![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat de mensheid nu in de toekomst in gevaar kan worden door overbevolking, massa terrorisme, milieuvervuiling, nieuwe ziektes, of een nieuwe wereldoorlog, al zal dat laatste niet zo'n vaart lopen gezien de ervaringen van twee eerdere wereld oorlogen. Oorzaken zoals natuurrampen ed zal ik niet gauw als oorzaak beschouwen waardoor de mens zou kunnen uitsterven. Omdat deze doorgaans in een bepaald gebied plaatsvinden. Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 14:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik las van de week in de krant over een "ijsschots" die bij Groenland was losgeraakt in de richting van onze westkust drijft. De schots is langwerpig en qua oppervlak groter dan Zuid -Holland! In 2000 is dat ding al losgeraakt maar nu drijft het in onze richting. Ik vond het maar een vaag verhaal en wat ik begreep zou het over een halve maand aan een maand in onze wateren komen ![]() Daarnaast heb je een meteoriet die in 2029 onze aarde kan bedreigen. Ook grote overstroming. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-01-2005 om 16:51. |
![]() |
||
Citaat:
Al eeuwenlang verdwijnen en sterven er dieren uit, maar insecten hebben een overlevingsdrang en aanpassings vermogen waar wij mensen nog heel wat van kunnen leren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder: 6 miljard organismes die praktisch overal kunnen leven in minder dan 50.000 jaar? Dat is niet slecht jongen, dat is helemaal niet slecht. Dat is extreem succesvol voor 'n soort. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ondanks dat de mens op de meeste plaatsen op aarde leeft, is toch maar slechts 5 % van bepaalde plaatsen op aarde bewoond. Dieren komen overal op aarde voor, zelfs in de diepzee, woestijnen, oerwouden en de poolstreken. Plaatsen waar het voor ons mensen moeilijk overleven is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar tegen bedreigingen zoals overbevolking, massa terrorisme, armoede en hongersnood daar valt voor de mens in de toekomst nog heel wat werk te verzetten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mischien is het ook maar beter dat we het niet weten wat dan wel onze ondergang zou kunnen worden. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Nietzsche hans01 | 29 | 19-01-2006 16:33 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De leider van de goden Ieke | 0 | 08-12-2003 20:12 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |