![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat ik het dan verkeerd verwoord heb dat ik het achterlijk vind, dat is wel waar, maar op dat moment kon ik niets anders bedenken. en eerlijk gezecht nu ook niet. ik weet niet wat ik voel, ik vind het grof. soms zegik wel eens tegen hem, als je hier nou over nadenkt dan is het toch eigenlijk achterlijk he, en dan moet ie lachen en zegtie ja. dus ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden. ik ben daar nou eenmaal niet zo goed in en ik heb hem gevraagd om me te helpen, een aantal dagen geleden, maar daar had hij geen zin in |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ennuh.. dat het grof is.. sta je wel eens langer stil bij neuken? Of vingeren (wat ik als voorbeeld gaf)? Dat heeft toch iets dergelijks. Ik begrijp dat dat anders voelt.. maar toch ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het zo vervelend he, hij woont 250 km bij mij vandaan, en dan komt hij een weekend, en dan hebben we seks. en nu is hij hier een hele zomer en nu hebben we het nog maar 1 keer gedaan in anderhalve week ofzo. hij is ook de hele tijd te moe zegt hij. hij heeft (voor mijn gevoel) geen zin om er moeite voor te doen, en ik dan ook niet echt meer. (in het begin wel, en dan deed ik me ook netjes scheren enzo voor hem, dat vond ik leuk, maar nu heb ik daar ook al geen zin meer in omdat het er toch steeds niet van komt als ik van plan ben wat te gaan doen) en nu na dit zal het misschien wel 2 keer goed gaan, en dan weer minder.. zucht ik weet het ook nie meer hoor we zitten duidelijk in een dip, en dat hebben we zeker wel vaker, maar nu vind ik het wel heel erg (anders had ik dit topic ook nooit geopend) |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet het ook niet precies. Maar dingen als een nieuw lingerie setje kunnen soms al wonderen doen. Misschien maar voor 1 of 2 keer, maar dan komt het er weer een beetje in..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
hij heeft het altijd over nog een meid erbij... ik vind dat alleen leuk als ik super geil ben zegmaar... maar zou het niets vinden om het ook werkelijk uit te voeren Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |