![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze lijkt qua uiterlijk op een vriendin van mij, volgens mij kan ze heel lief zijn maar ook heel bitchy uit de hoek komen. Ze is denk ik vrij slim en populair en laat niet over zich heen lopen en is bevriend met meer jongens dan meisjes
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed Kosmopolitian heeft geen oog voor avatars, disst soms op een rare onsubtiele manier onschuldige mensen, moet kortom op dissles. Maar hij zal het allemaal wel goed bedoelen, hij doet me soms ook aan Ridder denken qua forumgedrag maar toch ook niet helemaal. Je post ook wel eens ontopic en dat is best okee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Okee jij Bent een lief en rustig persoon maar je bent volgens mij ook onvoorspelbaar, je bent soms ineens heel druk of onaardig. Type 'next moodswing any minute now'. Volgens mij heb je een hechte groep vrienden en gaan die voor eventuele vriendinnetjes? En Glorybeeb Gaat wél naar de HKU, of zit er al. Lijkt me een gezellige chick met wie je op de bank hangt met tropische vruchtenthee ofzo, maar die ook van stappen en winkelen houdt. Een eerlijk, gevoelig meisje met het hart op de goede plek (omg i'm gonna cry) maar ook soms een biatch van het zuiverste water ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() in a good way.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou. Teun (geloof ik) lijkt me een hele aardige jongen met een hele sterke eigen mening. Ik denk dat je heel goed met em kan praten over allemaal dingen en dat het heel leuk is om met hem naar de dierentuin te gaan. Hij is denkik wel n beetje artistiek maar niet overdreven. En hij heeft een beetje een droopyhoofd.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 20:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
merel is een lief meisje. die goed omzich heen kijkt. kleine dingen vallen hara op en dat vind ik goed aan haar! verder is ze mooi en heeft ze leuke kleren.
||
Citaat:
kosmo boy; een grappige jongeman die later een horde chicks moet afslaan. woont volgens mij is een kutdorp waar ie te hip voor is en zou misschien beoordelende zijn fotos bij batman 2 moeten spelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kosmopolitian heeft een rare nick. ik vind ben er nogsteeds niet uit of ik je nou grappig vind of niet. volgens mij wel. ![]()
||
Citaat:
ik vind je styl vet, maar ik vind dat je een dichte kast moet kopen omdat je kleding anders stoffig word, en misschien kun je grappige dingen maken op carharrt voro de variatie, maar desalniettemin wel een coole style. ik erger me nooit aan je dus dat is goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en grappig |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ontzettend grappige kerel die hele dagen neukt. ![]() ![]() Verder heeft hij ook een misvorming bij de wenkbrauw, net als mij en Ruud Lubbers. ![]() ![]() Eigenlijk verschilt hij niet veel van Ruud want die houd ook van dikke konten. ![]() GRRR is gewoon een toffe emodude! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En nina is grappig als ze dronken ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|