Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2004, 23:00
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Jah, Nac wat is dat nou voor een regel, niet meer trommelen in een uitvak! Maar 1 trommel als je met meer dan 200 man bent Beetje raar, sorry! N.E.C. verbiedt jullie geel-zwarte shirt toch ook niet omdat sommige supporters zich er misschien aan storen

Even voor de duidelijkheid, NAC verbiedt vanaf dit seizoen trommels in het uitvak of de uitspelende ploeg moet minimaal 200 supporters meehebben, dan mag er maximaal 1 trommel naar binnen!

Ik zeg wel dat ik het zelf ook niet echt op trommels heb, maar het gaat om het idee, laat iedereen zijn of haar club supporteren zoals hij of zij dat wil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Tha-Theo schreef op 08-08-2004 @ 00:00 :
Jah, Nac wat is dat nou voor een regel, niet meer trommelen in een uitvak! Maar 1 trommel als je met meer dan 200 man bent Beetje raar, sorry! N.E.C. verbiedt jullie geel-zwarte shirt toch ook niet omdat sommige supporters zich er misschien aan storen

Even voor de duidelijkheid, NAC verbiedt vanaf dit seizoen trommels in het uitvak of de uitspelende ploeg moet minimaal 200 supporters meehebben, dan mag er maximaal 1 trommel naar binnen!

Ik zeg wel dat ik het zelf ook niet echt op trommels heb, maar het gaat om het idee, laat iedereen zijn of haar club supporteren zoals hij of zij dat wil
en NAC doet dit om ongeregeldheden te voorkomen.... wij ergeren ons aan dat kutgetrommel, raken opgefokt en dan breken er eerder rellen uit, laat maar eens zien dat je je club kan supporteren door te schreeuwen te zingen en te klappen en niet door als een mongooltje op een trommel te rammen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 12:08
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 08-08-2004 @ 12:50 :
en NAC doet dit om ongeregeldheden te voorkomen.... wij ergeren ons aan dat kutgetrommel, raken opgefokt en dan breken er eerder rellen uit, laat maar eens zien dat je je club kan supporteren door te schreeuwen te zingen en te klappen en niet door als een mongooltje op een trommel te rammen.
Hahahaha, gefrustreede kippen zijn jullie zeg.

NAC is niet de enige club trouwens met zo'n vage regel, bij Hoerenveen krijg je ook met moeite iets mee naar binnen wat met sfeermaken te maken heeft.

Ik vind het nogal een beetje 'sneu' zoals die NAC'ers reageren op trommels, jullie zijn er zo trots op dat jullie het zonder doen, wees dan ook trots dat jullie de enige zijn.
Oud 08-08-2004, 12:43
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik sluit me volledig aan bij Emilio en Tha-Theo. Trommels <3
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 12:55
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 08-08-2004 @ 13:43 :
Ik sluit me volledig aan bij Emilio en Tha-Theo. Trommels <3
Dat hoor je mij niet zeggen maar ik vind zoals NAC reageert zwaar overdreven.
Oud 09-08-2004, 11:45
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Jah het gaat mij ook alleen om het idee, ik heb het ook niet op trommels, de meeste N.E.C. supporters ook niet, maar om uitsupporters iets op te leggen omdat je er als thuisploeg niet van houdt... tja... Om rellen te voorkomen, dan zou bijvoorbeeld N.E.C. geen zwart- gele shirtjes meer in haar uitvak toestaan. Dat kan toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 11:47
Alexanchez
Alexanchez is offline
Wat is er mis met trommels?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 11:59
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Jah ik heb er niks op tegen ofzo hoor, maar het lijkt me vrij storend als naast je heel erg hard zit te trommelen... Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf weten. Het kan in ieder geval wel sfeerbevorderend werken!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 12:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 09-08-2004 @ 12:47 :
Trommels zijn niet erg, zolang je ze maar goed gebruikt en niet zoals bij Utrecht, 90min. lang op dat ding blijven trommelen.
Aan de andere kant, FCU indentificeert zich er wel mee, net als dat NAC indentificeerd door sfeer te maken zonder trommels.
Ik vind het echt zwaar overdreven dat NAC dit doet.
Oud 09-08-2004, 13:12
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC... Ik heb net m'n 8e seizoenskaart in m'n leven ontvangen. Begonnen op poort 9, staand kleumen voor 75 gulden per jaar. Dat heb ik nog wel even volgehouden, tot het nieuwe stadion er was. Beetje dezelfde plek aangehouden op vak L, later met een andere vriend van me gegaan (begon een beetje een hekel te krijgen aan de andere groep) en een kaart op N gekocht, een jaar later zat ik weer bijna op m'n oude plaats op L...

Ik heb er veel plezier in, doe regelmatig uitwedstrijden en ben fan in hart en nieren. Ik houd alles bij en probeer zoveel mogelijk op de hoogte te blijven.

Tjah, in mijn beleving is er geen mooiere (nederlandse) club dan NEC. Altijd een leuke sfeer, de spelers zijn voornamelijk leuke mensen, het is echt een feestclub, meer dan welke andere eredivisionist dan ook. Dat zint me wel. Genoeg bier en lol en de voetbalavond is voor mij compleet.
Oud 09-08-2004, 13:14
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 13:32 :
Trommels zijn niet erg, zolang je ze maar goed gebruikt en niet zoals bij Utrecht, 90min. lang op dat ding blijven trommelen.
Twente kan er ook wat van.

Maar het zingen bij Willem II is bijvoorbeeld ook zwaar storend. Een paar jaar geleden mijn eerste (en laatste) uitwedstrijd bij Willem II gehad, ik heb me nog nooit zo zitten ergeren aan het zingen van een thuisclub.

Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
...

Geez, wat fucking irritant was dat.

Wel gewonnen, met 1-3 toen, geloof ik.
Oud 09-08-2004, 13:19
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dat is dezelfde sfeer als in Hoerenveen idd

Erg irritant.
Oud 09-08-2004, 15:03
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 14:19 :

Erg irritant.
Bij willem II is het volgens mij nog erger. Heerenveen vind ik een beetje dood, wel een vriendelijke club, maar niet echt superleuk ofzo. De laatste keer heb ik me wel vermaakt
Oud 09-08-2004, 16:25
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-08-2004 @ 16:03 :
Bij willem II is het volgens mij nog erger. Heerenveen vind ik een beetje dood, wel een vriendelijke club, maar niet echt superleuk ofzo. De laatste keer heb ik me wel vermaakt
Het enige waar ik me bij vermaak is als ik het uitvak daar uitloop, verder moet ik niks van die fraizen hebben.
Groningen noemt hun stadion ook AIDS (Abe is dood stadion)
Oud 09-08-2004, 17:02
Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse,
Sinds mn 8ste regelmatig naar wedstrijden gegaan en nu voor het 6e jaar een seizoenkaart. Toen ik supporter werd was er al een beetje het strijden tegen de top gevoel, dat is daarna gegroeid tot de problemen kwamen. Nu is het meer bewijzen dat Vitesse meer is dan een club met schulden.
Ik volg Vitesse redelijk intensief, elk artikel lees ik wel, op tv probeer ik alles te zien en pik af en toe een uitwedstrijd mee.
Oud 09-08-2004, 20:02
Bequiristain
Bequiristain is offline
Feyenoord:

Mijn eerste wedstrijd van Feyenoord was in het slechte HCS tijdperk,ik ging met mijn vriendin mee die elke thusiwedstrijd ging,gezien ik uit Nijmegen kom was het niet makkelijk elk weekend in Rotterdam te zijn maar ik had het er zeker voor over,de eerste wedstrijd voor mij was tegen Vitesse,5-1 werd het toen voor Feyenoord.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 20:20
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 14:19 :

Erg irritant.
En ze jatten nog liedjes van NAC ook die stillemer's.

En wat betreft het trommel issue, ik zou blij zijn als ze het verbieden, met name omdat als er een mongool met een trommel zit hij niet zo ver van mij vandaan zit..ik vind het ook geen sfeer, sommige vinden het belachelijk dat je je club niet mag aanmoedigen zoals je zelf wilt..NAC krijgt al jaren maximaal 500 kaarten bij Ajax-uit vanwege parkeerproblemen dat vind ik nou belachelijk.
Oud 09-08-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-08-2004 @ 14:14 :
Twente kan er ook wat van.

Maar het zingen bij Willem II is bijvoorbeeld ook zwaar storend. Een paar jaar geleden mijn eerste (en laatste) uitwedstrijd bij Willem II gehad, ik heb me nog nooit zo zitten ergeren aan het zingen van een thuisclub.

Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
Come'on Willem tweeeee
...

Geez, wat fucking irritant was dat.

Wel gewonnen, met 1-3 toen, geloof ik.
stillem 2 zingen?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 09-08-2004 @ 21:20 :
En ze jatten nog liedjes van NAC ook die stillemer's.

En wat betreft het trommel issue, ik zou blij zijn als ze het verbieden, met name omdat als er een mongool met een trommel zit hij niet zo ver van mij vandaan zit..ik vind het ook geen sfeer, sommige vinden het belachelijk dat je je club niet mag aanmoedigen zoals je zelf wilt..NAC krijgt al jaren maximaal 500 kaarten bij Ajax-uit vanwege parkeerproblemen dat vind ik nou belachelijk.
en dat terwlijk het altijd een verplichte trein / bus combi is
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 16:55
Lachmetmij
Lachmetmij is offline
Sparta Nijkerk 1 is de voetbalclub..ik ga er (bijna) elke zaterdagmiddag voetbal kijken als ze thuis moeten spelen!
Oud 15-08-2004, 17:46
MJM
MJM is offline
Dat is Ajax.

Werd vanaf me 4de geregeld mee genomen door me oom en was meteen verkocht. Die geur als je het Olympisch Stadion in kwam lopen zal ik nooit vergeten! De geur van het bengaalse vuurwerk gemengd met de geur van urine die iedereen produceerden tegen de muren. Van de week me 8ste seizoenskaart ontvangen. Ik ben vrij fanatiek, mis haast niets ben geregeld bij het 2de en de jeugd aanwezig en zo heel af en toe een uitwedstrijd. ( Volendam + AZ ) maar wie weet door contacten hier te leggen dat het aantal wedstrijden vermeerdert wordt...?

Gloryhunters hebben we inderdaad last van maar ja, zolang die hun bek dicht houden heb ik daar vrede mee.

Daarbij heb ik het altijd over 'ons' en 'we' en niet 'ze'
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 18:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik zie de Ajaxsupporters toch 1keer per jaar de Oosterparkwijk inrijden in Groningen, of hebben jullie daar zo'n klote regeling met uitkaarten?
Oud 15-08-2004, 21:26
MJM
MJM is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-08-2004 @ 19:49 :
Ik zie de Ajaxsupporters toch 1keer per jaar de Oosterparkwijk inrijden in Groningen, of hebben jullie daar zo'n klote regeling met uitkaarten?
Dat hebben we inderdaaad..! En daarbij komt dat ik me ook niet als vee wil laten behandelen tijdens de combies. Alleen richting Kuip heb ik dat er voor over..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 21:43
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Mijn vader zijn kant komt uit Amsterdam, ze zijn allemaal voor Ajax, dus ik ook natuurlijk. Toen ik 7 was ging ik voor het eerst mee en ik weet nog vrij veel van die wedstrijd Ik ga er een paar keer per jaar heen want mijn vader heeft een seizoenkaart. En ik zal dit jaar ook een paar keer gewoon een los kaartje kopen waar mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 00:15
Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Ajax. Ik weet niet hoe dat zo gekomen is, maar zo lang als ik me kan herinneren ben ik altijd voor Ajax geweest. En het komt niet door bijv. mijn vader, die is geen fanatieke voetbalsupporter. Sinds mijn 12e ong ben ik Ajax bewust gaan volgen.
Oud 16-08-2004, 06:29
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
MJM schreef op 15-08-2004 @ 18:46 :
Dat is Ajax.
Ik ben vrij fanatiek, mis haast niets ben geregeld bij het 2de en de jeugd aanwezig en zo heel af en toe een uitwedstrijd. ( Volendam + AZ ) maar wie weet door contacten hier te leggen dat het aantal wedstrijden vermeerdert wordt...?
Hier contacten leggen?
Denk dat je dan verkeerd bent
Oud 16-08-2004, 08:28
P&C
P&C is offline
Feyenoord, ik woon in rotterdam en ben al fan vanaf ik de hele voetbal wereld begreep (jaartje of 10 geleden)
heb geen seizoenkaart, maar ga er wel regelmatig heen
(pa heeft skybox)
Oud 16-08-2004, 09:26
Verwijderd
Vakkie B 414 a.s. zondag in de Amsterdam MCrena
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:39
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Jongens toch, wat moet jij in 414?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:41
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 16-08-2004 @ 12:39 :
Jongens toch, wat moet jij in 414?
Voetbal kijken als naccer.
Oud 16-08-2004, 15:34
AGH
AGH is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 09-08-2004 @ 12:47 :
Alle trommels het land uit!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 17:05
AGH
AGH is offline
Tja...mijn cluppie is Go Ahead.
Simpelweg omdat ik daar, sinds m'n 4e/5e mee opgegroeid ben.
En al m'n vriendjes en hun familie gingen ook naar Go Ahead, dus in feite kun je dan niet anders.
Eerst naar voetbal, daarna 's avonds in het park de wedstrijd nog eens over doen. Dan was je Overmars, Hulshoff, Bosvelt of Jeroen Boere. Als iemand uit een andere wijk dan ineens Romario moest zijn kreeg ie natuurlijk schoppen.
Dan ga je later met je vriendjes en dan groei je er al snel in.
Dan word je onderdeel van de club.

Ik ben mijn vader het meest dankbaar dat hij me mee heeft genomen naar Go Ahead.
Ik verwijt hem nog steeds dat hij me te laat verwekt heeft.

Ik heb de promotie in 1992 nog meegemaakt, maar toen was ik 9 en snapte ik nog helemaal niets.
En verder heb ik vooral de degradatie, het niet promoveren via de nacompetitie en verliezen in de tweede ronde van de Amstel Cup meegemaakt.
Wel het mooiste uit m'n leven...dat wel.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 23:12
Mfh1988
Mfh1988 is offline
Nou mijn cluppie is feyenoord, omdat ik vind dat er een andere sfeer hangt dan andere clubs, en het manier van spelen spreekt me erg aan, Vroeger tot me 8e was ik altijd voor Ajax dat kwam door de basisschool, en nu ben ik een fanatieke feyenoorder al 7 jaar ik heb er echt alles van, Mijn Favoriete spelers is Dirkkuijt, voorheen van Persie al1 die pakte ze koffer en vloog naar 't bierland.. Ik denk dat Feyenoord dit seizoen kampioen of 2e wordt Psv Wordt 4e Az 3e Ajax 2e feyenoord 1e.. Nou dit is mijn Cluppie

LaterZzZ Martijn
Oud 08-09-2004, 20:24
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik en mijn club :

Als ik s'ochtends wakker word van mijn Ajax-wekker kijk ik altijd even naar mijn Ajax-wandklok of het al echt tijd is om op te staan.. Ik heb dan nog een beetje hoofdpijn na het vieren van de overwinning van gister.. Dan trek ik snel mijn Ajax-pantoffels aan en begin aan mijn ontbijt. Ik pak mijn Ajax-bord uit de kast en mijn Ajaxbeker schenk ik vol met melk en neem aan het eind Ajax-Yoghurt.. Dan stap ik op mijn taxi met Ajax-special paint en een Ajax-vaantje voorin. Feyenoord fans vervoer ik niet. Tussen de middag eet ik mijn boterhammen uit mijn Ajax-brooddoos en lees ik de VI+de Ajaxied+de Ajaxster+Sportweek. Als ik een middag vrij heb ga ik naar de Toekomst om te kijken bij de Ajax-talenten en ik ga naar zoveel wedstrijd van Ajax-elftallen die ik kan volgen. Ik volg Ajax ook altijd tijdens (europese)-uitwedstrijden..

Maar ik hou totaal niet van voetbal
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 21:34
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 08-09-2004 @ 21:24 :
Ik heb dan nog een beetje hoofdpijn na het vieren van de overwinning van gister..
Dat komt van het rood/wit.
Oud 08-09-2004, 21:50
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ik en mijn club :

Als ik s'ochtends wakker word van mijn Ajax-wekker kijk ik altijd even naar mijn Ajax-wandklok of het al echt tijd is om op te staan.. Ik heb dan nog een beetje hoofdpijn na het vieren van de overwinning van gister.. Dan trek ik snel mijn Ajax-pantoffels aan en begin aan mijn ontbijt. Ik pak mijn Ajax-bord uit de kast en mijn Ajaxbeker schenk ik vol met melk en neem aan het eind Ajax-Yoghurt.. Dan stap ik op mijn taxi met Ajax-special paint en een Ajax-vaantje voorin. Feyenoord fans vervoer ik niet. Tussen de middag eet ik mijn boterhammen uit mijn Ajax-brooddoos en lees ik de VI+de Ajaxied+de Ajaxster+Sportweek. Als ik een middag vrij heb ga ik naar de Toekomst om te kijken bij de Ajax-talenten en ik ga naar zoveel wedstrijd van Ajax-elftallen die ik kan volgen. Ik volg Ajax ook altijd tijdens (europese)-uitwedstrijden..

Toevallig familie van Jack van Gelder?
Oud 09-09-2004, 07:51
SanderThomas
SanderThomas is offline
De Graafschap Jammer dat het nu zo klote gaat hier in Doetinchem bestuur en de rest van de club (spelers en supporters enzo) liggen nogal es met mekaar in de clinch heb ik het idee....
Erg mooi was de oude Vijverberg, daar ging geen enkele tegenstander graag naar toe. Ik zat zelf tussen de hooligans in de so called Spinnekop. Mooie wedstrijden meegemaakt daar, ben 5 jaar supporter geweest op de Vijverberg, daarna begonnen andere activiteiten te veel tijd op te eisen.
Oud 09-09-2004, 08:51
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-09-2004 @ 22:50 :
Toevallig familie van Jack van Gelder?
We zijn laatst samen verkozen tot grootste Ajax-supporter van de eeuw
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:45
AGH
AGH is offline
Citaat:
Dan stap ik op mijn taxi met Ajax-special paint en een Ajax-vaantje voorin. Feyenoord fans vervoer ik niet.
Ik dacht dat Taxi-Piet al op leeftijd was.....
Citaat:
Dat geeft niet. Dat doet niemand die fanatiek is.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:53
AGH
AGH is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 09-09-2004 @ 08:51 :
Erg mooi was de oude Vijverberg, daar ging geen enkele tegenstander graag naar toe. Ik zat zelf tussen de hooligans in de so called Spinnekop. Mooie wedstrijden meegemaakt daar, ben 5 jaar supporter geweest op de Vijverberg, daarna begonnen andere activiteiten te veel tijd op te eisen.
Iedereen natuurlijk z'n club.
Als je maar weet dat wij natuurlijk (sinds ik me kan herinneren) altijd naar de Graafschap zijn geweest; ook op de Vijverberg.
Ooit nog eens een gezellig middagje meegemaakt in een hotel in het centrum (vlakbij die grote kerk).
Het enige wat mij bij staat is dat de Graafschap altijd nergens was, behalve het afgelopen jaar waar ze op de loop gingen.
Thuiswedstrijden tegen de Graafschap waren niet gek veel aan, op één bekerwedstrijd ergens '98 en een oefenwedstrijd in Terwolde na.
Verder natuurlijk wel een leuke club uit Gelderland.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:20
SanderThomas
SanderThomas is offline
Met "daar ging geen enkele tegenstander graag naar toe" doelde ik niet op de supporters, maar op de clubs De Graafschap was op de oude Vijverberg geen makkelijke tegenstander (in tegenstelling tot de uitwedstrijden )
Achter hooligans stond een , omdat ik dat niet heel serieus meende. Echt problemen hebben onze supporters nooit geschopt voor zover ik weet. Misschien es een klein incidentje. En dat is nou net zo mooi aan (o.a.) deze club.
Oud 18-09-2004, 11:11
Baas-J
Baas-J is offline
PSV!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 15:45
anterx
anterx is offline
ADO Den Haag

Mijn vader is een Hagenees en ging altijd met mijn broer kijken. Toen ik een jaar of vijf was ging ik ook af en toe mee. Voor mij was Den Haag gewoon HET voetbal. Ik ga nu nog steeds. Ik heb een seizoenkaart en sinds een jaartje of vijf gaat mijn broertje nu ook mee.

Ik ben vrij fanatiek: meezingen, meeklappen, helemaal opgaan in het spel... Ik erger me wel eens aan mensen die alleen komen als het goed gaat. Maar een wedstrijd later zijn ze meestal weer weg dus valt het wel mee. We zitten met een groepje mensen die we nog kennen uit de tijd dat Den haag onderaan de eerste divisie stond...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 11:23
AGH
AGH is offline
Citaat:
power-soccer schreef op 18-09-2004 @ 16:45 :
Ik ben vrij fanatiek: meezingen, meeklappen, helemaal opgaan in het spel...
Oooo....ben je er zo eentje!

Schande!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 11:29
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 09-09-2004 @ 18:20 :
Met "daar ging geen enkele tegenstander graag naar toe" doelde ik niet op de supporters, maar op de clubs De Graafschap was op de oude Vijverberg geen makkelijke tegenstander (in tegenstelling tot de uitwedstrijden )
Achter hooligans stond een , omdat ik dat niet heel serieus meende. Echt problemen hebben onze supporters nooit geschopt voor zover ik weet. Misschien es een klein incidentje. En dat is nou net zo mooi aan (o.a.) deze club.
die zin komt uit het clublied van de superboer'n
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 11:34
AGH
AGH is offline
Citaat:
Klopt, wij hebben er in elk geval altijd pech gehad. Altijd Virgil Breetveld in de laatste minuut.
Citaat:
Achter hooligans stond een , omdat ik dat niet heel serieus meende.
Sorry, ik ben niet zo thuis in de smileys…!!
Citaat:
Echt problemen hebben onze supporters nooit geschopt voor zover ik weet. Misschien es een klein incidentje. En dat is nou net zo mooi aan (o.a.) deze club.
Ach ja, de Graafschap is in elk geval een club zonder kapsones. Althans de supporters dan.
Dat kun je van jullie buren uit Arnhem niet zeggen.

Maar tot dinsdag dan maar...!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 12:35
anterx
anterx is offline
Citaat:
AGH schreef op 19-09-2004 @ 12:23 :
Oooo....ben je er zo eentje!

Schande!
Tsss wat nou schande? Ik ben geen hooligan: niet alle supporters van ADO Den Haag zijn hooligans.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 12:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
anterx schreef op 22-09-2004 @ 13:35 :
Tsss wat nou schande? Ik ben geen hooligan: niet alle supporters van ADO Den Haag zijn hooligans.
Niet te serieus he.
Oud 22-09-2004, 13:39
anterx
anterx is offline
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 15:42
Gimme more beer
Citaat:
anterx schreef op 22-09-2004 @ 13:35 :
Leer es lachen...
Reageren

Regels voor berichten