Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() hoe ie dat zegt zegt. verder de reclames van smirnoff ( met paolo("friends of paolo are my friends" ![]() ![]() ![]() oja en natuurlijk malibu ![]() verkoper: "Looking for something special my friend??" klant: "No i'm just browsing" verkoper: "What is your size, this is from the winter collection,..... This is haute couture( ![]() klant: "But it's falling apieces!" klant 2: "Ofcourse that's the deconstructed look!" klant: "Does it match with my sandals??!" verkoper: "Ooh I see you're wearing 2straps!" klant 3: "I have 3 straps, thats the latest thing around!" verkoper: "You need a fashion ugrade!" ik ken die hele reclame uit me kop ![]() ![]() verder de reclames van axe, en die laatste van fanta, met die hot chick in die blauwe bikini<3 oja op de site van patrick kicken kun je bijna alle commercials downloaden ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|