![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Die Gay Games zijn inderdaad vooral een roep om erkenning van homorechten, daar heb je gelijk in. Tegen dat aspect ervan heb ik ook geen enkel bezwaar. Het gaat mij er alleen om dat homo's en lesbiennes in geen enkel ander opzicht 'anders' zijn dan gewone mensen, afgezien dus van alleen hun seksuele voorkeur. Daarom moet je ook niet méér onderscheid willen maken dan strikt noodzakelijk is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zelf heb ik niks tegen homo's, maar iemands persoonlijkheid vind ik toch echt wel belanrijker dan iemands geaardheid. Daarom zou ik ook nooit zeggen dat ik alle hetero's, bi's en/of homo's aardig vind. Het enige waar ik maar nog aan stoor zijn die macho-kerels die altijd maar commentaar hebben over homo's die te nichterig gedragen. Voor sommige mensen is het wel erg moeilijk om andere te accepteren hoe ze zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
mooi gezegd en je hebt helemaal gelijk...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat er homo/lesbi's/bi's zijn kan mij niks boeien. En als een vriend van me een homo blijkt te zijn, zal ik er nog gewoon mee omgaan, zolang die maar niet aan me gaat zitten e.d.
||
Citaat:
Zelf krijg ik ook wel eens kotsneigingen van enkele stoere heteromannen, maar dat houd ik mooi voor me. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hallo, zo aantrekkelijk ben je ook weer niet, en al was je dat wel, dan zouden ze je toch nog niet gewoon maar aanranden? De meeste uber-hetero's vinden het vervelend dat zij óók aangerand zouden kunnen worden, dat zij óók een zwakkere positie kunnen hebben, dat hun onaantastbaarheid toch niet zo vanzelfsprekend is als ze dachten. Ze worden, als homo's ter sprake komen, gedwongen om zich in een zelfde soort positie te plaatsen als een vrouw, en dat kunnen ze niet hebben. Mietjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
beleid van verdonk ?????!!! hulp noding hierover!! salimpy | 19 | 29-05-2006 09:28 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Redevoering schrijven Jane says | 5 | 25-10-2005 14:51 | |
De Kantine |
Forumnieuws op de radio?! Keyser Saus | 500 | 24-11-2004 19:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-Adoptie? Moet dit kunnen of niet? MR. Insecure | 164 | 26-02-2004 12:44 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |