![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Luister, jij kan dan wel een aardige boerenzoon zijn die op een boerderij leeft waar alles netjes gebeurd zonder mishandelingen en chemische shit, maar 90% van het vlees dat in de supermarkten ligt komt wel van massafokbedrijven waar ze WEL mishandelen enz... En niet iedereen heeft 't geld om elke keer bio-vlees bij de keurslager te gaan halen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zolang je maar niet vindt dat dieren leven om doodgemaakt te worden heb je nog nks kritiek fout gedaan ![]() ja, ik ga naar wageningen ![]() maar ik zou je nog neit herkennen als ik je zou zien..dus tja ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
WeR: mag ik vragen wat voor boerderij jouw stoere pappa heeft?
Ik vind dat runderen in de bio-industrie ook mishandeld worden. Hier staat heel duidelijk waarom: http://www.wakkerdier.nl/bioindustri...industrie.html Ik ben tegen de hele bio-industrie, en daarom eet ik ook geen rundvlees. |
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat betreft je 'koeienkennis' - dat heeft alleen anekdotische waarde, want je baseert je uitspraken op je eigen ervaringen en die paar koeienstallen die jij toevallig gezien hebt, We mogen dus concluderen, dat jij absoluut geen autoriteit op het gebied van de bio-industrie bent. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De pot verwijt hier de ketel. Bovendien denk ik dat een groot deel van de forummers die gepost hebben meer weten van de bio0industrie dan jij, die er nota bene deel van uitmaakt. Citaat:
Zie dit krijg je als je te veel vlees eet. ![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 11:55. |
![]() |
|
http://www.meetyourmeat.com/
en dan rechts op dat koeienplaatje klikken. Have fun, en alle vleeseters, wel afkijken he.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @MC Bobie: Misschien moeten we ze dan maar niet meer fokken? Zie verder de reactie van Briseďs op jouw post. (En de meeste tv's worden beter behandeld dan de meeste dieren in de vleesindustrie. Tv's leven ook niet. Kortom: je kunt een tv niet vergelijken met een levend wezen.) Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 09:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens slacht jij ook zelf of doen je ouders dat? Wat voel je er nou bij als je een varkentje hoort gillen? |
![]() |
||
Citaat:
en verder is dat niet in het nieuws, maar is het wat sommige mensen ervan maken op muziek zei je ook al van die domme dingen
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wij zijn het machtigste schepsel...
Een Leeuw kan een antilope eten omdat hij sterker is, de mens is '' sterker '' dus kan een dier eten. en nu ff terug naar '' Wij zijn het machtigste schepsel '' Ohnee wacht er zijn ook aliens. Hey alienmama wat eten we vanavond ? '' Lekkere vrouwenborst mijn alienzoon '' Sorry mama dat eet ik niet ik ben vegetarier. |
![]() |
|
En je kan ook kijken naar de evolutie van de mesn natuurlijk als je in de primitieve tijd zou zeggen: '' hey dude ik ga jagen man vanavond lekker biefstuk '' zegt die andere knekker nee man ik ben vegetarier. die jager zou lachen en rollen over de vloer laughing.
De mens is nu gewoon te verwend en dan komen ze met ik ben vegetarier. ok ok das ook niet helemaal waar als iemand vegetarier is om de bio industrie kan ik dat begrijpen, maar als iemand het doet omdat hij het zielig vindt, vind ik maar eng. |
![]() |
|
als jij tegen die jager zou zeggen:
oh, ik kom zo je biefstuk wel opeten.. eerst even letters op een kastje typen die ik vervolgens ergens heen stuur zodat ik ze daarna weer op dat kastje op kan roepen en kan lezen. dan zou die jou gewoon heel normaal vinden ![]() het vermogen niet willoos toe te geven aan je oerinstincten maakt ons mens, het is geen zonde om na te denken over dingen die je als gewoon en standaard zijn bijgebracht door de gehele maatschappij waar je in leeft. als je dat zou doen zou het me niets verbazen dat je zou zeggen: he, ik hoef helemaal niet iets te vermoorden om vlees te eten, ik kan best zonder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar slacht jij nou ook of niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mens zelf is niet het machtigste schepsels, dat denken veel mensen alleen maar. Waarom vind je het nodig om vegetariërs belachelijk te maken (zie oa het deel van de post die ik nu niet quote)? 't toch ook niet zo dat alle vegetariërs mensen die vleeseten belachelijk maken...? |
![]() |
|
Een dier kan een mens eten klopt, maar een dier doet dat van nature niet. Je kan niet het brein van de mens met dat van een dier vergelijken. Een mens heeft free will. Dus klopt wel, als je em ff met goede argumenten kan weerleggen ben ik erg blij.
en hohoho ik probeer vegetariers helemaal niet belachelijk te maken. Ik vind het alleen zo eng dat mensen roepen '' ik vind het gek om iets te eten wat geleefd heeft '' Kijk als het om die shit gaat die in de bio industrie gebeurt dan begrijp ik het helemaal. Ik heb zelf een tijdje in die business meegedraaid als vakantiebaantje maar hield het nog geen 2 dagen vol. Ik weet welke horror daar gaande is. En nogmaals ik probeer vegetariers niet belachelijk te maken veel van men vrienden zij nook vegetarier en ik maak vaak mooie vegetarische couscous voor ze. |
![]() |
||
Citaat:
Maar anyway ja ik slacht zelf ook, vanwaar die interesse? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik volgens mij de breinen van mens en dier niet met elkaar vergelijk of wel? Je begint over aliens, dat vind ik geen teken van iets of iemand serieus nemen. Wat is er nou weer 'eng' aan zeggen dat je zo iets gek vindt? ![]() |
![]() |
|
Ja, omdat mensen die zo denken eigenlijk heel schijnheilig zijn en rare dingen gaan doen, wat die ene gozer met zen neef bijvoorbeeld deed. Maarja dat is een persoonlijk trauma waar ik mee zit. En nee ze zullen vast niet allemaal zo zijn, generaliseren is idd niet zo aardig. Jij bent vast wel aardig, alleen vind ik het eng. Ik respecteer jou en jij mij ok.
En nog ef over dominant phrygian 7 dieren en aliens: Enige dier dat van nature mensen eet is bigfoot maar die bestaat niet helaas. Ohja brein heb ik er bijgehaald omdat dat de mens zo machtig maakt. En ff over aliens die bestaan wel, maar iedereen denkt van niet. Er is door een actiegroep die zich verzet tegen de illuminati diverse afluister apparaattuur geplaatst bij diverse vrijtmetselarijbijeenkomsten. De feiten kan ik helaas niet delen, omdat het gevaarlijk is maar kijk eens op www.vrijmetselarij.nl Ohja en in area 51 zitten geen buitenaardse wezens. Dat is een afleidingsmanouvre van de amerikaanse regering. Werkelijke locaties zal de burger nooit te weten komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik geloof alleen in dingen die ik ooit gezien heb, op het moment dat een alien mij de hand komt schudden, dan zal ik er in geloven, tot die tijd niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar is dat van toepassing op deze topic? |
![]() |
||
Citaat:
maarja mislukt he, volgende keer beter |
![]() |
||