Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2004, 23:31
Nieks
Nieks is offline
Rot op ik ben aan t huilen om (k weet al niet meer wat er aan de hand was..iets in de liefde) en ik heb t al moeilijk gnoeg zonder u
Oud 26-07-2004, 11:27
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
ik: "Niet lullig bedoeld hoor, maar ik vind u gewoon een waardeloze leraar."
hij: "Nou, ik geef hier al 25 jaar les, en ik heb het altijd al zo gedaan, dus!"
ik: "Daar geloof ik niks van. Als je al zo lang lesgeeft en het dan nog niet door hebt. Tjeesus!"

Die leraar, overigens ook mijn mentor, is vanaf dat moment overigens op de een of andere manier verdacht aardig gaan doen

Toen ik mijn broers (die op diezelfde school hadden gezeten - voor mijn tijd) vroeg of ze hem ook hadden gehad voor wiskunde, zeiden ze beiden nog nooit van hem gehoord te hebben.
Het was ook niet zo'n leraar die echt zn bek open durfde te trekken...
Oud 26-07-2004, 14:01
Verwijderd
Ik heb een leraar nog nooit egt uitgescholden... meestal praat ik op gelijk niveau met ze, spreek ik ze dus ook aan met je en verhef ik mn stem vaak zat... Meestal speel ik ook heel vuile spelletjes tegen ze,... ze weten dan dat ik ze ontzettend de huid vol aan t schelden ben en aan t beledigen, maar omdat ik altijd een zeer beschaafd weerwoord heb, hebben ze me er nooit op kunnen aanpakken
Verder ... ja... ik maak wel eens lullige opmerkingen in praktische opdrachten ( en wonder boven wonder heb ik nog nooit lager dan een 7 gekregen... snappen die docenten dan egt geen hints?)
Het grootste compliment en de mooiste erkenning die ik ooit voor mn onuitstaanbaarheid heb gekregen is de opmerking van Mw Seas, toen ik zei dat ik mn engels mondeling niet kon houden omdat ik nix had voorbereid...:
"Tiemen... je improviseert maar wat, want ik heb nu egt helemaal geen zin meer in NOG een conflict met jou"
Dat mens is egt geweldig... ze vindt dat ik geen engels kan... en toen ik haar trug pakte door een 8.6 een 8.7 een 9.3 een 9.6 en een 9.8 op rij te halen heeft ze toch maar haar mond gehouden... gelukkig ben ik volgend jaar weer van haar af:

Heerlijk is het gewoon om dat allemaal nog een keer te beleven nu ik het hier typ
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 22:01
hardhitter
hardhitter is offline
Het brutaalste wat ik ooit gezegd heb weet ik niet meer... wat ik wel merkte was dat in het begin leraren me altijd op mn taalgebruik aanspraken, omdat ik er 'scheldwoorden' in gebruikte enzo, maar dat ze dat naar verloop van tijd niet meer deden. Ze raakte er zeker gewend aan

Overigens ben ik er een keer onterecht door een stagaire geschiedenis uitgegooid, dat pikte de klas niet en het is toen een grote tering zooi geworden. Uiteindelijk stond ze btje reddeloos voor de klas en mochten mensen me gaan zoeken in school om me terug te halen .
Dat was wel super grappig
Oud 28-07-2004, 22:19
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
361899 schreef op 24-07-2004 @ 00:28 :
ok, hier is ie dan. Het origineel had ik niet meer, maar hij heeft een keer in de schoolkrant gestaan (leukste foto's van leraren), dus die heb ik ingescand. Kwaliteit is dus niet optimaal, en niet de hele foto was afgedrukt in de schoolkrant.

[afbeelding]

edit: foto doet het niet

hier is de link: http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg
Wat doet bij Frans een zeshoekig iets of de achtergrond
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 00:20
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
het ergste was tegen me mentor
me vader was net overleden en ging weer naar school, en we hadden een kaartje gestuurd naar school, en toen kwam ik op school en toen vroeg is alles goed met je vader. en zei had je een kaartje gestuurd. toen zei die leraar, oja die heb ik weggegooid.
en toen werd ik helemaal gek en heb hem helemaal volgescholden wat ik maar kon verzinnen. en toen werd ik van school afgestuurd. gelukkig hoefde ik alleen nog maar examen te doen
Oud 29-07-2004, 12:57
crazylegs
crazylegs is offline
engels lerares zei ooit is tegen onze klas als jullie me nou niet serieus nemen dan stop ik dr mee. Waarop ik zei: Zal ik je is serieus NEMEN dan? kon ze niet waarderen overigens .
Het was wel een lekker wijf
Oud 29-07-2004, 14:05
LB06
LB06 is offline
Ik scheld niet op leraren/essen. Kan het meestal redelijk goed met ze vinden. Ik noem mn wiskundeleraar vaak 'dikke', want hij ís ook echt dik en hij zet zijn leerlingen ook altijd voor gek. Vindt ie trouwens niet erg.

Natuurlijk zijn sommige mensen echt onuitstaanbaar, maar dat laat dan merken door mij houding (onverschilligheid), of maak ik een erg sarcastische opmerking in zijn richting. Ook je en jij ik erop los. Vinden ze niet erg, behalve sommige Duitse leraren of conrectors.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 14:38
missCody
missCody is offline
nou ja ik ben t lievelingetjuh (volgens klasgenoten) van alle leraren!!
en dat terwyl ik byna nooit myn hw maak!!
leraren syn gwoon n stelletje sgooiers die nix andrs kunnen dan n beejtje stoer (!!proberen!!) te doewn
tssss
stelletje sukkels
Oud 29-07-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
missCody schreef op 29-07-2004 @ 15:38 :
leraren syn gwoon n stelletje sgooiers die nix andrs kunnen dan n beejtje stoer (!!proberen!!) te doewn
tssss
stelletje sukkels
Nee, dat verklaart waarom je geen Nederlands kan...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 20:56
Verwijderd
Ik heb in de derde een keer opgemerkt bij mijn aardrijkskunde leraartje, terwijl hij vertelde over z'n dochterje en de zandbak, dat z'n dochtertje nu in de zandbak schijtte.
Wat volgde met een 'W-wat zei je Olaf?'.
Niets hoor, meneer .
'O-oh, o-oke.'

Jemig, ik heb nog nooit zo'n verlegen leraar gehad. :/
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:52
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
missCody schreef op 29-07-2004 @ 15:38 :
zoiets had 'k ook in de 2e met een leraar. ik altijd fet druk maar hij gaf me nooit straf (altijd 10 x per les kwam die naar me toe 'hanneke kan 't wat stiller') hij zei zelfs een keer: "'t is dat 'k zo op je gesteld ben, anders had 'k je allang tien uurtjes gegeven'
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 17:16
Severus
Severus is offline
Ik heb m'n Geschiedenisleraar ooit eens 1x getutoyeerd (tijdens een gesprek met sportdag noemde ik 'm bij z'n voornaam), waarop hij kwaad mijn arm vastgreep en zei: "Zo praat je niet tegen mij!"

We konden altijd wel goed met elkaar omgaan, maar na dat voorval heeft de goede omgang wel een deuk gekregen (in ieder geval van mijn kant). Ik heb weken niets meer tegen 'm gezegd - en vlak daarna had ik zomervakantie.

Schijnheilig ventje is die man eigenlijk.
Oud 05-08-2004, 21:23
Meadow
Meadow is offline
Ehmrz, wij hadden een stagair Geschiedenis die echt heel erg vervelend was en toen moets ik van hem smaen met 2 jonegns nakomen (voor t eerts in mijn leven ) omdat ik een touwtje in mijn handen had (huh, hoezo rare reden), hoewel ik al een half uur klaar was met wat ik an hte doen zou moeten zijn. En toen heb ik hem eens haarfijn, mara heel beleefd, onder hte motto van kritiek en goedbedoelt verteld dat hij geen les kon geven de saaiste idioot was die ik ooit had gezien geen orde kon houden en een andere baan moest zoeken. En daarna keek hij me glimlachend aan en bedankte me . Hij dacht dat hij er wel iets aan zou hebben... Echt bizar... Leraar afkraken die hte nog leuk vind ook.
Oud 05-08-2004, 22:05
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
Meadow schreef op 05-08-2004 @ 22:23 :
Ehmrz, wij hadden een stagiair Geschiedenis die echt heel erg vervelend was....Echt bizar... Leraar afkraken die het nog leuk vindt ook.
Tja, stagiaires he... die doen alles om populair te worden.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 22:05
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
het brutaalste dat ik ooit gezegd heb is "inderdaad ja"..
het brutale eraan is dat de vraag van de leraar "noem je mij soms een leugenaar?" was. Grof taalgebruik heb ik nooit in de mond genomen tegen docenten, maar sarcasme kan vaak erg fijn zijn
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 22:10
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben wel de trotse eigenaar van een overspannen docent...telt dat ook??
hebben mn vriendin en ik ff voor onze rekening genomen
Oud 05-08-2004, 22:15
Verwijderd
Klinkt een beetje uberheilig, maar ik kan met heel veel docenten gewoon goed opschieten.. , is dat raar ofzo?

In de eerste heb ik wel eens "Timmermans sucks" op de tafel geschreven, ik zat vooraan en de leraar zag het, toen werd ik er uit gestuurd en moest ik huilen, hahaha, wat een lomp kind was ik toen zegh!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
FMathers schreef op 24-07-2004 @ 22:12 :
Duidelijk een fake foto. Wel trots op je verzonnen verhaal?
Pff idd zeg, zijn zelfs amerikaanse stoeltjes, wat een loser...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 22:30
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
dat ie de kanker kon genieten met ze dikke plofkop
Oud 06-08-2004, 11:18
Floking
Floking is offline
*ey Der zit een gat in je badjas
*ik :meneer, als u nu ontslag neemt geef ik je een jaar lang pepermuntjes, leraar: haha lus ik niet. ik: deo dan?

en kheb ffe geen zin om de rest te type
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:08
Verwijderd
De leraar vanwege welke ik ben gestopt met M&O... zat letterlijk de hele klas belachelijk te maken door hun namen te bespotten, en daar o zo grappige variaties op te verzinnen...
De keer daarna hebben we hem terug gepakt met zn "Siebrand Visscher"

Een klasgenootje van mij heeft dit een keer geflikt...
De gymles waarin mn docent nog steeds niet geloofde dat ze haar werk af had:
"*****... je moet je boekje van Bewegen en Regelen nog inleveren"
"Vent... zeur nie, da hejje al"
Brabants ten top... kon de klas wel waarderen... meneer Beelen nie.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:21
Mara
Mara is offline
Ben nooit echt brutaal.

Alhoewel ik wel met mijn nederlandse leraar in discussie ben gegaan. We moesten voor een cijfer debatteren, en ik kreeg rode vlekken. Echt vlekken, ook in m'n hals enzo, niet 'gewoon' rood worden. Dit is netelroos, krijg ik als ik zenuwachtig ben of als er veel mensen op mij letten. Kan ik dus niks aandoen.

Hiervoor wilde hij punten aftrekken, waar ik 't niet mee eens was, want die rode vlekken hadden niks met mijn manier van debatteren of mijn argumenten te maken. Hij vond van wel, waarop ik zei dat hij zich niet met zaken moest bemoeien waar hij geen verstand van had.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:37
Aapie
Aapie is offline
ik en een leraar schelden elkaar altijd uit voor bitch, kreng, kankerbitch
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:59
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Aapie schreef op 06-08-2004 @ 17:37 :
ik en een leraar schelden elkaar altijd uit voor bitch, kreng, kankerbitch

Is dat nou leuk, een vader op dezelfde school als jouw?
Oud 06-08-2004, 18:11
Verwijderd
val dood...

toen had ik corvee op een vrije dag en mocht ik voor straf alle tafels en stoelen goedzetten in de hele fucking school
toen was ik r zo dankbaar dat ik r nog ff uit had gescholden voor kutwijf

en mijn mentor en zij vonden t niet kunnen als je val dood naar iemand roept

maar ik heb wel vaker ruzie met leraren en leraressen, die mogen mij niet omdat ik volgens hun een te grote bek heb
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-08-2004 @ 17:21 :
Ben nooit echt brutaal.

Alhoewel ik wel met mijn nederlandse leraar in discussie ben gegaan. We moesten voor een cijfer debatteren, en ik kreeg rode vlekken. Echt vlekken, ook in m'n hals enzo, niet 'gewoon' rood worden. Dit is netelroos, krijg ik als ik zenuwachtig ben of als er veel mensen op mij letten. Kan ik dus niks aandoen.

Hiervoor wilde hij punten aftrekken, waar ik 't niet mee eens was, want die rode vlekken hadden niks met mijn manier van debatteren of mijn argumenten te maken. Hij vond van wel, waarop ik zei dat hij zich niet met zaken moest bemoeien waar hij geen verstand van had.
Groooot gelijk!
ongelooflijk dat ie dr punten wou voor aftrekken!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:54
Nona
Nona is offline
Lerares Duits zat weer te miepen dat de klas zo weinig huiswerk gedaan had (terwijl ze zelf gewoon veel te veel huiswerk opgaf, dat kon echt niet). Dus ik zei met een verveeld gezicht: "Ja, die jeugd van tegenwoordig ook he..." Ze was er niet blij mee, maar ze heeft nooit iets tegen die houding gedaan.
Overigens, bij haar kon ik mijn cijfers amper boven de zes houden, toen we in de vierde een andere leraar kregen was ik opeens de beste van de klas zo ongeveer. En dat terwijl ik vanaf dat moment juist weinig meer gedaan had.
Oud 07-08-2004, 20:16
Verwijderd
Ik denk dat ik hier tot de conclusie kan komen dat ik intelligenter ben dan u.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 12:55
brinta
brinta is offline
Ik vroeg aan mijn leraar Duits hoe hij het in z'n hoofd kon halen om als net-na-de-oorlog-kind Duits te gaan studeren en of hij zijn ouders met die studiekeuze erg veel verdriet had gedaan.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 14:35
Millroy
Millroy is offline
Normaal heb ik nooit ruzie met leraars ofzo, maar één keer heb ik op deze uitspraak van mijn leraar Duits: "Jij moet zwijgen, ik heb Duits gestudeerd, jij niet en geef nu onmiddelijk je agenda aan mij" gereageerd met de niet erg subtiele uitspraak:
Jawohl herr Fuhrer! waarop hij zei"wat?"
ik: je hebt het niet gewusst zeker.

Beter niet gedaan.
Oud 08-08-2004, 14:58
Go
Go is offline
Misschien niet echt brutaal, maar wel sneu voor de lerares. Onze lerares Engels kon de orde niet handhaven en besloot haar baan op te zeggen. Om de laten zien dat het steeds slechter ging tekende ze een naar benedengaande lijn op het bord. Toen zij de klas uit was hebben wij er een assenstelsel omheen getekend en bovenaan een 0 gezet en helemaal onderaan -10. Altijd al negatief geweest dus.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 15:01
Verwijderd
op de basisschool:
werd ik door de directeur ergens vals van beschuldigd,en ik deed alles om mijn onschuld te bewijzen maar hij bleef aan de gang,waarop ik hem even erop wees dat hij van mij kapot mocht vallen met zn rotkop

op de middelbare school stelden leraren mijn constante sarcasme en de drang om in discussie te gaan met ze niet op prijs.

o.a:
(bij frans)
juf: "met zon houding kom je nooit ver,wat denk je later te gaan bereiken?,wat wil je worden?"
ik: "ik denk dat ik directeur word van deze school,dan is het eerste wat ik doe u op straat zetten"
juf:"..."
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 22:16
de Koe!
de Koe! is offline
Citaat:
bob1234 schreef op 29-07-2004 @ 01:20 :
het ergste was tegen me mentor
me vader was net overleden en ging weer naar school, en we hadden een kaartje gestuurd naar school, en toen kwam ik op school en toen vroeg is alles goed met je vader. en zei had je een kaartje gestuurd. toen zei die leraar, oja die heb ik weggegooid.
en toen werd ik helemaal gek en heb hem helemaal volgescholden wat ik maar kon verzinnen. en toen werd ik van school afgestuurd. gelukkig hoefde ik alleen nog maar examen te doen
Ze hadden die leraar moeten ontslaan in plaats van jou van de school af te sturen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 22:24
Skilly
Skilly is offline
Ok wat je noem brutaal Nou voor mij dan. vorig jaar: 1 keer zei ik tegen me engelse juf: JA HALLO En tegen de Duitse leraar zei ik : WAT IS DIT VOOR EEN GEDOE. omdat ik een 1 zou krijgen Maar ok ik beschouw het voor mij brutaal maar eigenlijk tja is het niks vergeleken wat ik soms in de klas hoort

Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 03:50
Verwijderd
ik zat in de klas een klasgenoot uit te schelden voor lul waarop mijn leraar godsdienst reageerde met: "Je mag geen woorden in de mond nemen die je nooit daadwerkelijk in de mond hebt gehad." Mijn reactie: Lul
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 05:07
verdwaaldehippi
verdwaaldehippi is offline
ik werd niet boos,omdat ik er gewoon niks om gaf.

en hoe bozer hun werden hoe harder ik moest lachen
Oud 09-08-2004, 10:25
RayMania
RayMania is offline
Heb wel eens me middelvinger uitgestoken naar een leraar, volgens mij werd het niet op prijs gesteld .
Oud 09-08-2004, 10:38
Verwijderd
In groep 5 had ik naar een vriendinnetje een briefje geschreven wat ik van de juf vond (stom mens, slet, trut..enz), dat briefje was uit mijn kastje gevallen, en gevonden. Ze was er heel verdrietig van geworden om dat allemaal te lezen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:08
Jules
Jules is offline
Mijn lerares Duits had nogal opvliegers.

In de 4e was ik een keer mijn boeken vergeten, had dit netjes voor de les doorgegeven, en het was okee. Halverwege de les werd ze plotseling woedend op een klasgenoot, en schreeuwde aan het einde van haar betoog naar mij (terwijl ik er echt niets mee te maken had): en je moet je boeken ook eens een keer meenemen! Ik riep toen terug dat ze jezus-hee eens normaal moest doen, zij vergat haar boeken zeker nooit en wij hebben de overgang toch ook niet uitgevonden.

Ik moest me gaan melden. Niet gedaan overigens (wat rebels van mij, zeg.)
Oud 09-08-2004, 16:35
Smartie
Smartie is offline
Ik vond mezelf heel stoer toen ik tegen een Hindoestaanse leraar (waar ik overigens heel goed mee kon opschieten) zei: Meneer, bent u zulu ?

(En ja ik zat in de eerste, best triest als ik er aan terug denk )
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 16:55
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Smartie schreef op 09-08-2004 @ 17:35 :
Ik vond mezelf heel stoer toen ik tegen een Hindoestaanse leraar (waar ik overigens heel goed mee kon opschieten) zei: Meneer, bent u zulu ?

(En ja ik zat in de eerste, best triest als ik er aan terug denk )
Lol

Hm, ik heb ooit een leraar uitgescholden
Oud 10-08-2004, 15:28
stoeltje
stoeltje is offline
"Ga's dood! bagger hoer dat je bent.."
dat was combinatie Frans + slecht cijfer..

Ze zeggen wel is schelden doet geen pijn.. maar een stoel naar je hoofd wel
Oud 10-08-2004, 16:22
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
stoeltje schreef op 10-08-2004 @ 16:28 :
Ze zeggen wel is schelden doet geen pijn.. maar een stoel naar je hoofd wel
"Woorden doen geen pijn"

**WOPPP* woordenboek naar de kop slingeren
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 19:03
Shitonya
Shitonya is offline
Hitler
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 22:05
Verwijderd
Ik heb de indruk - correct me if I'm wrong! - dat veel van jullie wel eens brutaal waren geweest tegen een leeraar DUITS !

Toeval? Is wel opmerkelijk, bij ons in België heeft de meerderheid van de leerlingen niet eens dat vak..

Ik sta bekend onder het lerarenkorps niet op mn mondje te zijn gevallen..
Ik heb zelfs ooit eens meegemaakt dat een leerkracht samen met ons (ik en enkele vrienden van de klas) samenspande tegen een andere leerkracht we hebben ze 'georganiseerd' uitgemaakt!

Twee jaar geleden hadden we in 3 maanden tijd 3 leerkrachten Nederlands haha

Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Guusie schreef op 09-08-2004 @ 11:38 :
In groep 5 had ik naar een vriendinnetje een briefje geschreven wat ik van de juf vond (stom mens, slet, trut..enz), dat briefje was uit mijn kastje gevallen, en gevonden. Ze was er heel verdrietig van geworden om dat allemaal te lezen.
wij hebben ook al meegemaakt dat leraren begonnen te huilen wanneer de druk (de beledigingen) van de klas hen te veel werden.. jammer eigenlijk, want die mevrouw van Nederlands verdiende niet zo te werden behandeld..

[ sommige leerkrachten zijn zelfs het slachtoffer geweest van fysieke mishandeling (iets wat ik dus niet goedkeur, behalve bij 'die eene leerkracht')]
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 08-08-2004 @ 16:01 :
op de basisschool:
werd ik door de directeur ergens vals van beschuldigd,en ik deed alles om mijn onschuld te bewijzen maar hij bleef aan de gang,waarop ik hem even erop wees dat hij van mij kapot mocht vallen met zn rotkop

op de middelbare school stelden leraren mijn constante sarcasme en de drang om in discussie te gaan met ze niet op prijs.

o.a:
(bij frans)
juf: "met zon houding kom je nooit ver,wat denk je later te gaan bereiken?,wat wil je worden?"
ik: "ik denk dat ik directeur word van deze school,dan is het eerste wat ik doe u op straat zetten"
juf:"..."
middelbare school = same story
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 22:35
Verwijderd

haha, bewerkte foto van 'n studiemeesteres van op school, strekewijf!

Alfons-spermaspons-Vekemans 'The Fonzz' a.k.a. "de vjeeke" - wiskunde

Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 12:27
The Ox
The Ox is offline
Is die "studiemeesteres" een vrouw? Ziet er zo vrij mannelijk uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten