![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sensation druist zo ongeveer in tegen alles waar de housescene oorspronkelijk voor stond, namelijk vrijheid blijheid, acceptatie en 'freedom of expression'. Nu moet je ineens allemaal in wit of zwart lopen anders word je raar aangekeken. Ik vind het ronduit nazistisch. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ovrigens vind ik t ook wel vet dat die 'jonkies' ook die ouwe platen krijgen te horen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegenwoordig wordt het allemaal in hapklare brokken opgedeeld en verkocht voor veel te veel geld, je betaalt 60 euro voor zo'n Sensation-kaartje terwijl je één DJ per keer krijgt. Één DJ! En nog klinkt het zo klote! Als je op Sensation White ipv. de DJs gewoon een MP3-speler neerzet die vijf afleveringen van Armin's State of Trance afspeelt heb je een beter feest met betere muziek. |
![]() |
||
Citaat:
en het is idd heel anders dan hoe t vroeger was, maar waarom zou het altijd hetzelfde moeten blijven. ik bedoel er zijn nog genoeg festivals en shit waar het nog wel zo is (extrema enzo), en dan is dit toch niet erg als afwisseling, zolang die mensen er lol aan beleven..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg ook niet dat het erg is dat Sensation veranderd is, ik beweer alleen dat dít gedeelte van de trancescene me gewoon niet aanstaat. Niet omdat het commerciëel is, want er zijn commerciële nummers en feesten die echt hardstikke gaaf zijn. Het gaat mij alleen om dít feest, Sensation, dat ik een stom feest vind vanwege de muziek en de dresscode. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|