Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2004, 08:43
hi
hi is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-07-2004 @ 00:24 :
Omdat je bij de groep wilt horen die die muziek ook luistert, dat lijkt me vrij logisch.
Dat heeft ze zelf alleen nog niet door misschien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2004, 09:37
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
hi schreef op 31-07-2004 @ 09:43 :
Dat heeft ze zelf alleen nog niet door misschien?
Helemaal niet, ik luister naar die muziek omdat ik het goede muziek vind en meer niet .
Oud 31-07-2004, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 31-07-2004 @ 10:37 :
Helemaal niet, ik luister naar die muziek omdat ik het goede muziek vind en meer niet .
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 09:48
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Sensation is grappig.. Ik heb een de dvd van vorig jaar ofzo zitten kijken bij een vriendin van me (niet haar dvd hoor), en 't is echt om je rot te lachen... De hele tijd van die stomme introducties die erg slap zijn, en daarna draaien ze house nummers van meer dan tien jaar oud.
Oud 31-07-2004, 10:00
Vakje3x222
Vakje3x222 is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 31-07-2004 @ 10:48 :
(niet haar dvd hoor)
t moest er toch even tussendoor he.. je zou maar eens bekenden met een Sensation DVD hebben
Oud 31-07-2004, 11:06
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
botulism schreef op 30-07-2004 @ 21:17 :
mag ik je ontmaagden?
Oud 31-07-2004, 11:09
dreim
dreim is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 31-07-2004 @ 10:37 :
Laat je niet kisten, schatje.

Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 12:26
Verwijderd
Laat dat medje nou, we kunnen niet allemaal een OOR-verantwoorde smaak hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 31-07-2004 @ 10:48 :
Sensation is grappig.. Ik heb een de dvd van vorig jaar ofzo zitten kijken bij een vriendin van me (niet haar dvd hoor), en 't is echt om je rot te lachen... De hele tijd van die stomme introducties die erg slap zijn, en daarna draaien ze house nummers van meer dan tien jaar oud.
Ja, dat is inderdaad heel erg. Telkens die kansloze stukjes waarin heel stoer iets wordt aangekondigd en dan één of ander enórm afgezaagd trancenummer

Sensation druist zo ongeveer in tegen alles waar de housescene oorspronkelijk voor stond, namelijk vrijheid blijheid, acceptatie en 'freedom of expression'. Nu moet je ineens allemaal in wit of zwart lopen anders word je raar aangekeken. Ik vind het ronduit nazistisch.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 12:47
antigone
antigone is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-07-2004 @ 13:29 :

Sensation druist zo ongeveer in tegen alles waar de housescene oorspronkelijk voor stond, namelijk vrijheid blijheid, acceptatie en 'freedom of expression'. Nu moet je ineens allemaal in wit of zwart lopen anders word je raar aangekeken. Ik vind het ronduit nazistisch.
daar heb je een punt.
Oud 31-07-2004, 13:01
Artus
Artus is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-07-2004 @ 13:29 :
oh ik vind dat idee eigenlijk wel geinig een hele zaal vol wit geklede mensen, maar de muziek is idd wat minder
ovrigens vind ik t ook wel vet dat die 'jonkies' ook die ouwe platen krijgen te horen
Oud 31-07-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Artus schreef op 31-07-2004 @ 14:01 :
oh ik vind dat idee eigenlijk wel geinig een hele zaal vol wit geklede mensen, maar de muziek is idd wat minder
ovrigens vind ik t ook wel vet dat die 'jonkies' ook die ouwe platen krijgen te horen
Ja, het idee is ook wel geinig, alleen het heeft natuurlijk niets meer met house te maken zoals dat oorspronkelijk de bedoeling was. Op de ouwe feesten kon je nog aantrekken wat je wilde, van kerstboomverlichting in je haar als je een extravagante nicht was tot een spijkerbroekje en een zwart T-shirt als je een technoliefhebber was.

Tegenwoordig wordt het allemaal in hapklare brokken opgedeeld en verkocht voor veel te veel geld, je betaalt 60 euro voor zo'n Sensation-kaartje terwijl je één DJ per keer krijgt. Één DJ! En nog klinkt het zo klote! Als je op Sensation White ipv. de DJs gewoon een MP3-speler neerzet die vijf afleveringen van Armin's State of Trance afspeelt heb je een beter feest met betere muziek.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:07
antigone
antigone is offline
wat is eigenlijk verschil tussen de zwarte en de witte editie ?
Oud 31-07-2004, 13:08
Artus
Artus is offline
zwart=hardstyle en wat techno
wit=trance
Oud 31-07-2004, 13:11
Artus
Artus is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-07-2004 @ 14:04 :
Ja, het idee is ook wel geinig, alleen het heeft natuurlijk niets meer met house te maken zoals dat oorspronkelijk de bedoeling was. Op de ouwe feesten kon je nog aantrekken wat je wilde, van kerstboomverlichting in je haar als je een extravagante nicht was tot een spijkerbroekje en een zwart T-shirt als je een technoliefhebber was.

Tegenwoordig wordt het allemaal in hapklare brokken opgedeeld en verkocht voor veel te veel geld, je betaalt 60 euro voor zo'n Sensation-kaartje terwijl je één DJ per keer krijgt. Één DJ! En nog klinkt het zo klote! Als je op Sensation White ipv. de DJs gewoon een MP3-speler neerzet die vijf afleveringen van Armin's State of Trance afspeelt heb je een beter feest met betere muziek.
hoe bedoel je 1 DJ per keer?

en het is idd heel anders dan hoe t vroeger was, maar waarom zou het altijd hetzelfde moeten blijven. ik bedoel er zijn nog genoeg festivals en shit waar het nog wel zo is (extrema enzo), en dan is dit toch niet erg als afwisseling, zolang die mensen er lol aan beleven..
Oud 31-07-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Artus schreef op 31-07-2004 @ 14:11 :
hoe bedoel je 1 DJ per keer?

en het is idd heel anders dan hoe t vroeger was, maar waarom zou het altijd hetzelfde moeten blijven. ik bedoel er zijn nog genoeg festivals en shit waar het nog wel zo is (extrema enzo), en dan is dit toch niet erg als afwisseling, zolang die mensen er lol aan beleven..
Net wat ik zeg, één DJ per keer. Je hebt niet de keuze om weg te gaan en een andere DJ te bekijken omdat er globaal maar één zaal is. Natuurlijk wel wat chillout plekken en dergelijke, maar het is niet zoals op Innercity een multi-area feest.

Ik zeg ook niet dat het erg is dat Sensation veranderd is, ik beweer alleen dat dít gedeelte van de trancescene me gewoon niet aanstaat. Niet omdat het commerciëel is, want er zijn commerciële nummers en feesten die echt hardstikke gaaf zijn. Het gaat mij alleen om dít feest, Sensation, dat ik een stom feest vind vanwege de muziek en de dresscode.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 14:56
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Artus schreef op 31-07-2004 @ 14:01 :
Ja, maar ze doen er zo stoer mee, net alsof het allemaal nieuw is. De compilaties van For Those Who Like 2 Groove zijn alles wat je nodig hebt voor dat soort ouwe platen.
Oud 01-08-2004, 14:05
Verwijderd
Ik vond Sensation Black zelf heeeeeeeel geweldig. Maar de cd heb ik gedownload en die vind ik kut. Ik vind die muziek irritant om thuis te luisteren, maar tijdens uitgaan is het heerlijk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 15:14
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
sensation white was al te hard dit jaar, dus zal black wel helemaal slecht zijn
Oud 01-08-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Goeniegoegoe schreef op 01-08-2004 @ 16:14 :
sensation white was al te hard dit jaar, dus zal black wel helemaal slecht zijn
te hard
Met citaat reageren