Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2004, 13:09
Floking
Floking is offline
ik heb het met het vliegtuig meegekregen , ging naar mallorca [ was wel niet zo veel, denk 2/3 gram.. maar ik had het in me portomonne gedaan. en toen ik werd gefoujeerd. hebben ze der niet eens ingekeken,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2004, 16:41
Coral
Coral is offline
Ben paar dagen terug uit Italie. k Had zelf niks meegenomen, maar zown gozer op de camping (die ik nog van andere jaren kende) had een hoop mee. En softdrugs is ook in Italie makkelijk te verkrijgen, ookal is het ten strengste verboden en ben je zwaar de lul als je betrapt wordt. Daar dus ook bij een dealer hasj gehaald.

Verder gewoon oppassen dat je niet betrapt / verraden wordt. Want de politieagenten daar, dat zijn geen mietjes.
Oud 31-07-2004, 22:31
CyWu
CyWu is offline
In New York was ik aan het blowen plotseling uit het niets komt zo een agent naar me toe ( zo een met een snor en zonnebril)

Excuse me sir could you please empty your pockets.

Ik na een beetje aarzelen doen, er zat een zakje wiet in die ik daar had gekocht. K weet niet precies hoeveel, want daar werken ze niet met gram maar t zal ongeveer 5 á 6 gram zijn geweest.

Mijn paspoort gevraagt enzo adres waar ik verbleef etc. ...

geeft mij mijn paspoort terug wat zegt hij:

Ok son, stay away from drugs. It is bad for you.

en hij gaf me mijn zakje wiet terug
Mijn ouders waren niet verwittigd of zo hij ging zomaar weg. Echt raar.
Oud 02-08-2004, 16:00
woezel
woezel is offline
geen wiet in frankrijk, echt dom
heb persoonlijk ervaring
was op het plein achter de eiffeltoren aan het blowen, politie kwam enzo, alles doorzoeken, hebben 2 gram ofzo gevonden, vroegen onze identiteitskaart ( allemal minderjarig), zeiden dat het illegaal was, wij deden alsof we het niet verstonden en daar hadden zij blijkbaar geen zin in en ze vertrokken..zonder wiet
Oud 03-08-2004, 12:38
A*
A* is offline
Ben net terug van 2 weken Frankrijk, geen problemen gehad daar met mijn wiet.
Maar, het ligt eraan waar je naartoe gaat, ik zat in de middle of nowhere en dr kwam amper politie.
Het vervoer had ik alleen iets slimmer moeten aanpakken, want als we douane tegen waren gekomen waren we flink de lul, aangezien ik mijn pakje shag gewoon in mijn tas had zitten.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 13:53
ShadowX
ShadowX is offline
Ik ben in Engeland, Luxemburg en België geweest deze zomer, met softdrugs bij me.

Gewoon niet op plekken blowen waar veel agenten lopen (stad), aan de grens is soms ff spannend.

In België zijn we bij de afslag naar het Dour-festival in een controlefuik gereden. De agenten dreigden een hasjhond de auto te laten doorzoeken als ik niet alles wat ik bij me had inleverde. Als ze dan nog iets vonden kon ik twee dagen de cel in. Heb vervolgens een restantje hasj gegeven en toen konden we wel weer gaan. Het zou me niks verbazen als zou blijken dat ze daar helemaal geen hond hadden, ik heb ze in ieder geval niet gezien of gehoord...
Oud 03-08-2004, 16:50
Verwijderd
ik dacht eerst ook: alleen blowen in de middle of nowhere, tot m'n franse gastgezin-members midden op een kermis in een franse stad gingen blowen.. dan rest niet veel behalve meedoen gelukkig geen gezeik meegehad, maar als je veilig voor gezeik wil zijn moet je gewoon nix meenemen naar het buitenland..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 15:45
little nemo
little nemo is offline
nah k had 2 gram hasj mee in de trein naar italie...net over de zwitserse grens, komen dr ineens 4 douanes met n hond de wagon binnengelopen...nah k had t gewoon in mn zak zitten dus maar snel t raampje uitgegooid...wel zonde maarja

in italie was t nog best lastig trouwes om skunk te vinden, zeker in t 'hoogseizoen'
Oud 06-08-2004, 13:44
ShadowX
ShadowX is offline
Lijkt me het slimste: gewoon in je zak houden tot je het eventueel weg moet gooien.
Oud 06-08-2004, 19:09
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 06-08-2004 @ 14:44 :
Lijkt me het slimste: gewoon in je zak houden tot je het eventueel weg moet gooien.
jah idd, zo'n vent van n shop zei dat ik t in een pot pindakaas moet doen dan ruiken honden het niet. maar like, dat weten die mensen van de douane ook en die hebben mn hele tas overhoop gehaald dus als k dat had gedaan had ik best een probleem gehad
Reageren

Regels voor berichten