Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 16:00
heavinly
heavinly is offline
Ik schrijf links, maar knip, tennis, muis (leuk nieuw werkwoord), e.d. rechts. Eten kan met allebei, maakt me niet uit of ik mn vork in mn linker of rechterhand vast heb.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:18
Verwijderd
Mijn broertje was dubbelhandig, maar heeft dat moeten afleren met fysiotherapie, zodat hij zijn rechterkant volop kon ontwikkelen i.p.v. alletwee de kanten een beetje
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 21:18
Venomous
Venomous is offline
Vroeger toen ik klein was kleurde ik altijd met 2 handen. Gewoon als de ene moe was met de andere. Tegenwoordig ben ik overal rechts in.

Ik heb net ff getest door mijn muis en toetsenbord om te wisselen, maar dat ging dus voor geen meter , behalve het scrollen dan .
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 09:14
Raven
Raven is offline
Citaat:
CL schreef op 17-08-2004 @ 11:18 :
Mijn broertje was dubbelhandig, maar heeft dat moeten afleren met fysiotherapie, zodat hij zijn rechterkant volop kon ontwikkelen i.p.v. alletwee de kanten een beetje
dat is zo'n ontzettende flauwe kul he.
mijn ma is met mij toen naar een kinderarts geweest omdat ik ook geen voorkeur had.
die zei ..

"Als ie 2 handig wordt ontwikkelt ie rechts zoals een rechtshandige en links zoals een linkshandige dus laat 'm alsjeblieft zijn gang gaan"

heb op de MTS met electronica soldeer en vooral DEsoldeer werk gemerkt dat ik dingen voor elkaar krijg die een ander gewoon niet lukt
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 09:49
Quantes
Quantes is offline
ik ben tweehandig. ik eet en schrijf rechts, maar doe voor de rest alles links
Oud 24-08-2004, 14:21
Greenleaf
Greenleaf is offline
zelf ben ik gewoon rechtshandig, maar sommige dingen weet ik gewoon niet beter dan dat ik ze met links doe.

ik heb twee meisjes in mijn klas, de ene schrijft met rechts, maar doet verder alles met haar linkerhand.
en het andere meisje komt uit china en zij schrijft met links. Haar vader is twee-handig, omdat hij met rechts heeft moeten leren schrijven, nadat het duidelijk was dat hij links was.

volgens mij was Leonardo DaVinci ook tweehandig, hij tekende met twee handen tegelijjk.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 23:11
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 14-08-2004 @ 10:24 :
ik schrijf met links, maar voor de rest doe ik heel veel met rechts. Bijv. alle sporten, muis bedienen, knippen. Met links eet bijvoorbeeld weer wel. Soms gebruik ik ook wat mij het makkelijkste uitkomt.. makkelijk hoor!
tja, hier kan ik niets aan toevoegen!
Oud 29-08-2004, 09:34
Chimera
Chimera is offline
Nou, toen ik in groep 3 kwam was ik linkshandig, maar de juf vond het een beter idee dat ik rechts ging schrijven. Zo gezegd zo gedaan, dus zit ik nu met een afschuwelijk handschrift Ik schrijf dus met rechts, rechts is ook m'n 'sterkste' arm, maar bijvoorbeeld tandenpoetsen kan ik alleen met links.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 09:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Raven schreef op 22-08-2004 @ 10:14 :
heb op de MTS met electronica soldeer en vooral DEsoldeer werk gemerkt dat ik dingen voor elkaar krijg die een ander gewoon niet lukt
Dat is inderdaad een voordeel. Mensen die puur rechtshandig zijn, zijn gewoon gehandicapt
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 10:07
Appelblauw
Appelblauw is offline
Ik ben linkshandig en doe ik de meeste dingen met mijn linkerhand,dus ik ben het niet.

Regels voor berichten