Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 20:39
Verwijderd
ik ben ontzettend gelukkig met mijn relatie!!!!!!!!!
het is nog vrij pril (2,5 maand), maar het gaat allemaal heel erg goed!! Ik heb een moeilijk jaar achter de rug (ziekte, enz.) en hij stond en staat nog steeds altijd voor me klaar, ik kan met hem overal over praten, ik kan met hem lachen, leuke dingen doen, enz. ik heb echt het gevoel dat we voor mekaar voorbestemd zijn!!! Ik hou ontzettend veel van hem!!! ik wist hiervoor niet dat je in zo'n korte tijd zoveel van iemand kon gaan houden. ik mis hem nu verschrikkelijk nu hij op vakantie is en morgen ga ik, maar als het goed is komt hij een dagje (of 2) langs (ik ga naar texel) en dan kunnen we strandwandelingen maken, enz.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2004, 21:29
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik heb het echt super slecht in de liefde..
Ik VOND een jongen heel leuk, we hadden ook afspraakjes maar verder eigenlijk niets. Gisteren wilde hij dus naar mij toe komen, ik was helemaal blij en toen lagen we op een gegeven moment op mijn bed, beetje te zoenen enzo was heel leuk en toen probeerde hij mij opeens te vingeren maar ik wilde helemaal niet zo ver met hem gaan omdat hij geen verkering wilde omdat hij zich niet wil binden. Maar ik kon hem helemaal neit tegenhouden omdat hij op mijn handen lag en hij luisterde helemaal niet naar wat ik zei, ik ben dus eigenlijk super erg gebruikt en ik ben blij dat hij van school af gaan
Oud 16-07-2004, 01:34
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 03-07-2004 @ 20:18 :
Hoe gelukkig ben je met je relatie? Ik bedoel eigenlijk zou je altijd heel erg gelukkig moeten zijn denk ik, maar vaak hoor je toch dat het niet helemaal goed zit tussen 2 mensen. Probleem hiermee, onzeker daarover, boos om dit, verdrietig om dat...

Hoe zit dat bij jou?? Gelukkig, en blij dat je een relatie hebt? Of zou je toch wel een hoop dingen willen veranderen?
Gelukkig, blij, vrolijk. Er is niets dat ik gemoedswillig zou willen veranderen. Het is nog pril, 6 weekjes pas, dus ik weet dat er nog dingen gaan 'veranderen'. Het is niet dat we beide plots anders ons gaan gedragen, maar er gaat 'gewenning' in komen, waardoor dat 'nieuwige' er op den duus vanaf gaat. Wat absoluut niet erg is, eigenlijk ook heel erg fijn, omdat je dan pas echt lekker op elkaar bent ingespeeld. Ik kijk ook met plezier uit naar die tijd. Maar nu is het nog zo heerlijk nieuw allemaal, zoveel dat we samen willen doen, nog heel erg de neiging om zoveel mogelijk samen te zijn. Ik geniet van ons samen, de manier waarop we op één lijn zitten, en elkaar voelen.
Dit is voor het eerst eigenlijk dat ik niks heb gevonden waar ik aan kon merken dat ik mij er later aan zou gaan ergeren. Het klikt beter dan ik voor ogen had. (ok en nu ga ik stoppen met slijmen e.d. Ik ben gewoon een beetje niet te houden, en ik mis haar, dus vul maar in.. )
Oud 16-07-2004, 12:43
Cruz
Cruz is offline
Ik ben niet zo blij meer met mijn relatie.. Vaak problemen enzo.. En ze gaan eigenlijk altijd over hetzelfde: andere jongens/meisjes.
Oud 16-07-2004, 12:47
Ratbout
Ratbout is offline
Citaat:
Cruz schreef op 16-07-2004 @ 13:43 :
Ik ben niet zo blij meer met mijn relatie.. Vaak problemen enzo.. En ze gaan eigenlijk altijd over hetzelfde: andere jongens/meisjes.
da klinkt niet of het goed gaat idd. Praat je er wel es over? Misschien is er een betere oplossing?
Oud 16-07-2004, 12:53
Blondfun
Blondfun is offline
ben superblij met mijn vriendje alleen nog twee weken w88 hem vast te kunnen houden... dat is het enige wat me verdrietig maakt in mijn relatie nu!
Reageren

Regels voor berichten