Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 11:44
Otis
Otis is offline
nono
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2004, 15:44
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 02-08-2004 @ 12:20 :
Wat maakt het nou weer (in zekere mate) uit wat voor lifestyle het persoon heeft, aan wie je de weg vraagt. Je wilt toch de weg weten? Ookal heb ik een hekel aan skins, dan zal ik nog de weg aan ze vragen als k dat niet weet.
waarom heb je een hekel aan skins?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:37
Dís
Dís is offline
Citaat:
Faery schreef op 01-08-2004 @ 21:16 :
Ik ben sociaal ende lief tegen alles en iedereen. Totdat ze agressief zijn of rotzooi trappen, dan moet het dood.
Oud 02-08-2004, 19:40
Verwijderd
tsja zolang ze niet tegen mij bitchen heb ik er niks tegen, behalve als hun kop me niet aanstaat heh
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:45
Ragnar
Ragnar is offline
Ik ben anders dan soms doet vermoeden opzich vrij tolerant, logischerwijs bestaat mijn vriendengroepering uit een beetje hetzelfde slag mensen als ik, maarja soort zoekt soort.
Ik ga echter ook prima met mensen om die een heel andere lifestyle aanhangen, zolang zij mij respecteren, respecteer ik hun.
Oud 02-08-2004, 21:24
AngelLena
AngelLena is offline
Het zal me werkelijk een zorg zijn... Als ik goed met iemand overweg kan dan is dat het hele verhaal. Kan ik dat niet, dan zal ik er ook niet veel mee omgaan. De enige stijl waar ik me echt dood aan kan irriteren, dat is de huppelkutjes en kakker stijl, stijl a la:

Oe, die tas ga ik echt niet dragen hoor, dan breekt mijn nagel. Ja ik weet wel dat het mijn eigen tas is, maar daar heb je toch andere mensen voor om die voor je te dragen? Is mijn mascara trouwens uitgelopen, is van max factor, heb je die reclame gezien? Oh enig vond ik die, en tja, het schijnt inderdaad niet uit te lopen dus ik dacht ik probeer het, maar ja, nog geen regen gezien he? Oe verdeurie, mijn enkel. Tja, die schoenen ook, ze lopen voor geen meter maar ze zijn zoooo vreselijk leuk. Duur ook, ik bedoel, tja, 500 euro is niet goedkoop, maar ja, je moet toch wat om de mooiste te blijven he? Maar ik moet binnenkort toch weer andere schoenen hebben die mijn enkels bedekken, want die worden nou wel heel erg dik. Dat krijg je he, als je niet op je schoenen kunt lopen.
Och kijk nou dan... Moet je die zien! Oh hemel wat een sloeber! Dat kan je toch niet geloven dat mensen er zo bij lopen? Ja, tenzij ze straatarm zijn natuurlijk, anders kan je als mens toch wel een normale lange broek betalen en hoef je toch niet in een broek om te lopen die maar tot aan je schenen komt en ook nog eens veeeeeeel te wijd is? Ik zou me doodschamen.
Heb je het trouwens al gehoord van Sabine? Nee? Oh kind, kom snel, ik vertel het je, bla bla bla bla bla....

ratel ratel ratel...

GROM! Die mensen mogen ze van mij per direct opsluiten echt waar want als ik die tegenkom krijg ik jeuk in mijn handen
Oud 02-08-2004, 21:26
Otis
Otis is offline
omg je beschrijft mij
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:27
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Otis schreef op 02-08-2004 @ 22:26 :
omg je beschrijft mij
Haha, jongens, sluit maar op die Oot, dat komt nooit meer goed, die herkent zichzelf er ook nog in...
Oud 02-08-2004, 21:30
Otis
Otis is offline
neee valt nog wel een beetje mee hoor, ik heb sterke nagels dus ik draag mn eigen tassen en mn schoenen kosten echt geen 500 euro
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 01:04
battlestar
battlestar is offline
(8) beastie boys - all lifestyles (8)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:08
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 02-08-2004 @ 16:44 :
waarom heb je een hekel aan skins?
Omdat ze zo ontzettend kortzichtig zijn, en ze elkaar allemaal overeind houden. Bijna hun hele gedachtegang is belachelijk.
Oud 04-08-2004, 23:10
Verwijderd
Het maakt me echt geen drollie brollie uit of iemand er anders uit ziet als ik....

Maar toch is het stiekem wel héérlijk om met je dinnetjes te roddelen over die snol met dat uber lelijke fluoriserende shirtje....
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:14
Hagel
Hagel is offline
ik ga alleen om met mensen die ik aardig vind.
Oud 04-08-2004, 23:35
-Will-
-Will- is offline
Ik ga tegenwoordig vooral om met mensen die een alternatieve lifestyle hebben. Ook al ben ik zelf (meestal) niet zo extravagant qua uiterlijk, ik pas toch niet echt in de 'normale' maatschappij.

Ook het feit dat het lichaam door veel mensen aldaar als expressiemiddel wordt gezien heeft me altijd aangesproken, vooral omdat geaccepteerd worden in de mainstream voor mij zelf altijd belangrijk is geweest - dus een zichtbare bodymod is geen optie.

Over skinheads: rudeboys zijn oké, maar extreem-rechtse skinheads - nee. Fout, fout, fout.
Oud 05-08-2004, 00:05
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Kan me niets schelen wat voor type het is, zolang ze mij dan ook maar met respect behandelen anders steek ik ze met mijn haarspeld!
Oud 05-08-2004, 00:28
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-08-2004 @ 12:11 :
Omg

Ik ga ook met mensen om die naar andere muziek luisteren, die er normaal uitzien, trendy, whatever. Ik zie er ook vrij normaal uit dus het valt allemaal best mee

Ik maak misschien wel minder snel contact met mensen met een compleet andere lifestyle, met van die stoere hiphopjochjes of gabbers oid, omdat je zo weinig raakvlakken hebt dan. Zeker voor een oppervlakkig praatje, ik zou niet weten wat te zeggen. Kan moeilijk zeggen "Goh wat een... interessante Lonsdale trui" ofzo
helemaal mee eens lekker freakjuh van me.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 01:11
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
bertbart schreef op 02-08-2004 @ 08:54 :
jeetje, wat ben jij oppervlakkig zeg... popmuziek is low-culture! of het nu britney spears of radiohead is
zeg kutje
ik ga met allerlei soorten mensen om, maar met echte goede vrienden heb ik het meeste gemeen. en dat is bij jou ook vast zo, dus vrij fucking logisch.
Oud 05-08-2004, 03:16
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
mn moeder heeft wel eens tegen me gezegd:

hoe komt het dat geen lelijke en dikke vrienden hebt?

Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 04:31
schimmel
schimmel is offline
de lifestyle van mn vrienden komt wel aardig overheen ja, vreten, blowen en slapen yo
Oud 05-08-2004, 11:38
Coral
Coral is offline
Nou, k heb verschillende vrienden in verschillende hokjes. Van sommigen ligt het sloeber gehalte erg hoog. Anderen zijn vrij 'hip', dragen ook merkkleding enzo. Gelukkig vallen ze wel mee, qua huppelkut gehalte, en kan ik veel lol met ze hebben. Anderen hebben net als ik niet een bepaalde stijl. Gewoon wat aanklooten in het dagelijks leven, filmpje kijken, muziekje luisteren, beetje hangen..

k Ga meestal niet om met van die hiphoppers, kakkers en skihut sletten. Niet omdat ik ze niet zou mogen, maar k denk dat onze interesses wat anders liggen, waardoor je t toch minder snel gezellig kunt hebben.
Oud 06-08-2004, 17:48
Verwijderd
mijn vriendengroep bestaat uit mensen met allemaal verschillende 'lifestyle's' zoals ik hun respecteer, respecteren ze ook mij.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 21:34
Verwijderd
Ik ben over het algemeen wel heel tolerant (al zeg ik het zelf).
Alleen mensen die stinken en zwervers zijn meestal wel direct afgekeurd bij mij, sorry.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 23:26
thugz-angel
thugz-angel is offline
ik ben tolerant dat weet ik wel..ik heb "altovrienden", "kakkervrienden", "hiphopvrienden" en ga zo maar door...
maar wat ik eigenlijk dom vind is dat er mensen rondlopen die zeggen: jaa het maakt niet uit wat voor kleding ik draag..als ik t maar mooi vind..en ondertussen zitten ze wel iemand voor slet of wat dan ook uit te maken als diegene een andere kledingstijl heeft..
Oud 07-08-2004, 07:54
Stevill
Stevill is offline
Ik stoor me vaak aan mensen in het algemeen.
Oud 07-08-2004, 09:26
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 07-08-2004 @ 08:54 :
Ik erger me vaak aan mensen in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 10:19
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Je quote iets maar edit de tekst?

lame.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 13:00
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 07-08-2004 @ 11:19 :

vet stoer.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 13:05
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Whahaha.
Oud 07-08-2004, 19:52
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Ja het flowed gewoon zo weet je, mijn vriendengroep, maar na een tijdje beinvloeden mensen elkaar,
sacrifices,
respect
en dan groei je wel of niet uit elkaar, wat over blijft zo toch ongeveer hetzelfde soort personen.
Oud 07-08-2004, 19:55
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 07-08-2004 @ 14:00 :
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 19:58
Verwijderd
ik ben zo tolerant als wat en vind iedeeeeeeeeeereen lief want ik ben natuurlijk geweldig omg
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 20:06
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 07-08-2004 @ 11:19 :

lame.
eigenlijk past het zoals ze het geedit heeft ook wat beter bij mij.
Oud 07-08-2004, 20:21
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Faery schreef op 01-08-2004 @ 21:16 :
Ik ben sociaal ende lief tegen alles en iedereen. Totdat ze agressief zijn of rotzooi trappen, dan moet het dood.
precies,

behalve Otis, das niet mn type
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 23:23
GRRR
GRRR is offline
otis mag mij wel doen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 01:48
Verwijderd
de slippers subcultuur moet doorgespoeld worden
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 02:07
Flćrynn
Flćrynn is offline
Citaat:
Oma schreef op 02-08-2004 @ 12:21 :
Euh ik ga met alle soorten mensen om, zolang zij daar zelf ook open voor staan (dow). Alleen beste vrienden hebben toch wel zelfde soort lifestyle, tja tis toch wel handig als je een beetje overeenkomsten hebt (niet qua kleding, maar vooral qua hobbies).
Dat wou ik maar zeggen.
Hoewel ik bij sommige mensen ook wel een beetje terugschrik, maar dat is dan meer om hun gedrag dat ze in de groep vertonen waarbij ze zich dan bevinden.
Kleding en dergelijke boeien me niet echt. Ik ben zowel goed bevriend met ieen aantal uit de groep die men aanduidt als 'kakkers' als met mensen uit de groep die bekent staat om piercings en hanekammen. Het gaat meer om de uitstraling van iemand, van zijn/haar gezicht. 'Depressieve' mensen, of mensen die dat uitstralen, ga ik zoveel mogelijk uit de weg, maar dat is vrij normaal lijkt me.
Goed, ik merk dat het te laat is voor zinnig commentaar dus stop ik maar.
Oud 11-08-2004, 10:25
lennega
lennega is offline
ik doe normaal tegen alle mensen die niet gelijk gaan schelden omdat ik 'Alto' ben... ik ben niet zo gek op van die wiggers (blanke mensen die wannabe turk/marrokaan/neger enz. zijn) en ik heb er, vind ik, een goeie reden voor: iedere keer als ik langs fiets/loop what ever, ik doe niks verkeerds, word ik uitgescholde voor kankergothic tyfus-alto en al die shit... een vriend van mij, een gothic, is in elkaar geslagen toen ie naar de alberthein liep, ze lieten hem er niet door en sloegen hem vervolgens in elkaar... het zelfde verhaal met nog 2 vriendinnen... ik snap niet wat al die mensen tegen gothic's alto's en skaters hebben... ze doen toch helemaal niks verkeerd...?
maaaaaaar: sommige mensen kunnen best aardig zijn, toen ik uitging ging ik met een vriend van me ff naar een pinautomaat en toen kwamen we 3 marrokanen tegen, harstikke goed: ze vroegen wat gothic nou precies inhield en scholden ons niet uit omdat ze niet wisten wat het inhield!
als dat soort mensen nou eerst nadenken voor ze gaan schelden, zou de wereld een stuk happiejer zijn! haha..
Oud 11-08-2004, 10:30
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
ik ben redelijk tollerant nog.
ik heb vrienden in zowat alle stijlen behalve de hip hop/soul/rap e.d. scene, die vind ik echt vreselijk

ook als ze mijn stijl bij de verkeerde subgroepen plaatsen kan ik redelijk kwaad worden.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 10:37
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb mijn eigen stijl. Sommige noemen me raar, alternatief of apart. Whatever you'll call it. Ik ben Simone !

Ik heb 3 hele goeie vriendinnen die met totaal andere kleding rondlopen en andere meningen hebben. Zo hebben er 2 een voorliefde voor baby blauw en licht roze, terwijl ik die kleuren haat.
We hebben ook allemaal een redelijk andere achtergrond. Dus eigenlijk best wel verschillend.

Ik ben niet zo snel bevooroordeeld en ik kan best met totaal andere mensen opschieten zo lang ze maar aardig zijn.
Zo heb ik ook een paar streng islamitische vriendinnen, terwijl ik de islam best wel een dom geloof vind. Maar ik stel me er wel voor open en probeer alles van hun kant te bekijken.

Natuurlijk plaats ik mensen in een hokje als ik ze voor het eerst zie, maar ik ben nooit te beroerd mensen te leren kennen. Des te meer als ze zich ook open stellen voor mij!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 10:48
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Simoen schreef op 11-08-2004 @ 11:37 :
Ik heb mijn eigen stijl. Sommige noemen me raar, alternatief of apart. Whatever you'll call it. Ik ben Simone !
Oh Jezus nee hč? We hebben er weer één!

P.S. Leuke avatar, meid!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 11:23
Fog
Fog is offline
ik ben niet minder aardig [of onaardig] tegen mensen die er in mijn ogen niet uit zien. als de contacten wat verder gaan dan een vuurtje vragen moet er alleen wel iets zijn om over te praten en dat gaat niet goed met mensen waar je weinig overeenkomsten mee hebt.

2 van mijn beste vriendinnen zijn precies waar ik normaal niet van hou, zo ontzettend veel met kleding bezig en altijd het nieuwste en hipste en verlagen zich niet graag tot de plaatselijke kroeg, toch kan ik het heel erg goed met ze vinden en stiekem vind ik arrogant doen soms ook wel een beetje leuk maar de meeste vrienden lijken toch wel redelijk op mij qua stijl.
Oud 11-08-2004, 12:53
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
sjaakdraadhoofd schreef op 11-08-2004 @ 13:42 :
ach, mij maakt het echt niet uit wat voor achtergrond iemand heeft of wat voor lifestyle. als we maar samen kunnen smoken in harmonie
look kids, this is the key to world peace.
Oud 11-08-2004, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Simoen schreef op 11-08-2004 @ 11:37 :
omg.

ja, ik zie in je fotoboek dat je idd erg raar, alternatief en apart bent. maar gelukkig heb je een eigen stijl
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 13:03
vixen
vixen is offline
Ik heb geen voorkeur voor een subcultuur in mn vriendengroep, maar ik ga toch het meest met alternatieve mensen om. Wat klinkt dat stom.
Ik ga trouwens geen vuur vragen aan een nijmeegse snol met blond haar die bij de stretto staat want dat schiet niet op.
Oud 11-08-2004, 19:07
nehalennia
nehalennia is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 01-08-2004 @ 23:16 :
Hmpf. Whatever. Laat mensen lekker doen en laten wat ze zelf willen... Ik heb nergens last van.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:18
sp00n
sp00n is offline
ik vin da gottiks nzo allemaal dood moetuh, met hun viezuh zwartuh MAKE-UP en SHit, zu willuh alleen maa aand8 enzu

van mij mag er wel; du gekkuh gottik ziektuh komen, of 1 grotuh BBQ en allumaal een plak gottik

en nelly en 50guldun fens moetuh oowk d00d,
hun stinkuh ze kunnuh alleen maa over wijvuh prate en
beetje met hun hand in de penus te knijpuh

gwoon NL talugu muziek, das tenminste direkt en nie overdrevuh !!!!
Oud 11-08-2004, 19:19
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
sp00n schreef op 11-08-2004 @ 20:18 :
ik vin da gottiks nzo allemaal dood moetuh, met hun viezuh zwartuh MAKE-UP en SHit, zu willuh alleen maa aand8 enzu

van mij mag er wel; du gekkuh gottik ziektuh komen, of 1 grotuh BBQ en allumaal een plak gottik

en nelly en 50guldun fens moetuh oowk d00d,
hun stinkuh ze kunnuh alleen maa over wijvuh prate en
beetje met hun hand in de penus te knijpuh

gwoon NL talugu muziek, das tenminste direkt en nie overdrevuh !!!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:20
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 05-08-2004 @ 00:08 :
Omdat ze zo ontzettend kortzichtig zijn, en ze elkaar allemaal overeind houden. Bijna hun hele gedachtegang is belachelijk.
hoezo kortzichtig
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:21
hacktr1xx
hacktr1xx is offline
Idd zijn die gasten sielug, weg met die gassiejs!!!
Moge allemaal de klere krijge!
bUrn 1n h3ll
Oud 11-08-2004, 19:23
sp00n
sp00n is offline
eindulijk iemand waarme eik kan pratuh ! h4xtrixz0r

alleh wijve die breezarhsz drinkuh moguh van mij ook wel verdrikkuh in du diaree !!!
Reageren

Regels voor berichten