Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gelukkig kan je makkelijk een emulator en een duckhunt rommetje van het net afplukken. Ook bestaan er nog geflashte versies van het spel Zelf ben ik ook bezig om het spel te "remixen". Ik heb namelijk een paar sites ontdekt waar je de originele geluids-samples van vele nintendo spellen en originele sprites kan downloaden. Verder maak ik screenshots om daarna het te bewerken in photoshop. Voeg ik ze allemaal bij elkaar met behulp van GameMaker (Als iemand intresse heeft om hem te zien, kan diegene me pm'men)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *schopt -=TsA=- Silence*
||
Citaat:
![]() maarja den luie jonge gamers kunnen die moeite niet meer opbrengen denkik |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Was volgens mij een japans spelletje het was ook helemaal in 3d maar ik vond hem zo vet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() wat denken jullie van Quake 2?? tis nog redelijk nieuwe maargoed ![]() verder heb ik een mooie RPG gevonden: Rogue dat spel MOET je gewoon spelen, je hebt niet eens een dosemulator nodig ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() als iemand weet waar ik em moet downloaden: graag ![]() oja datzelfde geld voor de hele versie van Quake, maar ik weet niet ofdat legaal is
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
mijn RA1 cd is al lange tijd gesloopt
![]() ![]() Citaat:
![]() bovendien heb ik gelezen dat het op generals lijkt, wat ook niet zo geweldig is ![]() ![]()
|
Heb hier een demo van The Incredible Machine gevonden:
http://home.planet.nl/~haan0606/download.htm Je moet alleen de compatibiliteit op Windows 95 zetten, dan doet ie het bij mij tenminste...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jay! ![]() ![]() Monkey Island, maar die heb ik vroeger eigenlijk nooit gespeeld (3). ![]() The 7th Guest ben ik eigenlijk blijven spelen. Prince of Persia speelt mijn vriend altijd. En Joust, maar ik denk niet dat iemand dat kent: ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
dosbox 0.63 (dos emu voor xp-ers)
en vandeweek een hoop ouwe shit binnengetrokken: wings of fury bruce lee california games 1 & 2 scorched earth body blows chaos engine rick dangerous 2 (!!!!!, hoe vet) dune 2 civilization james pond 2 sensible soccer giana sisters star control 2 etc. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens ook T.I.M. 3 gevonden (full version): http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=538 30 MB groot.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil ook keen weer op de pc en larry. Wat waren die spellen verslavend. Kent iemand nog king quest en space quest? Vond ik ook altijd wel leuk. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
het was echt een verslavend spel, heb alleen keen dreaming nooit gespeelt en keen 3 nooit uitgespeelt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
probeer deze eens aan te zetten, als het dan nog niet lukt kan je dit proberen: selecteer het bestand druk op F2 (of: rechtsklik naam wijzigen) zet vervolgens achter het bestand ".exe" run het bestand werkt dit niet, probeer dan de extensie ".zip" of ".rar"(alleen als je winrar hebt) en probeer ze dan te openen ![]() als het dan nog niet lukt moet je et ff zeggen, misschien kan ik dan wel ff een deel uploaden als je een emailadres met veel ruilmte hebt
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Oldies but Goldies tommiegun | 142 | 15-11-2005 22:03 | |
De Kantine |
Wat is jouw favoriete object? Love_Fulfilled | 61 | 12-01-2005 18:31 | |
Games |
Zelda Grunge A Holic | 19 | 04-01-2005 21:12 | |
Games |
Toekomst van games Mo6 | 58 | 05-08-2004 15:49 | |
Lifestyle |
[FOTOTOPIC] Waar je al je trendy/hippe foto's kwijt kan. Bobby James | 172 | 21-11-2003 06:26 | |
Games |
Waar kan ik ook alweer Indiana Jones and the last Crusade downloaden?? Tiger_Wolf | 2 | 21-11-2001 08:19 |