal geen ruzie ofzo. ik vertelde hem dat ik nog keiveel van hem hield, maar als het niet meer gaat tussen ons dat het beter uit kan gaan. hij zei dat we het dan nog maar eens moeten proberen. ik heb er alleen niet echt vertrouwen. net of hij nu wel verliefd wordt?! heeft iemand dit probleem ook gehad? en wat deed je toen? ik ben mezelf echt rot geschrokken, het was totaal onverwachts, ik had dit totaal niet verwacht.
precies hetzelfde meegemaakt. en ik heb m laten lopen. twee weken voordat we een jaar zouden hebben, heeft ie me aan de telefoon (aan de telefoon!!) vertelde dat ie niet zeker meer was.

wat heb je nou aan iemand die niet meer dat gevoel bij je hebt. want de kans dat dat terugkomt is echt heel klein.

Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 15:04.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 14:43
justlikeme!
justlikeme! is offline
* tjesis wat een lul, dat ie zoiets over msn zegt *

ik heb hetzelfde gehad, maar bij mij vertelde hij het persoonlijk, en we hadden toen nog niet zolang als jullie hadden.. Maar kut was het wel, ik heb nog wel een half jaar verdriet ervan gehad.. Probeer het nog eens samen, maar als het van een van beide kanten niet gaat, dan werkt het gewoon niet.. dat is moeilijk te begrijpen, maar het is wel zo...
Probeer hem uit je hoofd te zetten, en dat is heel moeilijk (weet ik wel ) maar probeer het toch.. Ga veel uit, leer nieuwe mensen kennen doe leuke dingen enzo! En 1 ding.. probeer het niet weg te stoppen... Soms is het gewoon goed om er over na te denken en hem te missen, want daarna kom je er alleen maar sterker uit. zo werkt het bij mij in ieder geval wel...

Sterkte, kusje
Oud 20-07-2004, 00:05
Verwijderd
Tja, in bijna 3 jaar heb ik dat weleens gehad, en hij vast ook.
Dan voel je gewoon dat het zo 'gewoon' wordt en dat je niet meer een uur zenuwachtig bent als je diegene gaat zien die dag.
Maar ja. Je gaat van elkaar houden, en af en toe heb je heus nog wel van die momenten dat je denkt 'godver, jij bent echt geweldig en ik wil je nooit kwijt'. En dan zit het wel goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten