Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind het alleen zo gemeen dat jij altijd mag dissen en ik niet ![]() ohja ontopic: was keer met exforummer op het waterlooplein en daar kocht ze een trui, ze deed em later aan en ontdekte een vet groot gat doordat iemand er met een sigaret tegenaan was gelopen. nouja teruggaan en geld terug gelukkig. ze hadden dezelfde trui niet nog een keer in dr maat. |
![]() |
|
ach, als ik een beschimmelde zak chips of wat dan ook krijg nog voor de houdbaarheidsdatum is verlopen, dan ga ik klagen, maar verder doe ik niet echt moeilijk. Moet gek gaan wil ik moeite doen om er niets voor terug te krijgen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
vroeger deed ik het wel, maar toen was ik klein en vond ik het cool gratis dingen te krijgen. ik klaagde dan niet, maar schreef altijd dat het de lekkerste koekjes van de hele wereld waren enzo
![]() Verder ga ik eigenlijk alleen terug naar een winkel ofzo als het stuk is door hun schuld, of wat ik laatst had; ik ging brood halen, geeft die man achter de kassa mij een ingepakt brood aan terwijl z'n halve hand eraf lag te bloeden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gadverdemme! ![]()
||
Citaat:
![]() Nah, zo goor zijn ze niet hoor.
|
Verwijderd
|
Alleen als ik er aan denk
Heb een keer 10 euro korting gekregen op een broek omdat er een knoop ontbrak, een doodgewone knoop van 20 ct, nouja, altijd handig ![]() en als eten bedorven is, maar nog niet over de houdbaarheidsdatum dan ga ik de supermarkt wel eens mijn geld terugvragen Ik wil ook nog klagen over mijn afwasborstel die na drie dagen al half kaal was maar ik weet het adres van Sorbo niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
vriendin van me moest pas terug met dr malibu omdat ik had gezien dat er mieren in ronddreven.
ik zorg over het algemeen dat fouten in kleding of spullen me niet overkomen. ik kijk zorgvuldig of er iets mis mee is voor ik t koop. kom ik er later achter, dan ga ik terug naar de winkel. maar soms ben ik lui en laat ik het erbij. |
![]() |
|
we hadden eerst ham ofzo van de ah en daar zat gewoon een hele pleister bij. dus klagen bij de kantenservice, geld terug en een bos bloemen. wel aardig.
ik vind zelf ook welles haar in pizza's, maar daar klaag ik nooit over. wel wil ik altijd korting als ik iets fouts in een kleding stuk zie wat nog te maken is. ooit eens 20 euro korting gekregen op schoenen van 140 euro, ondat er 1 gaatje niet inzat voor mn veter, nou die heb ik er zo ingemaakt. mijn zusje ztuurde veel brieven naar snoepfabrikanten met de vraag of ze info mocht over drop. kreeg ze info en een grote doos drop. eigenlijk krijg je als zeurende nederlander nog best veel gratis, daar doen we t voor ![]() |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk, behalve die zak chips, nog nooit een klacht ingediend of iets terug gebracht. trouwens, die zak chips deed mijn mommy. het is gewoon nog nooit gebeurd dat ik iets kocht dat beschadigd was of niet goed. als ik een truitje zie met een gat laat ik hem gewoon hangen.
|
Deden we altijd in de brugklas.. brieven naar snoepfabrikanten sturen en dan dozenvol snoep binnenkrijgen
![]() Nou ja ik kan wel zeiken als iets niet goed is. Logisch toch. Laatst nog tegen zo'n V&D-meisje, omdat ik een dvd had gekocht waarvan het geluid het niet deed. Kan ik echt niet tegen, want ik moest helemaal terug naar die winkel etc... Uiteindelijk kreeg ik m'n geld terug.... bleek thuis dat het aan m'n eigen speler lag want er zat een snoertje los ![]()
|
![]() |
Hmm, ik moet vaker gaan kalgen geloof ik..
![]() We hebben hier ooit eens geklaagd over de lidl, we kijken op de achteringang uit vanuit ons huis, en daar was het altijd een dikke bende. Toen hebben we geklaagd dat het ons uitzicht enorm bedierf. Toen kwamen ze langs met een taart en een pak koffie.. En het is er zeker netter opgeworden. Trouwens... er staat om half 6 's ochtens al brood achter die winkel... dus. Als je gratis brood wil..het staat er een uur voor het de winkel in wordt gedaan.. |
![]() |
||
Citaat:
Je controleert het toch wel met andere dvd's die het in het verleden wel deden oh my god! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse bakkers klagen over Turkse bakkers Love & Peace | 30 | 24-06-2009 14:43 | |
Software & Hardware |
Een nieuwe ventilator.. tips and hints? Blaf | 33 | 22-10-2006 14:54 | |
De Kantine |
Afkortingen Punkygirl | 41 | 22-12-2003 13:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
lijnen is ongezond, onnatuurlijk en ronduit belachelijk Ninnoc | 16 | 14-02-2002 19:34 |