Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 18:33
Undeclinable
Undeclinable is offline
Je beledigt voelen omdat stevie wonder niet ff terugzwaait ....

Hij is ook de enige persoon die ik niet persoonlijk ken en waar ik een oprechte hekel aan heb..de vertegenwoordiging van alles wat ik niet uit kan staan..

Ik word echt scheitziek van de weg die amerika is ingeslagen sinds bush daar zit.. stopzetten van goedlopende projecten die onder clinton gestart zijn, niet onderteken kyoto verdrag, het willen voortzetten van SDI, na 11 september het aannemen van wetten die de vrijheid ernstig beperken om zgn terrorisme tegen te gaan, voorstellen om gescheiden onderwijs te doen, van de baan brengen van allemaal regelgeving rondom het strenger worden van de wapenwet, stopzetten van al bestaande verdragen..etc etc.....

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 20:54.
Advertentie
Oud 16-06-2002, 19:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:
Je beledigt voelen omdat stevie wonder niet ff terugzwaait ....

Hij is ook de enige persoon die ik niet persoonlijk ken en waar ik een oprechte hekel aan heb..de vertegenwoordiging van alles wat ik niet uit kan staan..

Ik word echt scheitziek van de weg die amerika is ingeslagen sinds bush daar zit.. stopzetten van goedlopende projecten die onder clinton gestart zijn, niet onderteken kyoto verdrag, het willen voortzetten van SDI, na 11 september het aannemen van wetten die de vrijheid ernstig beperken om zgn terrorisme tegen te gaan, voorstellen om gescheiden onderwijs te doen, van de baan brengen van allemaal regelgeving rondom het strenger worden van de wapenwet..etc etc.....
dat dacht ik er ook van
Oud 16-06-2002, 23:43
Chino moreno
Chino moreno is offline
Eindelijk mede-parochianen. die dezelfde mening hebben over de verschrikkelijke oorlogslievhebber, en relaties met andere landen verneuker. OI! ik haat hem bah...
Oud 17-06-2002, 10:43
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:

Ik word echt scheitziek van de weg die amerika is ingeslagen sinds bush daar zit.. stopzetten van goedlopende projecten die onder clinton gestart zijn, niet onderteken kyoto verdrag, het willen voortzetten van SDI, na 11 september het aannemen van wetten die de vrijheid ernstig beperken om zgn terrorisme tegen te gaan, voorstellen om gescheiden onderwijs te doen, van de baan brengen van allemaal regelgeving rondom het strenger worden van de wapenwet, stopzetten van al bestaande verdragen..etc etc.....
Ben wel blij eigenlijk dat ie daar zit. Nu is het tenminste "legaal" geaccepteerd om tegen de Amerikaanse buitenlandse politiek te zijn. Daarvoor werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt als ik er wat over zei.

Even serieus: misschien had het er van moeten komen zodat Europa een beetje werd wakker geschud (en dat is nog niet hard genoeg gebeurd!)

/me schreeuwt nog een keer dat Brussel de oren open moet doen!

Gatara
Oud 17-06-2002, 10:46
ExTeRmInAtOr2
ExTeRmInAtOr2 is offline
Ik vind dat Bush het inderdaad niet fout doet. Er zijn natuurlijk altijd dingen die niet helemaal goed gaan, maar grotendeels doet hij het goed!
Oud 17-06-2002, 10:47
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ExTeRmInAtOr2 schreef:
Ik vind dat Bush het inderdaad niet fout doet. Er zijn natuurlijk altijd dingen die niet helemaal goed gaan, maar grotendeels doet hij het goed!
Wat doet ie goed dan?

/me zoekt naar de gouden speld in de hooiberg...

Gatara
Oud 17-06-2002, 13:31
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Wat doet ie goed dan?

/me zoekt naar de gouden speld in de hooiberg...

Gatara
hier een lijst van dingen die bush goed kan doen:
1. GODD BLESS AMERIKA schreeuwen
2. onzin voorlezen dat door zijn adviseurs is geschreven
3. unieke natuurgebieden als Canada naar de haaien helpen
4. oorlog starten
5. lijkjes negeren
6. met de handen in zakken staan en schijnheilig doen als hem iets gevraagd wordt
7. stomverbaasd kijken als hem iets gevraagd wordt waarvoor je enige iq nodig heb
8. ow jah... GOD BLESS AMERIKA zeggen
Oud 17-06-2002, 16:42
laydee
laydee is offline
De Seminole Indianen hebben ooit een vloek uitgesproken over Amerikaanse presidenten; alle presidenten die in een jaar wat op een '0' eindigt gekozen zijn, zouden hun ambstermijn niet kunnen afmaken. Wonderlijk genoeg is de vloek vaak uitgekomen...
En wanneer was Bush ook maar weer gekozen? 2000; wel DRIE nullen! Lijkt mij toch wel genoeg dacht ik zo....

Wist je dat Bush zélf ook al een meermalen de doodstraf heeft uitgevoerd? De 'machtigste' man van de wereld is gewoon een moordenaar!

Verder inderdaad een belachelijke opmerking van zijn kant, toen een jorunalist vroeg waarom er zoveel weerzin was tegen eht Amerikaanse beleid;. Bush letterlijk; "leert een paar moeilijke woorden uit het hoofd en denkt meteen dat ie een wereldburger is. Que bueno!' Vooral dat laatste erg toepasselijk; hij was namelijk in La France.
Oud 17-06-2002, 16:51
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
laydee schreef:
Wist je dat Bush zélf ook al een meermalen de doodstraf heeft uitgevoerd? De 'machtigste' man van de wereld is gewoon een moordenaar!
Wat is dit nu weer voor debiele kreet? Dan zijn politiecommissarissen zeker ook moordenaars als de politie een vuurgevecht had met een crimineel. Right.
Oud 17-06-2002, 17:06
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Wat is dit nu weer voor debiele kreet? Dan zijn politiecommissarissen zeker ook moordenaars als de politie een vuurgevecht had met een crimineel. Right.
moorˇdeˇnaar (de ~ (m.))
1 iem. die een moord gepleegd heeft

dus als bush iemand vermoord door bijv de elktrische stoel dan is hij volgens van dale een moordenaar
Oud 17-06-2002, 17:16
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

moorˇdeˇnaar (de ~ (m.))
1 iem. die een moord gepleegd heeft

dus als bush iemand vermoord door bijv de elktrische stoel dan is hij volgens van dale een moordenaar
iemand doden is niet per definitie een moord. een executie is dat ook niet; een executie is een executie.

Overigens zal Bush nooit zelf de switch over gehaald hebben, hij zal wel zijn goedkeuring hebben gegeven aan verschillende executies in zijn tijd als gouverneur van Texas.
Oud 17-06-2002, 17:18
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
op somethingawful.com overigens een mooie 'vaderdagkaart' van Bush

Oud 17-06-2002, 17:35
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
op somethingawful.com overigens een mooie 'vaderdagkaart' van Bush

whahahahah omg dies echt heel scherp
Oud 17-06-2002, 18:09
disaster
disaster is offline
Citaat:
laydee schreef:
De Seminole Indianen hebben ooit een vloek uitgesproken over Amerikaanse presidenten; alle presidenten die in een jaar wat op een '0' eindigt gekozen zijn, zouden hun ambstermijn niet kunnen afmaken. Wonderlijk genoeg is de vloek vaak uitgekomen...
En wanneer was Bush ook maar weer gekozen? 2000; wel DRIE nullen! Lijkt mij toch wel genoeg dacht ik zo....
lijkt mij ook genoeg ja

Citaat:

Verder inderdaad een belachelijke opmerking van zijn kant, toen een jorunalist vroeg waarom er zoveel weerzin was tegen eht Amerikaanse beleid;. Bush letterlijk; "leert een paar moeilijke woorden uit het hoofd en denkt meteen dat ie een wereldburger is. Que bueno!' Vooral dat laatste erg toepasselijk; hij was namelijk in La France.
pim fortuyn retoriek
Oud 18-06-2002, 15:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ExTeRmInAtOr2 schreef:
Je bent al de zoveelste die dat roept. Ik bedoel, kom eens met voorbeelden dan. Ik heb hem nog geen enkel ding goed zien doen, en bovendien is het ongelovelijk hoe ontzettend dom die gozer is. Zo iets hoort niet aan het hoofd van een land te staan.
Oud 18-06-2002, 15:52
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Je bent al de zoveelste die dat roept. Ik bedoel, kom eens met voorbeelden dan. Ik heb hem nog geen enkel ding goed zien doen, en bovendien is het ongelovelijk hoe ontzettend dom die gozer is. Zo iets hoort niet aan het hoofd van een land te staan.
hij is niet dom, hij is onwetend
Oud 18-06-2002, 18:14
The Dancing Demon
The Dancing Demon is offline
Citaat:
Derk schreef:
Bush is volgens mij ietwat militairistisch, uit vrees voor een gebrek aan vijanden schept hij maar iets als "axes of evil". Over de meeste stomiteiten van heer Bush is al gereageed, dus houdt ik het maar kort.

Voor de waarheid van Bush zijn afkomst, zie: www.bushorchimp.com , wel lachu site.

nog ff een paar smilies zetten om mijn gedachten en emoties over Bush ter uiten:

nu de VS nog:
Zoals mijnheer Bush het zelf zou zeggen:
Jij bent de as van het kwaad!!
Oud 18-06-2002, 18:25
The Dancing Demon
Citaat:
Gatara schreef:

Hij laat ons in ieder geval lachen om zijn uitspraken, maar zijn daden zijn om te huilen!

Overigens,... waarom vind je bush goed?

Gatara
De heer Bush laat tenminste zien wat de enige oplossing is voor het conflict in het midden oosten:

Alle palestijntjes uitmoorden

Oud 18-06-2002, 18:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
The Dancing Demon schreef:

De heer Bush laat tenminste zien wat de enige oplossing is voor het conflict in het midden oosten:

Alle palestijntjes uitmoorden
Betekent volgens mij automatisch dat er 2 oplossingen zijn i.p.v. 1.
Oud 18-06-2002, 18:47
nps
nps is offline
Ik vind George Bush verschrikkelijk dom. Zo'n beetje alles is al gezegd waarom je tegen hem zou zijn, en ik ben het er mee eens. Hij beoordeelt andere landen op de militaire macht die ze daar hebben (wij zijn bijv. een militaire pygmee), hij negeert internationale afspraken, en moordt mensen af om eigen gezicht te redden. (Denk aan WTC, alsof er alleen in Afghanistan terroristen zitten.)
Oud 18-06-2002, 19:35
AGH
AGH is offline
Misschien niet eens om zijn gezicht te redden, maar om zichzelf te laten zien aan de wereld. De stoďcijnse autocraat die zo goed mogelijk wil overkomen bij zijn bevolking.
Al heb ik altijd al een beetje een hekel gehad aan de Amerikaanse instelling, Bush bevestigd alles wat ik tegen had op Amerika.
Oud 19-06-2002, 12:11
The Dancing Demon
Citaat:
Chimera schreef:

Betekent volgens mij automatisch dat er 2 oplossingen zijn i.p.v. 1.
Ja, okee, maar als alle joden afgeslacht worden dan krijgen de moslims nog meer macht! Als alle moslims afgeslacht worden, dan zouden er tenminste ook niet nog meer hier naartoe emigreren en hebben wij ook nog een beetje ruimte.
Oud 19-06-2002, 13:37
Gatara
Gatara is offline
Citaat:

Ja, okee, maar als alle joden afgeslacht worden dan krijgen de moslims nog meer macht! Als alle moslims afgeslacht worden, dan zouden er tenminste ook niet nog meer hier naartoe emigreren en hebben wij ook nog een beetje ruimte.
Jij bent ook niet helemaal lekker in je hoofd, heh,..
ik hoop voor je dat bovenstaande ironisch bedoeld was.
Oud 19-06-2002, 20:01
PV
PV is offline
Och hij wordt straks toch aangeklaagd door Den Haag... samen met Sharon en Poetin
Oud 19-06-2002, 20:10
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
PV schreef:
Och hij wordt straks toch aangeklaagd door Den Haag... samen met Sharon en Poetin
waarom omdat die mensen hun land wel verdedigen
Oud 19-06-2002, 20:10
laydee
laydee is offline
Citaat:
disaster schreef:

lijkt mij ook genoeg ja

\
Ik vertel het toch alleen maar als iets grappigs om te weten? jee zeg....
Oud 19-06-2002, 21:25
PV
PV is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
waarom omdat die mensen hun land wel verdedigen
Was gister bij Nova.. en vandaag bij 2 Vandaag

Stukje van Nova:

Bush loopt risico gearresteerd te worden in Nederland

18 juni 2002

Het Strafhof in Den Haag gaat pas per 1 juli officieel van start, maar brengt Nederland nu al in enorme problemen.

En die problemen worden alleen nog maar groter. Zegt Gerard Strijards, hoogste adviseur bij het openbaar ministerie.

Hij was als onderhandelaar betrokken bij de totstandkoming van het verdrag voor het strafhof. Volgens hem gaan regeringsleiders en staatshoofden Nederland na 1 juli mijden, omdat ze een levensgroot risico lopen gearresteerd te worden. Dat geldt ook voor de Amerikaanse president George Bush.
---

Het zal natuurlijk wel niet gebeuren maar tis toch een leuk berichtje
Oud 19-06-2002, 23:13
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
PV schreef:

Was gister bij Nova.. en vandaag bij 2 Vandaag

Stukje van Nova:

Bush loopt risico gearresteerd te worden in Nederland

18 juni 2002

Het Strafhof in Den Haag gaat pas per 1 juli officieel van start, maar brengt Nederland nu al in enorme problemen.

En die problemen worden alleen nog maar groter. Zegt Gerard Strijards, hoogste adviseur bij het openbaar ministerie.

Hij was als onderhandelaar betrokken bij de totstandkoming van het verdrag voor het strafhof. Volgens hem gaan regeringsleiders en staatshoofden Nederland na 1 juli mijden, omdat ze een levensgroot risico lopen gearresteerd te worden. Dat geldt ook voor de Amerikaanse president George Bush.
---

Het zal natuurlijk wel niet gebeuren maar tis toch een leuk berichtje
*krijgt nijging om verkleerdkleertjes uit de kast te halen mocht bush heir weer komen....
Oud 20-06-2002, 19:05
bam
bam is offline
Citaat:

Zoals mijnheer Bush het zelf zou zeggen:
Jij bent de as van het kwaad!!
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=82641
Oud 22-06-2002, 13:47
The Dancing Demon
Citaat:
Gatara schreef:

Jij bent ook niet helemaal lekker in je hoofd, heh,..
ik hoop voor je dat bovenstaande ironisch bedoeld was.
Sorry, ik liet me even gaan
Oud 21-10-2002, 23:14
Scandinavia
Scandinavia is offline
Ik haat hem!!! Hij wil alleen doen alsof hij stoer is.
Oud 21-10-2002, 23:26
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Niet uppen na zoveel tijd svp.

Zeker niet met een nutteloze reply.
(gesloten)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten