Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() NAC is niet de enige club trouwens met zo'n vage regel, bij Hoerenveen krijg je ook met moeite iets mee naar binnen wat met sfeermaken te maken heeft. Ik vind het nogal een beetje 'sneu' zoals die NAC'ers reageren op trommels, jullie zijn er zo trots op dat jullie het zonder doen, wees dan ook trots dat jullie de enige zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
Aan de andere kant, FCU indentificeert zich er wel mee, net als dat NAC indentificeerd door sfeer te maken zonder trommels. Ik vind het echt zwaar overdreven dat NAC dit doet.
||
Citaat:
Maar het zingen bij Willem II is bijvoorbeeld ook zwaar storend. Een paar jaar geleden mijn eerste (en laatste) uitwedstrijd bij Willem II gehad, ik heb me nog nooit zo zitten ergeren aan het zingen van een thuisclub. Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee Come'on Willem tweeeee ... Geez, wat fucking irritant was dat. Wel gewonnen, met 1-3 toen, geloof ik.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Groningen noemt hun stadion ook AIDS (Abe is dood stadion)
||
Citaat:
En wat betreft het trommel issue, ik zou blij zijn als ze het verbieden, met name omdat als er een mongool met een trommel zit hij niet zo ver van mij vandaan zit..ik vind het ook geen sfeer, sommige vinden het belachelijk dat je je club niet mag aanmoedigen zoals je zelf wilt..NAC krijgt al jaren maximaal 500 kaarten bij Ajax-uit vanwege parkeerproblemen dat vind ik nou belachelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Denk dat je dan verkeerd bent ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je maar weet dat wij natuurlijk (sinds ik me kan herinneren) altijd naar de Graafschap zijn geweest; ook op de Vijverberg. Ooit nog eens een gezellig middagje meegemaakt in een hotel in het centrum (vlakbij die grote kerk). Het enige wat mij bij staat is dat de Graafschap altijd nergens was, behalve het afgelopen jaar waar ze op de loop gingen. Thuiswedstrijden tegen de Graafschap waren niet gek veel aan, op één bekerwedstrijd ergens '98 en een oefenwedstrijd in Terwolde na. Verder natuurlijk wel een leuke club uit Gelderland. |
![]() |
||
Citaat:
Schande! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat kun je van jullie buren uit Arnhem niet zeggen. Maar tot dinsdag dan maar...!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
v Nistelrooij 130.000€ per week Skyrise | 52 | 04-02-2004 12:47 | |
Vrije tijd |
laatste speelronde (voetbal uiteraard) knijtert! | 42 | 02-06-2003 11:24 | |
Vrije tijd |
Sfeer ranglijst voetbal in NL EmilioFCG | 108 | 20-02-2003 19:20 | |
Vrije tijd |
Competitieschema Ere-Divisie en Eerste Divisie bekend Mr.Oizo | 2 | 06-07-2002 22:58 |