Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 09:05
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
t6uvkis schreef op 07-07-2004 @ 10:00 :
Ik kan me niet voorstellen dat een jongen zegt: "Het is uit, want je hebt een lelijk ding tussen je benen".
Het grappige is dat zij dat soms wel zeggen over micropenissen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:21
t6uvkis
t6uvkis is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 10:05 :
Het grappige is dat zij dat soms wel zeggen over micropenissen
Dat is ook iets anders.

Met een micropenis kan je minder dan met een "normale" penis. De kans bestaat dus dat de vrouw (of de man) te kort komt. Hetzelfde geldt voor een té nauwe/korte (als in niet diep) vagina.

Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw het uitmaakt omdat de penis van haar vriend niet mooi is.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:34
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
t6uvkis schreef op 07-07-2004 @ 10:21 :
Dat is ook iets anders.

Met een micropenis kan je minder dan met een "normale" penis. De kans bestaat dus dat de vrouw (of de man) te kort komt. Hetzelfde geldt voor een té nauwe/korte (als in niet diep) vagina.

Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw het uitmaakt omdat de penis van haar vriend niet mooi is.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:45
Verwijderd
Met sommige vagina's kun je ook minder. Bijvoorbeeld als je schaamlippen zó lang zijn dat penetratie alleen kan in een paar standjes waarbij ze niet in de weg zitten. Maargoed, dat geldt voor de meeste vagina's niet.

Ik vind trouwens zelf vagina's ook niet mooi, maar dat hoeft ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:47
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-07-2004 @ 10:45 :
Met sommige vagina's kun je ook minder. Bijvoorbeeld als je schaamlippen zó lang zijn dat penetratie alleen kan in een paar standjes waarbij ze niet in de weg zitten. Maargoed, dat geldt voor de meeste vagina's niet.

Ik vind trouwens zelf vagina's ook niet mooi, maar dat hoeft ook niet.
Geslachtsdelen zijn sowieso niet mooi, het enige mooie aan een mens is de uitstraling (en het geld, soms)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 10:47 :
Geslachtsdelen zijn sowieso niet mooi, het enige mooie aan een mens is de uitstraling (en het geld, soms)
Nee oke, maar een penis kan ik wel schattig of opwindend vinden. Dat vind ik van vagina's niet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-07-2004 @ 10:48 :
Nee oke, maar een penis kan ik wel schattig of opwindend vinden. Dat vind ik van vagina's niet.
Zeg nooit tegen een jongen dat z'n penis schattig is
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 10:51 :
Zeg nooit tegen een jongen dat z'n penis schattig is
hehe
ik vind de meeste penissen schattig als ze slap zijn tenzij ze rimpelig en oud zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:58
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-07-2004 @ 10:53 :
hehe
ik vind de meeste penissen schattig als ze slap zijn tenzij ze rimpelig en oud zijn.
Oud als in: 70?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 10:58 :
Oud als in: 70?
Oud als in 50 ook al wel, denk ik. Maar dat verschilt vast per man.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:09
Raven
Raven is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 05-07-2004 @ 21:39 :
stel je hebt als jongen echt een mooie vriendin. Eindelijk gaan jullie voor het eerst met elkaar naar bed. Blijkt dat ze helemaal niet een mooie vagina heeft! Is dit wel eens voorgekomen bij iemand van jullie dat je echt zoiets had van GADVERDAMME!
En wat doe je dan, praat je er ook over met je vrienden? Wat mijn vraag is: zijn jullie daar erg kritisch over?
maak je niet druk
ze zijn allemaanl mooi op hun eigen manier
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:26
Groevey
Groevey is offline
ik vind sommige vagina's wel lelijk..
vooral van die hele grote dikke binnenste schaamlippen die naar buiten uitpuilen.. dat vind ik wel erg onsmakelijk.. ik heb liever dat ze netjes binnen blijven...

ik heb dat weles gehad.. ik schrok er wel van.. beffen deed ik amper.. maar neuken was geen probleem..

ja oppervlakig ik weet...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:50
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
barbelle schreef op 07-07-2004 @ 00:12 :
hoorde trouwens laatst dat er ook plastische chirugie op verricht kan worden, dus...er is nog hoop
dat heb ik dus hier eerder in dit topic al vermeld..alleen mijn ondersteunende plaatjes werden verwijderd

zojuist gelezen dat ik wel een link mag plaatsen

pas op: de volgende site kan shockeren
site van plastische chirurgie ..lelijke vagina's (voor) en na de operatie...zoals het enigszins hoort ..

http://www.labiadoctor.com/

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:11
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
paris hilton die is dus echt lelijk van onder, helemaal uitgelubberd, als je persee sexy wil zijn door geen ondergoed te dragen neem dan tenminste de moeite om je een beetje fatsoenlijk te scheren

[edit door alicia: zulke plaatjes posten we hier niet]

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 08:23
Sprinkle
Sprinkle is offline
Ze zal jouw lul waarschijnlijk ook niet het allermooiste op de wereld vinden.
Oud 08-07-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ik citeer Hans Teeuwen:

Een vagina? Heb je wel eens goed gekeken naar een vagina? Ziet er toch niet uit? Zijn allemaal het zelfde hé?
...
EEN ZURE SLOOT!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 12:23
Chatboy
Chatboy is offline
ik vind dat niet belangrijk ik zal gewoon nog steeds met haar vrijen wat maakt het uit liefde is liefde
Oud 08-07-2004, 12:36
Chatboy
Chatboy is offline
ik ben daar niet erg kritish over hoor wat maakt het ui
Oud 08-07-2004, 13:03
funkypunk
funkypunk is offline
ik denk dat het erom gaat dat het enigszins hygienisch is en verder, de meeste mannen vinden hun penis ook maar niks, terwijl ik ze vaak mooi vind
Oud 11-07-2004, 17:05
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Net als de lullen, komen de kutjes in alle soorten en maten. En, net als bij vrouwen, hebben de mannen ook een smaak. sommigen kutjes vind een man mooi, anderen weer niet. En bij een andere man kan dat weer heel verschillend liggen.

En om de vraag te beantwoorden, ja, ik heb wel eens een meid in m'n bed gehad waarbij ik het er _niet_ uit vond zien daar beneden, qua vorm van de schaamlippen enzo. Maargoed, een vagina is een vagina, het dient er ook niet voor om er de hele dag naar te zitten staren, nietwaar? Anders zou het wel midden op het hoofd gezeten hebben
Oud 11-07-2004, 22:11
juno
juno is offline
Citaat:
dext0r schreef op 07-07-2004 @ 17:50 :
...en na de operatie...zoals het enigszins hoort ..
Nou, ik vind de na-foto's wel een beetje erg petieterig. Is er nog wel genoeg weefsel om mee te rekken met een beetje piemel van formaat, vraag ik me dan af. En hoe ga je met zoiets nog normaal bevallen?

Nog zoiets ergs op die site: vaginal rejuvenation, voor als je te wijd bent geworden van onderen. Jezus, naast een face lift en een borst-lift kun je nu ook je kut laten liften. Die plastisch chirurgen zien ook overal brood in. Wat is de volgende stap? Klitjes verwijderen, want dat steekt maar uit? Dan zitten de afrikaanse vrouwen goed, want daar wordt al sinds mensenheugenis het hele happie weggesneden. Die flapdeuren vinden ze daar maar niks. Dat het hier ook mode zou worden had ik nooit kunnen bedenken.

We zullen zeggen dat de gemiddelde piemel mooi genoeg is om bij daglicht te bekijken...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 10:55
Raven
Raven is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2004 @ 23:11 :
Nou, ik vind de na-foto's wel een beetje erg petieterig. Is er nog wel genoeg weefsel om mee te rekken met een beetje piemel van formaat, vraag ik me dan af. En hoe ga je met zoiets nog normaal bevallen?

Nog zoiets ergs op die site: vaginal rejuvenation, voor als je te wijd bent geworden van onderen. Jezus, naast een face lift en een borst-lift kun je nu ook je kut laten liften. Die plastisch chirurgen zien ook overal brood in. Wat is de volgende stap? Klitjes verwijderen, want dat steekt maar uit? Dan zitten de afrikaanse vrouwen goed, want daar wordt al sinds mensenheugenis het hele happie weggesneden. Die flapdeuren vinden ze daar maar niks. Dat het hier ook mode zou worden had ik nooit kunnen bedenken.

We zullen zeggen dat de gemiddelde piemel mooi genoeg is om bij daglicht te bekijken...
nou ik wil in elk geval MET deurbel en tochtdeuren .
is VEEL intressanter
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 11:21
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 05-07-2004 @ 22:19 :
ben je te dik kun je afvallen te dun kun je bij komen maar dit is iets waar je heel moeilijk iets aan kunt laten doen behalve door plastisch chirurg
oke, en dan nu even realistisch, want voor andere schaamlippen heb je alleen een hoop geld nodig, om af te vallen of aan te komen ben je er nog niet met heel goed je best doen, andere levenstijl en al helemaal niet met geld...

Regels voor berichten