Ik heb een leraar nog nooit egt uitgescholden... meestal praat ik op gelijk niveau met ze, spreek ik ze dus ook aan met je en verhef ik mn stem vaak zat... Meestal speel ik ook heel vuile spelletjes tegen ze,... ze weten dan dat ik ze ontzettend de huid vol aan t schelden ben en aan t beledigen, maar omdat ik altijd een zeer beschaafd weerwoord heb, hebben ze me er nooit op kunnen aanpakken

Verder ... ja... ik maak wel eens lullige opmerkingen in praktische opdrachten

( en wonder boven wonder heb ik nog nooit lager dan een 7 gekregen... snappen die docenten dan egt geen hints?

)
Het grootste compliment en de mooiste erkenning die ik ooit voor mn onuitstaanbaarheid heb gekregen is de opmerking van Mw Seas, toen ik zei dat ik mn engels mondeling niet kon houden omdat ik nix had voorbereid...:
"Tiemen... je improviseert maar wat, want ik heb nu egt helemaal geen zin meer in NOG een conflict met jou"
Dat mens is egt geweldig... ze vindt dat ik geen engels kan... en toen ik haar trug pakte door een 8.6 een 8.7 een 9.3 een 9.6 en een 9.8 op rij te halen heeft ze toch maar haar mond gehouden... gelukkig ben ik volgend jaar weer van haar af

:
Heerlijk is het gewoon om dat allemaal nog een keer te beleven nu ik het hier typ