Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 19:03
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Jintes zegt:
vul die lijst in
Jintes zegt:
bij medeforummers


op aanvraag ofzo dus:

Zaagmanz: Broertje

Italianyboy: Maffer dan ie lijkt, wel aardig, te normaal

Beuk: cynisch, ook wel aardig, te stil

BlackLion: Grappig, gek, lief
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Advertentie
Oud 14-05-2002, 19:03
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
shanli schreef:



Li:een lief meisje denk k,die ook veel vriendinnen heeft,lijkt me soms het 'giechel trut' type,en die heel erg braaf is,behalve mss als er op der teentjes getrapt word.
na ja zeg!!! Giecheltrut type??
bedankt voor het compliment
Oud 14-05-2002, 19:05
shanli
shanli is offline
merel:een groot sandalen liefhebster,heeft een heeeel liev vriendje,veel vriendinnen,vrolijk(OMG,iederen is hier vrolijk ,mooie foto's
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 14-05-2002, 19:05
shanli
shanli is offline
Citaat:
Li schreef:


na ja zeg!!! Giecheltrut type??
bedankt voor het compliment
en ikke? en ikke???
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 14-05-2002, 19:11
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
shanli schreef:
merel:een groot sandalen liefhebster,heeft een heeeel liev vriendje,veel vriendinnen,vrolijk(OMG,iederen is hier vrolijk ,mooie foto's
waarom associeer je me meteen met sandalen hmm achja. liev vriendje, zeker! maar uhm, veel vriendinnen hoe kom je daar bij? en vrolijk ben ik ook niet altijd mja.
__________________
...amen...
Oud 14-05-2002, 19:12
vals licht
vals licht is offline
cemetary slut: posts zijn goed, goede argumenten... wellijkt het alsof ze gebruikt maar van haar 'populariteit' hier (denk aan felle reacties en -in mijn ogen- soms lullige opmerkingen naar anderen aangezien ze toch wel weet dat anderen het voor haar opnemen... -denk aan het topic over die ene shawl dingen) verder wel een leuke smaak/stijl (kleding/make-up)

rodina: idd 1 van de chagrijnigste fb-en (lijkt ook of het enige dat ze doet topics sluiten is)

italianboy: iemand die zegt wat hij denkt, goede posts. qua uiterlijk: mooie jongen wel, fotogeniek; gaat de kant van 'kakker' op, maar toch geen full-time-die-hard-kakker

miss quasi ik ken je niet, maar zoals je bijmij overkomt ben je zo'n iemand die echt bij iedereen geliefd wilt zijn...

rosi slim, vrolijk meisje... staat voor alles open en gaat zoals eerder gezegd met mensen om om wie ze zijn en niet om hoe ze eruit zien

mortischa mooi meisje, staat denkn ik voor veel stijlen en andere mensen open, beetje hetzelfde idee als rosi, maar dan in andere kleren
leuke kleren ook btw

bliksem volgens mij een beetje een 'kakkertje' maar dan een die echt openstaat voor van alles en iedereen. valt denk ik wel goed mee te discussieren

forum-punk beetje oversext mannetje

just a skater geen idee.. hij poist niks anders dan: o jij bent knap, heb je msn?

punkrockbastard iemand die echt wilt laten zien hoe 'PUNK" ie wel niet is... weet vaak niet echt wat ie zegt ofzo
komt mij iets te slijmerig over en spraakt vaak mensen 'persoonlijk' aan (met dingen als: je dit en dat... -denk aan msngesprek dat we hadden) dat is naar mijnmening nogal irritant,maar wie ben ik...?

deeen beetje een kijk-mij-eens-true-kakker-zijn-mannetje... 1 keer heel aardig en tof meegemaakt... (waardoor k bijna t idee kreeg dat ie wel goede ideeen had) nogal koppig (wat hij zegt is waar en geen discussiemogelijk) staat niet echt opene voor andere lifestyle's, daar is ie veel te 'goed' voor

dit waren de mensen die al in dit topicje stonden... verder ken ik er niet echt veel... ik lees meer dan dat ik post
Oud 14-05-2002, 19:15
vals licht
vals licht is offline
de wijze jodokus reageert soms iets te fel en bot... maar weet wel waar ie het over heeft... (in discussies) wel heb ik het gevoel dat hijaltijd zijn gelijk wilt halen en het 'moeilijke woordengebruik' van hem om slim over te komen (waardoor t voor anderen moeilijkword nog een discussie met hem te voeren) irriteren me wel...

oke dat was het
Oud 14-05-2002, 19:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ninnoc; Super intelligent,

??hmm vind ik absoluut niet

denkt veel na over het leven (heb ik het idee)

redelijk, niet speciaal over het leven maar dingen die in de wereld gebeuren fascineren me altijd wel ja

jouw manier van denken spreekt me wel aan

dank je

Kleding en hoe je er uit ziet interreseert je volgens mij niet zo heel erg veel, zolang je er maar fijn bij voelt.

klopt maakt niet erg veel uit

__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 14-05-2002, 19:21
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
bliksem-->klein knuffelbeertje,zeker niet dom probeerd mischien iets te veel het iedereen naar zijn zin te maken.. mischien ook wel beetje onezker voor de rest lijkt het me een aardige jongen

maartje(cemetjuh)--> onzeker,lief,behulpzaam zorgzaam..kan een verschriikenlijke evil bitch zijn (maar da vink wel lollig ) is ook iemand die leeft en zich niet laat leven


nareman--> stdent,brallerig maar wel bloedseriues wat betreft de studie,hecht veel waarde aan zijn carriere... ik denk dat je aan hem een goede vriend kan hebben

ninnoc--> superzichzelf denkt veel na over van alles... ik bewonder er wel een beetje actievoerdertje geen woorden maar daden type (zullukwe een politieke partij oprichten?)

de wijze jodokus--> narcistische proleetmet die neit kan spellen en met een enorm grote mond,scheld teveel. heeft wel een bloedmooie vriendin (wat ziet ze toch in hem)
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 14-05-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
vals licht schreef:

forum-punk beetje oversext mannetje

Muhahah
Oud 14-05-2002, 19:40
Ninnoc
Ninnoc is offline
cemslut: onterecht te onzeker over zichzelf. weet wat ze wil en is ook prima in staat een leuk zelfstandig leven te leiden, bovendien ziet ze er goed uit en ben je als je je op je gemak voelt volgens mij heel spontaan. Ondanks de kliekvorming onder kakkers en alto's blijft ze altijd eruit springen (let op--> ik zeg niet dat er kliekvorming is maar voor buitenstaanders als ik lijkt het zo, ook omdat je niet iedereen (niemand) kent)

esmée: lijkt me toffe meid. volgens mij kan ze soms echt zo'n karen zijn (karen van will&grace). Ze leeft in het kakwereldje maar houdt zich niet alleen met loze dingen als hockey en prada schoenen bezig, ze heeft ook hersens die ze goed gebruikt en heeft absoluut niet zo'n bord voor d'r kop van 'oh joh je bent arm, ach gut, eigen schuld had je harder moeten werken'

italianboy: lieve jongen die als hij eenmaal een meisie heeft er erg veel aandacht aan besteed ed. Hij is nuchter en zal altijd een eigen mening vormen. Hij zal ook bijv. commentaar op een vriend of iemand waar hij het altijd mee eens durven hebben-->zelfcritiek richting het hokje om het maar ff krom te zeggen.
heeft bovendien goed gevoel voor humor. en ziet er natuurlijk erg goed uit bijna vergeten: gevoel voor stijl

DWJ: schat van een jongen, laat zich af en toe te veel meeslepen. Ondanks dat je altijd eigen mening vormt ed ben je toch soms gevoelig voor leidende figuren. Je bent heel lief, (bijv. tegen al je vriendinnen ) Je bent absoluut niet stom en dat woordgebruik is ook niet om intelligent te lijken dat is soort van spot, i like it

bliksem: een mannetje die erg cool wil overkomen onder zijn vriendjes, en het schoothondje van de kakkers hier op het forum

de: tja wat moet ik daar nou over zeggen, hij geilt een beetje op zijn eigen (gespeelde?) elitair zijn

grrr: geweldige humor!

drama ondanks dat hij er haast nooit meer is wilde ik m toch nog ff noemen. hele intelligente jongen en ik denk dat hij ontzettend goede debatters kwaliteiten heeft. Geweldig gemotiveerd in maatschappelijke kwesties. consequent. goede argumentatie. heb groot respect voor die jongen al ben ik het niet altijd met m eens. Hij is ook nog erg aardig.

eztah vriendinnetje van hylk, lijkt me een aardige af en toe wat onzekere meid. Weet wat ze wil. Minder radicaal als hylk.

nare man intelligent. ik denk dat hij irl soms onuitstaanbaar is, eigenwijs. Is serieus op gebied van de liefde. Komt ook uit het kakwereldje maar heeft net als esmée geen bord voor z'n kop. goede argumentatie

l{ing vervelend mannetje, niet erg open minded

k vergeet nu heel veel mensen, i'll b back
__________________
because we are born free, to have the world as our playground

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 20:08.
Oud 14-05-2002, 19:44
punkyfish
punkyfish is offline
[blij] DOE MIJ, DOE MIJ! [/blij]
__________________
...amen...
Oud 14-05-2002, 19:46
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
jullie houden van me, kben ge-analyseerd!!
Oud 14-05-2002, 19:48
Stoel
Avatar van Stoel
Stoel is offline
punkyfish: lijkt me een heel lief meisje, die veel over het leven nadenkt, misschien een beetje last van stemmingswisselingen heeft, beetje verlegen maar bij vrienden heel vrolijk&spontaan

(oke hier gis ik een beetje naar natuurlijk)
__________________
als de broodrooster stuk is moet ik uitkijken anders valt de giraffe door de brievenbus van mn buurjongen die net een roze olifant laat exploderen
Oud 14-05-2002, 19:53
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
niemand doet mij en ik heb nog wel mensjes geanaaliseert
Oud 14-05-2002, 19:57
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
miss quasi: bekend als forumbaas en kon vaak erg hard overkomen als het om haar taken als forumbaas ging(..maar je komt nog steeds vaak op voor het belang van het forum). echte die hards weten wel beter.

forum-punk: loved by few hated by many, aardige gast die af en toe naast schuine grappen (waar ik vaak ook wel mee kan lachen)ook wel serieus een goede mening geeft.
Oud 14-05-2002, 19:57
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
niemand doet mij en ik heb nog wel mensjes geanaaliseert
Je lijkt me een rustig meisje.. beetje filosofisch/nadenkend ingesteld, eigen mening, trekt zich niet veel van wat andere mensen van haar vinden aan..

Meer weet ik niet.. ken je niet zo goed.. Zal ook wel helemaal fout zijn..
Oud 14-05-2002, 20:00
Verwijderd
wooow zo hee wat eeen complimentjes Sommige zijn wel errug overdreven


Velen kloppen best wel, maar ik ben niet zo zelfverzekerd, maar op het eerste gezicht zou je het neit zeggen...Ik schijn zelfs een arrogante uitstraling te hebben Maar als mensen me beter leren kennen merken ze wel dat ik niet zo;n dunk van mezelf heb... Wat niemand nog heeft gezegd valt me nog mee, maar ik kan heel 'blond' uite doe hoek vallen met de meest domme opmerkingen en domste vragen haha


Nou nu ga ik maar ff wat mensen beschrijven in trefwoorden:

DWJ:
beste vriendje, hannekam(luver), sXe, anarchist, lief, hoog knuffelgehalte, luistert goed, zeer gevoelig, orgies, zegt wat hij denkt, geeft veel om zijn vrienden, punk, justice, gaat voor de échte liefde, betrouwbaar, houdt niet van dansen, schaamteloos en een muziek liefhebber.

muckymouse:
beste vriendin, zeer onzeker (en zo onterecht.. ), mooi, piercing, rood, sproetjes , heeft eenmuurtje om zich heen gebouwd, onstabiel, denkt té veel na over dingen, heeft liefde nodig, wantrouwd het mannelijk geslacht, fotogeniek, houdt HEEL erg van dieren, Goth trekjes, LeidUUUHnares, moet meer nadenken over de goeie dingen des leven, houdt erg van uitgaan en kleding kopen, maar is altijd blut, ZOEK EEN BAAN MYRT!! Oh nee solly VIND een baan!!

Secreet:
Super koel meisje, schijt aan mening van andere over haar, lief, houdt er van dr katten, irritant maar lief broertje, koele koeien kamer, meetinggeil, veel verschillende stijlen door elkaar , maar t staat allemaal , sociaal, fotogeil, spekkiegeil , mooi haar, mooie ogen, tatto (gun's and roses) en navel piercing. Kan veel hebben en is erg open.

italianboy:
Eigen mening, houdt van kunst, grappig, mooie jongen, houdt van fotograferen, is model, is géen italiaan!!!! is lief voor vriendinnetje, ironisch, volgens mij best wel verlegen irl als hij je niet kent irl dus, zou grappig duo zijn met Wim Wok (zie foto topic), leuke kleding stijl, klein ventje , behulpzaam en betrouwbaar.

Thutsui:
Maartje Groupie, punkertje, erg wantrouwig wat de liefde betreft (komt goed jonge ), koele blokjes broek!! Wenkbrauwpiercing, gezellig, is lekker zichzelf, zit met Shan op school.

CemetarySlut:
Vrolijk meisje, poepig, koele stijl, als ze zich ergens aan irriteert is ze een pitbulletje, klein hartje, van binnen niet zo gelukkig als dat ze uitstraalt, HUPPELnietkutje, veel zusjes! populair op t forum, fotogeniek, veel media achter dr kont Eigen mening, kan hele botte en pijnlijke opmerkingen maken maar ook hele lieve!

Forum-Punk:
onwijs koel haar, aardig, woont in zuides der nederlanden, praat met een zachte Geeee, drumt in bandje, punk, ska, is nogal weg vab muckymouse

eeh dr volgt meer...
ben benieuwd of ik nou toch wel mensenkennis heb..
Oud 14-05-2002, 20:01
Verwijderd
DWJ: Iemand met een zeer unieke en herkenbare post-stijl door het gebruik van dure woorden gecombineerd met slechte spelling (positief). Kan heel snel een uitbarsting krjgen hij soms met prachtige bewoordignen iemand compleet de grond in trapt (wat die mensen meestal wel verdienen vinnik, altijd erg leuk om te lezen dus). Maar is wel heel erg eerlijk. Soms wel es een opmerking waarvan ik denk: 'moet dat nou'. Wat verder opvalt is dat (mede door verandring van muzieksmaak en levensstijl
) hij met sommige mensen op dit forum minder 'omgaat' dan eerst, en die ook wel eens afzeikt (jnieuwelaar?). Lijkt zo bij mij dan.


|{ing: Metal. Idd beetje closeminded soms maar valt wel mee.
Verandert vaak compleet van mening over beplaade band of muziekstijl.
edit :Trouwens wou ik nog zeggen: volwassen voor zijn leeftijd. Zeker in et begin dacht ik echt dat het iemand ouder dan 14 moest zijn.

Geen idee trouwens waarom ik hier post, dat doe ik namelijk zeer zelden en niemand kent mij hier

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 20:09.
Oud 14-05-2002, 20:06
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:
|{ing: Metal. Idd beetje closeminded soms maar valt wel mee.
Verandert vaak compleet van mening over beplaade band of muziekstijl .
metal.. dat is een compliment close-minded is niet iets wat ik wil zijn en ook meer iets wat ik was (we zijn allemaal eens jong geweest) en natuurlijk kan ik niet altijd even open-minded zijn zoals ik dat zou willen...

klopt, mijn smaak verandert snel, en ik ben heel erg kritisch wat muziek betreft. (ondanks dat ik toch zoveel bands goed vind die anderen juist weer niet goed vinden...) [offtopic?]
Oud 14-05-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:


metal.. dat is een compliment close-minded is niet iets wat ik wil zijn en ook meer iets wat ik was (we zijn allemaal eens jong geweest) en natuurlijk kan ik niet altijd even open-minded zijn zoals ik dat zou willen...

klopt, mijn smaak verandert snel, en ik ben heel erg kritisch wat muziek betreft. (ondanks dat ik toch zoveel bands goed vind die anderen juist weer niet goed vinden...) [offtopic?]
hmz het is moeilijk want closeminded is ook niet echt zo, maar SOMS dan heb je wel es een reactie van: 'fuck you. METAL' ofzow maar da's toch wel humor dus vergeet dat maar

Oud 14-05-2002, 20:12
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Stoel schreef:
punkyfish: lijkt me een heel lief meisje, die veel over het leven nadenkt, misschien een beetje last van stemmingswisselingen heeft, beetje verlegen maar bij vrienden heel vrolijk&spontaan

(oke hier gis ik een beetje naar natuurlijk)
richtig...

maar dat komt omdat zo ongeveer al mijn gedachtes op K&L staan ofzo.
__________________
...amen...
Oud 14-05-2002, 20:13
Verwijderd
Cemslut:
Lief, betrouwbaar maar wantrouwig meisje, in zich zelf gekeerd maar wordt opener naarmate ze je vertrouwt, iemand met een mening die ze kan onderbouwen, denkt na voor ze iets zegt. Staat geheel achter haar principes, bijt van haar af als iemand haar beledigt, hoewel ze toch onzeker is. Zal later (naar mijn toekomstvoorstelling) een van de weinige onafhankelijke sterke vrouwen met een eigen wil worden.

Italianboy:
Maf en gestoord, vindt het niet erg om totaal voor gek te staan. Maakt makkelijk vrienden en raakt ze moeilijk kwijt - iemand met een uitgebreide vriendenkring en een goed gevoel voor humor. Kan het met iedereen wel vinden, en let alleen maar op innerlijke kwaliteiten. Iemand zonder vooroordelen

DWJ:
Uiteraard de knuffel-master iemand die gauw gaat schelden en het even gauw weer bijlegt, mag in principe iedereen - tenzij iemand hem irriteert. Koppig, zal niet stoppen voor hij gelijk krijgt maar gaat telkens opnieuw de discussie in, maar heeft geen problemen met toegeven dat hij ongelijk heeft als het ook echt zo is. Een goede vriend en iemand die je niet tegen je wil hebben ivm zijn denigrerende en kwetsende opmerkingen - hoewel hij het niet eens altijd zo kwetsend bedoelt.

Drama:
Een sterk persoon met een uitgesproken mening die hij aan iedereen durft mee te delen, zelfs als hij de enige is aan zijn kant. Lief tegen mensen waar hij om geeft, onverschillig tegen de rest. Tevens iemand die je liever aan jouw kant wil hebben omdat hij ook dingen kan zeggen die pijn kunnen doen - dat wel een stuk minder snel dan jaap.

Esmee:
Een echt gezelschapsmens en waarschijnlijk een van de betere mensen op hockey, omdat ze een van de weinigen is die het doet omdat ze het leuk vindt en niet omdat ze bij het zogenaamde elite wil horen. Het-meisje-zonder-gezicht, eigenwijs, en alles behalve onzeker. Het is moeilijk om het bij haar te maken, maar als je eenmaal tot haar vriendenkring behoort zal ze je niet snel laten vallen.

Dying Bride:
Mijn grote vriendinnetje een meid met kracht en altijd willend om nieuwe mensen te leren kennen. Heeft haar maffe buien, en als ze in de buurt is van een even maf persoon wordt dat met een keer of tien versterkt. Iemand om je mee dood te lachen, maar ze kan ook serieus zijn - je kan alles aan haar vertellen zonder bang te zijn dat het bij iemand anders raakt. Leeft erg mee met de situatie en de personen om haar heen. Zeer mooi meisje, met mate zelfverzekerd, en gewoon een heel lief persoontje

Antartica:
Is iets bedachtzamer dat kelly/dying bride, overweegt meer voor ze een beslissing neemt. Zeker ook iemand met humor, bij ons aller Lara zul je je ook niet vervelen. Is meer gesloten dan kel, en houdt zich dan ook iets meer aan de achtergrond als ze nieuwe mensen ziet, maar is een zeer gezellie meisje als je haar iets beter leert kennen.

MelodyOfDeath:
Mooi meisje wat buiten haar goede vrienden om niet zo veel behoefte heeft aan nieuwe contacten. Niet onzeker over zichzelf, maar ook geen eigendunk kilometers hoog - gewoon uitgebalaceerd. Iemand die je kan vertrouwen, maar wel iemand die zich niet zo gauw laat vertrouwen simpelweg omdat je moeilijk in haar vriendenkring komt.

Avelon
Hoewel ze bijna niet meer verschijnt ivm een gestorven computer toch een beschrijving
Britt is een lid van het bijna uitgestorven ras der altijd-vrolijke mensen, de wereld kijkt ze aan met een lach. Erg ijdel, maar niet uiterlijk-geconsentreerd in de negatieve zin van het woord. Geeft om haar vrienden en maakt graag nieuwe, en zal tegen haar dertigste half nederland wel kennen. Kletst met iedereen wel een eind weg over van alles en nog wat, en is dan ook moeilijk stil te krijgen als je ook eens iets wil zeggen .

Lithium
Zit ook met een dode internetconnectie, vandaar dat niemand waarschijnlijk nog kent.. Een beschrijving van drie woorden dan maar: Zorgzaam, Meelevend, Superlief

|{ing:
Komt zijn beloftes om mensen te spammen niet na
Oud 14-05-2002, 20:13
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
MetalliCat schreef:


hmz het is moeilijk want closeminded is ook niet echt zo, maar SOMS dan heb je wel es een reactie van: 'fuck you. METAL' ofzow maar da's toch wel humor dus vergeet dat maar

uhh niet de laatste maanden, ik luister naar alle metal, grindcore, drum 'n base, punk, hardcore, wave, industrial, techno en zelfs gabber op zn tijd
maar als jij de enige bent die er humor in ziet heb ik er verder ook niet veel aan..
Oud 14-05-2002, 20:15
Verwijderd
Mortischa: heel mooiig meisje, erg vriendelijk en sociaal, heeft veel voor dr vrienden over, beetje onzeker soms

MuckyMouse: ook mooiig meisje, best wel erg onzeker, vriendelijk en lief tegen iedereen, zou nooit iemand pijn doen, denkt veel na

DWJ: heeft overal een mening over en weet daar ook veel van af, gebruikt goede argumenten, moeilijk taalgebruik soms, voelt zich soms snel aangevallen op het forum en gaat daar dan meteen tegenin, wil het laatste woord hebben. Verder denk ik dattie erg lief is als hij jou ook leuk vindt en veel voor je over heeft, zo niet dan kun je beter een beetje uit zn buurt blijven..

Strax doe ik dr nog een paar..
Oud 14-05-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
niemand doet mij en ik heb nog wel mensjes geanaaliseert
tsktsktsk.. ik kan er ook niets aan doen dat ik zo sloom typ hoor
Oud 14-05-2002, 20:16
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
pff ik ken nie zo veel mensen eigenlijk... doe wel gewoon mensen waar ik een indruk van heb gekregen oowk irl...

cem slut: heel lief meisje, vertrouwt mensen niet zo snel, altijd vriendelijk en vooral erg vrolijk! of ze doet soms heel goed alsof, daar benk nog nie helemaal over uit... trekt zich niks aan van gewoon 'mensen' maar de mening van dr vrienden of mensen die zich voordoen als dr vrienden juist wel heel erg... onzeker meisje...

dwj: lief jogje () vertrouwt mensen vaak te snel, hij komt op het forum vaak een beetje agressief over maar is dat in het echt totaal niet, trekt zich niks aan van de mening van anderen, maar dat betekent oowk dat ie (positieve) kritiek niet echt accepteert, geweldige jongen die ik al het geluk toe wens

draam: komt over als hele aardige best rustige zelfverzekerde jongen, staat helemaal achter zijn leefwijze en ideeen.

mortischa: hele aardige vrolijke meid, hele goede kledingsmaak, erg hoog huggehalte

rhcp: geen idee wak dr van vind

andere mensen ken ik nie genoeg als ik nog wat bedenk dan meld ik het wel ff
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 14-05-2002, 20:16
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Mezelf:
Te onopvallend enzo merk ik
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Oud 14-05-2002, 20:17
Stoel
Avatar van Stoel
Stoel is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
richtig...

maar dat komt omdat zo ongeveer al mijn gedachtes op K&L staan ofzo.
ja en dat je die zo mooi kan opschrijven (maar dat heb ik daar al gezegd)
__________________
als de broodrooster stuk is moet ik uitkijken anders valt de giraffe door de brievenbus van mn buurjongen die net een roze olifant laat exploderen
Oud 14-05-2002, 20:18
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
Paranoide schreef:


tsktsktsk.. ik kan er ook niets aan doen dat ik zo sloom typ hoor
pff tiep dan door toos

ik u wel doen dan

paranoide : volgens mij heel geselg, wel beetje stil int begin, beetje para... .. ewm beetje onschuldig ofsow, kan wel mee lachen denk ennuh mjah wel koeltjes..volgens mij goed te vertrouwen als vriendin
Oud 14-05-2002, 20:18
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
uhh niet de laatste maanden,
klopt.

Citaat:
]{maar als jij de enige bent die er humor in ziet heb ik er verder ook niet veel aan..
die snap ik niet helemaal
Oud 14-05-2002, 20:20
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
italianboy schreef:


Antartica: interessant wezentje, waarom weet ik niet.

hahah
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Oud 14-05-2002, 20:26
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
GRRR: vette humor

geen tijd verder, moet er vandoor
DOE MIJ!!
__________________
rustig aan
Oud 14-05-2002, 20:28
Verwijderd
GRRR: droge gast idd
Oud 14-05-2002, 20:29
Verwijderd
Paranoide erg aardig en gezellig meisje waar je heel veel lol mee kunt hebben, sociaal, betrouwbaar, beetje verlegen bij mensen die ze niet kent misschien..

Drama iemand met heel goede denkbeelden en ideeen waar hij ook helemaal achter staat, kan goed discussiëren, heeft een aantal vrienden waar hij genoeg aan heeft en hoeft niet zo nodig allemaal nieuwe mensen daarbij te hebben

Eztah rustig meisje, vastberaden, vriendelijk tegen iedereen, eigen mening
Oud 14-05-2002, 20:29
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef:

Geen idee trouwens waarom ik hier post, dat doe ik namelijk zeer zelden en niemand kent mij hier

iedereen hier heeft wel eens op muziek gekeken, en wie eens op muziek heeft gekeken kent jou
Oud 14-05-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:



iedereen hier heeft wel eens op muziek gekeken, en wie eens op muziek heeft gekeken kent jou
da's waar. Als ik DWJ beschrijf i s dat ook vooral van Muziek
Oud 14-05-2002, 20:38
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Stoel schreef:
ja en dat je die zo mooi kan opschrijven (maar dat heb ik daar al gezegd)
__________________
...amen...
Oud 14-05-2002, 20:40
Verwijderd
Hmm, nou hopen dat ik niemand te kort doe en iedereen me te binnen wil schieten...

italianboy: In mijn ogen echt een clown, die ook heel serieus kan zijn (waarschijnlijk), houdt van goede muziek (over zijn DJ-skills kan ik helaas weinig zeggen), iemand die van een grapje houdt maar z'n hart op de goede plaats heeft zitten.

rosi: Een ontzettend lieve, knappe en ook slimme meid aan wie ik als eerste in mijn leven m'n hart echt verpand heb. Is net zo lui als ikzelf, dus wat dat betreft is het maar goed dat we niet samenwonen, want dan zou het huishouden echt nooit gedaan worden

Li: Een onzettend serieuze meid met een ijzeren zelfdiscipline waar ik grote bewondering voor heb. Haar sport speelt de hoofdrol in haar leven en het niveau waarop ze speelt is (zeker voor leken) op z'n zachtst gezegd indrukwekkend Verder IRL een heel gezellige, spontane meid.

Denise84: Ik heb de eer gehad haar als eerste van het forum IRL te ontmoeten Een hartstikke leuke, gezellige, spontane en lekker gekke meid die gewoon doet waar ze zin in heeft. Ontzettend gezellige stadpartner. Charmant accent, ook Onder haar oogverblindende schoonheid behalve heel gezellig ook nog eens een heel serieus en goed nadenkend persoon.

bubbeltjes: voor Anja heb ik mijn hele forumcarrière al bewondering, en sinds ik haar op MSN heb is die bewondering alleen maar toegenomen. Erg ruimdenkend, lijkt nauwelijks last te hebben van vooroordelen of beperkingen aan de 'speelruimte' van haar denkwereld. Lekker speels, schijnt

de wijze jodokus: Met Jaap heb ik vooral in onze beginperiodes toch wel regelmatig meningsverschillen gehad...ruzies kon je het nooit noemen. Naarmate ik hem langer heb zien posten heb ik voor hem steeds meer begrip gekregen. Slimme gozer die niet bang is om helemaal zichzelf te zijn, iets wat je tegenwoordig te weinig ziet.

drama: ook zo iemand die ik eerst nooit zou hebben aangesproken, ware het niet voor een gezamenlijke A&N meeting. Iemand die net als DWJ gewoon schijt heeft aan vooroordelen en ongegronde kritiek. Verder een intelligente gozer die z'n hersens inzet voor datgene waar híj het mee eens is, niet wat er van hem verwácht wordt. Hulde.

Bliksem: Typische puber Een prestudentje pur sang, is Max iemand met wie ik het IRL erg goed kan vinden (sorry van je beugel ). Erg slim maar niet altijd even tactisch in z'n woordkeuze, vandaar ook mede z'n naam Bliksem, vanwege z'n opvliegendheid en onbezonnenheid.

Esmée: vast onderdeel van de oude 'kak'garde. Voormalig E-mailvriendinnetje van W1ZZ voordat deze ineens besloot zijn aandacht te verleggen. Wordt waarschijnlijk terecht gezien als de Moeder aller Kakkers hoewel het tussen haar en mij IRL waarschijnlijk flink zou botsen.

CemetarySlut: een meisje waar ik niet echt veel hoogte van krijg, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet veel meer op Lifestyle zit. Wat ik van haar ken: ontzettend gekke en leuke meid, bij tijd en wijle onzeker over bepaalde aspecten aan zichzelf of haar omgeving, maar iemand met wie ik het IRL waarschijnlijk wel zou kunnen vinden.

Gothic: Één van de weinige mensen die ik als volwaardige discussiepartner zie, samen met bubbeltjes. Overigens geen gothic. Goede mening en inzicht.

de: Ik herken veel van hem terug in mezelf in m'n beginperiode (het tijdperk alto-kakker-scheldpartijen op het eerste Lifestyle-forum). Zal ongetwijfeld later bijtrekken. Nu vind ik hem meestal wel gaan, maar soms ook vreselijk irritant en vooral arrogant. Zal IRL ongetwijfeld een aardige kerel zijn.

More to come.
Oud 14-05-2002, 20:42
Stoel
Avatar van Stoel
Stoel is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
__________________
als de broodrooster stuk is moet ik uitkijken anders valt de giraffe door de brievenbus van mn buurjongen die net een roze olifant laat exploderen
Oud 14-05-2002, 20:42
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hmm, nou hopen dat ik niemand te kort doe en iedereen me te binnen wil schieten...
...hoi!
__________________
...amen...
Oud 14-05-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Paranoide
erg aardig en gezellig meisje waar je heel veel lol mee kunt hebben, sociaal, betrouwbaar, beetje verlegen bij mensen die ze niet kent misschien..

Citaat:
MelodyOfDeath schreef:
pff tiep dan door toos

ik u wel doen dan

paranoide : volgens mij heel geselg, wel beetje stil int begin, beetje para... .. ewm beetje onschuldig ofsow, kan wel mee lachen denk ennuh mjah wel koeltjes..volgens mij goed te vertrouwen als vriendin
aaah dankewel
ik kom vast heel arrogant over als ik zeg dat het ergens wel klopt he? nee, laat ik het maar niet zeggen

ik doet de rest van de mensjes morgen wel, moet nu heeel gauw aan mn frans :/
Oud 14-05-2002, 20:45
Verwijderd
nare man: Idd in het begin vooral zeer arrogant en té student. Later heel erg minder geworden en vind hem nu een intelligente steeds meer opmeinminded wordende poster. Volgens mij heeft de omgan met 'alto's' enzo , mensen die je in het echt niet zou aanspreken, hier jou goed gedaan .
Oud 14-05-2002, 20:47
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
Mezelf:
Te onopvallend enzo merk ik
hmmmz... liev jogje, staat (...denk ik...) altijd wel klaar voor zn vrienden; houdt vaak rekening met anderen, soms iets TE veel.
kan heel erg twijfelen over bepaalde dingen en gaat er dan teveel over na zitten denken, waardoor het alleen maar moeilijker/ingewikkelder lijkt te worden (niet doen!!)
kan het geloof ik wel met iedereen vinden, geen (nouja weinig) vijanden...
neemt altijd wel de tijd om naar iemand te luisteren (ook naar mij als k iets te zeiken heb )
rechtvaardig, heeft een hekel aan backstabbingshit...
eerlijk, maar niet op een botte manier...
wilt vaak van alles tegelijk...

verder sXe, luistert naar goede bandjes, mede-organiejsator van t legendariejse 8-ball , in t bezit van een heel liehv vriendinnetje

nou dat was t wel weer, hoop dat er iets van klopt
Oud 14-05-2002, 20:56
Verwijderd
Vooruit, nog maar een sessie dan

punkyfish: (op verzoek ) Iemand die ik niet bijzonder vaak, maar toch wel regelmatig zie posten. Over het algemeen verwoordt ze niet écht een heel extreme mening, maar door haar opvattingen in de topics over humor na de dood van Pim en dergelijke heeft ze meteen mijn sympathie

feline: heel gezellig en grappig meisje. Vriendinnetje van Li. Impulsief en humoristisch, kheb veel grappige en gezellige telefoongesprekken met haar gehad

Miss Quasy: een heel normale, gezellige meid met wie ik IRL waarschijnlijk wel goed overweg zou kunnen. Ik krijg soms de indruk dat ze een beetje nodeloos onzeker is over bepaalde dingen (kritiek in de forumbaas-tijd beetje teveel aangetrokken onder andere). Geen reden tot onzekerheid hoor Gwen.

Chimera: met Niels heb ik het ook op het forum altijd goed kunnen vinden omdat we het vaak met elkaar eens waren, afgezien van een paar akkefietjes op Seksualiteit vroeger Iemand die een heel duidelijk beeld heeft van hoe het forum eruit zou moeten zien. Stoort zich niet gauw aan de ononderbouwde meningen van anderen, maar neemt zich gefundeerde kritiek ter harte, zoals dat een goed (ondertussen ex-)forumbaas betaamt.

Unexplained: Krankzinnig, zoals hij zelf zegt, en hij voelt zichzelf er goed bij. Vandaar dat ik het dusdanig goed met hem kan vinden. Vroegrijpe knul ook. Uitermate intelligent, maar de grens tussen krankzinnigheid en genie is dun Wel een mooi huis helemaal voor zich alleen (bedankt voor de pizza )
Oud 14-05-2002, 21:05
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
nare man schreef:
punkyfish: (op verzoek ) Iemand die ik niet bijzonder vaak, maar toch wel regelmatig zie posten. Over het algemeen verwoordt ze niet écht een heel extreme mening, maar door haar opvattingen in de topics over humor na de dood van Pim en dergelijke heeft ze meteen mijn sympathie
ha!
__________________
...amen...
Oud 14-05-2002, 21:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vooruit, nog maar een sessie dan

en nog een *zwaait heel hard*
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 14-05-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef:
GRRR: droge gast idd
ik weet het zeker EPD en GRRR moeten een comedy beginnen,
beetje in 'BOTTOM' style ofzo
Oud 14-05-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
en nog een *zwaait heel hard*
Ninnoc: iemand op wie ik niet bijzonder veel let eigenlijk, maar die meestal wel constructief post. In ieder geval met mij eens in m'n verliefdheid-topic op L&R, één van de weinigen, en daardoor überhaupt meteen on my good side Waarschijnlijk ook wel iemand die een beetje dezelfde gedachtengang heeft als ik, anders zou ze zo'n stukje als het onderhavige ongenadig de grond in hebben getrapt
Oud 14-05-2002, 21:11
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Ik als n00b probeer dan ook maarres wat mensjes te analyseren... zijn dr niezoveel die me echt opvallen eigenlijk.

DWJ : Grappig figuur die nogal eens..soms ietwat ongenuanceerd..voor z'n vrij uitgesproken mening uit komt... gaat soms wel ietwat lang door op bepaalde dingen..


Nare Man: iemand waar ik somehow behoorlijk wat respect voor heb.. ookal is onze "lifestyle" (jeukwoord eigenlijk) nogal verschillend.. dneken over heel veel dingen volgens mij compleet anders maar ik kan bij hem wel weer goed begrijpen waarom hij zo over dingen denkt.. denkt goed na over wat ie post ..


Drama: extreem uitgesproken mening waar ie ook altijd voor uit zal komen...laat bepaald niet over zich heen lopen en negeert sommige mensen die je op sommige momenten ook maar beter kan negeren..komt verder erg sociaal over..
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic
Ragnar
500 28-06-2004 21:19
Lifestyle De grote 'analyseer je medeforummer' topic!
I <3 cock
4 19-06-2004 10:15
Lifestyle Analyseer je medeforummer!
Verwijderd
334 18-04-2004 22:48
Psychologie Analyseer je medeforummer!
Quiana
246 28-05-2003 13:05
Lifestyle analyseer alles & iedereen
~Sjeherazade~
17 23-04-2003 03:46
Lifestyle Analyseer je medeforummers. deel II
Cinamon
239 17-06-2002 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.