Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Cheat jij?
Ja, ik cheat in singleplayer games. 37 35.58%
Ja, ik cheat in online multiplayer games. 7 6.73%
Ja, ik gebruik walktroughs en/of spoilers. 46 44.23%
Nee. 39 37.50%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 15:32
Demiurge
Demiurge is offline
Joah, in single player spellen wel eens, vaak met race spellen etc om alle maps en wagens te kunnen hebben, haat dat lange spelen voor nieuwe dingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2004, 17:54
Wammus
Wammus is offline
Neu niet echt. Alleen af en toe maphack in Diablo2. En alleen op hardcore of als ik aan het mfen ben. Verder nooit.
Oud 18-07-2004, 11:20
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Bijna niet... ik ben de enige in vriendengroepje die GTA3 en GTA3 vice city zonder cheats heeft uitgespeeld.

Ik cheat vrijwel nooit... uitzonderingen:

ik heb spel al uitgespeeld en wil snel even stukje verhaal checken ofzo... sacrifice bijvoorbeeld. Sacrifice is eenzijdig, chaotisch, en success wordt bepaald door micromanagement - - erg irritant dus, het wordt gewoon steeds moeilijker.... 4 souls, 1 monster, 2 manahoars, 1 manalith... 2 badguys met elk een 20 soul army en 3 manaliths. - Vereist erg slim en snel strategisch werk waar een muisklik die het verkeerde monster in de chaos raakt betekent dat je beter nu alvast die save kunt laden.
Het is 2 keer gelukt, 1 keer persephone-bla-bla-stratos-charnel, 1 keer puur Stratos (mass sylph - werkt niet tegen humans). - En ik heb nu ik het 2 keer heb gedaan ook niet meer die "I did it" win kick van eerst - nu cheat ik er redelijk veel om alle storylines ff uit te pluizen.

Verder walkthroughs als ik nog wat secrets wil vinden nadat ik het spel uitspeelde (voorbeeld Elite Force II).

En bij HoMM 4 moest ik 2 keer cheaten omdat de campaign door een bug onwinbaar was geworden. (badguy kwam op eiland terecht waar je NIET naar toe kunt, jij niet, niemand niet)
Oud 19-07-2004, 11:20
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Als ik een nieuwe game heb cheat k altijd om de game te verkennen enzo, daarna ga k voor t eggie
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:10
Joshua667
Joshua667 is offline
ik ken alleen vette shit cheats zoals dat je nooit kan dood kan gaan die cheats zijn echt shit.Waarom is er geen cheat dat je iedereen met een schot kan kille
Oud 22-07-2004, 17:01
Falnock
Falnock is offline
Ik cheat niet, ik gebruik wel walkthroughs(alleen voor FF). Het wordt gewoon zoooooo saai als je de cheats al het werk laat doen. Ik speel games liever zelf, al gebruik ik de walkthrough voor maps en strategieën. Ik gebruik ze ook vaak als gewoon boek
Reageren

Regels voor berichten