Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2004, 22:48
rodina
rodina is offline
Heb één kettinkje van hem gekregen, had ie zelf gemaakt, en tja ik kan het niet over mn hart verkrijgen om het weg te doen. Hangt nu aan de muur mooi te zijn.
Oud 11-08-2004, 06:41
vrijgezel
vrijgezel is offline
Bewaren en zo nu en dan als ik weer eens wat anders om wil draag ik het effe... zo heb ik nog een armbandje met een speciale tekst erin, ja die doe ik doe ik dus niet meer om ondanks dat hij wel mooi is. Maar heb ook een mooi kettinkje die ik eigenlijk altijd draag.
Oud 11-08-2004, 10:15
debotjuh
debotjuh is offline
ik heb een ketting van me ex toen voor me verjaardag gehad !!! en die draag ik nog steeds
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 11:07
filia dei
filia dei is offline
terug gegeven.

Hij had uit spanje vriendschapskettinkjes meegenomen. Ik eentje met zijn eerste letter en hij eentje met mijn eerste letter. Nou toen het uit was had ik niet zo'n behoefte om het te dragen en ik wist niet wat ik ermee moest doen. Dus toen vroeg ik of hij het soms terug wilde. En toen zei hij dat hij dat eigenlijk wel heel graag wilde maar het niet durfde te vragen omdat we toch al zo'n ruzie hadden. Dus toen heb ik 't maar teruggegeven...
Oud 11-08-2004, 11:16
Hagel
Hagel is offline
Ik heb trouwens ooit weleens een ketting teruggegeven, het was zo'n enorm walgelijk hartje met zijn naam erin 2 weken later kwam zijn nieuwe vreindinnetje naar mij toe rennen om haar nieuwste aanwinst te laten bewonderen en dat was dus dat kettingkje, precies hetzelfde want er zat bij mij een kras precies door de J van zijn naam en daar ook , ik heb er maar niks over gezegd
Oud 11-08-2004, 16:16
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 09-08-2004 @ 11:40 :
ik was er eigenlijk wel benieuwt naar... ik heb ze niet meer om en heb er eerst aan gedacht om ze weg te gooien.. mijn ex zelf heeft de sieraden die ze van mij kreeg nog wel om... zei heeft het ook uitgemaakt... en jullie?
gegroet
Sommige draag ik nog, andere sieraden zijn nog echt uit die fase ' toen ik nog met hem had'
Ik denk toch niet meer aan hem dus waarom zou ik ze niet omdoen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:20
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik heb een kettinkje van m'n ex gekregen, maar een maand later was het uit, dus veel tijd om 'm te dragen, heb ik niet gehad.

Ik vond 'm eigenlijk ook niet zo heel mooi

Bewaar 'm.
Oud 12-08-2004, 15:25
DeathKnight
DeathKnight is offline
Ik heb alle zooi van haar in een kastje zitten. Voorlopig hoef ik dat ook allemaal niet te zien.. tis namelijk pas uit.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:39
Verwijderd
op de post.. en terugsturen maar!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:15
Verwijderd
Sieraden heb ik niet van hem gekregen; als ik ze wel had, dan had ik ze niet gedragen (want ik draag zelden sieraden). De andere dingetjes die ik van hem gekregen heb, liggen gezellig samen in een schoenendoos achter in de kast. Leuk om later nog eens door te kijken.
Oh, parfum dat ik van hem gekregen heb gebruik ik nog wel eens.

Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:42
Bravo
Bravo is offline
Ik heb een ring (ooit van m´n ex gekregen maar anders had ik ´m zelf gekocht) en die draag ik nog steeds. Andere dingen draag ik alleen nog als ik het zelf nog steeds leuk enz. vind, anders in een doosje.
Oud 12-08-2004, 21:46
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik en m'n ex hadden samen een ring, die heb ik nog steeds en hij ook. ook heb ik nog steeds een ketting die ik van 'm gehad/afgeluld heb (het was zijn ketting). ik vind het mooie herinneringen en heb geen reden om die dingen weg te flikkeren. we hebben dan ook nog steeds een hele goede band met elkaar.
Oud 12-08-2004, 21:51
Shitonya
Shitonya is offline
Ik offer ze aan god
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:03
Stefanie
Stefanie is offline
Van mn eerste vriendje heb ik ze nog heel lang gedragen en was ik er nog lang heel zuinig op. Na een tijdje heb ik m in mn sieradendoosje gestopt en eigenlijk nooit meer naar omgekeken. Van mn tweede vriend heb ik een heel mooi armbandje gehad wat ik (toen het net een paar maanden uit was) mee naar het strand had genomen en daar ben verloren.
Van mn laatste vriend heb ik oorbelletjes en een ketting gehad die ik nog regelmatig draag. Niet omdat ik ze van hem heb gekregen maar omdat ik ze echt mooi vindt. Stiekem ben ik er ook wel heel voorzichtig mee omdat ik ze van hem heb gehad.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:41
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
van een ex heb ik een ring gekregen en die heb ik altijd om, het is een mooie ring zonder namen of andere troep en we zijn nog hele goede vrienden
van een andere ex heb ik een ketting gehad en die heb ik nooit meer om, want we spreken elkaar niet meer
Oud 13-08-2004, 15:05
Verwijderd
Uhmz om eerlijk te zijn heb ik ze nog om
Dat komt omdat ik nog wel goeie vriendschap met ze heb...
Zelfs een armbandje van een jongen van 4 jaar geleden alweer heb ik nog steeds om....

Ik vind het een mooi herinnering
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 17:45
rainfairy
rainfairy is offline
alles van je exen bewaren...is leuk voor later....doe het in een

'exen-doosje'
Oud 17-08-2004, 19:37
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Aan
Oud 18-08-2004, 13:48
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb een horloge van hem gehad, maar nu het uit is draag ik het nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:59
coecie
coecie is offline
alles wat ik heb gehad van exen draag ik nog wel eens, maar niet altijd

ik draag altijd een lepel. mijn vriendje heeft er ook een en ook al mijn beste vrienden, als hij het waagde om hem aan mij terug te geven als het uitging zou ik zijn hoofd inslaan
Oud 21-08-2004, 13:31
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
coecie schreef op 18-08-2004 @ 20:59 :
ik draag altijd een lepel.
Een lepel?
Oud 21-08-2004, 13:56
ilse
ilse is offline
lepel???

ik heb een ketting van een ex van me en die heb ik bewaard. heb een tas met allemaal spullen die wat met hem te maken hebben, en daar zit een doosje in met die ketting. ik heb hem echt niet meer om, maar zo eens in de zoveel tijd kijk ik in die tas en dan zie je toch vooral de mooie herinneringen.

(beetje off topic, maar goed )
Reageren

Regels voor berichten