Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 21:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik ben un meissie en ik zou gewoon un bh aantrkken, want dat zit anders niet echt of anders van dat speciale tape , kan ok
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2002, 01:25
biertjehappen
biertjehappen is offline
Ik vind zonder heel mooi staan bij jonge vrouwen met kleine borsten (wat ik zowiezo mooi vind). Maar als het gaat hangen absoluut met bh.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 02:07
ChronoFlux
ChronoFlux is offline
kan me idd voorstellen dat meiden niet graag met 2 punten in hun topje door school lopen... bh verhult dat een beetje.

persoonlijk maakt met of zonder bh me niet echt uit, als het maar niet gaat hangen.

ps. hier moet ik eigenlijk niet over beginnen ivm ondeskundigheid maar ik heb geloof ik 1x in de wehkamp zon soort stickers gezien. argh! never mind.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 17:28
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
zonder bh:
Oud 19-05-2002, 18:17
boardbabe
boardbabe is offline
als het een strak truitje is kan vaak best zonder bh, dan krijg je vaak al een mooiere vorm
Oud 19-05-2002, 18:27
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Vind zonder bh alleen mooi bij vrouwen met mooie borsten die niet te groot zijn. K loop zelf nooooit zonder, maar heel soms bij anderen vind ik het wel kunnen. Maar onder 'gewone' shirtjes vind ik het geen gezicht als er helemaal van die tepels doorheen schijnen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:49
Verwijderd
Ik heb altijd een beha aan.... Ik heb maar A, of misschien kleine B, maar het schudt mij al teveel.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 12:31
cooolgirl :D
cooolgirl :D is offline
ik heb zelf niet zo grote, en ik heb ook geen hangtieten, dus ik he er eigenlijk geen last van
meestal heb ik wel een bh, maar als het er dan vreemd uit gaat zien, dan zonder

er zijn trouwens zat bh's, voor elke gelegenheid, check anders de site van victoria secrets daar hebben ze van alles..
Oud 20-05-2002, 12:57
Luca
Luca is offline
Ik draag eigenlijk altijd wel een bh.
Ik draag dan ook weinig truitjes met een blote rug.
Oud 20-05-2002, 22:32
McMe
McMe is offline
Naar ik altijd heb begrepen is het verstandiger om toch zoveel mogelijk wel een BH te dragen. Verstandig is natuurlijk een relatief begrip, maar het schijnt dat borsten nogal gaan hangen als ze langere tijd niet met een BH ondersteund zijn (kijk maar naar al die (ex-)feministes die destijds massaal hun BH's hebben verbrand: die kunnen onderhand hun broekband als push up gebruiken).

De reden van het uitzakken is tamelijk eenvoudig, lijkt me, gezien het feit dat borsten grotendeels uit diverse vetweefsels bestaan en in ieder geval geen spierweefsel (corrigeer me gerust).

En wat betreft de ducktape. Al bladerend door de Wehkamp gids ben ik ooit weleens iets tegengekomen dat er sterke gelijkenis mee vertoonde, maar dat allicht stukken minder pijnlijk moet zijn in het gebruik. Het is al wat jaartjes geleden, maar het ging om een soort plak BH: twee losse profieltjes die elk onder een borst worden geplakt ter versteviging. Misschien is dat nog wel in de handel.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:09
dribble
dribble is offline
K hep altijd een bh aan!
Zit nie eens lekker zonder. En veel te veel gewiebel.
Oud 21-05-2002, 16:37
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
McMe schreef:
Naar ik altijd heb begrepen is het verstandiger om toch zoveel mogelijk wel een BH te dragen. Verstandig is natuurlijk een relatief begrip, maar het schijnt dat borsten nogal gaan hangen als ze langere tijd niet met een BH ondersteund zijn (kijk maar naar al die (ex-)feministes die destijds massaal hun BH's hebben verbrand: die kunnen onderhand hun broekband als push up gebruiken).

De reden van het uitzakken is tamelijk eenvoudig, lijkt me, gezien het feit dat borsten grotendeels uit diverse vetweefsels bestaan en in ieder geval geen spierweefsel (corrigeer me gerust).

En wat betreft de ducktape. Al bladerend door de Wehkamp gids ben ik ooit weleens iets tegengekomen dat er sterke gelijkenis mee vertoonde, maar dat allicht stukken minder pijnlijk moet zijn in het gebruik. Het is al wat jaartjes geleden, maar het ging om een soort plak BH: twee losse profieltjes die elk onder een borst worden geplakt ter versteviging. Misschien is dat nog wel in de handel.
nooit aan gedacht om vrouw te worden?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:22
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
kdoe meestal sporttopjes aan, en af n toe n bh..
zonder gaat niet voor me.. te wiebelig..

*dA pImP*
Reageren

Regels voor berichten