Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2004, 17:59
Ninnoc
Ninnoc is offline
hardrugs af en toe is okay, harddrugs verslaving-> dump

verder heb ik liever een stevige blower dan een stevige drinker als vriend. alles met mate is natuurlijk fijn en als hij er agressief of vervelend van wordt ook liever niet, verder geen probleem. mijn vriend blowt bijna elke dag, geen probleem.
verder zal ik er nooit op hameren om iets te minderen, hoef je niet voor mij te doen maar voor jezelf
Oud 23-07-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 23-07-2004 @ 18:38 :
Pffff........k kan er al niet tegen als iemand rookt, maar dat zou ik nog kunnen tolleren als t af en toe met uitgaan is.....alleen kga geen asbak zoenen dus.........

Verder kword al sjaggie alstie koffie gebruikt

Blowen naja........vooruit af en toe met uitgaan, maar dan wil ik er niet bij zijn......

Hij mag zoveel drinken alstie wil Zuipt zich maar helemaal klem, ik bel zn moeder wel ff als ie kotst Wat nog meer.......tsjsah.......

Iedere vorm van drugs means trouble..........en nix gesprekje, dan issut uit........solly.....af en toe een xtc pilletje.......kan ik niet tegen......alstie dan op n dag n verkeerde neemt ben k m ineens kwijt pff.....nee

edit: dat drinken is dan bijv. met kermissen ofzo.....of eens op n zaterdag, alstie steeds drinkt dan vind ik t ook niet goed
OMFG

ik heb medelijden met jouw vriend
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 23-07-2004 @ 19:06 :
OMFG

Ik neem aan dat ze er wel aan gedacht heeft om een vriend te nemen die dat zelf ook allemaal niet leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:17
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-07-2004 @ 19:13 :
Ik neem aan dat ze er wel aan gedacht heeft om een vriend te nemen die dat zelf ook allemaal niet leuk vindt
en nu mogen jullie raden wie er in dit topic geen vriend heeft

hehehe.....neej klote......kheb wel bijnaaaa n vriend hoor
Oud 23-07-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 23-07-2004 @ 19:17 :
en nu mogen jullie raden wie er in dit topic geen vriend heeft

hehehe.....neej klote......kheb wel bijnaaaa n vriend hoor
Nouja, dan heb je in elk geval ook geen vriend die dat wél allemaal leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:23
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-07-2004 @ 19:21 :
Nouja, dan heb je in elk geval ook geen vriend die dat wél allemaal leuk vindt

hehe.....guessow.......kvind t eigenlijk wel meevallen hoor....was er veeleisend aan?
Oud 23-07-2004, 18:47
Luna
Luna is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 23-07-2004 @ 18:39 :
omdat het minder ingeburgerd is als alcohol denk ik
ja, de alcohol problemen zijn behoorlijk ingeburgerd..
Oud 23-07-2004, 19:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
Lilything schreef op 23-07-2004 @ 18:38 :
Pffff........k kan er al niet tegen als iemand rookt, maar dat zou ik nog kunnen tolleren als t af en toe met uitgaan is.....alleen kga geen asbak zoenen dus.........

Verder kword al sjaggie alstie koffie gebruikt

Blowen naja........vooruit af en toe met uitgaan, maar dan wil ik er niet bij zijn......

Hij mag zoveel drinken alstie wil Zuipt zich maar helemaal klem, ik bel zn moeder wel ff als ie kotst Wat nog meer.......tsjsah.......

Iedere vorm van drugs means trouble..........en nix gesprekje, dan issut uit........solly.....af en toe een xtc pilletje.......kan ik niet tegen......alstie dan op n dag n verkeerde neemt ben k m ineens kwijt pff.....nee

edit: dat drinken is dan bijv. met kermissen ofzo.....of eens op n zaterdag, alstie steeds drinkt dan vind ik t ook niet goed
Met andere woorden, hij mag zich helemaal klem zuipen, maar als hij een pilletje neemt is het gelijk over.
Oud 23-07-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 23-07-2004 @ 19:06 :
OMFG

juh idd
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:01
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-07-2004 @ 20:52 :
Met andere woorden, hij mag zich helemaal klem zuipen, maar als hij een pilletje neemt is het gelijk over.
ja, jij zegt toch ook niet tegen je vriend van: is prima ga maar bungee-jumpen, terwijl je niet weet of t elastiek niet te lang is? (dan valtie te pletter?) om elkaar geven heet dat
Oud 23-07-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 23-07-2004 @ 21:01 :
ja, jij zegt toch ook niet tegen je vriend van: is prima ga maar bungee-jumpen, terwijl je niet weet of t elastiek niet te lang is? (dan valtie te pletter?) om elkaar geven heet dat
ga fietsen, voor een bungee jump gelden strikte regels, en dat wordt ook wel gecontroleerd, bovendien je betaald vrij veel, omdat je, als het misgaat, verzekerd bent van het feit dat je nabestaanden iets van geld tegemoed kunnen zien.

dat heeft dus niks met alcohol en drugs te maken
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:44
Verwijderd
Ik heb er geen enkel probleem mee als ze blowt, zolang ze maar niet de hele dag stoned in bed ligt of haar studie eronder lijdt. Ik hou niet zo van falers. Verder vind ik harddrugs niet kunnen. XTC of GHB op houseparties dan weer wel, maar dat komt doordat ik zelf ook regelmatig naar die feesten ga en er dus niet echt afwijzend tegenover sta.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:54
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 23-07-2004 @ 21:40 :
ga fietsen, voor een bungee jump gelden strikte regels, en dat wordt ook wel gecontroleerd, bovendien je betaald vrij veel, omdat je, als het misgaat, verzekerd bent van het feit dat je nabestaanden iets van geld tegemoed kunnen zien.

dat heeft dus niks met alcohol en drugs te maken
ja, als die regels nou ook voor xtc pillen golden dan had ik er geen problemen mee gehad. Bungeejumpen vind ik namelijk prima.

En ik had m allang voor alle reacties gewijzigd over dat alcohol. Kijk hij mag van mij zich best af en toe volgieten, maakt mij dat nou uit. Alleen moettie geen alcoholist worden...... blowen mag ie ook wel, maar ik wil er niet bij zijn, omdat ik niet tegen de blik van mensen kan als ze stoned zijn:/
Oud 24-07-2004, 14:39
In_stilte
In_stilte is offline
Ik heb geen problemen met drank en blowen, want dit doe ik zelf ook zo af en toe. Ik heb er WEL problemen mee als hij dit niet onder controle heeft (dus als ik hem te vaak stoned/ zat zie), als hij zich hier niet zelf van kan voorzien of als andere (inc me) hier last van hebben.

De grens tussen soft en harddrugs (paddo's, catussen) mag wel een keertje (liever 1 keer dan 10 keer) mits het veilig is, hij zich verantwoordelijk gedraagt en anderen hier weer geen last van hebben. (zelf ook gedaan, dus zou ik het hem ook niet echt kunnen verwijten)

Ik houd niet van harddrugs, dus eigenlijk wil ik niet dat hij het gebruikt. Stel hij zou het willen om "uit te proberen" wordt ik er niet echt gelukkig van, want wat wanneer het hem bevalt?

Wanneer hij het in zijn verleden heeft genomen of heeft gedaan, maakt mij niets uit, zolang hij het dan maar onder controle heeft en zich aan de bovenstaande regels houdt.

Even voor de duidelijkheid, ik zou het hierom niet meteen uitmaken, maar zou wel ingrijpen als het over deze grens gaat.
Zoieso is dit een wederzijdse afspraak, want wanneer je geen halt kan roepen klopt er gewoon iets niet en moet er iets veranderen. We hebben beide genoeg mensen gezien die struikelde nadat ze over deze grens gingen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:32
Wammus
Wammus is offline
Ik zie vrij veel mensen die het zolang het maar niet te vaak is wel ok vinden. Wat vinden jullie dan niet te vaak?????

Ikzelf heb er weinig problemen mee. Alcohol en wiet vind ik allemaal best (wiet gaat ze zometeen proberen ) doe ik zelf ook. Pillen vind ik ook wel best. Zolang ze maar niet vervelend word of rare dingen gaat doen ( vreemdgaan of naakt op een bar dansen ofzo). Cocaine zou ik wat minder leuk vinden. Maar als ze het niet te vaak doet ( een keer per maand ) dan zou ik er niet zo'n probleem mee hebben. Spul waar je van gaat trippen (Lsd, paddo's enzo) zou ik wat minder fijn vinden. Al is het alleen maar omdat ik denk dat ze daar niet echt tegen kan en echt rare dingen gaat denken/zien.

Ik zou het niet snel uitmaken om dugs of alcohol gebruik. Ik doe het zelf ook dus waarom zou ik het haar verbieden. Verder vind ik dat iedereen zelf moet weten wat ie doet. Je bent zoals je bent en wie ben ik om daar wat aan te veranderen. Ok als het echt uit de hand loopt ( verslaafd dus ) dan zou ik alleen zeggen dat ik het wel fijn zou vinden als ze wat minder doet. Maar verder moet ze het lekker zelf weten.
Oud 24-07-2004, 19:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
* terug van weg geweest (weekje vakantie) *

Ik zou niets tollereren, op alcoholgebruik na dan. Roken mag ook nog wel. Maar echte drugs... nee dank je.
Oud 24-07-2004, 23:36
Al Murphy
Al Murphy is offline
Af en toe een glaasje: geen probleem. Een zat lief vind ik niet leuk, tenzij ik zelf ook genoeg op heb. Andersom ook wel.

Wat drugs betreft, vind ik het toch iets moeilijker en gecompliceerder. Ik zou wel willen zeggen: "Zolang ze maar niet verslaafd wordt aan 'het spul'", maar dat gaat natuurlijk ook niet op. Die grens is vaak veel sneller dan verwacht overschreden, en je weet hem pas liggen als het te laat is. Als je al verslaafd bent. En dan weet je ook niet meer waar en wanneer, en met wat, het zal stoppen. Dat ze die drugs dus maar laat, want ook al zal het 'af en toe' wel heel lekker of leuk zijn, het maakt toch vooral dingen kapot. En de meeste mensen worden er toch maar ongelooflijk onaantrekkelijk en a-sociaal van.

Verder heeft het bij mij niet zoveel met tolereren te maken. Op die manier zou het vooral tot ruzie lijden, en maar zelden tot oplossingen. Ik zou er vooral ontgoocheld door worden, en da's ook niet goed. Maar ik denk dat ik me perfect in de bewoording van Sarah kan vinden. Ach, die weet het wel vaker goed te verwoorden.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 00:33
Cinamon
Cinamon is offline
Drugs: absoluut niet
Alcohol: dat wel

Zolang het maar niet uit de hand loopt allemaal vind ik het eigenlijk wel best.
Oud 25-07-2004, 00:54
Verwijderd
Er valt me wel een ding op: zodra het op drugs aankomt wordt men heel conservatief, en mag ineens niks meer, terwijl alcohol ook een hard drugs is, die zeer verslavend is en zeer schadelijk.
Dat is wat men hypocrisie noemt, of met 2 maten meten.

Dan is er nog iets anders.
Ik vindt dat je elkaar in een relatie toch wel min of meer moet kunnen vrijlaten. Ik zou niet op mijn tenen willen lopen omdat mijn partner het anders uitmaak omdat ik iets doe wat haar niet welgevallig is, dan maak ik het net zo lief zelf uit. Hoe je het ook wendt of keert, als je iemand je wil op gaat leggen is dat misschien heel even een gouden kooi van een relatie, maar uiteindelijk wordt de gouden kooi een houten kooi, en daar wil iedereeen uit ontsnappen.

( Let wel, ik vindt ook dat je best je grenzen mag stellen in een relatie, en een volslagen junk als partner is nu ook niet direct iets wat je iemand gunt, maar dat is een ander uiterste. )
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 09:33
cyntha
cyntha is offline
Drinken en af en toe blowen is ok. Maar hij moet niet elke dag stoned of dronken op bed liggen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 09:46
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Drinken en blowen, en paddöen.
Ik ben tegen Pillen, coke en injectienaalden meuk. Ik hoef geen vriendin met bloedneuzen en een ingevallen crackbek
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 10:22
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
drugs vind ik zowieso niet kunnen, mits het een drug si die uitdrukkelijk voorgeschreven wordt door de huisarts.
Wat dat betreft ben ik daar absoluut niet tolerant in, mss verandert dat wel als ik t in mn eigen omgeving mee zal maken, maar nu sta ik er zo tegenover.
Alcohol vind ik wel kunnen. Ik drink zelf niet, maar zolang t niet zo is dat ze zoveel drinkt dat ze echt dronken wordt vind ik het wel kunnen.
Roken vind ik not-done. Ik heb zelf vroeger cara gehad en dat kan altijd terugkomen als je in een omgeving bent waar veel gerookt wordt. Als ik dus iemand leuk vind en zij mij ook en zij rookt moet ze stoppen om het echt wat te kunnen laten worden, want ik stel mijn gezondheid echt voorop
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 10:27
-Melody-
-Melody- is offline
Ik heb bronchitus, dus een rokende partner en ik gaat niet samen. Drinken mag. Maar ik wil hem niet dronken in mijn buurt hebben. Ik ben anti-drugs. Ook blowen.
Oud 25-07-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2004 @ 21:44 :
Verder vind ik harddrugs niet kunnen. XTC of GHB op houseparties dan weer wel, maar dat komt doordat ik zelf ook regelmatig naar die feesten ga en er dus niet echt afwijzend tegenover sta.
Beetje hypocriet he
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 23:29
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik tolereer bijna alles eigenlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 23:44
Verwijderd
Alcohol vind ik wel oke.
Roken en blowen misschien, dat ligt ook een beetje aan hem. Maar daarmee zou ik wel minder blij zijn enzo.
Vooral roken, alsdie dat maar niet doet als ik in de buurt ben. Ik ben anti-roken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 23:47
Verwijderd
blowen en drinken

geen sigaretten
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 26-07-2004 @ 00:47 :
blowen en drinken

geen sigaretten
weunderstandeachother

Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 25-07-2004 @ 23:21 :
Beetje hypocriet he
Wat is daar hypocriet aan? Als je een beetje begrijpend leest dan zie je gewoon dat ik harddrugs (waaronder dus heroïne, coke, crack en dergelijke, noem de hele rits maar op) niet vind kunnen maar XTC en GHB toevallig wel. Dat heeft niets met hypocrisie te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 03:26
Verwijderd
Ik zou vrij tolerant wezen. Zelf heb ik ook ervaring met sommige soorten drugs dus ik sta er absoluut niet afwijzend tegenover.
Ik zou het juist toejuichen als iemand heel open-minded over drugsgebruik is, en niet zo terughoudend of conservatief.

In feite komt het neer op 'zo nu en dan iets slikken/roken', niet uit verslaving, maar vanuit experimenteel oogpunt, of gewoon voor de fijne ervaring. Alcohol, sigaretten, joints, XTC, paddo's, herbal drugs, noem maar op.

Coke/heroine spuiten of snuiven vind ik overigens wel wat te ver gaan. Dat zou ik zelf ook niet doen. Alhoewel, misschien een keer uit nieuwsgierigheid. Zolang het maar geen regelmaat wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 05:21
Babette
Babette is offline
Citaat:
ZerO schreef op 23-07-2004 @ 11:39 :
Blowen en drinken vind ik ok dus ga je gang zou ik zeggen zolang het natuurlijk niet elke dag gebeurd.
Hard drugs en pillen
Oud 26-07-2004, 06:41
miro
miro is offline
Af en toe een jointje opsteken vind ik niet erg. Verder moet het niet gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 26-07-2004 @ 00:47 :
(blowen en) drinken

geen sigaretten
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 10:41
gizmo
gizmo is offline
Ik heb in onze relatie ook varierende dingen gedaan kwa druggebruik dus vind ik het niet gepast als ik hem ga "opleggen" van dit niet en dat wel.
Hij mag van mij best dingen gaan uitproberen, zolang het daar ook maar bij blijft. Niet dat hij elke week opeens ligt te blowen of iets dergerlijks. Snuiven/spuiten e.d. of xtc vind ik wel te ver gaan, maar weet eigenlijk toch wel dat hij dat absoluut niet gaat doen aangezien hij tot nu toe zelfs nog nooit een joint heeft aangeraakt. Drinken vind ik best zolang het met mate is, wil geen zatte kerel die zichzelf niet kan beheersen elke keer als we uit zijn.
Oud 26-07-2004, 11:27
annetjuh
annetjuh is offline
een jointje geen probleem.
aan sterker spul heb ik toch echt wel mijn twijfels
btw ik blow niet
Oud 26-07-2004, 11:56
Fade of Light
Fade of Light is offline
coke/heroine: alleen als eenmalig experiment op een fatsoenlijke plaats.
blowen/zuipen/spacecake: zolang het niet dagelijks is....hooguit 1 keer per week (Vakantieperiode iets toleranter)
xtc: niet teveel

Als zij zich wel kan inhouden als ze het genomen heeft:
Niet agressief worden.
Niet ineens overgeil worden naar jan en alleman.
etc.

Ik zou het overigens erger vinden als 'mijn vriendin' zich niet kan beheersen met volrammen van voedsel. Een beetje wilskracht is wel vereist. (oftewel, geen echte verslavingen met wat dan ook...roken misschien uitgezonderd)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 13:12
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Luna schreef op 23-07-2004 @ 16:59 :
Van mij mag ie alles uit proberen, behalve heroïne, als het maar met mate is en de drugs hem niet gaan beheersen of een negatieve invloed op zijn leven hebben en/of onze relatie.
Ik vind mezelf daarin behoorlijk tolerant ja.
Mensen die af en toe drugs gebruiken schijnen gelukkiger te zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 13:29
Myuki
Myuki is offline
moh dat weet ik echt niet wat ik toe zou laten... Ik bedoel damn als je verliefd bent dan vindt je sommige dingen niet erg meer nzo...
Oud 26-07-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2004 @ 02:32 :
Wat is daar hypocriet aan? Als je een beetje begrijpend leest dan zie je gewoon dat ik harddrugs (waaronder dus heroïne, coke, crack en dergelijke, noem de hele rits maar op) niet vind kunnen maar XTC en GHB toevallig wel. Dat heeft niets met hypocrisie te maken.
aaah het kwam bij mij een beetje over van "omdat ik zelf in aanraking kom met xtc en ghb op feesten, mogen die wel"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 01:06
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
vrijwel bijna alles, mits het beperkt kan blijven
Oud 28-07-2004, 09:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou hard drugs niet toleren.
Oud 28-07-2004, 10:46
Gammaray
Gammaray is offline
liever geen
Oud 28-07-2004, 13:19
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Blowen geen probleem, XTC al wat meer... de rest zeker niet.
Oud 28-07-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 26-07-2004 @ 14:44 :
aaah het kwam bij mij een beetje over van "omdat ik zelf in aanraking kom met xtc en ghb op feesten, mogen die wel"
Dat zit er ook wel een beetje in hoor, maar dat is niet per se hypocriet. Het is vrij logisch dat je anders staat tegenover drugs die je zelf hebt gebruikt omdat je dan het effect ervan kent. Ouders die in hun hippietijd hebben geblowd doen waarschijnlijk ook minder panisch over softdrugsgebruik van hun kinderen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 19:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2004 @ 16:07 :
Dat zit er ook wel een beetje in hoor, maar dat is niet per se hypocriet. Het is vrij logisch dat je anders staat tegenover drugs die je zelf hebt gebruikt omdat je dan het effect ervan kent. Ouders die in hun hippietijd hebben geblowd doen waarschijnlijk ook minder panisch over softdrugsgebruik van hun kinderen.
ok, maar het betekent niet dat omdat jij die drugs kent het ook de 'veiligste' soorten drugs zijn en die kan tolereren bij je partner en die jij niet kent ook meteen niet wil tolereren. Dat is wel een beetje hypocriet vind ik persoonlijk.

Zo van je partner gebruikt wel eens speed, dat vind jij niet goed, want jij kent dat niet. XTC zou je wel goed vinden, terwijl xtc in mijn ogen echt niet minder schadelijk is, wel minder verslavend (niet lichamelijk verslavend).
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 19:51
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb al een bloedhekel aan roken, dus voor de rest ook: nee

Alcohol vind ik niezo erg. Alhoewel ik het ook niet echt leuk vind als mijn vriend continu dronken zou zijn. Gewoon met mate! Maar verder geen roken of andere drugs ofzo hoor
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 22:28
Weylyn
Weylyn is offline
Zolang ze niets illegaals doet en niet iedere dag stoned is vind ik het wel goed. Alcohol doe ik niet moeilijk over, dat zou wel heel erg hypocriet zijn
Oud 29-07-2004, 09:42
love is life
love is life is offline
blowen mag hij doen zo vaak hij maar wilt drinken liever niet al te veel maar hij doet wat hij wilt zolang hij niet stomdronken iedere dag voor mijn neus staat is het voor mij goed. Harddrugs
Oud 29-07-2004, 17:07
Verwijderd
Alles behalve drugs d.m.v. naalden. Dat is niet alleen stom, dat is ook nog eens gevaarlijk voor je partner

En geen verslavingen natuurlijk. Alhoewel er meer mensen verslaafd zijn aan alcohol dan je denkt
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 09:50
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-07-2004 @ 18:07 :
Alles behalve drugs d.m.v. naalden. Dat is niet alleen stom, dat is ook nog eens gevaarlijk voor je partner

En geen verslavingen natuurlijk. Alhoewel er meer mensen verslaafd zijn aan alcohol dan je denkt
Ja precies, blowen vind ik absoluut niet erg, zolang hij niet elke dag stoned is. Alcohol ook niet.
XTC en paddo's kan ik ook nog accepteren, maar liever niet. Ja ik ben een schijterd, want ik vind de "gevaren" van deze drugs toch iets te groot... En wil hem toch nog wel even bij me houden.

En de "Harddrugs" kan ik niet tollereren, waarom zou hij het gebruiken? Come on...
Reageren

Regels voor berichten