Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2004, 15:43
Verwijderd
Uhm op vakantie contact leggen met een groep studenten is vragen om uitgewoond te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2004, 15:44
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 16:43 :
Uhm op vakantie contact leggen met een groep studenten is vragen om uitgewoond te worden.
Krèk!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:13
juno
juno is offline
Wat eensoap...who needs GTST als-ie kan forummen?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:09
cedrikske
cedrikske is offline
Jij voelt je gebruikt???
Ik vind dat die jongens zich gebruikt zouden moeten voelen. Je zet hen echt voor aap. De ene avond met die ene, de andere avond met een andere. Ik zou me doodschamen in die jongens hun plaats. En het zijn dan nog vrienden van elkander?

Ik zou alles laten vallen hoor. Het is dan nog supervervelend dat ze vrienden van elkander zijn.
Wat ik gedaan heb, toen ik ook een relatie had die op de klippen was gelopen: het was ook vakantieliefje,verder nog mee afgesproke, enz ... Maar na maandje of 2 was het toch uit, afstand enzo, had verdriet tot en met, maar uiteindelijk heb ik haar telefoon nr gewist uit gsm, emailadres geblokt en verwijderd, alles weggesmeten dat me aan haar deed denken. De eerste week verdomd moeilijk, maar nu (4 maand later) blij dat ik dit gedaan heb.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:25
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
funkmastervince schreef op 11-07-2004 @ 12:48 :
S.l.e.t.
wat je zegt Bah. Eerst de sloerie uithangen en dan het vreemd vinden dat die Tom je terugpakt. Die Tom begrijpt het
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten