Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 17:52
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
justakid schreef op 14-07-2004 @ 18:48 :
aepie.. tjaaaa ikw ete eigelijk niet zo veel van hem.. hij heeft wel toffe hair-do's! en ik geloof dat hij ook niet zo'n boze is
'

Ze lijkt qua uiterlijk op een vriendin van mij, volgens mij kan ze heel lief zijn maar ook heel bitchy uit de hoek komen. Ze is denk ik vrij slim en populair en laat niet over zich heen lopen en is bevriend met meer jongens dan meisjes
Oud 14-07-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 14-07-2004 @ 18:52 :
'

Ze lijkt qua uiterlijk op een vriendin van mij, volgens mij kan ze heel lief zijn maar ook heel bitchy uit de hoek komen. Ze is denk ik vrij slim en populair en laat niet over zich heen lopen en is bevriend met meer jongens dan meisjes
Hagel lijkt me cool, ze heeft coole groene oogschaduw en zwarte cowboyb00ts net als ik en volgens mij is ze heel cynisch en cynisch is leuk. Ze moet zich niets aantrekken van vieze ouwe opaatjes die gemene dingen zeggen en ik hoop voor d'r dat haar luvver gauw terug komt uit Noorwegen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:08
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 20:02 :
Hagel lijkt me cool, ze heeft coole groene oogschaduw en zwarte cowboyb00ts net als ik en volgens mij is ze heel cynisch en cynisch is leuk. Ze moet zich niets aantrekken van vieze ouwe opaatjes die gemene dingen zeggen en ik hoop voor d'r dat haar luvver gauw terug komt uit Noorwegen.
Hermione heeft in Parijs gewoont, is denk ik hip, sociaal, redelijk droog, grappig en is wezen stappen met Noé en Emma, heel feestelijk allemaal! Ze had een ava van Karl Lagerfeld en nu van babies ofzo.

Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 14-07-2004 @ 20:08 :
Hermione heeft in Parijs gewoont, is denk ik hip, sociaal, redelijk droog, grappig en is wezen stappen met Noé en Emma, heel feestelijk allemaal! Ze had een ava van Karl Lagerfeld en nu van babies ofzo.

kijk nog eens goed da's geen baby

Maar goed Kosmopolitian heeft geen oog voor avatars, disst soms op een rare onsubtiele manier onschuldige mensen, moet kortom op dissles. Maar hij zal het allemaal wel goed bedoelen, hij doet me soms ook aan Ridder denken qua forumgedrag maar toch ook niet helemaal. Je post ook wel eens ontopic en dat is best okee
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:13
Glory
Glory is offline
Hermoine heeft krullies <3 Ik heb een tijdje gedacht dat ze een zus van Noe was, maar dat denk ik nu niet meer. Het is betreurendswaardig dat ze niet naar de kunstac. gaat, maar ze is vast een goeierd, dus ik hoop ze het volgend jaar weer gaat proberen. Verder lijkt ze me lief en een beetje een moederkloekbeeb.
Oud 14-07-2004, 19:16
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 20:09 :
kijk nog eens goed da's geen baby

Maar goed Kosmopolitian heeft geen oog voor avatars, disst soms op een rare onsubtiele manier onschuldige mensen, moet kortom op dissles. Maar hij zal het allemaal wel goed bedoelen, hij doet me soms ook aan Ridder denken qua forumgedrag maar toch ook niet helemaal. Je post ook wel eens ontopic en dat is best okee
Ah, je had gister nog een ander. Dat weet ik omdat ik eerst niet kon zien wat het was. Maar ok, nu is het een andere geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:16
vixen
vixen is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 14-07-2004 @ 20:13 :
Hermoine heeft krullies <3 Ik heb een tijdje gedacht dat ze een zus van Noe was, maar dat denk ik nu niet meer. Het is betreurendswaardig dat ze niet naar de kunstac. gaat, maar ze is vast een goeierd, dus ik hoop ze het volgend jaar weer gaat proberen. Verder lijkt ze me lief en een beetje een moederkloekbeeb.
oowoow, glotybox is heel lief denkik, maar soms denkt ze een beetje teveel. En ze doet heel graag dingen met dr vrienden want dat vindt ze gezellig. En ik denk dat ze graag kookt en dat ze van dieren houdt.
Oud 14-07-2004, 19:18
cha0s
cha0s is offline
vixen schmixen is 'n soms cynisch uit de hoek komende chick die d0pe ist. Ze heeft met Lepra en houd van ska.
Oud 14-07-2004, 19:19
Glory
Glory is offline
Citaat:
vixen schreef op 14-07-2004 @ 20:16 :
oowoow, glotybox is heel lief denkik, maar soms denkt ze een beetje teveel. En ze doet heel graag dingen met dr vrienden want dat vindt ze gezellig. En ik denk dat ze graag kookt en dat ze van dieren houdt.
Vixen vind ik een mooierd. Sommige mensen van het forum die haar irl kennen zeggen dat ze heel eerlijk is (ik herriner me iets van zo bot als een kaasschaaf ofzo? ). Ik denk dat ze dapper is en heel erg voor haar vrienden opkomt
Oud 14-07-2004, 19:21
I <3 cock
I <3 cock is offline
En waarom doet niemand mij?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
I <3 cock schreef op 14-07-2004 @ 20:21 :
ik vroeg laatst in je fotoboek of je het met me wou doen maar dat wou je niet, stommerd.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dan moet jij eerst iemand doen

Okee jij
Bent een lief en rustig persoon maar je bent volgens mij ook onvoorspelbaar, je bent soms ineens heel druk of onaardig. Type 'next moodswing any minute now'. Volgens mij heb je een hechte groep vrienden en gaan die voor eventuele vriendinnetjes?

En Glorybeeb

Gaat wél naar de HKU, of zit er al. Lijkt me een gezellige chick met wie je op de bank hangt met tropische vruchtenthee ofzo, maar die ook van stappen en winkelen houdt. Een eerlijk, gevoelig meisje met het hart op de goede plek (omg i'm gonna cry) maar ook soms een biatch van het zuiverste water
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:25
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 14-07-2004 @ 20:19 :
(ik herriner me iets van zo bot als een kaasschaaf ofzo?
botter.
in a good way.
Oud 14-07-2004, 19:27
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
Ridder schreef op 14-07-2004 @ 20:23 :
ik vroeg laatst in je fotoboek of je het met me wou doen maar dat wou je niet, stommerd.
Ja, dat is denk ik omdat ik niet jongens val Mattheijs.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:28
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 20:24 :
Dan moet jij eerst iemand doen

Okee jij
Bent een lief en rustig persoon maar je bent volgens mij ook onvoorspelbaar, je bent soms ineens heel druk of onaardig. Type 'next moodswing any minute now'. Volgens mij heb je een hechte groep vrienden en gaan die voor eventuele vriendinnetjes?
Ik heb nu echt een '''' moment, haha <3
Met citaat reageren
vixen
vixen is offline
Citaat:
ik wil jou wel doen hoorr

Nou. Teun (geloof ik) lijkt me een hele aardige jongen met een hele sterke eigen mening. Ik denk dat je heel goed met em kan praten over allemaal dingen en dat het heel leuk is om met hem naar de dierentuin te gaan. Hij is denkik wel n beetje artistiek maar niet overdreven. En hij heeft een beetje een droopyhoofd.
Verwijderd
iedereen wil ineens teun doen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:30
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
vixen schreef op 14-07-2004 @ 20:28 :
ik wil jou wel doen hoorr

Nou. Teun (geloof ik) lijkt me een hele aardige jongen met een hele sterke eigen mening. Ik denk dat je heel goed met em kan praten over allemaal dingen en dat het heel leuk is om met hem naar de dierentuin te gaan. Hij is denkik wel n beetje artistiek maar niet overdreven. En hij heeft een beetje een droopyhoofd.
Met citaat reageren
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 20:28 :
iedereen wil ineens teun doen
Okay, ik ga straks ook al mijn geliefden analyseren!
Met citaat reageren
Verwijderd
droopy
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:40
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
poorleno schreef op 14-07-2004 @ 20:30 :
droopy
sssh zz
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
I <3 cock schreef op 14-07-2004 @ 20:40 :
sssh zz
teun is lief en mooi

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:49
justakid
justakid is offline
Citaat:
Hagel schreef op 14-07-2004 @ 18:52 :
'

goed gedaan
Oud 14-07-2004, 20:50
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
justakid schreef op 14-07-2004 @ 20:49 :
goed gedaan
jeej
Oud 14-07-2004, 20:57
nps
nps is offline
Citaat:
Hagel schreef op 14-07-2004 @ 21:50 :
jeej
Hagel heeft altijd mooie poser foto's. Vrij recht voor z'n raap dacht ik, leuke sig en verder geeeeeeeeen idee.
Oud 14-07-2004, 21:18
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
nps schreef op 14-07-2004 @ 21:57 :
Hagel heeft altijd mooie poser foto's. Vrij recht voor z'n raap dacht ik, leuke sig en verder geeeeeeeeen idee.
Nps is een vrolijk meisje en had eerst wat met chaos geloof ik, volgens mij kan ze heel goed de bitch uithangen
Oud 14-07-2004, 21:22
merels
merels is offline
Citaat:
Hagel schreef op 14-07-2004 @ 22:18 :
Nps is een vrolijk meisje en had eerst wat met chaos geloof ik, volgens mij kan ze heel goed de bitch uithangen
Volgens mij is Hagel een interessant meisje. Ik weet eigenlijk niets van haar. Ja, haar groene make up is vet.
Oud 14-07-2004, 22:00
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
merels schreef op 14-07-2004 @ 22:22 :
Volgens mij is Hagel een interessant meisje. Ik weet eigenlijk niets van haar. Ja, haar groene make up is vet.
ik heb geeen id wie je bent dus ik zal ook maar niks zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:02
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 14-07-2004 @ 23:00 :
ik heb geeen id wie je bent dus ik zal ook maar niks zeggen
CholestorolhoudendeBoter, heel erg hard. Kan er altijd smakelijk om lachen, om haar altijd beledigende en vernietigende reacties. Verder redelijk sarcastisch en volgens mij een wietrokende hippe dame (met 9 handtassen, en veeeeeeeeeeel schoenen).
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:07
justakid
justakid is offline
Citaat:
merels schreef op 14-07-2004 @ 22:22 :
dan doe ik hara wel!

merel is een lief meisje. die goed omzich heen kijkt. kleine dingen vallen hara op en dat vind ik goed aan haar! verder is ze mooi en heeft ze leuke kleren.
CharismaticBass
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 14-07-2004 @ 23:02 :
CholestorolhoudendeBoter, heel erg hard. Kan er altijd smakelijk om lachen, om haar altijd beledigende en vernietigende reacties. Verder redelijk sarcastisch en volgens mij een wietrokende hippe dame (met 9 handtassen, en veeeeeeeeeeel schoenen).

kosmo boy; een grappige jongeman die later een horde chicks moet afslaan. woont volgens mij is een kutdorp waar ie te hip voor is en zou misschien beoordelende zijn fotos bij batman 2 moeten spelen
Met citaat reageren
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 14-07-2004 @ 23:02 :

kosmopolitian heeft een rare nick. ik vind ben er nogsteeds niet uit of ik je nou grappig vind of niet.
volgens mij wel.
justakid
justakid is offline
cb is eigenwijs, maar ik denk wel oprecht en aardig
Oud 14-07-2004, 22:08
Mysterons
Mysterons is offline
hmpf
Oud 14-07-2004, 22:10
cha0s
cha0s is offline
sars.
CharismaticBass
Citaat:
justakid schreef op 14-07-2004 @ 23:07 :

ik vind je styl vet, maar ik vind dat je een dichte kast moet kopen omdat je kleding anders stoffig word, en misschien kun je grappige dingen maken op carharrt voro de variatie, maar desalniettemin wel een coole style.

ik erger me nooit aan je dus dat is goed
Met citaat reageren
CharismaticBass
Citaat:
cha0s schreef op 14-07-2004 @ 23:10 :
sars.
chaos is coooooooll
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:12
GRRR
GRRR is offline
cb is een kontlikker
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:13
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 14-07-2004 @ 23:07 :
kosmo boy; een grappige jongeman die later een horde chicks moet afslaan. woont volgens mij is een kutdorp waar ie te hip voor is en zou misschien beoordelende zijn fotos bij batman 2 moeten spelen

Citaat:
Mysterons schreef op 14-07-2004 @ 23:07 :
kosmopolitian heeft een rare nick. ik vind ben er nogsteeds niet uit of ik je nou grappig vind of niet.
volgens mij wel.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:16
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
GRRR schreef op 14-07-2004 @ 23:12 :
cb is een kontlikker
is emooo
en grappig
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:17
CharismaticBass
Citaat:
cb is een kontlikker
GRRR is echt een klootzak. een overeile jongen met een lelijke headset
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:17
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
cb is een kontlikker
GRRR is imo.

Ontzettend grappige kerel die hele dagen neukt.

Verder heeft hij ook een misvorming bij de wenkbrauw, net als mij en Ruud Lubbers.

Eigenlijk verschilt hij niet veel van Ruud want die houd ook van dikke konten.

GRRR is gewoon een toffe emodude!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:19
grandmommy
grandmommy is offline
frozenfountain heeft een hele mooie avatar. En ik vind het een knap meisje, maar verder ken ik d'r niet zo. Ik geloof dat ze wel aardig is, maar eerlijk gezegd valt ze niet zo op, ( misschien wel net iets meer dan die standaard saaie leden die hier soms weleen per ongeluk terecht komen). Ik ken d'r dus eigenlijk niet zo goed, dus ja euh... sorry
Oud 14-07-2004, 22:29
merels
merels is offline
Citaat:
justakid schreef op 14-07-2004 @ 23:07 :
nina is een cool meisje die ik eerst niet zo snapte. Ik ken haar nu wel iets beter dan een jaar geleden en ze is niet zo snel onaardig. ze lacht suuperleuk en haar stijl is eigen werk En ze is knap!
En nina is grappig als ze dronken
Oud 14-07-2004, 22:30
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 14-07-2004 @ 23:17 :
GRRR is imo.

Ontzettend grappige kerel die hele dagen neukt.

Verder heeft hij ook een misvorming bij de wenkbrauw, net als mij en Ruud Lubbers.

Eigenlijk verschilt hij niet veel van Ruud want die houd ook van dikke konten.

GRRR is gewoon een toffe emodude!
damn. mijn anus smaakt niet naar chocola hoor
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:31
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
GRRR schreef op 14-07-2004 @ 23:30 :
damn. mijn anus smaakt niet naar chocola hoor
De kleur is wel hetzelfde.
Met citaat reageren
merels
merels is offline
Volgens mij is grr niet emo en altijd-geil. Ik denk dat als je diepgraaft je zeker lol met hem zult hebben
Tom Violence
Tom Violence is offline
GRRR is een playah die al veels te lang droog staat
Oud 14-07-2004, 22:33
Verwijderd
tom is een mokkel met hitsige b00bies
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:35
grandmommy
grandmommy is offline
jehoeeee! Mijn ego smacht ook naar een analyse! En wel een valse!

@ poorleno: poorleno heeft een leuke naam. want royksopp is leuk. Maar verder ken ik d'r niet. * OMFG, dit is wel weer echt zo'n standaardanalyse zeg... *
Reageren

Regels voor berichten