| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik ken niet alle genoemde potentiële kandidaten, maar ik vind wél dat 't CDA goede punten heeft, en dat je je laat leiden door het feit of Balkenende nou wél of niet op Harry Potter lijkt en wél of niet een onervaren lulletje is een béétje onzinnig is. Daarbij komt ook dat 't CDA niet voor niets gewonnen heeft, niet waar?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik weet niet wie andere goede cda-klanten zijn eigenlijk. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Balkenende.
Lijkt me erg voor de hand liggen nu. En wat ze zeggen van hij is jong en onervaren. En natuurlijk hij is jong en onervaren. Maar weten jullie in wat voor diep dal het CDA stond een paar maanden geleden. Dat gedoe met Jaap de Hoop-Schreffer. Precies ze waren onwijs klein geworden. En moet je zien waar Balkenende ze gebracht heeft. Precies waar ze nu zijn. Volgens mij kna Nederland gewoon niet meer om hem heen. Het is naar mijn mening de beste politicus die op het moment in Den Haag rondloopt. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| ARTistiek |
Request: Wie kan er een logo voor mij soepen? SSER | 15 | 27-05-2011 10:49 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Formatie NN | 357 | 03-05-2003 03:05 | |
| Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Wie moet er premier worden?? kermie | 5 | 14-03-2002 16:43 | |