Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
WeR schreef op 11-08-2004 @ 21:22 :
hmm, dat filmpje doet het niet bij mij
staat zeker op hoe in een derde wereld land een dier wordt mishandeld.
dat gebeurt hier dus niet.

ik weet dat ik alleen op het dierenmishandeling inga, ik kan er moeilijk op ingaan dat iemand niet tegen vlees kan ofzo.

en er is inderdaad veel grond nodig in de veehouderij die ook gebruikt kan worden om groente op te verbouwen. daar is niets aan te doen.
maar ja, als je die grond zo erg belangrijk vindt, waarom heeft niet iedereen een moestuin (voor de mensen die een tuin hebben dan) dan kun je jezelf voorzien in je eten.

en tja, in elk lapje vlees zit chemische rotzooi, net zoals er op elk slablaadje vergif zit

waar denk je dat men keurmerken voor heeft?

ook voor de manier van slachten heeft men regels opgesteld.

Luister, jij kan dan wel een aardige boerenzoon zijn die op een boerderij leeft waar alles netjes gebeurd zonder mishandelingen en chemische shit, maar 90% van het vlees dat in de supermarkten ligt komt wel van massafokbedrijven waar ze WEL mishandelen enz...

En niet iedereen heeft 't geld om elke keer bio-vlees bij de keurslager te gaan halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 20:35
WeR
WeR is offline
het meeste vlees dat in de supermarkten ligt wordt ook geimporteerd (veel iig wel )

maar als je al naar een gewone slager gaat, dan heb je meestal wel vlees uit nederland

(ik opende dit topic eigelijk alleen om te kijken of veel mensen vegetarier waren door de bio-industrie

@ jampot: jij ging toch levensmiddelentechnologie doen in wageningen? is biologische productiewetenschappen niet misschien iets voor jou
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:36
Jampot
Jampot is offline
het filmpje doet het bij mij wel.. eigenijk.. het eerste stukje heeft echter geen beeld.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:37
WeR
WeR is offline
bij mij doet ie na een half uur nog niets, dus ik heb de hoop maar opgegeven
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:38
Jampot
Jampot is offline
helaas pindakaas

ik kan je wel even adden op msn en dan sturen.. maar dat is ook weer zoiets
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:41
metallica
metallica is offline
Uit principe

Ik vind het aanhangen van een natuurreligie en het eten van dieren die gefokt worden om gegeten te worden niet samen kunnen. Maar dat is mijn mening dan
Oud 11-08-2004, 20:42
WeR
WeR is offline
dat is inderdaad al zoiets, maar ik heb dat soort filmpjes wel eens gezien (als het dat soort is tenminste )

maja, aan dat soort praktijken kunnen de boeren ook niks doen, maar zo zijn er uiteindelijk toch wel de dupe van

ga jij studeren in wageningen of niet? anders kende ik al meteen iemand tenzij je me niet wil kennen natuurlijk, door mijn verhalen hier
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:44
Jampot
Jampot is offline
Citaat:
WeR schreef op 11-08-2004 @ 21:42 :
ga jij studeren in wageningen of niet? anders kende ik al meteen iemand tenzij je me niet wil kennen natuurlijk, door mijn verhalen hier
je zit wel je geluk te beproeven ja

zolang je maar niet vindt dat dieren leven om doodgemaakt te worden heb je nog nks kritiek fout gedaan

ja, ik ga naar wageningen

maar ik zou je nog neit herkennen als ik je zou zien..dus tja
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:51
WeR
WeR is offline
@ metallica: ligt eraan wat voor natuurreligie he

als het er om gaat dat je alles wat "groeit en bloeit" moet eerbiedigen, of iets dergelijks (ben niet zo thuis in natuurreligies), dan zou het in principe geen probleem zijn.

maar het is wel zo dat het geen natuurlijk verschijnsel is dat dieren worden gefokt puur als voedsel voor andere dieren.
maar dat geldt ook voor groente.
sterker nog, wat dat betreft is de mens een uitzondering, want het is de eerste diersoort die het wel doet, dus eigelijk is het ook weer wel natuurlijk (volgen we het nog )
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 20:52
Jampot
Jampot is offline
hij bedoelt (volgens mij) natuurreligie dat het natuurlijk is dieren te eten
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 21:32
Verwijderd
WeR: mag ik vragen wat voor boerderij jouw stoere pappa heeft?

Ik vind dat runderen in de bio-industrie ook mishandeld worden. Hier staat heel duidelijk waarom: http://www.wakkerdier.nl/bioindustri...industrie.html

Ik ben tegen de hele bio-industrie, en daarom eet ik ook geen rundvlees.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:31
sexylexy
sexylexy is offline
ik ben geen vegetarier maar ik vind vlees meestal veel te taai dus er zijn maar een paar soorten vlees die ik eet, en ik eet niet elke dag vlees bij de maaltijd maar wel op brood en als ik geen vlees eet bij de maaltijd neem k in plaats daarvan 2 lempers
Oud 11-08-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
WeR schreef op 11-08-2004 @ 20:46 :
Ik vind dat het geen dierenmishandeling is nee, bij koeien tenminste, van varkens heb ik niet veel verstand, en kippen zitten inderdaad in te kleine hokken.
Dus je geeft nu al toe dat je eigenlijk niet weet waarover je praat...
En wat betreft je 'koeienkennis' - dat heeft alleen anekdotische waarde, want je baseert je uitspraken op je eigen ervaringen en die paar koeienstallen die jij toevallig gezien hebt,
We mogen dus concluderen, dat jij absoluut geen autoriteit op het gebied van de bio-industrie bent.

Citaat:
maar wat wil je bij kippen dan doen? het is al wetenschappelijk bewezen dat scharrelkippen meer ziektes overdragen dan legbatterijkippen.
Weet jij onder welke voorwaarden een kip een 'scharrelkip' mag worden genoemd? Die omstandigheden verschillen nauwelijks van de legbatterij. Ja ze lopen rond los, maar dan nog steeds met tig-duizenden in dezelfde kleine ruimte.

Citaat:
de meeste mensen beweren gewoon dat het dierenmishandeling is, terwijl ze helemaal niet weten hoe het er overal aan toe gaat.
dus omdat kippen tegewoordig in kleine hokjes zitten, koop jij geen rundervlees? dat is geen duidelijke logica.
Je stelt zelf iets en concludeert vervolgens dat wij dat gezegd zouden hebben. Ten eerste eten veel mensen minder of geen vlees, omdat zij het product vlees niet meer vertrouwen, niet vanwege diermishandeling. Ten tweede De groep mensen die het wel dierenmishandeling vinden, eten beide vleessoorten niet.

Citaat:
[B]verder zijn er ook meer dan genoeg regels om ervoor te zorgen dat dieren niet onnodig pijnlijden en een goede gezondheid hebben.
en ik kan zeggen dat het er door die regels niet diervriendelijker op is geworden.

WeR schreef op 11-08-2004 @ 21:22 :
[...]waar denk je dat men keurmerken voor heeft?
Ja ja. En door wie worden die keurmerken ook alweer uitgegeven? Juist. De vleesindustrie zelf. Het zijn de VWA en andere controleinstrumenten van de overheid, die het vlees controleren. En die geven grif toe dat er grote blanco stukken zijn in de controle op de bioindustrie (zoals ik al eerder in dit topic heb aangegeven).

Citaat:
(wat ik hiermee dus wil zeggen is dat veel mensen vegetarier zijn omdat ze de bio-industrie zo ondiervriendelijk vinden, maar eigelijk helemaal niet goed weten waar ze over praten en dit gewoon maar denken omdat iemand dat verteld.
Tot nu toe heb je feilloos bewezen zelf geen autoriteit op een van de door jou aangesneden onderwerpen te zijn.
De pot verwijt hier de ketel.
Bovendien denk ik dat een groot deel van de forummers die gepost hebben meer weten van de bio0industrie dan jij, die er nota bene deel van uitmaakt.
Citaat:
en ja, ik weet waar ik over praat, want ik woon op een boerderij en mishandel onze dieren niet, en spuit ze niet in met groeihormonen en dergelijke)
Zie boven. En nee, de wereld bestaat niet uit jouw boerderij alleen.

Zie dit krijg je als je te veel vlees eet.

Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 11:55.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 23:43
PieterB
PieterB is offline
http://www.meetyourmeat.com/

en dan rechts op dat koeienplaatje klikken. Have fun, en alle vleeseters, wel afkijken he.
Oud 11-08-2004, 23:44
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Wat er in de bio - industrie gebeurt is verschrikkelijk. Kippen, koeien, geiten, kikkers, schapen, kalkoenen, konijnen worden als vuil behandeld. Zal vast wel niet op elke farm zo zijn, maargoed de shit gebeurd.

Je zou zegggen ja ik vind het erg dus ik ben vegetarier. Maar dat is niet zo ik slacht ze zelf, want ik ben moslim.

En niet zeuren dat het zielig is, want kikkers behandel ik heel goed hebben een mooie vijver. Kippen groot terrein waar ze kunnen spelen met de haantjes.

Komt Luigi morgen nog of slaapt hij al?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 23:55
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Ik vind het wel een beetje eng dat jullie niet iets durven te eten wat ooit geleefd heeft. Ik ken bijvoorbeeld zat vegetariers die wel een irritante mug killen of hun kinderen doodslaan. Maargoed toen vond ik het niet eng. Na dit incident begon ik het pas eng te vinden: Ik was laatst nog bij een maat van me zen pa wa vegetarier en had zen neef zomaar doodgeschoten. Hij is uiteindelijk wel gepakt maar ik mocht eerst niks zeggen ofzo. Toen was het voor mij duidelijk die vegetariers zijn rete - eng.

en WeR mijn sla is niet chemisch bespoten, ik heb een eigen moestuin. Ik verkoop ook veel groenten als je wil mag je een keer komen proeven. Krop sla is bij mij trouwens maar 20 eurocent.. goedkoper dan de AH en lekker vers en puur natuur.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen en voortaan ff beter naar vegetariers kijken, want ze zijn soms best eng.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 23:57
PieterB
PieterB is offline
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 12-08-2004 @ 00:55 :
Ik vind het wel een beetje eng dat jullie niet iets durven te eten wat ooit geleefd heeft. Ik ken bijvoorbeeld zat vegetariers die wel een irritante mug killen of hun kinderen doodslaan. Maargoed toen vond ik het niet eng. Na dit incident begon ik het pas eng te vinden: Ik was laatst nog bij een maat van me zen pa wa vegetarier en had zen neef zomaar doodgeschoten. Hij is uiteindelijk wel gepakt maar ik mocht eerst niks zeggen ofzo. Toen was het voor mij duidelijk die vegetariers zijn rete - eng.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen en voortaan ff beter naar vegetariers kijken, want ze zijn soms best eng.
ja, ik weet het, ik bijt.
Oud 11-08-2004, 23:58
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Toen was het voor mij duidelijk die vegetariers zijn rete - eng.
Hoe bedoel je generaliserend.

Oud 12-08-2004, 00:07
PieterB
PieterB is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 12-08-2004 @ 00:58 :
Hoe bedoel je generaliserend.

Bijt jij ookal, net als ik?
Oud 12-08-2004, 00:13
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
ff ontopic weer hou het gezellig het is vakantie en lekker weer mooier kan niet
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 01:55
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:

en WeR mijn sla is niet chemisch bespoten, ik heb een eigen moestuin. Ik verkoop ook veel groenten als je wil mag je een keer komen proeven. Krop sla is bij mij trouwens maar 20 eurocent.. goedkoper dan de AH en lekker vers en puur natuur.

jij loopt ons te fokken right?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 07:55
boomnbass
boomnbass is offline
de belangrijkste reden was voor mij dat ik vlees gewoon niet lekker vind
en hoe de dieren behandeld worden was voor mij ook een reden om te stoppen met het eten van vlees en vis.

ik begrijp best dat mensen vlees eten, zo is de natuur, zo is het altijd al geweest.
maar hoe het er nu aan toe gaat in de bio-industrie is niet goed. het draait daar alleen maar om winst. en dat is fout.
Daarom heb ik ook echt wel respect voor mensen die biologisch vlees kiezen, want dat geeft aan dat ze er over nadenken hoe het er aan toe gaat in de bio-industrie.
ik bedoel het geeft toch, voor jezelf, een veel fijner gevoel om als je dan al een dood dier eet in ieder geval nog te weten dat het een redelijk goed leven heeft gehad??
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-08-2004 @ 20:13 :
Je vergeet dat ze wel eerst in grote getallen worden gefokt, door niemand minder dan hun natuurlijke vijand de mens. Door aan te geven dat een tijger los laten het probleem ook zou oplossen ontkracht je ook je punt over de natuurlijke vijand. Trouwens, wanneer zijn er 'teveel van'?

@MC Bobie: Misschien moeten we ze dan maar niet meer fokken? Zie verder de reactie van Briseďs op jouw post. (En de meeste tv's worden beter behandeld dan de meeste dieren in de vleesindustrie. Tv's leven ook niet. Kortom: je kunt een tv niet vergelijken met een levend wezen.)

Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 09:34.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 10:15
little nemo
little nemo is offline
redenen om vegetarier te zijn:
- vlees is ongezond
- de bio-industrie is ontzettend dieronvriendelijk
- de bio-industrie is ontzettend vervuilend
- de bio-industrie is gevaarlijk (doordat dieren veel antibiotica toegediend krijgen raken bacterien en virussen resistent wat gevaarlijk kan zijn voor de mens)
- veel boerderijen (bijv van McDonalds) worden in het regenwoud gebouwd
- vlees is heel onrendabel; je moet een koe/kip/varken eerst heel veel eten (vaak soja) geven om er een beetje vlees voor terug te krijgen. de meeste soja komt uit derde- en tweedewereldlanden waar er nog veel mensen te weinig voedsel hebben.
- er wordt teveel gevist waardoor het biologische systeem in de zee verpest wordt

redenen om geen vegetarier te zijn:
- vlees is lekker
- vlees eten is makkelijk
- vlees is vaak iets goedkoper dan vleesvervangers

en aangezien ik niet een complete moron ben is het wel duidelijk welke argumenten ik zwaarder vind wegen. vleeseters zijn echt domme, kortzichtige, asociale mensen. all of them. als je een beetje nadenkt en een beetje sociaal gevoel hebt kan het gewoon niet zo zijn dat je geen vegetarier bent.
Oud 12-08-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:

Duh, Volkert van der G was ook veganist, dan zijn alle veganisten moordernaars

Trouwens slacht jij ook zelf of doen je ouders dat? Wat voel je er nou bij als je een varkentje hoort gillen?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 10:38
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Ik neem aan dat die laatste zin sarcastisch bedoeld is?

En generaliseren is in de mode kijk maar naar het news, elke moslim == terror
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 10:42
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 12-08-2004 @ 11:38 :
Ik neem aan dat die laatste zin sarcastisch bedoeld is?

En generaliseren is in de mode kijk maar naar het news, elke moslim == terror
want zij generaliseren allemaal dus ik doe het ook maar

en verder is dat niet in het nieuws, maar is het wat sommige mensen ervan maken

op muziek zei je ook al van die domme dingen
Oud 12-08-2004, 10:49
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Citaat:
en aangezien ik niet een complete moron ben is het wel duidelijk welke argumenten ik zwaarder vind wegen. vleeseters zijn echt domme, kortzichtige, asociale mensen. all of them. als je een beetje nadenkt en een beetje sociaal gevoel hebt kan het gewoon niet zo zijn dat je geen vegetarier bent.
Shit man check die agressieve toon die je zet in deze post. Zou me niet verbazen als je vleeseters gaat usen en abusen. Wel lame eigenlijk omdat je dat normaliter zielig hoort te vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:38
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 11-08-2004 @ 21:09 :

k vind het ook geen goede rede om vegatariër te worde omdat die dieren niet aan een natuurlijke dood sterven blablabla.. 'wij', de mensheid, zorgen ervoor dat die dieren kunnen leven.. wij fokken ze, wij fokken ze om te doden, om te eten, dat is hun lot.. klaar.. daat moet je niet moeilijk over doen.

ze zijn er om opgegeten te worden.. daarom doe k het, punt!
ok, duidelijk. jij vind dat je vlees hoort te eten, omdat: ja ze worden immers toch gefokt , het zal toch opmoeten...?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:53
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Wij zijn het machtigste schepsel...
Een Leeuw kan een antilope eten omdat hij sterker is, de mens is '' sterker '' dus kan een dier eten.

en nu ff terug naar '' Wij zijn het machtigste schepsel ''

Ohnee wacht er zijn ook aliens.

Hey alienmama wat eten we vanavond ? '' Lekkere vrouwenborst mijn alienzoon '' Sorry mama dat eet ik niet ik ben vegetarier.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:57
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
En je kan ook kijken naar de evolutie van de mesn natuurlijk als je in de primitieve tijd zou zeggen: '' hey dude ik ga jagen man vanavond lekker biefstuk '' zegt die andere knekker nee man ik ben vegetarier. die jager zou lachen en rollen over de vloer laughing.

De mens is nu gewoon te verwend en dan komen ze met ik ben vegetarier. ok ok das ook niet helemaal waar als iemand vegetarier is om de bio industrie kan ik dat begrijpen, maar als iemand het doet omdat hij het zielig vindt, vind ik maar eng.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:19
Jampot
Jampot is offline
als jij tegen die jager zou zeggen:

oh, ik kom zo je biefstuk wel opeten.. eerst even letters op een kastje typen die ik vervolgens ergens heen stuur zodat ik ze daarna weer op dat kastje op kan roepen en kan lezen.

dan zou die jou gewoon heel normaal vinden

het vermogen niet willoos toe te geven aan je oerinstincten maakt ons mens, het is geen zonde om na te denken over dingen die je als gewoon en standaard zijn bijgebracht door de gehele maatschappij waar je in leeft. als je dat zou doen zou het me niets verbazen dat je zou zeggen: he, ik hoef helemaal niet iets te vermoorden om vlees te eten, ik kan best zonder.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:41
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Sorry, je bent niet overtuigend genoeg.

Maar anyway eet je wel groenten?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 12-08-2004 @ 12:57 :
En je kan ook kijken naar de evolutie van de mesn natuurlijk als je in de primitieve tijd zou zeggen: '' hey dude ik ga jagen man vanavond lekker biefstuk '' zegt die andere knekker nee man ik ben vegetarier. die jager zou lachen en rollen over de vloer laughing.

De mens is nu gewoon te verwend en dan komen ze met ik ben vegetarier. ok ok das ook niet helemaal waar als iemand vegetarier is om de bio industrie kan ik dat begrijpen, maar als iemand het doet omdat hij het zielig vindt, vind ik maar eng.
Je zegt het zelf al: in de primitieve tijd. Ja, ik zou toen ook vlees gegeten hebben. Maar omdat het nu een luxe is niet, want ik heb geen zin erin dat levens moeten sterven voor mijn luxe...

Maar slacht jij nou ook of niet?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 12-08-2004 @ 12:53 :
Wij zijn het machtigste schepsel...
Een Leeuw kan een antilope eten omdat hij sterker is, de mens is '' sterker '' dus kan een dier eten.

en nu ff terug naar '' Wij zijn het machtigste schepsel ''
Ik geloof niet dat die dieren helemaal op een natuurlijke manier geslacht worden... Of lopen ze nog steeds met lasso's ed achter koeien aan en worden die beesten met enkel blote handen geslacht? En "de mens is ''sterker'' dus kan een dier eten"? Volgens mij zijn er ook zat dieren die mensen kunnen eten, die 'stelling' klopt dus niet helemaal.

De mens zelf is niet het machtigste schepsels, dat denken veel mensen alleen maar.

Waarom vind je het nodig om vegetariërs belachelijk te maken (zie oa het deel van de post die ik nu niet quote)? 't toch ook niet zo dat alle vegetariërs mensen die vleeseten belachelijk maken...?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:50
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Een dier kan een mens eten klopt, maar een dier doet dat van nature niet. Je kan niet het brein van de mens met dat van een dier vergelijken. Een mens heeft free will. Dus klopt wel, als je em ff met goede argumenten kan weerleggen ben ik erg blij.

en hohoho ik probeer vegetariers helemaal niet belachelijk te maken. Ik vind het alleen zo eng dat mensen roepen '' ik vind het gek om iets te eten wat geleefd heeft '' Kijk als het om die shit gaat die in de bio industrie gebeurt dan begrijp ik het helemaal. Ik heb zelf een tijdje in die business meegedraaid als vakantiebaantje maar hield het nog geen 2 dagen vol. Ik weet welke horror daar gaande is. En nogmaals ik probeer vegetariers niet belachelijk te maken veel van men vrienden zij nook vegetarier en ik maak vaak mooie vegetarische couscous voor ze.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:52
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Citaat:
bugge schreef op 12-08-2004 @ 15:34 :
Je zegt het zelf al: in de primitieve tijd. Ja, ik zou toen ook vlees gegeten hebben. Maar omdat het nu een luxe is niet, want ik heb geen zin erin dat levens moeten sterven voor mijn luxe...

Maar slacht jij nou ook of niet?
Juist we zijn té verwend daarom denken we laten we lekker anders doen.

Maar anyway ja ik slacht zelf ook, vanwaar die interesse?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 12-08-2004 @ 16:50 :
Een dier kan een mens eten klopt, maar een dier doet dat van nature niet. Je kan niet het brein van de mens met dat van een dier vergelijken. Een mens heeft free will. Dus klopt wel, als je em ff met goede argumenten kan weerleggen ben ik erg blij.

en hohoho ik probeer vegetariers helemaal niet belachelijk te maken. Ik vind het alleen zo eng dat mensen roepen '' ik vind het gek om iets te eten wat geleefd heeft '' Kijk als het om die shit gaat die in de bio industrie gebeurt dan begrijp ik het helemaal.
Volgens mij zijn er wel dieren die dat 'van nature' doen.

Verder heb ik volgens mij de breinen van mens en dier niet met elkaar vergelijk of wel?

Je begint over aliens, dat vind ik geen teken van iets of iemand serieus nemen. Wat is er nou weer 'eng' aan zeggen dat je zo iets gek vindt? Dat je het niet snapt, oké, maar maakt dat iets meteen ook eng?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:02
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Ja, omdat mensen die zo denken eigenlijk heel schijnheilig zijn en rare dingen gaan doen, wat die ene gozer met zen neef bijvoorbeeld deed. Maarja dat is een persoonlijk trauma waar ik mee zit. En nee ze zullen vast niet allemaal zo zijn, generaliseren is idd niet zo aardig. Jij bent vast wel aardig, alleen vind ik het eng. Ik respecteer jou en jij mij ok.

En nog ef over dominant phrygian 7 dieren en aliens:

Enige dier dat van nature mensen eet is bigfoot maar die bestaat niet helaas. Ohja brein heb ik er bijgehaald omdat dat de mens zo machtig maakt.

En ff over aliens die bestaan wel, maar iedereen denkt van niet. Er is door een actiegroep die zich verzet tegen de illuminati diverse afluister apparaattuur geplaatst bij diverse vrijtmetselarijbijeenkomsten. De feiten kan ik helaas niet delen, omdat het gevaarlijk is maar kijk eens op www.vrijmetselarij.nl Ohja en in area 51 zitten geen buitenaardse wezens. Dat is een afleidingsmanouvre van de amerikaanse regering. Werkelijke locaties zal de burger nooit te weten komen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 12-08-2004 @ 17:02 :
Ja, omdat mensen die zo denken eigenlijk heel schijnheilig zijn en rare dingen gaan doen, wat die ene gozer met zen neef bijvoorbeeld deed. Maarja dat is een persoonlijk trauma waar ik mee zit. En nee ze zullen vast niet allemaal zo zijn, generaliseren is idd niet zo aardig. Jij bent vast wel aardig, alleen vind ik het eng. Ik respecteer jou en jij mij ok.
Ik ben natuurlijk ontzettend aardig. Maar ik geloof niet dat dat er iets toe doet. Je scheert iedereen nogal over een kam en dat is nou iets wat ik eng vind. () Ik heb nergens gezegd dat ik je niet respecteer of wat dan ook, ik vroeg het me alleen af.

Ik geloof alleen in dingen die ik ooit gezien heb, op het moment dat een alien mij de hand komt schudden, dan zal ik er in geloven, tot die tijd niet.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:14
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Nee ik zei dat omdat je zei dat ik vegetariers belachelijk probeer te maken.

hey geloof jij in god?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 12-08-2004 @ 17:14 :

hey geloof jij in god?
Nee, want ook die heb ik nog nooit gezien.

Maar is dat van toepassing op deze topic?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:19
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-08-2004 @ 17:15 :
Nee, want ook die heb ik nog nooit gezien.

Maar is dat van toepassing op deze topic?
shit nee ik hoopte dat je ja zou zeggen, dan zou ik zeggen ja maar dan kan je ook net zo goed in aliens geloven.

maarja mislukt he, volgende keer beter
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:31
Verwijderd
...Anyway...WeR is Geowned
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:35
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Citaat:
alluman schreef op 12-08-2004 @ 17:31 :
...Anyway...WeR is Geowned

Hey alluman ga je mee naar de veggie pride

Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 12-08-2004 @ 17:35 :
Hey alluman ga je mee naar de veggie pride
Nee helaas, dan heb ik net mijn wekelijkse bijeenkomst kant klossen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:01
PieterB
PieterB is offline
ik zou naar veggie pride gaan, maar ik was niet eng genoeg...
Oud 12-08-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Rabbit_Soup schreef op 12-08-2004 @ 16:52 :

Maar anyway ja ik slacht zelf ook, vanwaar die interesse?
Omdat de meeste mensen opeens geen vlees willen eten als ze zelf moeten slachten...en dus ook schijnheilig zijn: "als je kunt zien wat het is dan hoef ik het niet hoor".
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:15
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Ohnee zo is het hier niet. Weet je trouwens dat als je een kip onthoofd ze nog 2 minuten door blijft lopen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 18:45
Verwijderd
ja weet ik, net als bij mensen trouwens, niet dat ze dan nog lopen maar als je ze onthoofd leven ze nog wel even
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten