Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Even serieus: misschien had het er van moeten komen zodat Europa een beetje werd wakker geschud (en dat is nog niet hard genoeg gebeurd!) /me schreeuwt nog een keer dat Brussel de oren open moet doen! Gatara |
![]() |
||
Citaat:
1. GODD BLESS AMERIKA schreeuwen 2. onzin voorlezen dat door zijn adviseurs is geschreven 3. unieke natuurgebieden als Canada naar de haaien helpen 4. oorlog starten 5. lijkjes negeren 6. met de handen in zakken staan en schijnheilig doen als hem iets gevraagd wordt 7. stomverbaasd kijken als hem iets gevraagd wordt waarvoor je enige iq nodig heb 8. ow jah... GOD BLESS AMERIKA zeggen |
![]() |
|
![]() |
De Seminole Indianen hebben ooit een vloek uitgesproken over Amerikaanse presidenten; alle presidenten die in een jaar wat op een '0' eindigt gekozen zijn, zouden hun ambstermijn niet kunnen afmaken. Wonderlijk genoeg is de vloek vaak uitgekomen...
En wanneer was Bush ook maar weer gekozen? 2000; wel DRIE nullen! Lijkt mij toch wel genoeg dacht ik zo.... Wist je dat Bush zélf ook al een meermalen de doodstraf heeft uitgevoerd? De 'machtigste' man van de wereld is gewoon een moordenaar! Verder inderdaad een belachelijke opmerking van zijn kant, toen een jorunalist vroeg waarom er zoveel weerzin was tegen eht Amerikaanse beleid;. Bush letterlijk; "leert een paar moeilijke woorden uit het hoofd en denkt meteen dat ie een wereldburger is. Que bueno!' Vooral dat laatste erg toepasselijk; hij was namelijk in La France. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
1 iem. die een moord gepleegd heeft dus als bush iemand vermoord door bijv de elktrische stoel dan is hij volgens van dale een moordenaar |
![]() |
||
Citaat:
Overigens zal Bush nooit zelf de switch over gehaald hebben, hij zal wel zijn goedkeuring hebben gegeven aan verschillende executies in zijn tijd als gouverneur van Texas.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij bent de as van het kwaad!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alle palestijntjes uitmoorden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind George Bush verschrikkelijk dom. Zo'n beetje alles is al gezegd waarom je tegen hem zou zijn, en ik ben het er mee eens. Hij beoordeelt andere landen op de militaire macht die ze daar hebben (wij zijn bijv. een militaire pygmee), hij negeert internationale afspraken, en moordt mensen af om eigen gezicht te redden. (Denk aan WTC, alsof er alleen in Afghanistan terroristen zitten.)
|
Misschien niet eens om zijn gezicht te redden, maar om zichzelf te laten zien aan de wereld. De stoďcijnse autocraat die zo goed mogelijk wil overkomen bij zijn bevolking.
Al heb ik altijd al een beetje een hekel gehad aan de Amerikaanse instelling, Bush bevestigd alles wat ik tegen had op Amerika. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik hoop voor je dat bovenstaande ironisch bedoeld was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stukje van Nova: Bush loopt risico gearresteerd te worden in Nederland 18 juni 2002 Het Strafhof in Den Haag gaat pas per 1 juli officieel van start, maar brengt Nederland nu al in enorme problemen. En die problemen worden alleen nog maar groter. Zegt Gerard Strijards, hoogste adviseur bij het openbaar ministerie. Hij was als onderhandelaar betrokken bij de totstandkoming van het verdrag voor het strafhof. Volgens hem gaan regeringsleiders en staatshoofden Nederland na 1 juli mijden, omdat ze een levensgroot risico lopen gearresteerd te worden. Dat geldt ook voor de Amerikaanse president George Bush. --- Het zal natuurlijk wel niet gebeuren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vind je van het beleid George W. Bush?" Supreme Dutch | 52 | 12-11-2005 16:28 | |
Kerry ligt 7% voor op Bush Verwijderd | 500 | 25-10-2004 14:42 | |
George W. Bush in het Midden-Oosten Rabbi Daniel | 19 | 04-06-2003 11:04 | |
Terwijl de wereld naar VS vs Irak kijkt, nomineert Bush: Gatara | 15 | 17-02-2003 20:42 | |
Bush mag doden zonder tussenkomst rechter.(engels) Isa | 15 | 15-12-2002 01:23 | |
Bush niet naar Wereldtop Verwijderd | 72 | 27-08-2002 21:52 |