Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ghost schreef op 12-08-2004 @ 20:37 :
die " " moest eigenlijk een " " zijn, sorry hoor
ik wist het eerst ook niet
Haha geeft niet hoor
Advertentie
Oud 13-08-2004, 13:41
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
MeIsOgre schreef op 13-08-2004 @ 14:37 :
Pak je knuppel en sla hem verrot!!!! CRUSH HIS BONES !!!
Laat zien dat je het meent
Oud 13-08-2004, 18:31
mainsupreme
mainsupreme is offline
ik ken het verschijnsel, ik heb er zelfs een foto van van degene die mij terroriseerd

Oud 14-08-2004, 13:02
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
mainsupreme schreef op 13-08-2004 @ 19:31 :
ik ken het verschijnsel, ik heb er zelfs een foto van van degene die mij terroriseerd

[afbeelding]

Oud 17-08-2004, 16:36
Hulk
Hulk is offline
ik denk dat je er mee moet praten net zoals in the sixth sense
Oud 20-08-2004, 17:14
Droyd
Droyd is offline
Hey,

Niemand kan uitmaken of hetgene wat je ziet echt is of niet. Zelfs jij niet. Volgens mij kan het werkelijk dat je dingen ziet die er niet zijn.

Misschien moet je toch overwegen dat dit een vorm van psychose KAN ZIJN. Je kan je probleem natuurlijk bij het wetenschappelijk onverklaarbare gaan zoeken, maar mogelijk schiet je hier niets mee op.

Er bestaat werkelijk zoiets als psychose, en mogelijk ben jij 1 van de ongelukkigen die hier aan leidt. Je kan echt dingen zien die niet te onderscheiden zijn van dat gene wat echt is.
Ik bedoel, de mogelijkheid die ik je geef is de enige waar je echt vat op hebt.

Ikzelf heb ooit nog gehad dat ik een meisje in kleermakerszit in het park zag zitten en het volgende moment was ze weg, of mijn kamer die van het ene moment op het andere vol crucifixen staat.
Sinds ik anti-depressiva neem is het probleem deels verholpen gelukkig, maar 1 ding weet ik, ik was echt onmenselijk bang als ik die dingen zag, al had ik er geen reden toe, omdat sommige dingen simpelweg niet eng waren.

Daarom denk ik dat de angst je zodanig parten speelt dat je werkelijk dingen gaat zien. Althans, die indruk heb ik bij mij, wanneer op ik op deze dingen terug kijk...maar ik zweer je, die dingen die ik zag kon ik niet onderscheiden van de werkelijkheid, ik zou het nog steeds niet kunnen.

Ik weet dat sommige reacties neerkijkend zijn,(ga naar een psych, basta) terwijl anderen het volgens mij te veel in het onverklaarbare gaan zoeken. (dat soort zaken zijn nooit bewezen, en waarom zou je klakkeloos gaan geloven wat je leest, het kan zijn dat er zoiets is als mystiek, maar het is onmogelijk dat alles je er over leest waar is, daarom hoef je absoluut niet alles te geloven wat je leest, maar sluit het niet uit.)

Ik zou toch even langs gaan bij een dokter, om te zien of die je kan helpen. Meerdere mensen hebben hier last van. Ik las laast zelfs dit topic, misschien interesseert het je wel:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=913461
Oud 20-08-2004, 18:26
Q
Q is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 01-08-2004 @ 19:03 :
Hey Posters enz,

Hier even weer een reactie van mij, van de topicstarter dus!

Ik heb een tijdje gewacht met reageren omdat ik gewoon even wilde zien hoe iedereen hier op in zou gaan, inplaats van op elke poster te reageren.

Wat betreft het waar zijn of niet, ik zie daadwerkelijk wel iemand..of je denkt dat ik het uit mn duim zuig of niet...dat is aan jouw, dat is mijn zorg niet...ik zocht hier vooral naar de mensen die me wel zouden kunnen helpen!

Ik wil zowieso meedelen dat het allemaal over is, ik heb er nog 2 dagen last van gehad na het typen van mn eerste bericht, en niet een beetje maar echt heel erg, ik kon er niet meer van slapen..ik heb het hier uitgebreid over gehad met mam en die heeft me keihard uitgescholden dat ik niet spoor, gek ben en dat ze er voor zal zorgen dat ze mij op sluiten als ik niet mijn mond houdt

Ik begon op de avond dat ik dit topic opende ook vreemde dingen te vertonen, geloof het wel...of geloof ik niet maar dit is wat er gebeurde:

Ik haalde snachts wat drinken uit de keuken en mam hoorde mij lopen en zag mij boven komen...ik hield 2 glazen water in de hand, mam vroeg wat ik in godsnaam met 2 glazen moest, ik zei hierop dat ik WIJ dorst hadden omdat we niet konden slapen, vervolgens liep ik naar mijn kamer en gaf hem het glas hoe raar het ook klinkt...mam liep op dat moment mn kamer binnen en stuurde me onmiddelijk naar bed. De volgende ochtend zei ze dat ik midden op mijn kamer stond en de hele tijd een glas naar voren hield, alsof ik hem iemand wilde aangeven....nujah, hier ging ik verder niet op in

De nacht daarop was hij er weer, weer over mn bed gebogen zoals ik al eens eerder vertelde, en toen heb ik toch maar geprobeerd om een gesprek met hem aangegaan maar toen dijnsde hij terug en verdween hij in het niets als het ware, de volgde ochtend werd ik echter wel wakker met een pen naast me en opgedroogt zwart inkt op mn handen, op mn bureau lag een vel papier en daarop stond geschreven: "als je je vrijheid wil vertel het dan iedereen"

Niet meer dan dat, en ook niet minder...ja ook een grote inkvlek...dit stuk papier heb ik echter meteen verkreukeld en op weg naar mijn werk in een kanaal gegooid...

Na dit heb ik hem verder niet meer gezien, het is nu helemaal over...ben ook niet meer angstig, bang of wat dan ook...begin hem zelfs een beetje te missen, maar ben natuurlijk wel enorm blij dat ik er van af ben..

Wat die tekst op papier betreft, ik weet het niet, ik heb het idee dat ik het toch zelf heb opgeschreven ofzo...aangezien ik dus ook wakker werd naast de pen en zwarte inkvlekken op mn handen ......maargoed misschien dat ik toch met hem gepraat heb zonder dat ik het heb geweten of dat ik zijn gedachten heb opgeschreven tijdens een soort van slaapwandelen of dat ik alleen maar mn EIGEN gedachten heb opgescreven....geen idee

Wat die tekst betreft, ik denk wel dat ik weet wat er bedoeld word, maar ik denk niet dat dat echt belangrijk is om te meldden, omdat het iets van mijzelf is, tenzij mensen dat wel graag zouden willen weten

Greetz

PS: heel erg bedankt voor al jullie reacties, steun, het aanbieden van hulp via hier of pm's en dergelijke.....tnx
Nu is het overduidelijk dat het psychische is. Hoe is de relatie met je ouders (of alleen je moeder) voor de rest? Schreeuwt ze wel eens vaker tegen je? Ik heb zo het vermoeden dat de oorzaak niet iets paranormaals is namelijk.
Oud 20-08-2004, 22:26
Tink*
Tink* is offline
ik geloof wel degelijk dat het iets paranormaals is...
ik vind het ook best beledigend overkomen als iemand dan zegt dat je je maar eens moet laten nakijken..
ikzelf zie ook wel eens verschijningen..
meestal in mijn ooghoeken maar soms ook veraf ergens of in mijn kamer een schim met wit licht eromheen..
ik had hier vroeger nooit zoveel last van...
sinds ik meer omga met een oud klasgenootje van de basisschool die zegt dat hij dit ook heeft is het begonnen..
toen ik via hem weer in contact kwam met een ander oud klasgenootje die ook geesten enzo oproept (heel fout) is dit ineens heel erg geworden.. als ik hem weer een poos niet heb gezien is het weer minder maar elke keer als ik hem zie is het erg.. ik ga gelukkig niet echt met m om.. ik vind dit echt nie leuk.. misschien zit het in de familie.. mijn opa heeft genezende krachten en nog meer krachten maar die hij volgens mijn moeder niet wil hebben en ze dan ook niet ontwikkeld ofzoiets.. een van zijn kinderen heeft het ook, maar hij zegt pas bij zijn dood wie...
zou het kunnen zijn dat ik misschien ook een kracht geerft heb?
Oud 20-08-2004, 23:52
Q
Q is offline
Citaat:
Maritje schreef op 20-08-2004 @ 23:26 :
ik vind het ook best beledigend overkomen als iemand dan zegt dat je je maar eens moet laten nakijken..
ikzelf zie ook wel eens verschijningen..
meestal in mijn ooghoeken maar soms ook veraf ergens of in mijn kamer een schim met wit licht eromheen..
ik had hier vroeger nooit zoveel last van...
sinds ik meer omga met een oud klasgenootje van de basisschool die zegt dat hij dit ook heeft is het begonnen..
toen ik via hem weer in contact kwam met een ander oud klasgenootje die ook geesten enzo oproept (heel fout) is dit ineens heel erg geworden.. als ik hem weer een poos niet heb gezien is het weer minder maar elke keer als ik hem zie is het erg.. ik ga gelukkig niet echt met m om.. ik vind dit echt nie leuk.. misschien zit het in de familie.. mijn opa heeft genezende krachten en nog meer krachten maar die hij volgens mijn moeder niet wil hebben en ze dan ook niet ontwikkeld ofzoiets.. een van zijn kinderen heeft het ook, maar hij zegt pas bij zijn dood wie...
zou het kunnen zijn dat ik misschien ook een kracht geerft heb?
Zou je graag een speciale kracht willen hebben?
Oud 21-08-2004, 13:28
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Maritje schreef op 20-08-2004 @ 23:26 :
Komaan, zoiets is helemaal niet beledigend. Het feit dat je er rotsvast van overtuigd bent dat je paranormaal begaafd bent is al niet goed, durf ook te kijken naar meer courante dingen!

Ikzelf ben er ook niet van overtuigd dat het een psyche is, al zie ik het als de grootste mogelijkheid, omdat dit bewezen is. Natuurlijk heb je het recht om iets in het paranormale te zoekn, maar je KAN gewoon NIET zeker zijn dat dat het is, want paranormale verschijnselen en psychoses zijn in dit geval niet uit elkaar te houden.
Oud 22-08-2004, 17:14
Tink*
Tink* is offline
nee.. ik wil deze kracht niet.. ik wil dat het ophoudt..
maar ik kan de mensen die het erger maken toch niet ontlopen..
en ik vind dat paranormale dingen wel bestaan en er zijn genoeg bewijzen voor..
Oud 23-08-2004, 22:45
JCG
JCG is offline
Citaat:
Maritje schreef op 22-08-2004 @ 18:14 :
nee.. ik wil deze kracht niet.. ik wil dat het ophoudt..
maar ik kan de mensen die het erger maken toch niet ontlopen..
en ik vind dat paranormale dingen wel bestaan en er zijn genoeg bewijzen voor..
Niet lullig bedoelt, maar je wilt ervan af. Waarom ga je dan niet naar een psych, stel dat het wel een psychose is dan kan je ervan af komen.

en over de laatste zin: pm of email graag het wetenschappelijk onderbouwt rapport ervan sorry kon het niet laten
Oud 24-08-2004, 21:45
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 21-07-2004 @ 17:01 :
Hey,

ik kom hier voor het eerst op dit deelforum en ik wil gewoon mijn verhaal kwijt want misschien kan iemand mij helpen!

Ik hoop zowieso dat dit serieus genomen word want het zal maybe niet echt geloofwaardig klinken

Mijn ervaring/topic is wel super lang zie ik nu, na alles getypt te hebben, maargoed ik plaats hem toch maar

Ik ben enorm bang voor iets......beter gezegd: voor iemand

Het begon maanden geleden, ik lig savons in mijn bed, in het donker...ik draai mij om...en zie in de hoek van mijn kamer een man/jongen staan...ik knipper een paar keer, of kruip bang onder de dekens...en het is weg!

Het moeilijke is dat ik op het moment zelf weet hoe hij eruit ziet, maar een paar minuten/seconden later ben ik het meteen vergeten en vraag ik mijzelf af: hoe zag hij er nu uit?....het enigste wat ik me dan kan herrineren is dat het een man is, niet dun, niet dik...maar gewoon een normaal lichaam....en ik kan verder geen kleuren meer herrineren, maar kan hem alleen beschirijven als een zwarte gedaante!~

Maar dit is niet het probleem, het probleem is dat hij in de afgelopen weken steeds vaker en vaker heb gezien! zo lig ik te slapen, word ik wakkeer van voetstappen....ik kijk, en ik zie weer die man.....niet echt een oud iemand.....maar ook geen tiener......ik gok hem altijd tussen de 20 en 30 jaar ongeveer....maargoed ik zie hem dan op zo'n moment midden in mn kamer staan, en hij kijkt me aan...(ik zit dit nu echt trillend te typen )........en mn hele lichaam begint op zo'n moment te stuiptrekken en ik begin heel bang om me heen te slaan, en draai me om en bid tot alles en iedereen dat hij weg is (terwijl ik niet in een god geloof)....en dan kijk ik en is hij ook weg.

Maar dit word steeds erger en erger....begin hem steeds meer te zien.....niet meer even, maar ik zie hem steeds voor langere tijd! Zoals gister.......ik moest naar de wc, en toen ik de trap afliep begon ik al te trillen en keek ik bang om mij heen, voelde dat er iemand was.....ik deed mn plasje en kwam de wc uit en daar stond hij.....1 meter van mij af! ik keek hem diep in de ogen aan, en ik liep angstig de trap op maar met de gedachte: het is nix, ik verbeeld het me maar....ik zit mezelf bang te maken".....ik kijk om...en komt hij achter me aan de trap op lopen. Niet op een dreigende manier, boze manier, enge manier of wat dan ook....net ook hij loopt op een rustig tempo de trap op......kijkt me ook niet boos aan of wat dan ook, maar gewoon met een normale blik........toch word ik angstig en begin ik hard te lopen en naar mijn kamer, ik kijk om en hij loopt nog steeds naar boven en zie hem op de bovenverdieping stappen.......ik loop snel naar mijn kamer en doe mn lamp aan en kijk naar naar de donkere gang (alles staat uit hier savonds).....en hij is weg!

Ik ga mijn bed in.......doe mn ogen dicht, kan niet slapen ik draai me om met mn ogen van de muur af en daar staat hij weer.......ik kijk hem recht aan, en hij mij........en ik blijf hem aankijken, opeens begint hij richting mij te lopen en buigt hij zich over me heen.......verder nix.....hij kijkt me alleen diep in de ogen aan, vervolgens kruip ik wild onder de dekens en tril ik erover maar ik weet gewoon dat hij bij me staat.....uiteindelijk val ik toch in slaap enz

Ik heb het hier met mam over gehad en zei steunt me hier wel in en maakt me niet belachelijk........maar zei denkt dat het door lord of the rings komt enzow.....ben er nogal verslaafd en geobsedeerd door........maar ik weet gewoon 100% zeker dat het dat NIET is....en ik weet ook dat ik dan wakker ben...ZEKER

Zo was ik op een feest bij een klasgenoot.......ik bleef bij haar slapen, net als een andere jongen en 2 meiden.....op de zolder, bij elkaar met luchtbedjes enz.........lekker praten enzow en ik en een vriendin van me kropen tegen elkaar aan enzo omdat dat gewoon fijn voelt (knuffelen veel enz en hangen graag bij elkaar).....maaaaaaaargoed........uiteindelijk draai ik mij om en zie ik weer de man staan die ik altijd zie.......ik geef een keihard gil enz en iedereen stopt met praten en ik zeg huilend dat ik de man zie die ik altijd zie.......ze zeggen dat er nix staat, niemand.......ik wijs hem aan en ze weten toch wel heel zeker dat er nix staat......waar ik heen wijs is "lucht"......meer niet!

Diezelfde vriendin pakt me weer beet en ik draai me weer om en we kijken elkaar aan enzow en ze stelt me gerust maar uiteindelik zie ik benen (we lagen met zn 4 op de grond naast elkaar)......ik kijk op en het is die man, hij loopt langs ons 4 naar de andere kant van de zolder en daar loopt hij achter een muurtje (de zolder is groot en in het midden zit een soort blok/muur met geiser eraan ofzo).....en daar liep die achter......ik begon weer wild te worden, iemand doet de lampen aan en er is gewoon helemaal niemand..........en de zolder is heel leeg daar, en staat gewoon NIX dus het kon ook niet een grap zijn van wie dan ook, mede omdat de trap naar beneden heel ergens anders zit dan waar hij naartoe liep!

En zo zie ik hem dus steeds vaker, 1 x op dat feest dus, en voor de rest altijd bij mij thuis....savonds/snachts........en in het donker......niet schemerig......nee donker........niet echt zwart, alles is wel gewoon zichtbaar........je snapt me wel ........maargoed de lampen zijn uit en dan snachts en dan zo donker....sorry

Maar heeft iemand tips voor mij om dit te stoppen? moet ik me laten nakijken......zoals mn broer zegt, die soms komt kijken wanneer ik hem roep?.....of iets anders?

Greetz

je hebt een stalker (fenomeen overgekomen uit amerika soort van spion die je continu in de gaten houd )
S- T -A -L -K -E -R

aub geen dank welterusten

het nummer van de landelijk politie 112 voor als het zich blijft herhalen.

geen dank !!!!!!
Oud 25-08-2004, 21:21
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 24-08-2004 @ 22:45 :
je hebt een stalker (fenomeen overgekomen uit amerika soort van spion die je continu in de gaten houd )
S- T -A -L -K -E -R

aub geen dank welterusten

het nummer van de landelijk politie 112 voor als het zich blijft herhalen.

geen dank !!!!!!
Oud 04-09-2004, 07:24
Verwijderd
Ben je al bij een psychiater geweest?

Wat jij beschrijft klinkt mij sterk als een psychose in de oren. Ik denk dan ook dat het niet onverstandig zou zijn om jezelf op schizofrenie te laten testen. Ik zou niet met zekerheid durven beweren dat je schizofreen bent, maar het zou kunnen. Schizofrenie is over het algemeen met medicijnen goed te onderdrukken, maar als je er niets aan doet wordt het vaak erger. Dus ik zou toch even bij een psychiater langsgaan om te laten onderzoeken of alles in orde is.
Oud 05-09-2004, 16:03
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 01-08-2004 @ 19:03 :
[B]..ik heb het hier uitgebreid over gehad met mam en die heeft me keihard uitgescholden dat ik niet spoor, gek ben en dat ze er voor zal zorgen dat ze mij op sluiten als ik niet mijn mond houdt
Dat is niet normaal. Echt niet, klinkt alsof ze zelf ook zoiets ziet maar het weigert te accepteren en het dus negeert, waardoor er een heel gefrustreerde toestand ontstaat wanneer iemand het over gelijkende dingen heeft.

Citaat:
"als je je vrijheid wil vertel het dan iedereen"
Hmm. Dit kan zijn omdat het een gids is, omdat het een latere jij is, omdat, omdat omdat... Er kunnen zoveel redenen zjin.

Maar maakt dat eigenlijk uit?

Ik vind van niet. Het is een heel erg goed stukje advies (helemaal als ik dat stukje over je moeder zo lees) en ik zou zeggen: Ga er voor. Neem je vrijheid eindelijk in je eigen handen en leef man. Trek je niks meer aan van wat anderen vinden, en neem gewoon alles zoals het is. Leef
Oud 13-09-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 04-09-2004 @ 08:24 :
Ben je al bij een psychiater geweest?

Wat jij beschrijft klinkt mij sterk als een psychose in de oren. Ik denk dan ook dat het niet onverstandig zou zijn om jezelf op schizofrenie te laten testen. Ik zou niet met zekerheid durven beweren dat je schizofreen bent, maar het zou kunnen. Schizofrenie is over het algemeen met medicijnen goed te onderdrukken, maar als je er niets aan doet wordt het vaak erger. Dus ik zou toch even bij een psychiater langsgaan om te laten onderzoeken of alles in orde is.
zo klonk het bij mij ook maar ik dacht meer aan hallucinaties en waandenkbeelden.

ik zou je ook een bezoek aan de psychiater aanraden
Oud 13-09-2004, 17:05
Duke_Erik
Duke_Erik is offline
Klinkt als liefde op het eerste gezicht
Oud 13-09-2004, 17:05
Duke_Erik
Duke_Erik is offline
Klinkt als liefde op het eerste gezicht
Oud 13-09-2004, 17:50
Sylvia84
Sylvia84 is offline
MIsschien moet je in plaats van GHB eens een keer melk drinken...

knurft
Oud 14-09-2004, 16:41
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 21-07-2004 @ 17:01 :
Hey,

ik kom hier voor het eerst op dit deelforum en ik wil gewoon mijn verhaal kwijt want misschien kan iemand mij helpen!

Ik hoop zowieso dat dit serieus genomen word want het zal maybe niet echt geloofwaardig klinken

Mijn ervaring/topic is wel super lang zie ik nu, na alles getypt te hebben, maargoed ik plaats hem toch maar

Ik ben enorm bang voor iets......beter gezegd: voor iemand

Het begon maanden geleden, ik lig savons in mijn bed, in het donker...ik draai mij om...en zie in de hoek van mijn kamer een man/jongen staan...ik knipper een paar keer, of kruip bang onder de dekens...en het is weg!

Het moeilijke is dat ik op het moment zelf weet hoe hij eruit ziet, maar een paar minuten/seconden later ben ik het meteen vergeten en vraag ik mijzelf af: hoe zag hij er nu uit?....het enigste wat ik me dan kan herrineren is dat het een man is, niet dun, niet dik...maar gewoon een normaal lichaam....en ik kan verder geen kleuren meer herrineren, maar kan hem alleen beschirijven als een zwarte gedaante!~

Maar dit is niet het probleem, het probleem is dat hij in de afgelopen weken steeds vaker en vaker heb gezien! zo lig ik te slapen, word ik wakkeer van voetstappen....ik kijk, en ik zie weer die man.....niet echt een oud iemand.....maar ook geen tiener......ik gok hem altijd tussen de 20 en 30 jaar ongeveer....maargoed ik zie hem dan op zo'n moment midden in mn kamer staan, en hij kijkt me aan...(ik zit dit nu echt trillend te typen )........en mn hele lichaam begint op zo'n moment te stuiptrekken en ik begin heel bang om me heen te slaan, en draai me om en bid tot alles en iedereen dat hij weg is (terwijl ik niet in een god geloof)....en dan kijk ik en is hij ook weg.

Maar dit word steeds erger en erger....begin hem steeds meer te zien.....niet meer even, maar ik zie hem steeds voor langere tijd! Zoals gister.......ik moest naar de wc, en toen ik de trap afliep begon ik al te trillen en keek ik bang om mij heen, voelde dat er iemand was.....ik deed mn plasje en kwam de wc uit en daar stond hij.....1 meter van mij af! ik keek hem diep in de ogen aan, en ik liep angstig de trap op maar met de gedachte: het is nix, ik verbeeld het me maar....ik zit mezelf bang te maken".....ik kijk om...en komt hij achter me aan de trap op lopen. Niet op een dreigende manier, boze manier, enge manier of wat dan ook....net ook hij loopt op een rustig tempo de trap op......kijkt me ook niet boos aan of wat dan ook, maar gewoon met een normale blik........toch word ik angstig en begin ik hard te lopen en naar mijn kamer, ik kijk om en hij loopt nog steeds naar boven en zie hem op de bovenverdieping stappen.......ik loop snel naar mijn kamer en doe mn lamp aan en kijk naar naar de donkere gang (alles staat uit hier savonds).....en hij is weg!

Ik ga mijn bed in.......doe mn ogen dicht, kan niet slapen ik draai me om met mn ogen van de muur af en daar staat hij weer.......ik kijk hem recht aan, en hij mij........en ik blijf hem aankijken, opeens begint hij richting mij te lopen en buigt hij zich over me heen.......verder nix.....hij kijkt me alleen diep in de ogen aan, vervolgens kruip ik wild onder de dekens en tril ik erover maar ik weet gewoon dat hij bij me staat.....uiteindelijk val ik toch in slaap enz

Ik heb het hier met mam over gehad en zei steunt me hier wel in en maakt me niet belachelijk........maar zei denkt dat het door lord of the rings komt enzow.....ben er nogal verslaafd en geobsedeerd door........maar ik weet gewoon 100% zeker dat het dat NIET is....en ik weet ook dat ik dan wakker ben...ZEKER

Zo was ik op een feest bij een klasgenoot.......ik bleef bij haar slapen, net als een andere jongen en 2 meiden.....op de zolder, bij elkaar met luchtbedjes enz.........lekker praten enzow en ik en een vriendin van me kropen tegen elkaar aan enzo omdat dat gewoon fijn voelt (knuffelen veel enz en hangen graag bij elkaar).....maaaaaaaargoed........uiteindelijk draai ik mij om en zie ik weer de man staan die ik altijd zie.......ik geef een keihard gil enz en iedereen stopt met praten en ik zeg huilend dat ik de man zie die ik altijd zie.......ze zeggen dat er nix staat, niemand.......ik wijs hem aan en ze weten toch wel heel zeker dat er nix staat......waar ik heen wijs is "lucht"......meer niet!

Diezelfde vriendin pakt me weer beet en ik draai me weer om en we kijken elkaar aan enzow en ze stelt me gerust maar uiteindelik zie ik benen (we lagen met zn 4 op de grond naast elkaar)......ik kijk op en het is die man, hij loopt langs ons 4 naar de andere kant van de zolder en daar loopt hij achter een muurtje (de zolder is groot en in het midden zit een soort blok/muur met geiser eraan ofzo).....en daar liep die achter......ik begon weer wild te worden, iemand doet de lampen aan en er is gewoon helemaal niemand..........en de zolder is heel leeg daar, en staat gewoon NIX dus het kon ook niet een grap zijn van wie dan ook, mede omdat de trap naar beneden heel ergens anders zit dan waar hij naartoe liep!

En zo zie ik hem dus steeds vaker, 1 x op dat feest dus, en voor de rest altijd bij mij thuis....savonds/snachts........en in het donker......niet schemerig......nee donker........niet echt zwart, alles is wel gewoon zichtbaar........je snapt me wel ........maargoed de lampen zijn uit en dan snachts en dan zo donker....sorry

Maar heeft iemand tips voor mij om dit te stoppen? moet ik me laten nakijken......zoals mn broer zegt, die soms komt kijken wanneer ik hem roep?.....of iets anders?

Greetz

GEFELICITEERD u bent de trotse bezitter van uw geheel eigen stalker we wensen uw veel plezier er mee
Oud 14-09-2004, 16:59
bokky
bokky is offline
Citaat:
Paulo Nuñez schreef op 14-09-2004 @ 17:41 :
GEFELICITEERD u bent de trotse bezitter van uw geheel eigen stalker we wensen uw veel plezier er mee
Doe even normaal zeg, als iemand om een normaal antwoord vraagt dan geef je die of zeg je niets.

Op onzin geef je dit soort antwoorden maar
Oud 14-09-2004, 17:23
AngelLena
AngelLena is offline
Heer Paulo wordt niet meer gewaardeerd op Mystiek.

Regels voor berichten