![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met een micropenis kan je minder dan met een "normale" penis. De kans bestaat dus dat de vrouw (of de man) te kort komt. Hetzelfde geldt voor een té nauwe/korte (als in niet diep) vagina. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw het uitmaakt omdat de penis van haar vriend niet mooi is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind de meeste penissen schattig als ze slap zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ze zijn allemaanl mooi op hun eigen manier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() zojuist gelezen dat ik wel een link mag plaatsen ![]() ![]() pas op: de volgende site kan shockeren ![]() site van plastische chirurgie ..lelijke vagina's (voor) en na de operatie...zoals het enigszins hoort .. http://www.labiadoctor.com/
Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 16:52. |
![]() |
||
Citaat:
Nog zoiets ergs op die site: vaginal rejuvenation, voor als je te wijd bent geworden van onderen. Jezus, naast een face lift en een borst-lift kun je nu ook je kut laten liften. Die plastisch chirurgen zien ook overal brood in. Wat is de volgende stap? Klitjes verwijderen, want dat steekt maar uit? Dan zitten de afrikaanse vrouwen goed, want daar wordt al sinds mensenheugenis het hele happie weggesneden. Die flapdeuren vinden ze daar maar niks. Dat het hier ook mode zou worden had ik nooit kunnen bedenken. We zullen zeggen dat de gemiddelde piemel mooi genoeg is om bij daglicht te bekijken... |
![]() |
||
Citaat:
is VEEL intressanter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 16:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een lelijk meisje SiemdeCyper | 25 | 18-12-2004 12:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Slechte dingen Bren- | 33 | 04-08-2004 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Gevoel dat je nooit een relatie zal hebben, hoe er mee om gaan Another Way | 191 | 17-08-2003 15:03 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |