ik denk dat het gewoon altijd iets persoonlijks blijft,
je hebt die exen waar je indd liever niet aan herinnerd wil worden, dan heb je die waarbij ut indd in het begin heel leuk was en je je later verneukt voelde en dan hou je je vast aan the good old times en ja, das indd een behoorlijke illusie
en je hebt natuurlijk altijd die exen die je eigenlijk niet kunt loslaten, omdat je dr nog zo veel om geeft, omdat je of hij een fout had gemaakt, omdat de situatie het niet toe liet, en ik denk gewoon dat het dan wel iets persoonlijks en intiems blijft, het is wel de persoon die jou zag hoe je was, als je happy was, als je aangeschoten was, als je kotsend ziek was, als je wakker werd, als je een kut humeur had, als je ongesteld was

en strondsjaggie, en iedereen heeft altijd wel 1 ex die je van alle kanten heeft gezien en dat jullie tijdens die relatie, gewoon mekaar waardeerden en van elkaar hielden om wie je was, gewoon for real. Het is de persoon die je zag en accepteerde om wie je was, en je aanraakte en arm om je heen sloeg en daarnaast alles met liefde en seks, dat is en blijft gewoon persoonlijk, helemaal als die twee in combinatie zijn. En ik denk dat mensen, zoals TS gewoon zich een beetje jaloers voelen ten opzichte van die ex, want jouw vriend heeft een ervaring met iemand die jij niet deeld, ok, jullie ook wel, maar er was nog iemand in zijn leven waar die toen evenveel om gaf, en herinneringen he, die zijn ut ergste, voor hem en die ex heel leuk, maar voor jou kan ut wel lullig zijn als je niet mee kunt lullen. Ik denk dat je je dr of gewoon over heen moet zetten, nadeel is wel als je die ex als persoon al niet mag (maar ook als je dr wel mag hoor, mijn beste vriendin was keer ex van mijn vriend, meeen dan krijg je vreemde situaties, niet altijd fijn

) maar anders moet je dat gewoon zeggen tegen je vriend (of vriendin natuurlijk) en ag, even over praten en hij begrijpt het vast wel

en misschien besteed ie wel wa extra aandacht aan je

en issie extra lief

neej maar jalozie laat ook zien hoeveel je om iemand geeft toch

agja, life is difficult
mm, was dat niet een keer msn naam van mij; life is difficult, but not as difficult as love can be, ofzow, ja, zoiets