![]() |
||
Citaat:
Offtopic: 1-tje maar? ![]() ![]() Ik heb nog steeds wel pijn, maar het wordt minder gelukkig. Ik slik geen ibuprofennetjes meer, want ik vind dat het nu maar eens zonder moet kunnen. Ben nog wel steeds volop ijsjes aan het eten, maar dat is niet zo erg ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe de prikken voelen zal ik maar niet vertellen, daar kom je vanzelf achter ![]() Als iemand het wil weten doe ik het over PM.
||
Citaat:
was nogal gewrik en het bloedt nu nogal maar verder is het wel ok |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik mag 3 september weer Jeuuu!
||
Citaat:
Ik moest nog vrij lang bloedspugen gisteren, tot een uur of vier. Daarna heb ik even wat babyvoeding gegeten en wat water gedronken. 's Avonds begon het echter weer een beetje te bloeden, ik heb er weer een gaasje op gedaan. Napijn heb ik nauwelijks gehad, pijnstillers waren absoluut niet nodig. Een hoofdpijntje is erger... Ik moet dan ook wel bekennen dat ik de hele dag in bed heb gelegen. Ik viel laat in slaap vannacht, omdat ik een beetje nerveus was over het bloeden, maar toen ik sliep is het bloeden ook gestopt en ik heb er geen last meer van gehad. Vandaag had ik natuurlijk meteen weer migraine omdat ik niet veel geslapen had, wat ik opgelost heb met een flink kop koffie. Nu voel ik me eigenlijk wel goed, hoewel ik mijn kaak niet beter open krijg dan voor het laten trekken van de twee kiezen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #157 darkfairy | 500 | 11-09-2010 19:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen Verwijderd | 21 | 05-12-2008 20:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heeft de tandarts allemaal al bij jou uitgespookt? Verwijderd | 59 | 19-02-2006 15:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
eruithalen verstandskiezen Ingetjuhh | 51 | 27-12-2005 16:31 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart topic #26 deringmeester | 488 | 29-04-2005 08:26 |