![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() whaha.. Citaat:
Ge-wel-dig!! Wat een lol OMG ![]() ![]() (die jongen kon er oowk wel om meelachen.. ![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens, meisjes raken net zo goed opgewonden. Weleens gezien dat een meisje waarmee ik ging schuivelen stijve tepels ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al bij al, oefening baart kunst. Dat geldt voor dit en voor honderden andere dingen. Ook iedereen vindt andere dingen leuk, en dat kan keer op keer wat veranderen. Soms heb ik ook zin om op de bank eerst een half uurtje op temperatuur te komen. Soms vind ik het ook leuk om plots een hand in mijn broek te voelen die me niet meer wil loslaten. Maar dat zal bij de ene jongen anders zijn dan bij de andere. Let wat op zijn reactie, en je merkt het wel. Maak van seks of het gefriemel best wel geen slapstick. Ik snap niet echt waarom je iemand op zijn plaats moet zetten wanneer hij geil van je wordt, of waarom je hem om een erectie zou moeten uitlachen? Onzekerheid? Omdat je je geen houding weet te geven? Zou ik toch mee oppassen, geeft je niet echt een leuke en misschien zelfs respectloze) uitstraling naar jongens toe. Maar dat geldt natuurlijk ook anders voor iedereen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wel vingeren, maar niet aftrekken *marinn* | 61 | 19-07-2003 00:32 | |
Seksualiteit |
weetjes over aftrekken meastrecks | 12 | 07-04-2003 23:58 | |
Seksualiteit |
aftrekken...? DuShI*PuSsY | 20 | 14-02-2003 13:21 | |
Seksualiteit |
mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken **~yvie~** | 12 | 20-11-2002 12:54 | |
Seksualiteit |
Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden? Verwijderd | 32 | 26-09-2002 20:57 | |
Seksualiteit |
aftrekken nac-breda-no-1 | 19 | 06-02-2002 23:06 |