![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de meeste meisjes tussen de 16 en de 20 willen nog echt exprimenteren en sommige zijn echte sletten, vooral de wat jongeren zoenen een hoop jongens enzo. pas als je wat "ouder" bent, zo rond 19, 20 , 21 dan gaan er veel pas echt nadenken over relaties, samenwonen enzo(hoewel jongere mensen altijd zeggen dat het wel serieus is en je niet op leeftijd kan beoordelen, dat kan dus wel want als je volwassen wordt verander je veel en het kan zijn dat diegene waar je bij bent toch jou type niet blijkt te zijn) en ontopic, ik denk idd dat jongens het geowon anders laten merken, of niet druven te laten merken omdat ze niet goed weten wat ze er mee moeten. meisjes luisteren meer en eerder naar hun gevoel, en jongens proberen logisch na te denken. maar ik dnek dat als een jongen verliefd is, het ook zeer heftig is.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ook als is t zo dat t af en toe "een datingbox" lijkt, what the fuck do you care? laat die mensen lekker. jij bent net zo intolerant
||
Citaat:
#1. Jij beoordeeld hier mij al eerste #2. Op heel dit forum is dat zo #3. Waar bemoei je je mee? #4. Als je er niet tegen kan dat dit een forum is moet je een digitaal praatgroepje met je vrienden starten no hard feelings, maar please ga niet lopen zeuren over dingen waar je jezelf ook schuldig aan maakt. |
![]() |
||
Citaat:
1. ZerO maakt een grapje 2. jij begrijpt het grapje niet, reageert er serieus op 3. ZerO zegt dat het een grapje 4. jij blijf doormekkern over hoe sommige mensen zich hier gedragen op dit forum 5. ik zeg dat jij niet zo moet mekkeren 6. jij geeft en verkeerde samenvatting van wat er gebeurt is 7. die mag jij weer invullen
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |