Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 09:24
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 15-07-2004 @ 22:20 :

en ja.... opzich.. wat uit je fotoboek blijkt is dat je wel veel moeite steekt in het sexy over proberen te komen op anderen (en met succes, je bent best sexy)

helaas is dat zeker niet mijn main criterium
Nee, uit je post op te maken is je main criterium het mannelijke geslacht
Oud 16-07-2004, 09:57
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 15-07-2004 @ 21:25 :
meisjes in de leeftijd van 12-15 jaar zijn denk ik minder serieus dan oudere meisjes. natuurlijk zijn daar uitzonderingen bij. in mijn omgeving zie ik dat veel meisjes in de leeftijd van 12-15 jaar veel onserieuze bevlieginkjes hebben die vaak op niets uitlopen of alleen op een avondje zoenen op een schoolfeest. vanaf een jaar of 16/17 krijgen velen vastere vriendjes en worden de avondjes zoenen maanden en soms wel jaren. natuurlijk zijn er uitzonderingen. ik ken bv. 2 meisjes die nu 16 zijn en de een heeft al bijna 4 jaar een vaste vriend en de ander 2,5 jaar. maarja er zijn ook uitzonderingen de andere kant op: ik zie ook veel meisjes die tot hun 18de (of langer) in het 'een avondje zoenen'stadium blijven zitten of een paar vriendjes voor een paar weekjes of minder hebben. ikzelf heb tussen mijn 12-15de jaar ook veel gedroomd, maar mijn echte serieuze verliefdheid en relatie kwam dit jaar (ik was dus 16). over of jongens vaak verliefd worden kan ik niets zeggen, want ik weet alleen hoe het bij meisjes is.

het klopt dat de meeste relaties tot je 16de meestal neit echt veel voorstellen, ik geloof ook niet dat relaties die je daarvoor krijgt stand blijven houden wanneer je uit de pubertijd bent (eigenlijk geloof ik amper dat relaties die je voor je 20ste krijgt stand blijven houden).
de meeste meisjes tussen de 16 en de 20 willen nog echt exprimenteren en sommige zijn echte sletten, vooral de wat jongeren zoenen een hoop jongens enzo.
pas als je wat "ouder" bent, zo rond 19, 20 , 21 dan gaan er veel pas echt nadenken over relaties, samenwonen enzo(hoewel jongere mensen altijd zeggen dat het wel serieus is en je niet op leeftijd kan beoordelen, dat kan dus wel want als je volwassen wordt verander je veel en het kan zijn dat diegene waar je bij bent toch jou type niet blijkt te zijn)

en ontopic, ik denk idd dat jongens het geowon anders laten merken, of niet druven te laten merken omdat ze niet goed weten wat ze er mee moeten. meisjes luisteren meer en eerder naar hun gevoel, en jongens proberen logisch na te denken. maar ik dnek dat als een jongen verliefd is, het ook zeer heftig is..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:17
ellaversa
ellaversa is offline
natuurlijk bevestigen uitzonderingen de regel, maar ik hoor van best veel jongens dat ze al vaker verliefd zijn geweest terwijl ik net 2 keer ofzo een beetje verliefd was
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:56
Skyrise
Skyrise is offline
lekker tolerante figuren zijn jullie Escapism en nare man, gelukkig zegt dat meer over jullie dan over mij
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 15-07-2004 @ 21:25 :
meisjes in de leeftijd van 12-15 jaar zijn denk ik minder serieus dan oudere meisjes. natuurlijk zijn daar uitzonderingen bij. in mijn omgeving zie ik dat veel meisjes in de leeftijd van 12-15 jaar veel onserieuze bevlieginkjes hebben die vaak op niets uitlopen of alleen op een avondje zoenen op een schoolfeest. vanaf een jaar of 16/17 krijgen velen vastere vriendjes en worden de avondjes zoenen maanden en soms wel jaren. natuurlijk zijn er uitzonderingen. ik ken bv. 2 meisjes die nu 16 zijn en de een heeft al bijna 4 jaar een vaste vriend en de ander 2,5 jaar. maarja er zijn ook uitzonderingen de andere kant op: ik zie ook veel meisjes die tot hun 18de (of langer) in het 'een avondje zoenen'stadium blijven zitten of een paar vriendjes voor een paar weekjes of minder hebben. ikzelf heb tussen mijn 12-15de jaar ook veel gedroomd, maar mijn echte serieuze verliefdheid en relatie kwam dit jaar (ik was dus 16). over of jongens vaak verliefd worden kan ik niets zeggen, want ik weet alleen hoe het bij meisjes is.

Je bent zelf een paar maanden uit het ''een avondje zoenen'stadium' omdat je je nu volwassener begint te voelen?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 16:36
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 16-07-2004 @ 15:26 :
lekker tolerante figuren zijn jullie Escapism en nare man, gelukkig zegt dat meer over jullie dan over mij
nee maar gast wie de fuck ben jij om hier zomaar een beetje iedereen te lopen beoordelen?
ook als is t zo dat t af en toe "een datingbox" lijkt, what the fuck do you care? laat die mensen lekker.

jij bent net zo intolerant
Oud 16-07-2004, 16:53
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Escapism schreef op 16-07-2004 @ 17:36 :
nee maar gast wie de fuck ben jij om hier zomaar een beetje iedereen te lopen beoordelen?
ook als is t zo dat t af en toe "een datingbox" lijkt, what the fuck do you care? laat die mensen lekker.

jij bent net zo intolerant
sorry maar,

#1. Jij beoordeeld hier mij al eerste
#2. Op heel dit forum is dat zo
#3. Waar bemoei je je mee?

#4. Als je er niet tegen kan dat dit een forum is moet je een digitaal praatgroepje met je vrienden starten

no hard feelings, maar please ga niet lopen zeuren over dingen waar je jezelf ook schuldig aan maakt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 16:55
ZerO
ZerO is offline
Tering dude als scholieren.com je niet bevalt wat doe je hier nog ?
Oud 16-07-2004, 16:57
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 16-07-2004 @ 21:23 :
sorry maar,

#1. Jij beoordeeld hier mij al eerste
#2. Op heel dit forum is dat zo
#3. Waar bemoei je je mee?

#4. Als je er niet tegen kan dat dit een forum is moet je een digitaal praatgroepje met je vrienden starten

no hard feelings, maar please ga niet lopen zeuren over dingen waar je jezelf ook schuldig aan maakt.
nee gast, het ging als volgt:

1. ZerO maakt een grapje
2. jij begrijpt het grapje niet, reageert er serieus op
3. ZerO zegt dat het een grapje
4. jij blijf doormekkern over hoe sommige mensen zich hier gedragen op dit forum
5. ik zeg dat jij niet zo moet mekkeren
6. jij geeft en verkeerde samenvatting van wat er gebeurt is
7. die mag jij weer invullen
Oud 16-07-2004, 17:01
Tiño
Tiño is offline
wahaha kuttopic rot toch op man (nen)
Oud 16-07-2004, 17:06
Skyrise
Skyrise is offline
niet zo huilen allemaal dat doe ik toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 17:09
Escapism
Escapism is offline
wie huilt er dan?
Oud 16-07-2004, 19:38
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 15-07-2004 @ 17:45 :
bovendien is ie ook niet echt subtiel ... though.. ik heb bij RockaholiC ook al leuke replies zien staan
wat lul je nou
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten