![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het is opgelost door een soort van put te hebben en het de grond in te spoelen. moet je die gasten uit dat pand ook eens aanraden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() -ik maak weleens stiekum als mijn ouders er niet zijn een mengelmoesje van koffiemelkpoeder, room en suiker, en dan eet ik dat met een lepeltje op, hihi, das lekker man! ![]() - vroeger dronk ik altijd engelse thee, dus met heel veel melk en suiker - ik eet weleens een kattebrokje - ik eet rauwe spek - ik kan na het eten tot grote vreugde vban mijn vader altijd heel harde boeren en scheten laten - ik lik mijn tranen altijd want die zijn zo lekker zout - vroeger at ik altijd maar dan ook altijd een boterham met pindakaas met een laag honing erop - soms stop ik weleens per ongeluk mijn vinger in mijn oor, en dan smeer ik mijn vinger af aan mijn bed - ik doe weleens marmite op de kaas, dat vinden sommigen gek - vroeger toen ik een klein meisje was trok ik mijn onderboek altijd in mijn reetspleet want dat vond ik lekkerder zitten, en dat heb ik een paar jaar volgehouden, tot ik zo'n vier jaar was ![]() - ik heb een keer op de muur gekotst, en toen zat mijn taptoe poster onder, die heb ik topen in de kast gelegd en na een paar maanden vond ik een vieze poster met bruine brokjes ![]() ![]() jeetje, best erg ben ik... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ik poets mijn tanden ook als ik naar de wc ga. Soms rol ik mijn droge boterham op tot bolletjes. Ik drink net als sommige anderen hier mijn thee met koffiemelk. Als ik frites eet, wil ik chocola en daarna chips. Of andersom. Maar da's gewoon vraatzucht.
||
Citaat:
Verder at ik vroeger nog wel eens boterhammen met mayonaise of mosterd en kan ik betere boeren laten dan 3 jongens met cola bij elkaar, maar dat doe ik alleen nog maar in zeldzame gevallen
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je spoelt het daarna toch wel goed schoon? (ja met WATER!) Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 21:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar toen las ik ergens dat dat slecht is omdat die stoffen dan overal in je lichaam komen en dan ga je veel eerder dood ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
er komt eigenlijk verder niets in me op |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alhoewel het veel vitamine C kan bevatten als je dat eerder hebt gegeten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() met ketchup kan ook ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |