Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-08-2004 @ 00:32 :
Doordat ze constant met me af wou spreken, doordat ze via-via aan mijn e-mail adres was gekomen en me toevoegde op MSN, doordat ze me wel héél doorzichtige mailtjes stuurde, doordat ze sinds ze mij had leren kennen opeens verdacht veel naar ons vriendengroepje kwam in de pauze en doordat haar vriendin nogal loslippig is.
WTF jij hebt een vriendin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2004, 14:04
bracelance
bracelance is offline
ik merk het nooit... mijn wordt altijd naderhand vertelt dat die ene dame mij zag zitten...fijn...
Oud 16-08-2004, 14:35
DvoorA
DvoorA is offline
toen mijn vriend -nu ex- zei dat hij me geweldig vond, en me vervolgens een lange kus gaf, begon er langzaamaan iets te dagen. Ik ben erg slecht in het herkennen van dat soort signs..iemand moet echt zeggen dat hij me ziet zitten, anders heb ik er geen idee van
Oud 16-08-2004, 14:38
Aurora
Aurora is offline
Hmmm nah we waren al 2.5 jaar collega's, hij vond me schijnbaar al langer leuk, maar we hadden nog nooit gepraat. Toen we dat eenmaal deden vond ik hem gelijk al leuk en hij bleef maar met me praten de weken erop, ook steeds kijken enzo. En op een gegeven moment vroeg hij of ik naar een of ander feest ging waar hij ook zou zijn, heb ik gedaan natuurlijk... De volgende dag vroeg hij of ik meeging naar de bios de volgende dag. Dus het was wel duidelijk allemaal
Oud 18-08-2004, 15:18
T!ne
T!ne is offline
hij vroeg me ofk nog een jaartje wou w88 met mn redderscursus.. dan konden we die samen doen
Oud 18-08-2004, 15:54
need4speed
need4speed is offline
@DNMB, dat probleem ken ik haha.
Ik zie het ook nooit.
Ik heb meestal wel een vermoeden, maar denk altijd dat de ander niets meer wil dan gewoon vriendschap.
Ben dan ook bang dat ik dat verpest door diegene bijv. te zoenen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 16:19
jet
jet is offline
mn ex belde me 2 uur per dag.. en zei dan dingen als: ik ben benieuwd hoe jij zoent. enzo. en hij stuurde hele doorzichtige smsjes. en toen op een feest heb ik hem naar buiten gesleurd en toen.. uh hebben we gezoend. en toen hadden we wat.
Oud 18-08-2004, 23:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
perseus schreef op 16-08-2004 @ 14:47 :
WTF jij hebt een vriendin?
Dat heb je snel door.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 23:26
Susanne
Susanne is offline
hij had het aan mn broer laten doorschemeren dat ie mij tof vond enzo en toen nodigde mijn broer me weer uit dat weekend daarop om te komen feesten omdat hij er dan ook zou zijn, en t oen kreeg ik 't een beetje door
van hemzelf eigenlijk niet echt wat gemerkt, ik was veel te gefocust
Oud 19-08-2004, 02:34
coecie
coecie is offline
ik gaf hem geen kans mij leuk te vinden
vanaf de eerste seconde dat ik hem zag heb ik aan alles en iedereen verteld hoe leuk ik hem wel niet vond en het heel erg geheim gehouden voor hem (dat natuurlijk helemaal niet lukte aangezien ik al zijn vrienden first instant had ingelicht) na veel moeilijk gedoe van mijn kant voor 2 maanden lang omdat ik hem ZOOO leuk vond maar echt niet wist wat ik met mijn gevoelens aanmoest, kwam hij aan de beurt en gaf hij me een zoen
toen was het meteen duidelijk
Oud 19-08-2004, 16:26
evanescence
evanescence is offline
Vorig jaar aug/sept verveelde ik me en ging chatten op chatplaza...daar kwam ik toen dagen achter elkaar en elke dag waren er dezelfde mensen dus dat was erg gezellig en toen kwam mijn vriend, we raakte in gesprek en toen later op msn, een maand later bellen en toe hebben we ongeveer 1 maand nog gebeld en afgesproken....we vonden elkaar al leuk toen we elkaar nog niet hadden gezien (wel foto en cam enzo) en ik merkte dat hij me echt leuk vond toen hij me zoende!!! en ik was right away verliefd en nu hebben we 9 maanden
Oud 23-08-2004, 10:27
Big M
Big M is offline
Citaat:
evanescene schreef op 19-08-2004 @ 17:26 :
Vorig jaar aug/sept verveelde ik me en ging chatten op chatplaza...daar kwam ik toen dagen achter elkaar en elke dag waren er dezelfde mensen dus dat was erg gezellig en toen kwam mijn vriend, we raakte in gesprek en toen later op msn, een maand later bellen en toe hebben we ongeveer 1 maand nog gebeld en afgesproken....we vonden elkaar al leuk toen we elkaar nog niet hadden gezien (wel foto en cam enzo) en ik merkte dat hij me echt leuk vond toen hij me zoende!!! en ik was right away verliefd en nu hebben we 9 maanden
the same with me!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten