Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-08-2004 @ 16:35 :
heel toevallig dat zulke mensen 9 vd 10 keer in de categorie nerds in te delen zijn.
het lijkt me dat dat dan aan het niveau van jouw kennissenkring te wijten is... no offense babe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
en vertel mij niet wat ik wel of niet begrijp, toen ik 15 was dacht ik ook dat ik erg wereldwijs was.
En nu nog.

Jammer dat je er niet veel wijzer op geworden bent.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-08-2004 @ 16:53 :
het lijkt me dat dat dan aan het niveau van jouw kennissenkring te wijten is... no offense babe
omg je denkt toch niet dat in mijn kennissenkring mensen zitten met zulke relaties, puh-lease zeg
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-08-2004 @ 17:29 :
En nu nog.

Jammer dat je er niet veel wijzer op geworden bent.
kerel wat denk jij.
jouw vriendin is 2/3 jaar van de basisschool af.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-08-2004 @ 17:39 :
omg je denkt toch niet dat in mijn kennissenkring mensen zitten met zulke relaties, puh-lease zeg
als je niemand kent met zulke relaties, hoe weet je dan dat 9/10 van hen die zulke relaties heeft tot de categorie nerds behoren?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-08-2004 @ 17:41 :
kerel wat denk jij.
en hij even lang als jij en ik.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-08-2004 @ 17:41 :
kerel wat denk jij.
Gelukkig is ze stukken intelligenter en minder bekrompen dan jij.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-08-2004 @ 17:59 :
als je niemand kent met zulke relaties, hoe weet je dan dat 9/10 van hen die zulke relaties heeft tot de categorie nerds behoren?
dat zie je snel genoeg
lelijke jongens die hun te jonge vriendinnen van school komen halen met auto's
oude jongens met jonge vriendinnen vind ik gewoon dom
ALLEMAAL
mijn broer zou eens met zo'n jong ding thuis moeten komen zeg gatver
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:03
Verwijderd
Zouden jullie weer even ontopic willen gaan en niet met verwijten willen gooien. Dan houden we 't nog een beetje gezellig
Dank je!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-08-2004 @ 18:02 :
dat zie je snel genoeg
ALLEMAAL
wel bekrompen als je alleen op het uiterlijke afgaat. daarom hoor je vast zo goed thuis op lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:07
Charlottetje
Charlottetje is offline
over vooroordelen gesproken...
Oud 02-08-2004, 17:09
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 02-08-2004 @ 18:07 :
age is nothing but a number. Wat een walgelijke correcte uitspraak maar het is lekker wel zo. Ik ben nu verliefd op een meisje van 18

raar he.
maar waarom zou dat niet kunnen? als jullie het toch leuk hebben samen! het komt op mij nog bijna heel normaal over, maar ja, dat zal aan mij liggen natuurlijk
Oud 02-08-2004, 17:10
Verwijderd
leeftijdsverschil moet je niet zo over zeuren. als 2 mensen gelukkig met mekaar zijn dan moet je niet lopen beweren dat hij pedo is en niemand van zijn eigen leeftijd kan krijgen. het zijn ook zowiezo buitenstaanders die alleen 2 leeftijden horen en dan al precies weten dat hij pedo is en zij een onwetend huppelkutje en alst verschil idd te groot is dan kom je daar vanzelf wel achter in je relatie, dunkt me. i rest my case.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:12
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Mwha, we hebben het nóg niet leuk samen, ze weet het namelijk nog niet. maar dat kan komen, mn ouder schelen ook 6 jaar van elkaar. Zo, en nu stop ik met goedpraten
Oud 02-08-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-08-2004 @ 18:11 :
nee je hebt het helemaal verkeerd.
ik word flauw van de hitte en ik vermaak me kostelijk door iedereen op de kast te jagen, wat me trouwens bijzonder goed afgaat.
en verder ben ik op iedereen, behalve op somalieërs, gatver!
en dat is wat je zo onuitstaanbaar maakt.

je hebt vast geen vrienden.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 02-08-2004 @ 18:11 :
nee je hebt het helemaal verkeerd.
ik word flauw van de hitte en ik vermaak me kostelijk door iedereen op de kast te jagen, wat me trouwens bijzonder goed afgaat.
en verder ben ik op iedereen, behalve op somalieërs, gatver!
geen vervelende opmerkingen over somaliërs
ga je nou maar ergens anders vermaken.
of vraag eens aan een forumbaas of ze ook bans verkopen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 18:13
Verwijderd
we hoopten eigenlijk dat je afscheid een kwartier geleden definitief was.

better luck next time...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:29
Maguire
Maguire is offline
Noé,

Ik vind je wel een beetje erg kort zichtig in je antwoorden. Ik heb eigenlijk nooit een veel jonger meisje gehad dan ik zelf was. Daarom vraag ik het me misschien ook af of dit wel kan.

Maar ik ben erg benieuwd met wat voor 'binken' jij dan allemaal wel niet om gaat. Want daar wil ik vast ook bij horen.
Oud 02-08-2004, 21:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leeftijdsverschil maakt totaal niets uit, ga er gewoon voor! Je vindt elkaar leuk, dus so what als we het over leeftijdsverschil hebben? Mijn zusje is ook 17 en haar vriend 23 en ze hebben meer als 3 jaar al! Het kan dus best, alleen als het verschil in ontwikkeling / ervaringen op bepaalde gebieden etc. zo groot is, moet je je aan elkaar leren aan te passen.
Oud 02-08-2004, 21:36
Luego
Luego is offline
Even een reactie van een meisje van 17 dat een paar dagen geleden met een jongen van 23 heeft gezoend (die ze eigenlijk nog ouder zou hebben geschat)....

Het belangrijkste is al gezegd, het hangt van de situatie af.
Ik ben net geslaagd voor m'n vwo, ga dit jaar 'emigreren' en daarna naar Delft, fysiek zie ik er ouder uit, ik voel me geestelijk ouder dan sommige mensen van 20, en op mn vorige verjaardag zeiden sommige tantes en ooms iets als 'nu mag je eindelijk auto rijden' .
Hij schatte me ook ouder.
Maarja, das mijn situatie, ik ken dat meisje natuurlijk niet. 'Wel of niet kunnen' is iig onzin, hier is geen vuistregel oid voor.

Wat ik zou doen is het er met haar over hebben ipv je twijfels voor jezelf te houden, en (cliche maar wel waar) gewoon je gevoel volgen.
En misschien een van de veeeeeele andere topics hierover doorlezen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:40
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-08-2004 @ 15:01 :
deze opmerking zegt meer over jouw intelligentie dan over de mijne.
Juist.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 18:34
Mya
Mya is offline
als je er zelf geen moeite mee hebt! wat is dan het probleem??natuurlijk het leeftijdsverschil zal je soms wel merken, maar het punt is of je daar een probleem van maakt ja of nee
Oud 06-08-2004, 22:52
Severus
Severus is offline
*zucht* Het zóveelste topic over leeftijdsverschil.

Maak je nou niet zo sappel om de leeftijd - jullie schelen maar 6 jaar, so what? Het zou wat anders zijn als zij 15 was en jij 21, want dan is ze nog te zeer een kind en verschillen jullie levensfasen teveel - maar hier zie ik dat niet. Zij heeft vast school afgerond of gaat nu volgend schooljaar naar haar eindexamenjaar, en spoedig zal zij ook op de hogeschool/universiteit zitten, wat jij nu misschien ook nog doet (of je werkt al een jaar of twee). Jullie zitten dichter bij elkaar dan wanneer zij 15 en jij 21 zou zijn geweest. De eventuele verschillen tussen jullie nu zijn niet groot, en te overkomen - ik denk niet dat door jullie leeftijdsverschil er een bepaald verschil is in karakter en normen en waarden waardoor een relatie in gevaar zou komen. Dat zou namelijk eerder het geval zijn bij leeftijdsverschillen van 8-10 jaar en meer, denk ik.

In ieder geval is leeftijd maar een nummer en niet van belang in de liefde. Als jullie elkaar leuk vinden of van elkaar houden, zou ik me daar niet door tegenhouden als ik jullie was. Spring in 't diepe en pluk de dag - wees niet bang en durf 'ns wat, zonder je zorgen te maken over wat er wel of niet kan of over wat er nou wel of niet van gaat (uit)komen. Begin er gewoon aan en je ziet verder wel wat er gebeurt. Het heeft weinig zin om over dit soort onbenullige zaken te tobben.

En wat er ook gebeurt - je kunt er alleen maar van leren en je zult in iig geen spijt hebben in de zin van: "Wat als ik nou wel iets met haar begonnen was...?" want je weet het antwoord op die vraag.
Oud 07-08-2004, 00:12
Maarten
Maarten is offline
Ik vind dat Noe bestwel gelijk heeft, want veel relaties tussen oudere jongens en jongere meisjes zijn gewoon enorm fout. Ik wil niet zeggen dat ze altijd fout zijn, maar vaak wel.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 07-08-2004 @ 01:12 :
Ik vind dat Noe bestwel gelijk heeft, want veel relaties tussen oudere jongens en jongere meisjes zijn gewoon enorm fout. Ik wil niet zeggen dat ze altijd fout zijn, maar vaak wel.
Fout in welke zin?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 00:20
Maarten
Maarten is offline
Fout in de zin dat het meisje veelal bespeeld wordt door de oudere, geestelijk verdere en meer ervarene jongen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 12:36
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Maguire schreef op 31-07-2004 @ 23:36 :
Oke dit is nogal een lastig geval.

Ik ben een meisje tegen gekomen wat me gewoon vanaf het begin gelijk aansprak. We hadden ook al gekust voordat we het over onze leeftijd hadden. Maar ze bleek iets jonger te zijn dan ik dacht. Zij is 17 en ik 23. Zij ziet hier absoluut het probleem niet van in. Maar kan dit nou eigenlijk wel ?
Het kan zeker wel Zelf ben ik zelf 18 en mijn huidige vriend is 26. Het gaat hartstikke goed (bijna jaar en 10 maanden samen nu) en we merken helemaal niets van ons leeftijdsverschil. Alleen hoor je nog wel eens buitenstaanders dat ze het een groot verschil vinden maar als je zelf gelukkig kan zijn en ook bent... waarom niet?
Succes ermee!
Oud 07-08-2004, 12:43
Verwijderd
18 en 22 is geen groot verschil. Sterker nog, een verschil van vier jaar komt statistisch gezien het meest voor.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 07-08-2004 @ 01:12 :
noé zegt niet dat de RELATIES fout zijn, ze zegt botweg dat alle jongens die een (veel) jongere vriendin totale losers zijn die geen meisje van hun eigen leeftijd kunnen krijgen.

verder is het gewoon totale onzin dat het gros van alle relaties met een groter leeftijdsverschil dan twee jaar 'fout' zijn, want als dat het geval was zouden de personen die in zo'n relatie zitten er wel mee ophouden of zouden ze gewoonweg niet standhouden gedurende een lange periode.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 14:15
Maarten
Maarten is offline
Jah.. maar ik denk dat ze zich zo extreem uitdrukt omdat ze gewoon selchte ervaringen er mee heeft en zich gewoon ergert.

En dus wil ze provoceren

Want ik herken me er wel beetje in...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 07-08-2004 @ 15:15 :
Jah.. maar ik denk dat ze zich zo extreem uitdrukt omdat ze gewoon selchte ervaringen er mee heeft en zich gewoon ergert.

En dus wil ze provoceren

Want ik herken me er wel beetje in...
als ZIJ er slechte ervaringen mee heeft mag ze beginnen veralgemenen/ provoceren door alle mannen met een jongere vriendin uit te maken voor losers?

en "ik herken me er wel een beetje in" is niet bepaald een flatterende uitspraak voor jezelf, wel? ga je altijd met jonge meisjes uit omdat je van je eigen leeftijd niemand kan krijgen dan? ben jij lelijk? ben jij kansloos? ben jij een 'nerd'? ik hoop van niet... je moet haar posts eens IETS aandachtiger lezen en dan opnieuw een mening vormen...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 16:35
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
dat zie je snel genoeg
ALLEMAAL
Jouw hele houding is echt slecht zeg

Al die vooroordelen..

Je vind vast zelf dat je uiterst humoristisch bezig bent, en je ligt vast dubbel om de reacties van ons, maar ik hoop voor je dat je niet zo denkt, want dan ben je vele malen fouter dan die jongens die jij hier beschrijft..

Ga een leven krijgen zeg..
Oud 07-08-2004, 16:41
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
heel toevallig dat zulke mensen 9 vd 10 keer in de categorie nerds in te delen zijn.
en vertel mij niet wat ik wel of niet begrijp, toen ik 15 was dacht ik ook dat ik erg wereldwijs was.
Zoiets als een getalletje, in dit geval een leeftijd van het meisje zegt helemaal niks over hoe ver zij is ontwikkeld.

Ik bedoel :

Jij bent dan op de kalender 19, maar gedraagt je als een domme kleuter..
Oud 08-08-2004, 11:31
annetjuh
annetjuh is offline
het maakt mij opzich niet zo veel uit.
maar ik had dat ook ik ben `17 en die jongen was 23 en ik was juist diegene die het een probleem vond en zo doende is het niets geworden.
Bij mij speelt verstand meer mee in de liefde dan mijn hart.
Oud 08-08-2004, 11:40
Gammaray
Gammaray is offline
Dat is geen probleem.
Maar ze moest niet 3 a 4 jaar jonger zijn want dat vind ik niet kunnen.
Oud 18-08-2004, 08:46
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 18-08-2004 @ 00:18 :
had gehoopt dat dit topic over grotere leeftijdsverschillen zou gaan.. loop nu namelijk met een vrouwtje van 33..

Heb mixed feelings... weet nog niet zo goed hoe en wat..
Oude fiets...Wel groot verschil. Op den duur gaat dat parte spelen! Of niet natuurlijk. Je omgeving zal raar opkijken en hopelijk kan je de vervelende opmerkingen aan.

Ben je toevallig niet van Partyflock.nl?

Laatst gewijzigd op 22-05-2018 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 09:05
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, ik vind dat wel kunnen hoor!! het belangrijkste is dat jullie elkaar leuk vinden! mijn vriend en ik schelen 1 jaar, maar dat is niet zo'n groot verschil.
Oud 18-08-2004, 09:11
iedje
iedje is offline
mijn vriend was 22 en ik 17 geen probleem! toen ik 14 was en hij 19 ja toen was het wel een probleem, toen wilde hij ook niet, maar het klikte gewoon en ik zie nog steeds het probleem niet 2 jaar later
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 09:59
Skyrise
Skyrise is offline
het hele leeftijd gezeur is totale bullshit.

er zijn meisjes van 15 die intelligenter zijn als meisjes van 27 en omgekeerd ook.

er zijn meisjes van 27 die zich kinderachtiger gedragen als meisjes van 15.

etcetera etcetera.

ook uiterlijk kan ik soms een meisje van 15 best aardig vergelijken met een van 27 (bigup voor die van 27, die had al afgeschreven kunnen zijn )

uiteindelijk maakt het geen kont uit, zeker voor mij persoonlijk niet: ik ben al gigantisch kieskeurig, daar zou leeftijd nog eens bij moeten komen. als zij voldoet aan een boel van die eisen, dan is ze zowiezo al superleuk, of ze dan 17 is of 23 maakt me niet uit.

meisjes die alleen maar een oudere vriend willen hebben; prima: moeten ze zelf weten, ik vind het grote onzin.

maar aan de andere kant: als ik 50 ben, heb ik ook een vriendin van in de 20, dus: doe er je voordeel mee, voordat je zelf aan de kant wordt gezet

ook om te lachen: 'volwassen meisje van 18': "ik wil graag een oudere vriend, (23 ofzo), die is tenminste volwassen" [na 3 weken] ' "volwassen" meisje van 18': " het werd toch niks... het was te volwassen"

echt... hilaaaarisch eigen schuld dikke bult
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 11:14
rainfairy
rainfairy is offline
Ik ben 19 en mijn vriend is 27
Ik heb een vriendin die 20 en haar vriend 29
andere vriendin is 20 en heeft vriend van 26

Wat maakt het toch uit?

toen mijn vriend en ik net verkering hadden zei hij een keer over de telefoon dat hij niet wist of hij wel hand in hand met mij durfte te lopen in de stad (omdat hij bang was dat mensen raar zouden staan kijken) ik vond het onzin, je kiest voor elkaar en dan maakt die leeftijd echt niet uit hoor!

als je zelf in die relatie er last van gaat krijgen is het misschien wel een probleem voor je, maar ik merk echt weinig leeftijdsverschil...je moet je er niets van aantrekken joh

en wat is nou 23, das toch ook PIEPjong

niet zo gek doen en gewoon lekker verkeren!
Oud 18-08-2004, 11:22
blurred
blurred is offline
Natuurlijk kan dat!! Als jullie op dezelfde golflengte zitten is er toch helemaal geen probleem.
Oud 18-08-2004, 11:41
bracelance
bracelance is offline
ik vind een dame van 24 leuk... waar praten we nog over
Oud 18-08-2004, 20:23
*** is offline
17 en 23 kan op zich nog best, maar mij niet gezien.
Tot een jaar geleden trok ik voornamelijk ouwe lullen aan (>=6 jaar verschil), en die gaf ik stomweg geen kans, wel zo makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:26
woezel
woezel is offline
Citaat:
dat zie je snel genoeg
ALLEMAAL

bekrompen zieltje ( en nee, hiermee verklaar ik mezelf NIET levenswijs, maar zo dom ben ik niet)
Oud 19-08-2004, 11:43
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Verwijderd schreef op 18-08-2004 @ 23:56 :
Oude fiets idd, in mijn ogen dan. Maar zoals ik al zei: ze is wel heel lief en aardig, maar aan de andere kant heeft ze een totaal ander leven dan ik...
Als ze eruit ziet als Van Moorsel, zou ik geen nee zeggen. Naja...misschien kan je beter met haar leuke avonden hebben, dan er een relatie mee aangaan. Op den duur zal je wel inzien dat het toch niet gaat, of juist wel. Je weet het natuurlijk nooit!

Citaat:
Klopt, jij bent die dude die zich had ingeschreven voor de DV meeting, die vervolgens in het water is gevallen, niet?
Juistem...Hoe was DV? Ik vond het echt kapot mooi!

Laatst gewijzigd op 22-05-2018 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 23:52
Dromer_de_kers
Dromer_de_kers is offline
17 en 23 kan best, hoor
Ik ben 18 en mijn vriendje 22, en dat gaat ook prima
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 14:36
Somebody Special
Somebody Special is offline
17 en 23? Waar práten we over??

@ Verwijderd: Hoe groot wilde je het leeftijdsverschil hier zien dan? 20 en 48 groot genoeg?

Als je onzeker over bepaalde dingen bent, of gewoon iets wil weten, ik ben altijd in voor een PM (tot en met woensdagavond, ga dan 's nachts op vakantie)

Laatst gewijzigd op 22-05-2018 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:25
Tox
Tox is offline
zij wordt over een maand ofzo 17 en ik ben 20
Oud 23-08-2004, 18:32
mandy182
mandy182 is offline
als je gewoon van elkaar houd...

ik ben 15 en heb vriend van 21

nou zou niej anders meer willen , van mij leeftijd zijn ze zow
kinderachtig