Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2004, 07:43
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 08-07-2004 @ 16:30 :
Wat een verhalen allemaal zeg. Ben blij dat die krengen er bij mij niet uit hoeven!

Dreamerfly, zaterdag geen last meer hebben hè! Je krijgt maar één ijsje van me hoor!

Offtopic: 1-tje maar? , jee jij hebt wat voor mij over

Ik heb nog steeds wel pijn, maar het wordt minder gelukkig. Ik slik geen ibuprofennetjes meer, want ik vind dat het nu maar eens zonder moet kunnen. Ben nog wel steeds volop ijsjes aan het eten, maar dat is niet zo erg . Volgens mij is mijn tandvlees ontstoken rond dat gebied, das natuurlijk niet zo handig....
Oud 09-07-2004, 09:00
Rachel
Rachel is offline
dat duurt nog wel ff voor dat die bij mij doorkomen moet eerst nog 3 andere kiezen wisselen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 19:06
Paul Ryan
Paul Ryan is offline
Als ik dit topic mag uppen (please),
ik moet morgen, ik weet niet hoeveel ie gaat doen, maar de kiezen boven zijn al door, die onder deels. Ik schijt nu al bagger.

Ik ben eigenlijk vooral bang voor de verdoving. Ik hoop dat het niet al te veel pijn doet. Ik heb wel eens een verdoving in mijn vinger gehad, en in mijn teen, dat was pijnlijk, maar dat zijn dan lichaamsdelen die je het schreeuwen om pijn niet beletten. Het staat wat meer van je af zegmaar.

Een dikke spuit in mijn tandvlees (alleen tandvlees toch?) zie ik niet heel erg zitten. Vooral vanwege de pijn. Ieh.

Verder ben ik niet zo heel bang denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 23:06
p-chez
p-chez is offline
Ik heb er zelf ook 3. Eentje staat ook niet helemaal recht. Maar m'n tandarts vertelde me dat veel tandartsen eigenlijk standaard die kiezen trekken, terwijl het in principe helemaal niet nodig is. Hij heeft me aangeraden mijn verstandskiezen gewoon te laten zitten, tenzij ik erge klachten heb.
Doe ik dus ook maar mooi. Helemaal na gehoord te hebben van mensen hoe klote het is om ze te laten trekken.
En als er niks mee aan de hand is, waarom zouden ze dan getrokken moeten worden? (Iets wat veel tandartsen dus wel doen, ookal is er niks mis mee).
Oud 25-08-2004, 09:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
p-chez schreef op 25-08-2004 @ 00:06 :
En als er niks mee aan de hand is, waarom zouden ze dan getrokken moeten worden? (Iets wat veel tandartsen dus wel doen, ookal is er niks mis mee).
Verstandskiezen zijn zwakker dan andere kiezen en bovendien kan je er vaak moeilijk bijkomen met poetsen zodat er daar makkelijker gaatjes ontstaan dan in andere kiezen waardoor veel tandartsen ze preventief trekken.
Oud 25-08-2004, 09:36
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Paul Ryan schreef op 24-08-2004 @ 20:06 :
Als ik dit topic mag uppen (please),
ik moet morgen, ik weet niet hoeveel ie gaat doen, maar de kiezen boven zijn al door, die onder deels. Ik schijt nu al bagger.

Ik ben eigenlijk vooral bang voor de verdoving. Ik hoop dat het niet al te veel pijn doet. Ik heb wel eens een verdoving in mijn vinger gehad, en in mijn teen, dat was pijnlijk, maar dat zijn dan lichaamsdelen die je het schreeuwen om pijn niet beletten. Het staat wat meer van je af zegmaar.

Een dikke spuit in mijn tandvlees (alleen tandvlees toch?) zie ik niet heel erg zitten. Vooral vanwege de pijn. Ieh.

Verder ben ik niet zo heel bang denk ik.
Veel succes vandaag (als je nog niet geweest bent).

Hoe de prikken voelen zal ik maar niet vertellen, daar kom je vanzelf achter

Als iemand het wil weten doe ik het over PM.
Oud 25-08-2004, 10:50
Paul Ryan
Paul Ryan is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 25-08-2004 @ 10:36 :
Veel succes vandaag (als je nog niet geweest bent).

Hoe de prikken voelen zal ik maar niet vertellen, daar kom je vanzelf achter

Als iemand het wil weten doe ik het over PM.
prikken vielen mee, was beter dan ee nprik in mijn vinger of teen
was nogal gewrik en het bloedt nu nogal maar verder is het wel ok
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 16:42
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Paul Ryan schreef op 25-08-2004 @ 11:50 :
prikken vielen mee, was beter dan ee nprik in mijn vinger of teen
was nogal gewrik en het bloedt nu nogal maar verder is het wel ok
Mooi dat het wel mee viel!

Ik mag 3 september weer Jeuuu!
Oud 25-08-2004, 21:12
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
mijne moeten er ook uit
teweinig ruimte
alle 4 en alle 4 dus eruit gesneden
ik heb er ook al niet echt zin in
maar echt bang ben ik er nog niet voor...
Oud 26-08-2004, 18:16
Paul Ryan
Paul Ryan is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 25-08-2004 @ 17:42 :
Mooi dat het wel mee viel!

Ik mag 3 september weer Jeuuu!
Ja, inderdaad.

Ik moest nog vrij lang bloedspugen gisteren, tot een uur of vier. Daarna heb ik even wat babyvoeding gegeten en wat water gedronken. 's Avonds begon het echter weer een beetje te bloeden, ik heb er weer een gaasje op gedaan. Napijn heb ik nauwelijks gehad, pijnstillers waren absoluut niet nodig. Een hoofdpijntje is erger...

Ik moet dan ook wel bekennen dat ik de hele dag in bed heb gelegen. Ik viel laat in slaap vannacht, omdat ik een beetje nerveus was over het bloeden, maar toen ik sliep is het bloeden ook gestopt en ik heb er geen last meer van gehad.

Vandaag had ik natuurlijk meteen weer migraine omdat ik niet veel geslapen had, wat ik opgelost heb met een flink kop koffie. Nu voel ik me eigenlijk wel goed, hoewel ik mijn kaak niet beter open krijg dan voor het laten trekken van de twee kiezen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 18:42
TIGEK
TIGEK is offline
Gisteren er 1 uit (eigelijk 2 maar het de wond was te groot dus dat moest eerst helen) Waarbij een stuk bot is mee gegaan. Na 1 dag alleen een dikke wang 3 september de andere

Regels voor berichten