![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hey,
Niemand kan uitmaken of hetgene wat je ziet echt is of niet. Zelfs jij niet. Volgens mij kan het werkelijk dat je dingen ziet die er niet zijn. Misschien moet je toch overwegen dat dit een vorm van psychose KAN ZIJN. Je kan je probleem natuurlijk bij het wetenschappelijk onverklaarbare gaan zoeken, maar mogelijk schiet je hier niets mee op. Er bestaat werkelijk zoiets als psychose, en mogelijk ben jij 1 van de ongelukkigen die hier aan leidt. Je kan echt dingen zien die niet te onderscheiden zijn van dat gene wat echt is. Ik bedoel, de mogelijkheid die ik je geef is de enige waar je echt vat op hebt. Ikzelf heb ooit nog gehad dat ik een meisje in kleermakerszit in het park zag zitten en het volgende moment was ze weg, of mijn kamer die van het ene moment op het andere vol crucifixen staat. Sinds ik anti-depressiva neem is het probleem deels verholpen gelukkig, maar 1 ding weet ik, ik was echt onmenselijk bang als ik die dingen zag, al had ik er geen reden toe, omdat sommige dingen simpelweg niet eng waren. Daarom denk ik dat de angst je zodanig parten speelt dat je werkelijk dingen gaat zien. Althans, die indruk heb ik bij mij, wanneer op ik op deze dingen terug kijk...maar ik zweer je, die dingen die ik zag kon ik niet onderscheiden van de werkelijkheid, ik zou het nog steeds niet kunnen. Ik weet dat sommige reacties neerkijkend zijn,(ga naar een psych, basta) terwijl anderen het volgens mij te veel in het onverklaarbare gaan zoeken. (dat soort zaken zijn nooit bewezen, en waarom zou je klakkeloos gaan geloven wat je leest, het kan zijn dat er zoiets is als mystiek, maar het is onmogelijk dat alles je er over leest waar is, daarom hoef je absoluut niet alles te geloven wat je leest, maar sluit het niet uit.) Ik zou toch even langs gaan bij een dokter, om te zien of die je kan helpen. Meerdere mensen hebben hier last van. Ik las laast zelfs dit topic, misschien interesseert het je wel: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=913461
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf ben er ook niet van overtuigd dat het een psyche is, al zie ik het als de grootste mogelijkheid, omdat dit bewezen is. Natuurlijk heb je het recht om iets in het paranormale te zoekn, maar je KAN gewoon NIET zeker zijn dat dat het is, want paranormale verschijnselen en psychoses zijn in dit geval niet uit elkaar te houden.
||
Citaat:
en over de laatste zin: pm of email graag het wetenschappelijk onderbouwt rapport ervan ![]()
||
Citaat:
je hebt een stalker (fenomeen overgekomen uit amerika soort van spion die je continu in de gaten houd ) S- T -A -L -K -E -R aub geen dank welterusten het nummer van de landelijk politie 112 voor als het zich blijft herhalen. geen dank !!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar maakt dat eigenlijk uit? Ik vind van niet. Het is een heel erg goed stukje advies (helemaal als ik dat stukje over je moeder zo lees) en ik zou zeggen: Ga er voor. Neem je vrijheid eindelijk in je eigen handen en leef man. Trek je niks meer aan van wat anderen vinden, en neem gewoon alles zoals het is. Leef ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou je ook een bezoek aan de psychiater aanraden |
![]() |
||
Citaat:
GEFELICITEERD u bent de trotse bezitter van uw geheel eigen stalker ![]() |
![]() |
||
Citaat: