Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2004, 08:32
Optima
Optima is offline
op de een of andere manier is het lekkerder wanneer het je ex is Je hebt geen verplichtingen, niet dat bezitterige..en..tja..het is gewoon lekkerder
Oud 01-08-2004, 16:49
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
ik was er zo op tegen sex met je ex...want ja een ex moet een ex blijven want da is hij niet voor nix. Tot vorig jaar dan...ik kwam mn ex na een aantal maanden weer tegen. Hij ging mee en bleef slapen en het ging eigenlijk vanzelf. Het voelde zo vertrouwd en vond het gewoon geweldig.
IK denk zolang je beide geen relatie hebt en je duidelijk afspraken maakt het wel te doen is. Dus niet dat de ander verwachtingen krijgt die je niet na kan komen.

Maar het is me toch wel bevallen...maar vond het toch moeilijk dat ik hem daarna niet meer gezien heb.
Oud 02-08-2004, 10:45
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-07-2004 @ 16:38 :
Nooit gedaan, hoewel de gedachte eraan me wel een tijdje aantrekkelijk leek. Inderdaad, omdat we zo vertrouwd met elkaar waren, of waren geweest. Een stuk minder eng dan een 'nieuw' iemand.
Ja daar zit wel wat in. En als je van te voren gewoon goede afspraken erover maakt, tja dan moet het kunnen vind ik...
Oud 02-08-2004, 10:52
Verwijderd
ja wel, geen gevoelens bij, van mijn kant, haar gevoelens interesseerden mij niet zoveel, ten slotte had zij het uitgemaakt....
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 18:29
juno
juno is offline
Een ex waar ik geen gevoelens meer voor heb, dat kan ik wel maar wil ik niet. Wat koop ik er nog voor als er geen gevoel meer bijzit? Daarom ging het juist uit!
Een ex waar ik nog wel gevoelens voor heb, daar wil ik het wel mee, maar ik weet dat ik dat niet aankan. Dan kom ik nooit van hem los.

Dus ik vrees dat ik tegen moet stemmen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:29
Miracle
Miracle is offline
Tot nu toe is dat niet echt goed bevallen nee.
Oud 06-08-2004, 12:40
ilse
ilse is offline
zou best nog wel eens sex met mijn laatste ex willen want hij was cker niet slecht , maar ik denk dat het dan alleen maar een chaos in me hoofd wordt, want ik hou nog steeds vet veel va hem... het werkte alleen niet meer.

maar heb het dus nog nooit gedaan
Oud 06-08-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
phensicske schreef op 06-07-2004 @ 15:41 :
Ja, het is vertrouwd (zoals al gezegd) en 'k zou niet weten waarom niet? Ik vind het een beter alternatief dan een one-night-stand met een onbekende.
hier sluit ik me bij aan. Maar niet doen als de een nog verliefd is en de ander niet ofzo...
Verder sluit ik me bij Loesjuh1984 aan
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:10
Mariekje*
Mariekje* is offline
sex met m'n ex tot de all the way toe, is mij nog niet overkomen.. paar dagen terug wil weer behoorlijk met m'n exvriend liggen klooien [zoenen, handjes overal en nergens, likjes/kusjes hier en daar, vingeren] Ach geen spijt van, we weten hoe het tussen ons 2en zit.. lang verhaal.. hij voelt in feite nog veel voor mij, ik voor hem.. we missen elkaar.. doen nog vrijwel alles met elkaar zien elkaar regelmatig en ik zou hem mss ook nog wel terug willen, hij is op dit moment de enigste jongen voor wie ik echt nog gevoelens heb.. waarom het dan uit is? tijdgebrek en ongeduld
Ik had gedacht dat het voor mij na deze ervaring van de week 1 grote warboel in mn kop zou worden, maar er is niets veranderd..
Oud 10-08-2004, 20:52
CyWu
CyWu is offline
seks met mijn ex is goed. Ik had al twee maanden een nieuw lief en ik had nog steeds seks met mijn ex.

seks is niet met een x.
Oud 11-08-2004, 12:32
Sade
Sade is offline
Citaat:
Fixion XXL schreef op 04-07-2004 @ 19:32 :
Nee heb ik geen ervaringen mee en dat wil ik graag zo houden.
Oud 11-08-2004, 15:32
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 04-07-2004 @ 19:28 :
Hebben jullie wel eens sex met je ex gehad, en zo ja, is dit goed bevallen of niet?
Het bevalt geweldig! Inderdaad enorm vertrouwd! Zolang je maar goede afspraken maakt (als het vaker als 1x gebeurt) over het krijgen van een nieuwe relatie en wat er moet gebeuren als 1vd 2 weer gevoelens voor de ander krijgt
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:02
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Optima schreef op 24-07-2004 @ 09:32 :
op de een of andere manier is het lekkerder wanneer het je ex is Je hebt geen verplichtingen, niet dat bezitterige..en..tja..het is gewoon lekkerder
Oud 11-08-2004, 19:47
Gammaray
Gammaray is offline
Doe ik niet aan.
Oud 13-08-2004, 14:02
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
sex met de ex altijd goed... (zouden sex en ex daarom gramaticaal zoveel overeenkomen... mmm )

Ik stem altijd voor, eigenlijk zo je een contractje moeten afsluiten voor je wat krijgt... minstens 4 keer nadat het uit is...

Op een of andere manier is de sex altijd goed met de ex...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 12:47
suikerprinses
suikerprinses is offline
het kan erger.. hihi.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 10:02
Verwijderd
jup, al enkele keren, maar het blijft moeilijk voor beide.
Gister dus maar besproken dat we er mee stoppen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 13:29
rainfairy
rainfairy is offline
NEE hij was n ex van mijn vriendin...heel veel gezeik mee geweest, en vergeleken met mijn huidige vriend was het 10x niks
Oud 18-08-2004, 13:32
Verwijderd
Alleen al omdat die twee woorden op elkaar lijken word ik onpasselijk bij de gedachte eraan.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-08-2004 @ 14:32 :
Alleen al omdat die twee woorden op elkaar lijken word ik onpasselijk bij de gedachte eraan.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:26
Lady Jane
Lady Jane is offline
Bevalt nu nog erg goed.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:42
DvoorA
DvoorA is offline
Dat heb ik een tijd geleden nog gedaan. Ik vond het helemaal niets!! Sex zonder liefde hoeft van mij sowieso niet, veel minder goed dan sex met liefde. Ik voelde me best wel gebruikt achteraf, terwijl ik natuurlijk net zo goed hem had gebruikt Het was zo stom..eerst 2 uur verplicht met elkaar praten en dan uiteindelijk het gesprek brengen op datgene waar je eigenlijk voor kwam: een one-night stand. Neenee..ik moet mezelf maar helpen tot ik weer een vaste vriend heb. Schijnbaar ben ik niet zon stoute meid als ik dacht te zijn
Oud 24-08-2004, 16:08
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Hmmja, was wel lekker, maar achteraf bleek dat zij nog gevoelens voor mij had enzo terwijl ik nauwelijks respect voor haar had dus wel een lullige situatie enzo. Maarja op dat moment was het leuk.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten