Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 17:42
depridepepi
depridepepi is offline
Citaat:
wat ik hier dus eigenlijk opsom is: "jullie zijn/hebben nog nooit goed afgetrokken"...
geloof me dat heb ik wel...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 20:49
Sander21
Sander21 is offline
Gewoon bij de eikel, bij het einde vd pens penetrerende bewegingen maken, het is echt niet moeilijk!

Gewoon een beetje heen en weer gaan.
succes.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 21:17
Roxjuh
Roxjuh is offline
@Sander21: Hoe lief ik je oowk vind dat je me dat uitlegt..:

DAT VROEG IK NIEJ, dat wist ik al wel
('Voortplanting' bij biologieles )
Oud 24-08-2004, 08:07
HBlast
HBlast is offline
Citaat:
depridepepi schreef op 22-08-2004 @ 18:42 :
geloof me dat heb ik wel...
kgeloof ook niet dat ik "jullie" zo algemeen bedoelde
Oud 24-08-2004, 15:47
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Rolf Fact: Prayers were originally concluded with a Heil Jesus! Over time and through translations it was shortened to amen. zegt:
ik bedoel welke jongen zit er nou werkelijk op te wachten om afgetrokken te worden
Rolf Fact: Prayers were originally concluded with a Heil Jesus! Over time and through translations it was shortened to amen. zegt:
niemand toch
Dop zegt:
nee op zich niet
Dop zegt:
wat heb je daar nou weer aan
want vrouwen kunnen dat gewoon niet
is ook wel logisch
net als dat een man nooit zo goed als een vrouw kan vingeren
ik bedoel waarom zou je het in godsnaam probéren
Dop zegt:
ja maar het kan leuk zijn als iemand anders het doet
Dop zegt:
maar goed dan kun je veel leukere dingen doen
Dop zegt:
dus dan is dat best wel zinloos
inderdaad, er zijn veeeeel betere opties. Als ze je aftrekt is het echt gewoon zo even verveeld wachten totdat ze daarmee klaar is en het echte werk kan beginnen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:15
Dop_16
Dop_16 is offline
Jááá mensen of we reageren wel.
Oud 24-08-2004, 18:57
master Fucker
master Fucker is offline
nou ik trek me onderde douch af voor een feest je weet maar nooit tijdens het dansen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 18:59
master Fucker
master Fucker is offline
daar heb je niet hele maal gelijk in je moet eerst goed trekkken bij mij anders doeti ut niet
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 19:40
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
master Fucker schreef op 24-08-2004 @ 19:57 :
nou ik trek me onderde douch af voor een feest je weet maar nooit tijdens het dansen
Pfff. Bang dat je een stijve leuter krijgt bij het dansen Nou en...dan weet dat meisje tenminste dat je d'r leuk vindt mocht ze 't merken.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 19:45
DutchAbleGod
DutchAbleGod is offline
Citaat:
master Fucker schreef op 24-08-2004 @ 19:57 :
Was dat een vraag? Zou je de topic eerst willen lezen? *Kucht* ..Enne wtf..Tijdens het dansen? Kan je dan lozen? dan is er bij mij tog wat mis!
Oud 24-08-2004, 20:04
master Fucker
master Fucker is offline
dan trek ik me aleen af zodat het dan niet tijdens het feest er onderuit loopt
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:43
Dop_16
Dop_16 is offline
Waarschijnlijk komt je ding er toch niet onderuit... tenzij je broek te laag hangt ^.^.. ten 2e : Als je aan het dansen bent en het meisje zou merken dat je een erectie hebt dan zou ze het ook als een compliment kunnen zien

Tenzij het een onervaren teruggetrokken wereldvreemd meisje is natuurlijk, dan rent ze huilend weg

Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 21:17.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:51
HBlast
HBlast is offline
Citaat:
Dop_16 schreef op 24-08-2004 @ 21:43 :
Tenzij het een onervaren teruggetrokken wereldvreemd meisje is natuurlijk, dan rent ze huilend weg
Dan isset al knap genoeg dat je die aan 't dansen heb gekregen...
Oud 24-08-2004, 21:03
Dop_16
Dop_16 is offline
Ja maar het kan wel, kijk maar naar "carrie" van stephen king en als je die niet kent dan ben je een cultuurbarbaar

O man wat zijn jullie mensen scherp hier( ), daar moet ik rekening mee houden ...
Oud 24-08-2004, 21:15
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Pff kutnewbie

En ik ben geen cultuurbarbaar dus hoe kan het nou zijn dat ik carrie nog nooit gezien heb.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 21:18
Dop_16
Dop_16 is offline
Dan ben je dus wel een cultuurbarbaar
Oud 25-08-2004, 14:18
Verwijderd
Hank McCrank is ook nog nooit goed afgetrokken en kan ook niet vingeren, als ik het goed begrijp?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:24
HBlast
HBlast is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-08-2004 @ 15:18 :
Hank McCrank is ook nog nooit goed afgetrokken en kan ook niet vingeren, als ik het goed begrijp?
*het geluid van iets dat op extreme wijze grof uit verband wordt gescheurd weerklinkt in de wijde omgeving*
Oud 25-08-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
HBlast schreef op 25-08-2004 @ 16:24 :
*het geluid van iets dat op extreme wijze grof uit verband wordt gescheurd weerklinkt in de wijde omgeving*
Hoezo? Hij zegt zowel 'Vrouwen kunnen gewoon niet aftrekken' als "Een man zal nooit zo goed als een vrouw kunnen vingeren'. Mijn enige aanname is dat hij dit baseert op zijn eigen ervaringen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 21:48
Roxjuh
Roxjuh is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 24-08-2004 @ 20:40 :
Pfff. Bang dat je een stijve leuter krijgt bij het dansen Nou en...dan weet dat meisje tenminste dat je d'r leuk vindt mocht ze 't merken.
whaha: Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me
whaha..

Citaat:
Dop_16 schreef op 24-08-2004 @ 21:43 :
Waarschijnlijk komt je ding er toch niet onderuit... tenzij je broek te laag hangt ^.^.. ten 2e : Als je aan het dansen bent en het meisje zou merken dat je een erectie hebt dan zou ze het ook als een compliment kunnen zien

pas nog meegemaakt.. alleen ik liep/rende niej weg, (ik kende hem wel btje) ik ging hem uitschelde voor pedo..
Ge-wel-dig!! Wat een lol OMG
(die jongen kon er oowk wel om meelachen.. )
Oud 03-09-2004, 14:36
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Roxjuh schreef op 01-09-2004 @ 22:48 :

pas nog meegemaakt.. alleen ik liep/rende niej weg, (ik kende hem wel btje) ik ging hem uitschelde voor pedo..
Wat fout van je. Had gewoon heel behelpend gezegd:"het geeft niet hoor"

Trouwens, meisjes raken net zo goed opgewonden. Weleens gezien dat een meisje waarmee ik ging schuivelen stijve tepels kreeg, was in de 2e klas ofzo (toen was het cool als meisje zijnde om een zo dun mogelijk truitje aan te doen)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:57
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Roxjuh schreef op 01-09-2004 @ 22:48 :
Ik vrees dat dat net is wat hij bedoelt met "Tenzij het een onervaren teruggetrokken wereldvreemd meisje is natuurlijk, dan rent ze huilend weg "

Al bij al, oefening baart kunst. Dat geldt voor dit en voor honderden andere dingen. Ook iedereen vindt andere dingen leuk, en dat kan keer op keer wat veranderen. Soms heb ik ook zin om op de bank eerst een half uurtje op temperatuur te komen. Soms vind ik het ook leuk om plots een hand in mijn broek te voelen die me niet meer wil loslaten. Maar dat zal bij de ene jongen anders zijn dan bij de andere. Let wat op zijn reactie, en je merkt het wel.
Maak van seks of het gefriemel best wel geen slapstick. Ik snap niet echt waarom je iemand op zijn plaats moet zetten wanneer hij geil van je wordt, of waarom je hem om een erectie zou moeten uitlachen? Onzekerheid? Omdat je je geen houding weet te geven? Zou ik toch mee oppassen, geeft je niet echt een leuke en misschien zelfs respectloze) uitstraling naar jongens toe. Maar dat geldt natuurlijk ook anders voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:58
need4speed
need4speed is offline
@Mr.Hypert€xt, of ze had het gewoon koud omdat het truitje zo dun was

Opzich gaat het best off-topic lol
Maar ja, meisjes raken idd net zo goed opgewonden, das maar goed ook haha.
Stel dat meisjes nooit opgewonden raakte, dan hebben we toch een gigantisch probleem denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:48
Roxjuh
Roxjuh is offline
die jongen was zelf erg onaantrekkelijk, en had een vriendin (net zo lelijk), maar geeft verder niej..

en idd, we zijn wel btje offtopic bezig..
dus GA ONTOPIC BEZIG
Oud 07-09-2004, 20:27
Roxjuh
Roxjuh is offline
niemand meer?
Oud 07-09-2004, 20:40
HBlast
HBlast is offline
Citaat:
Roxjuh schreef op 07-09-2004 @ 21:27 :
niemand meer?
Wat valt er nog te zeggen dat niet al gezegd is?
Oud 09-09-2004, 19:13
Roxjuh
Roxjuh is offline
kon, zijn dat iemand nog tips had..
Oud 11-09-2004, 12:20
Francesco
Francesco is offline
Hmmm...

Misschien vreemde input van mij, maar ik zou willen vragen 'Wat stel je je er van voor'? Gooi het antwoord hier in de groep, dan kom ik met gericht advies - advies op maat dus
Oud 12-09-2004, 18:41
Roxjuh
Roxjuh is offline
jah ik weet het eiglijk oowk niej.. ik kijk teveel sexfilms () daardoor ben ik over alles nogal laks gaan denken of zow..

maar ik durf het gwoon egt niej.. kweet iig wel waar het door komt (jongen dwong me het te doen, en vonk egt NIET leuk.. )
Oud 13-09-2004, 12:03
Francesco
Francesco is offline
Kijk, doordat je gedwongen bent heb je al de verwachting dat het niet leuk is - of in ieder geval een vervelende ervaring achter de rug.

Ik vroeg je wat je er van voorstelde, omdat het heel moeilijk is dit volgens een vast plan te doen. Tuurlijk, als je met je 'slachtoffer' samen bent kun je denken 'en nu ga ik je aftrekken', vervolgens broek open, en gaan met die banaan maar echte regels zijn er niet voor.

De belangrijkste regel is dat jij ontspannen bent (en hij ook) en dat het moment goed is. Veel jongens vinden het spannend als het meisje de leiding neemt. Van lekker uitgebreid zoenen wordt hij vast flink opgewonden, vooral als je tijdens het zoenen over zijn lijf streelt, langzaam maar zeker richting zijn kruis. Als het goed voelt maak je zijn broek open (of ga je met je hand in zijn broek - al is het voor je vriend niet zo heel comfortabel omdat het met een beetje strakke broek behoorlijk kan knellen )

OK - een hele korte handleiding aftrekken:
Bouw het in het begin langzaam op, vouw je hand om zijn penis, vlak onder de eikelrand is vaak een goed uitgangspunt, en beweeg van boven naar beneden en weer terug in een rustig maar constant tempo. Met je vrije hand kun je eventueel voorzichtig zijn ballen strelen of vastpakken.

Probeer het tempo constant te houden en voer het heel langzaam ietsje op. Als je het goed doet zal na enige tijd zijn penis nog harder worden; vaak is dit een voorbode van zijn orgasme. Blijf tijdens het klaarkomen rustig doortrekken totdat de schokken in zijn penis zijn weggeëbt, ga dan niet verder omdat het voor de jongen vaak vervelend aanvoelt - zijn eikel is meestal heel gevoelig na het klaarkomen.

Als je geen verrassingen wilt, kun je hem vragen aan te geven wanneer hij gaat komen zodat je zijn sperma kunt opvangen met een tissue of een stukje wc-papier - scheelt opruimen en vlekken achteraf

Tot slot: ik weet dat de meningen er over verdeeld zijn, maar in tegenstelling tot wat meisjes denken is afgetrokken worden (als het goed gebeurt tenminste) heel erg lekker. Veel meiden vinden het een beetje saai om te doen, maar als je goed aanvoelt hoe je zijn penis moet bespelen kun je het voor jezelf, maar ook voor hem, heel spannend maken :0

En bedenk: oefening baart kunst, dat geldt zeker voor aftrekken (en voor jou vingeren voor hem )
Oud 15-09-2004, 16:38
Roxjuh
Roxjuh is offline
ik heb het laatst geprobeerd, maar het lukt me gwoon niej

komt waarschijnlijk modat toen ik 14 was, de jongen die mij ontgroend heeft mij zo'n btje gedwongen heeft om hem af te trekken.. en dat was alles behalve leuk

(stukje voorafgaande geschiedenis )
Oud 20-09-2004, 20:56
Verwijderd
jah ik vond de eerste keer dat ik m'n vriend aftrok ook wel een beetje eng
ik was bang dat ik het verkeerd zou doen, k bedoel, voor hem is zijn lul iets heel normaals, en voor mij was het iets nieuws
maar t ging goed en ik heb ook wel eens gevraagd of t goed was, en hij zei dat ik daar niet onzeker over moest zijn, en dat hij het fijner vindt dan wanneer hij het zelf doen omdat nu alles voor hem gedaan wordt hij hoeft zelf niks te doen

maar ook al gaat niet alles helemaal goed of perfect, als het goed is zal je vriend/de jongen daar niet moeilijk over doen
volgende keer beter
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 21:37
Verwijderd
Als het goed is geeft hij het zelf wel aan, als jullie handen zeg maar een beetje verstrengeld zitten en je voelt overal en nergens, je gaat steeds iets meer naar beneden en hij geeft ook aan dat hij het wilt..

En dan begin je gewoon. & als je niet weet of je het goed doet/ hoe hij het lekker vindt gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 10:14
Black-X
Black-X is offline
Maak um gewoon beetje gek.. En dan na tijdje maak je ze broek los.. En ga je verder, zijn denk maar weinig jongens ide je tegen zullen houden als het zo gaat
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:22
Bisonkit
Bisonkit is offline

Regels voor berichten