Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2004, 20:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
SuperS schreef op 29-07-2004 @ 21:13 :
mijn vriendin vroeg of ik dit even wilde lezen.
dat heb ik dus gedaan

offtopic: ik vind dat sommige mensen hier wel heel snel een oordeel over iemand vellen zonder hem/haar te kennen en dit oordeel niet onderbouwen met argumenten. mijn mening daarover is dat ik dit ronduit zwak vind.

ontopic: ik kan mij volledig vinden in de reacties van grl en juno maar kon dit eerder niet op deze manier onder woorden brengen. ben niet zo handig in het subtiel onder woorden brengen van gevoelens.
Hm.. goed, dus nu het probleem duidelijk is, gaan jullie er leuk wat aan doen ipv gewoon maar te stoppen met seks.. toch?!
Oud 29-07-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 29-07-2004 @ 20:08 :

Dat je alleen pijpt als-ie gedouched heeft, kan ik me voorstellen. Dat je niet aan handwerk doet omdat je het achterlijk vindt om te doen als je er iets langer over nadenkt, vind ik ronduit dom. Stel je voor dat hij zou zeggen: "nah.. laat dat vingeren maar zitten want ik vind het zo'n dom idee om met m'n vinger over een knobbeltje heen te gaan.. of m'n vingers in zo'n gat te steken." En ik vind het niet alleen dom, ik vind het ook niet erg aardig. Jij verwacht van hem toch ook bepaalde dingen? Als je echt het gevoel hebt dat je er niet goed in bent, dan kan je vragen wat-ie wil.. of zijn hand om de jouwe leggen.
oh nee he, nu had ik een heel verhaal getypt maar onder de verkeerde naam gepost, en nu ben ik het kijt... opnieuw dan maar.

dat ik het dan verkeerd verwoord heb dat ik het achterlijk vind, dat is wel waar, maar op dat moment kon ik niets anders bedenken. en eerlijk gezecht nu ook niet. ik weet niet wat ik voel, ik vind het grof.
soms zegik wel eens tegen hem, als je hier nou over nadenkt dan is het toch eigenlijk achterlijk he, en dan moet ie lachen en zegtie ja.
dus ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden. ik ben daar nou eenmaal niet zo goed in

en ik heb hem gevraagd om me te helpen, een aantal dagen geleden, maar daar had hij geen zin in
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 20:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 29-07-2004 @ 21:26 :
oh nee he, nu had ik een heel verhaal getypt maar onder de verkeerde naam gepost, en nu ben ik het kijt... opnieuw dan maar.

dat ik het dan verkeerd verwoord heb dat ik het achterlijk vind, dat is wel waar, maar op dat moment kon ik niets anders bedenken. en eerlijk gezecht nu ook niet. ik weet niet wat ik voel, ik vind het grof.
soms zegik wel eens tegen hem, als je hier nou over nadenkt dan is het toch eigenlijk achterlijk he, en dan moet ie lachen en zegtie ja.
dus ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden. ik ben daar nou eenmaal niet zo goed in

en ik heb hem gevraagd om me te helpen, een aantal dagen geleden, maar daar had hij geen zin in
Mja, het moet natuurlijk van 2 kanten komen.

Ennuh.. dat het grof is.. sta je wel eens langer stil bij neuken? Of vingeren (wat ik als voorbeeld gaf)? Dat heeft toch iets dergelijks. Ik begrijp dat dat anders voelt.. maar toch dan moet je er maar niet over nadenken
Oud 29-07-2004, 20:32
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 29-07-2004 @ 21:24 :
Hm.. goed, dus nu het probleem duidelijk is, gaan jullie er leuk wat aan doen ipv gewoon maar te stoppen met seks.. toch?!
ja maargoed.. ik denk dat het 2 keer goed gaat en dan weer minder wordt.

ik vind het zo vervelend he, hij woont 250 km bij mij vandaan, en dan komt hij een weekend, en dan hebben we seks. en nu is hij hier een hele zomer en nu hebben we het nog maar 1 keer gedaan in anderhalve week ofzo. hij is ook de hele tijd te moe zegt hij. hij heeft (voor mijn gevoel) geen zin om er moeite voor te doen, en ik dan ook niet echt meer. (in het begin wel, en dan deed ik me ook netjes scheren enzo voor hem, dat vond ik leuk, maar nu heb ik daar ook al geen zin meer in omdat het er toch steeds niet van komt als ik van plan ben wat te gaan doen) en nu na dit zal het misschien wel 2 keer goed gaan, en dan weer minder.. zucht ik weet het ook nie meer hoor

we zitten duidelijk in een dip, en dat hebben we zeker wel vaker, maar nu vind ik het wel heel erg (anders had ik dit topic ook nooit geopend)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 20:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 29-07-2004 @ 21:32 :
ja maargoed.. ik denk dat het 2 keer goed gaat en dan weer minder wordt.

ik vind het zo vervelend he, hij woont 250 km bij mij vandaan, en dan komt hij een weekend, en dan hebben we seks. en nu is hij hier een hele zomer en nu hebben we het nog maar 1 keer gedaan in anderhalve week ofzo. hij is ook de hele tijd te moe zegt hij. hij heeft (voor mijn gevoel) geen zin om er moeite voor te doen, en ik dan ook niet echt meer. (in het begin wel, en dan deed ik me ook netjes scheren enzo voor hem, dat vond ik leuk, maar nu heb ik daar ook al geen zin meer in omdat het er toch steeds niet van komt als ik van plan ben wat te gaan doen) en nu na dit zal het misschien wel 2 keer goed gaan, en dan weer minder.. zucht ik weet het ook nie meer hoor

we zitten duidelijk in een dip, en dat hebben we zeker wel vaker, maar nu vind ik het wel heel erg (anders had ik dit topic ook nooit geopend)
Hm. Zijn er geen dingen waar jullie allebei over fantaseren maar nog nooit gedaan hebben? En dan het liefst dingen die iets verder gaan dan een bepaald standje of zo. Weet ik veel.. bondage, seks buiten, iets rollenspel-achtigs.. ik noem maar iets. Jullie zitten inderdaad behoorlijk in een dip. En de makkelijkste en beste manier om daar uit te komen is door iets te doen wat je al een tijd wil maar nog nooit gedaan hebt.

Ik weet het ook niet precies. Maar dingen als een nieuw lingerie setje kunnen soms al wonderen doen. Misschien maar voor 1 of 2 keer, maar dan komt het er weer een beetje in..
Oud 29-07-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 29-07-2004 @ 21:44 :
Hm. Zijn er geen dingen waar jullie allebei over fantaseren maar nog nooit gedaan hebben? En dan het liefst dingen die iets verder gaan dan een bepaald standje of zo. Weet ik veel.. bondage, seks buiten, iets rollenspel-achtigs.. ik noem maar iets. Jullie zitten inderdaad behoorlijk in een dip. En de makkelijkste en beste manier om daar uit te komen is door iets te doen wat je al een tijd wil maar nog nooit gedaan hebt.

hij heeft het altijd over nog een meid erbij... ik vind dat alleen leuk als ik super geil ben zegmaar... maar zou het niets vinden om het ook werkelijk uit te voeren

Citaat:
Ik weet het ook niet precies. Maar dingen als een nieuw lingerie setje kunnen soms al wonderen doen. Misschien maar voor 1 of 2 keer, maar dan komt het er weer een beetje in..
die heb ik pasgeleden al geprobeert
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten