Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2004, 09:37
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 07-08-2004 @ 10:20 :
Overlaatst ben ik naar de Vlaamse Ardennen geweest, ik ging even de hond uitlaten, ik wandelde ergens waar niet veel volk komt, passeert daar een man op de fiets die zegt "durf jij hier zomaar alleen rondlopen na al die geruchten?" Ik dacht welke geruchten? Toen wou ik zeggen "mijn hond valt wel aan als je hem bedreigt" maar was ie plots weg
Ik ben dan maar snel doorgelopen, had ik de hond niet meegehad had hij misschien andere plannen gehad
een man die je vroeg of je wel alleen durfde rondlopen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 09:47
elledc
elledc is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 07-08-2004 @ 10:37 :
een man die je vroeg of je wel alleen durfde rondlopen
Idd. Na al die geruchten hier over Dutroux en Fourniret word je als meisje raar aangekeken als je alleen rondloopt
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 10:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 07-08-2004 @ 10:20 :
Overlaatst ben ik naar de Vlaamse Ardennen geweest, ik ging even de hond uitlaten, ik wandelde ergens waar niet veel volk komt, passeert daar een man op de fiets die zegt "durf jij hier zomaar alleen rondlopen na al die geruchten?" Ik dacht welke geruchten? Toen wou ik zeggen "mijn hond valt wel aan als je hem bedreigt" maar was ie plots weg
Ik ben dan maar snel doorgelopen, had ik de hond niet meegehad had hij misschien andere plannen gehad
Tjesis. Toen er zo'n verkrachter was bij Bilthoven/Utrecht ong. 3 jaar geleden, zou ik ook verbaasd zijn geweest als ik een meisje bijv. 's avonds alleen zou zien fietsen. Dat kan toch? Niet alle mannen zijn enge wezens hoor.
Oud 07-08-2004, 10:30
elledc
elledc is offline
Citaat:
grl schreef op 07-08-2004 @ 11:09 :
Tjesis. Toen er zo'n verkrachter was bij Bilthoven/Utrecht ong. 3 jaar geleden, zou ik ook verbaasd zijn geweest als ik een meisje bijv. 's avonds alleen zou zien fietsen. Dat kan toch? Niet alle mannen zijn enge wezens hoor.
Ja maar Dutroux en Fourniret komen uit Wallonie en niet uit Vlaanderen dus dat is wel een heel ver eind hoor En so what, ze zijn toch opgepakt. En pedofielen die vind je overal. Het is daarom niet dat ik 's avonds niet alleen durf de hond uit te laten.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 07-08-2004 @ 10:47 :
Idd. Na al die geruchten hier over Dutroux en Fourniret word je als meisje raar aangekeken als je alleen rondloopt
terecht eigenlijk, dat ze je raar aankijken als meisje alleen... er lopen veel engerds rond hoor, en ze zitten echt wel overal...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 11:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 07-08-2004 @ 11:30 :
Ja maar Dutroux en Fourniret komen uit Wallonie en niet uit Vlaanderen dus dat is wel een heel ver eind hoor En so what, ze zijn toch opgepakt. En pedofielen die vind je overal. Het is daarom niet dat ik 's avonds niet alleen durf de hond uit te laten.
Tuurlijk, ik hoef ook niet zo nodig alleen over straat 's avonds. En al helemaal het bos niet in. Maar zeggen dat het maar goed is dat je je hond bij je had omdat-ie anders iets anders had gedaan.. mwah. Het kan.. ik sluit het niet uit.. maar het hoeft zeker niet. Dat bedoelde ik.
Oud 07-08-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 07-08-2004 @ 11:32 :
terecht eigenlijk, dat ze je raar aankijken als meisje alleen... er lopen veel engerds rond hoor, en ze zitten echt wel overal...
ja

ohnossssss
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-08-2004 @ 13:35 :
ja

ohnossssss
?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 13:10
juno
juno is offline
Ik ben toen ik op de kleuterschool zat misbruikt door een meisje, mijn moeder vond me, vastgebonden, prop in mijn mond, terwijl zij bezig was. Zij was een jaar of twaalf, waarschijnlijk werd ze zelf thuis misbruikt, ik was ook als de dood voor die pa, dat weet ik nog wel. . Ik kan me er verder niets meer van herinneren, gelukkig.

Toen ik in de brugklas zat en van mijn ouders via de langste route naar school moest fietsen omdat alleen daar oversteekplaatsen met stoplichten voor fietsers waren, en dus niet dezelfde route mocht nemen als de rest van de klas, werd ik vaak bedreigd door een engerd op een brommer. Hij dreigde, maakte me bang maar deed niks. Hij kwam me achterna zodra ik langs zijn huis fietste. Helaas dachten mijn ouders dat ik het verzon om via de andere route naar school te mogen. Ik wist waar hij woonde, vertelde het mijn vader, en die deed dus niets. (daar heb je wat aan, zo'n vader.)

Toen ben ik stiekem toch met de rest mee gaan fietsen. Werd ik prompt overreden, natuurlijk. Geen stoplichten.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 15:58
Wickstar*
Wickstar* is offline
achter mijn huis is een park, een jaar of 12 geleden was daar ook een potloodventer actief.

Hij zat altijd in een speeltuintje op een bankje te trekken enzo. Mijn buurmeisje vertelde het tegen haar vader die het direct tegen mijn vader en nog een paar mannen uit de buurt. Ze zijn er met z'n alle heengegaan, wat ze hebben gedaan weet ik niet maar ik heb em daarna nooit meer gezien
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 07:19
VanDalen
Citaat:
tja, gezien de ervaring van de mensen hier begrijp ik je
reactie wel.. maar 't is nog altijd zo dat de meeste misbruiksituaties
gebeuren door bekenden...

De enge man in de bosjes kan er wel zitten, maar zo heel veel zijn er daar nou ook weer niet van... Wel van jongens die iets te handtastelijk worden na een date of ooms die hun handjes niet thuis houden..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 09:00
leucomelas
leucomelas is offline
ieuw iew ieuw! ja, toen ik 7 was ofsow, kwam er een man uit de bosjes, beetje waarig blond haar meyt een grote rode jurk.... "jij hebt kleine tietjes zeg" iwue! ondertussen rfijn met zichzelof aant spelen.. ben naar huis gelopen en heb me ma het verteld.. die is er toen achterna gegaan...
Oud 08-08-2004, 12:02
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 06-08-2004 @ 18:41 :
Namens de Belgische regering, de Belgische samenleving en de Belgische delegatie op dit forum wens ik u onze excuses over te maken betreffende u uitgebreid omschreven ervaring (bovenaan)
... ah, wat kan ik zeggen.. altijd last met die pedo-walen
Maar niet alle Belgen, en zeker niet alle Vlamingen zijn zo hoor!
Dude, ik ben zelf Vlaming Maar aangezien Nederlanders andere Ardennen hebben...
@ juno
Oud 08-08-2004, 15:15
X
X is offline
Citaat:
juno schreef op 07-08-2004 @ 14:10 :
Ik ben toen ik op de kleuterschool zat misbruikt door een meisje, mijn moeder vond me, vastgebonden, prop in mijn mond, terwijl zij bezig was. Zij was een jaar of twaalf, waarschijnlijk werd ze zelf thuis misbruikt, ik was ook als de dood voor die pa, dat weet ik nog wel. . Ik kan me er verder niets meer van herinneren, gelukkig.

Toen ik in de brugklas zat en van mijn ouders via de langste route naar school moest fietsen omdat alleen daar oversteekplaatsen met stoplichten voor fietsers waren, en dus niet dezelfde route mocht nemen als de rest van de klas, werd ik vaak bedreigd door een engerd op een brommer. Hij dreigde, maakte me bang maar deed niks. Hij kwam me achterna zodra ik langs zijn huis fietste. Helaas dachten mijn ouders dat ik het verzon om via de andere route naar school te mogen. Ik wist waar hij woonde, vertelde het mijn vader, en die deed dus niets. (daar heb je wat aan, zo'n vader.)

Toen ben ik stiekem toch met de rest mee gaan fietsen. Werd ik prompt overreden, natuurlijk. Geen stoplichten.
Mooi verzonnen weer...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 16:02
Nona
Nona is offline
Citaat:
X schreef op 08-08-2004 @ 16:15 :
Mooi verzonnen weer...
Oud 08-08-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Millroy schreef op 08-08-2004 @ 13:02 :
Dude, ik ben zelf Vlaming Maar aangezien Nederlanders andere Ardennen hebben...
@ juno
Wij hebben helemaal geen Ardennen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 17:25
Millroy
Millroy is offline
@ X=>
@ Leucomelas=> Een man in een rode jurk?
offtopicToen ik met een landgenoot van jullie over de ardennen sprak, had hij het over een gebied in Nederland zei hij.
Oud 09-08-2004, 11:45
Verwijderd
Verkeerde account, maar ik ben diegene van X. Juno kan altijd zulke mooie onzinverhaaltjes verzinnen. Het leuke is ook nog dat iedereen het gelooft.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
MCH schreef op 09-08-2004 @ 12:45 :
Verkeerde account, maar ik ben diegene van X. Juno kan altijd zulke mooie onzinverhaaltjes verzinnen. Het leuke is ook nog dat iedereen het gelooft.
En jij weet dat ze liegt omdat je in haar hoofd kan kijken
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 12:57
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Millroy schreef op 08-08-2004 @ 18:25 :

offtopicToen ik met een landgenoot van jullie over de ardennen sprak, had hij het over een gebied in Nederland zei hij. [/B]
we hebben 1 hele heuvel in limburg... de rest van nederland is de veluwe
Oud 10-08-2004, 15:26
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
ik liep een x in het bos met me zus en toen stond er zon jongen in zn naakie jah me zus is toen hard weggerend en ben ik er maar achteraan gegaan, ik schrok wel, je verwacht het niet echt eigelijk hoor je ze uit te lachen maar op dat moment was ik gewoon een beetje in shock ..
Oud 11-08-2004, 15:30
Verwijderd
K heb wel eens 2 mannen gezien die bezig waren in een bos, we waren toen met zun 3'en. We zijn gestopt en hebbe ze net zo lang belachelijk gemaakt tot ze weggingen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:43
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
een keer was echt niet normaal. ik zat op de fiets op een best wel stille paralelweg en ik had een behoorlijke rok aan. dr stonden 2 mannen met een trekker ofzo en toen ik aan kwam fietsen ging er 1 dus bukken met een grijns op zn smoel van ik zal je eens onder je rokje kijken. die andere man die er bij stond opperde dus dat ik dat mss wel niet zo leuk zou vinden (goh ). ik was zo boos! ik zweer je dat ik nooit zo boos naar iemand heb gekeken als naar die vent toen ik hem dus had bereikt. ik moest me echt tot het uiterste inhouden om die vent niet midden in zn smoel te slaan. gore kutvent. als ik hem nog eens tegenkom, vermoord ik hem

verder eigenlijk niet. wel eens van die pedofielege types, zoals die vent die nog wel eens bij ons in de buurt komt. leuk, als je gezellig aan het wandelen bent met je hond en een opbezoekzijnd achternichtje .
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:48
Sjezzie
Sjezzie is offline
Citaat:
Ja laten we alle vrouwen na tien uur 's avonds binnen opsluiten . Ik blijf rustig alleen buitenkomen, ik heb geen zin om bij elke vent te denken dat het een potentiële verkrachter is.

En ja ik heb al creeps meegemaakt .
Oud 11-08-2004, 18:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik heb op dynamo een kerel gezien die een vriend gok ik over z'n piemel likte....

Het waren straalbezopen...Verder ben ik een keer in m'n ballen gegrepen tijdens het crowdsurfen...//
Oud 11-08-2004, 19:32
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sjezzie schreef op 11-08-2004 @ 17:48 :
Ja laten we alle vrouwen na tien uur 's avonds binnen opsluiten . Ik blijf rustig alleen buitenkomen, ik heb geen zin om bij elke vent te denken dat het een potentiële verkrachter is.

En ja ik heb al creeps meegemaakt .
idem hier
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:32
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 11-08-2004 @ 19:04 :
Verder ben ik een keer in m'n ballen gegrepen tijdens het crowdsurfen...//
Moest je huilen?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 01:07
Fantasy16
Fantasy16 is offline
jullie hebben het wel allemaal over mannen enzo maar gelukkig zijn er ook nog enigzins nette of normale mannen hier maar uhmz wat ik me afvraag zijn er ook in zulke situaties wel is de vrouwen de boosdoeners? kan ook toch? zo ja laat het ons ff weten dan
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 02:21
MMaRsu
MMaRsu is offline
Een tijd terug ben ik, en een vriend ook een aantal keer aangesproken door waarschijnlijk een kinderlokker/pedo. We waren niet met zijn tweeén, dus we wisten het eerst ook niet van elkaar.

Ik was ( net zoals die vriend van me, die trouwens werd aangesproken op een andere dag ) op het centraal station van Assen, op de bus aan het wachtten, en het was like, rond half 12. Komt zo'n kerel naar me toe die vanalles aan me vraagt, één of ander verhaal over zijn vriendin -die met de trein zou komen maar niet is komen opdagen- ophangend, en later echt rare dingen begint te vragen, zoals ja trek jij je ook wel eens af enzo, enne je kan opzich wel met mij meerijden, aangezien mijn vriendin toch niet meer komt e.d. Toen heb ik maar ff snel gezegt dat ie moest oprotten, want dat soort zieke shit heb ik echt geen zin in. Zelfde met die vriend van me, die heeft ongeveer hetzelfde gezegt, alleen hij is moslim, en houdt echt niet van homo's, dus hij heeft die kerel wel even verteld wat hij ervan dacht .
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 06:31
Verwijderd
Citaat:
MMaRsu schreef op 12-08-2004 @ 03:21 :
Een tijd terug ben ik, en een vriend ook een aantal keer aangesproken door waarschijnlijk een kinderlokker/pedo. We waren niet met zijn tweeén, dus we wisten het eerst ook niet van elkaar.

Ik was ( net zoals die vriend van me, die trouwens werd aangesproken op een andere dag ) op het centraal station van Assen, op de bus aan het wachtten, en het was like, rond half 12. Komt zo'n kerel naar me toe die vanalles aan me vraagt, één of ander verhaal over zijn vriendin -die met de trein zou komen maar niet is komen opdagen- ophangend, en later echt rare dingen begint te vragen, zoals ja trek jij je ook wel eens af enzo, enne je kan opzich wel met mij meerijden, aangezien mijn vriendin toch niet meer komt e.d. Toen heb ik maar ff snel gezegt dat ie moest oprotten, want dat soort zieke shit heb ik echt geen zin in. Zelfde met die vriend van me, die heeft ongeveer hetzelfde gezegt, alleen hij is moslim, en houdt echt niet van homo's, dus hij heeft die kerel wel even verteld wat hij ervan dacht .
Houdt hij niet van homo's omdat hij moslim is?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 09:01
elledc
elledc is offline
Citaat:
MCH schreef op 11-08-2004 @ 20:32 :
Moest je huilen?
Citaat:
MCH schreef op 12-08-2004 @ 07:31 :
Houdt hij niet van homo's omdat hij moslim is?
Wat stel je stomme vragen zeg
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:21
KiMZz
KiMZz is offline
Tijdje geleden was ik met mijn vriend in Duitsland, hij moest een pakketje bezorgen ergens (koerier) en ik ging mee. Hij ging even slapen en ik kon niet slapen, toen zag ik dus op de parkeerplaats een man uit de auto stappen die zich even lekker ging trekken blegh
Oud 12-08-2004, 12:25
MMaRsu
MMaRsu is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 12-08-2004 @ 10:01 :
Wat stel je stomme vragen zeg
Idd zeg
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:54
Verwijderd
Gelukkig niet, wel een zwerver die naakt aan het poepen was in een winkelstraat.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:37
Verwijderd
Citaat:
MMaRsu schreef op 12-08-2004 @ 13:25 :
Idd zeg
Alsof alle moslims homo's haten.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 12-08-2004 @ 17:37 :
Alsof alle moslims homo's haten.
Wel veel.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:50
Nona
Nona is offline
De tekst suggereert dat hij niet van homo's houdt omdat hij moslim is. Kunnen we weer ontopic?
Oud 12-08-2004, 17:51
Verwijderd
Geen ervaring mee, en ik heb echt geen idee hoe ik zou reageren. Ik denk dat ik heel hard zou moeten lachen, of heel erg zou schrikken!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:53
Verwijderd
Ik schijn minimaal twee keer een potloodventer gezien te hebben zonder dat het mij opviel dat het een potloodventer was. Beide keren was een vriendin van me bij me, die het dan wel zag, en ging het om een man die gewoon rustig zijn penis uit zijn open gulp had hangen

En ehm, vieze mannetjes, nouja, jongetjes van 14/15 jaar die in een zwembad of disco ofzo het nodig vonden om in mijn billen te knijpen, maar dat valt wel mee.

Oh, en een man die zijn vriendinnetje uitgebreid meer dan een uur lang aan het beffen was op een plek waarvan zij waarschijnlijk dachten dat niemand hen kon zien, maar die in feite vrij goed zichtbaar was.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 19:26
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-08-2004 @ 19:53 :

Oh, en een man die zijn vriendinnetje uitgebreid meer dan een uur lang aan het beffen was op een plek waarvan zij waarschijnlijk dachten dat niemand hen kon zien, maar die in feite vrij goed zichtbaar was.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:24
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-08-2004 @ 19:53 :
Zo pervert vind ik dat nu ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:32
Sander21
Sander21 is offline
Ja ik ben door een vrouw geïntimiteerd.

Ik was met een vriend vorig jaar naar Spanje gegaan.
Midden in de nacht lopen we terug naar het hotel, wordt ik door een prostituee in mijn ballen gepakt.

Het voelde wel lekker eigenlijk, maar ja die vriend was erbij, maar anders had ik wel voor een paar 10-tjes een nummertje met r willen maken. Het was gewoon een lekker ding.

Daarnaast heb ik ook 2x meegemaakt dat ik in mijn reed werd geknepen in de discotheek, ik keek achterom en zij schaamde zich en was gelijkertijd ook bang en keek weg, van 'dat was ik niet'. Ook dat was een lekkere meid eigenlijk, ze was gewoon horny denk ik.

Leuke ervaringen waren die 2, das tenminste een beetje to-the-point. Dus als je een jongen leuk vind, pak hem gewoon bij z'n ...

Anders komt het er niet van, maak je alleen een beetje oogcontact maar beiden doen niets!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Dodemus schreef op 12-08-2004 @ 21:24 :
Zo pervert vind ik dat nu ook weer niet
Nee, ik ook niet, maar al meer mensen hadden dingen genoemd die eerder een ongelukje dan een perversheid waren, dus ik dacht, dit kan er ook nog wel bij
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:39
Benteknol
Benteknol is offline
als ik zo een ransbak tegenkom kan ik meteen vragen wat er nou in godsnaam zo opwindend aan is
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:51
BluebirdsFly
BluebirdsFly is offline
Jah, echt.....volgens mij zijn al die bosjesrukkers, potloodpedo figuren enzo gewoon in hun sexueelgefrustreerde pubertijd blijfen hangen en is dat alleen maar erger geworden.

EN WAAROM alleen toch de mannen.... ...
zijn we dan echt alleen uit op sex, en is dit wat er gebeurt als dat niet lukt....
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 16:19
Verwijderd
Ja heb ik een keer meegemaakt. Ik stond met een vriendinnetje voor het stoplicht ( zat toen op de basisschool). Toen kwam er een man met de auto achter ons staan. Ik keek om naar de auto en toen zat die vent zich aftetrekken.. En hij wees naar mij en vroeg of ik in de auto kwam en hij bleef maar wijzen. Ik werd heel bang en zij tegen vriendinnetje dat we stukje naar voren moesten rijden. Ik stond al bijna op de weg maar die auto reed ook verder naar voren. Maar toen sprong het stoplicht op groen en wij heel snel wegrijden. Gelukkig ging die man toen rechtsaf en wij rechtdoor.
Daarna wel een week niet kunnen slapen omdat ik bang was dat die man bij ons kwam inbreken en mij wou verkrachten.
Nooit iets aan mn ouders vertelt hierover.

En mn vriendin heeft een maand geleden ook zoiets meegemaakt. Ze fietste s avonds vanuit atletiek naar huis en toen reed er hele weg een man op een brommer achter haar. Dus zij steeds harder rijden. Vlak bij haar huis moest ze over steken en toen kwam die vent voor haar staan en stapte van zn brommer af maar hij had geen broek en boxer aan. Dus zij werd superbang en naar huis gefietst en gillen nar haar vader dat er een vent achter haar aanzat.
Haar vader gelijk op fiets gesprongen en die man achtervolgt maar hij was al weg.
Uiteindelijk thuis politie gebeld en gepraat met slachtofferhulp. Maar ze durft echt niet meer alleen nar huis te fietsen s avonds.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
sevennationarmy schreef op 13-08-2004 @ 13:51 :
Jah, echt.....volgens mij zijn al die bosjesrukkers, potloodpedo figuren enzo gewoon in hun sexueelgefrustreerde pubertijd blijfen hangen en is dat alleen maar erger geworden.

EN WAAROM alleen toch de mannen.... ...
zijn we dan echt alleen uit op sex, en is dit wat er gebeurt als dat niet lukt....
Vrouwen die per se met iedereen seks willen en zich aan iedereen naakt willen vertonen, krijgen daar geld voor
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 18:11
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-08-2004 @ 18:14 :
Vrouwen die per se met iedereen seks willen en zich aan iedereen naakt willen vertonen, krijgen daar geld voor
Ja maar zij doen het enkel voor het geld, de sex is niet iets waar ze per se zin in hebben
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 18:13
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sander21 schreef op 12-08-2004 @ 22:32 :
Ja ik ben door een vrouw geïntimiteerd.

Ik was met een vriend vorig jaar naar Spanje gegaan.
Midden in de nacht lopen we terug naar het hotel, wordt ik door een prostituee in mijn ballen gepakt.

Het voelde wel lekker eigenlijk, maar ja die vriend was erbij, maar anders had ik wel voor een paar 10-tjes een nummertje met r willen maken. Het was gewoon een lekker ding.

Daarnaast heb ik ook 2x meegemaakt dat ik in mijn reed werd geknepen in de discotheek, ik keek achterom en zij schaamde zich en was gelijkertijd ook bang en keek weg, van 'dat was ik niet'. Ook dat was een lekkere meid eigenlijk, ze was gewoon horny denk ik.

Leuke ervaringen waren die 2, das tenminste een beetje to-the-point. Dus als je een jongen leuk vind, pak hem gewoon bij z'n ...

Anders komt het er niet van, maak je alleen een beetje oogcontact maar beiden doen niets!
Vind ik toch geen 'vieze mannetjes' ervaring
Eigenlijk nog een leuke ervaring kan ik me inbeelden hehe.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 13-08-2004 @ 19:11 :
Ja maar zij doen het enkel voor het geld, de sex is niet iets waar ze per se zin in hebben
De meesten zullen het vast voor het geld doen, maar er zullen er vast wel een paar bij zitten die gewoon sexverslaafd zijn
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten