Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 10:40
Didowoman
Didowoman is offline
Bang om te verliezen wat ik nu heb. Vriend, familie, eigen leventje in Utrcht, studie, toekomst. Wil geen dingen missen die ik nu heb.
Oud 11-06-2002, 19:54
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Bang voor doorsnee-dingen, ofja doorsnee-dingen, dingen waar bijna iedereen bang voor is zeg maar.. zoals mijn vrienden en familie verliezen.....
Maar ook voor donker. Bah, daar heb ik echt een hekel aan, weet niet precies waar het door komt, maar ben ECHT bang in het donker, zelfs als ik gewoon binnen ben... zo lang ik maar niet allen ben gaat het goed, maar wanneer dat niet zo is.... BRRRR
Oud 12-06-2002, 10:23
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
spinnen
Oud 15-06-2002, 19:38
Verwijderd
ik ben bang dat iedereen om me heen doodgaat en ik alleen achterblijf. (leuk hè enigs kind zijn)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 10:06
mieltje
mieltje is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ik ben bang dat ik, als ik eenmaal op 't punt sta om te gaan sterven, niet kan zeggen dat ik de zin van 't leven heb ontdekt.

HEEEL MOOI GESPROKEN!!!!(ben ik ook namelijk..maar kon het nie zo mooi verwoorden!!!....)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 10:26
Verwijderd
ik ben het meest bang voor eenzaamheid, denk ik
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 10:28
Prada
Prada is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ik ben bang dat ik, als ik eenmaal op 't punt sta om te gaan sterven, niet kan zeggen dat ik de zin van 't leven heb ontdekt.
Wie zegt dat het leven zin heeft???
Oud 18-06-2002, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Prada schreef:

Wie zegt dat het leven zin heeft???
het zou wel een big f*king joke zijn als dat niet zo zou zijn
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 10:39
Prada
Prada is offline
Citaat:
regenae schreef:

het zou wel een big f*king joke zijn als dat niet zo zou zijn
Nee, dat zou simpele logica zijn...
Oud 20-06-2002, 10:09
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
Ik ben bang dat ik mezelf op een dag niet meer onder controle kan houden en dat ik dan mensen pijn ga doen die ik niet echt pijn wil doen....nouja ik zou diegene eigenlijk gewoon verrot willen schelden ofzo, maar dat lukt helaas niet, want ik ga dan te ver. ik heb echt heel veel moeite met zelfbeheersing.
het is namelijk bij mij zo dat als je tegen mij precies net het verkeerde zegt, dan knapt er iets en dan draai ik door. (komt vooral door gebeurtenissen die ik nooit verwerkt heb) gelukkig is de laatste keer dat dat gebeurde al weer een tijd geleden, maar elke keer wordt de "uitbarsting" steeds groter zeg maar, en dat vind ik nou juist zo eng.
ben ook bang om mijn vriend te verliezen, en om een hele goede vriend van mij kwijt te raken. Zonder hun kan ik gewoon niet verder.

Grtz, K.G.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 21:08
Artemis
Artemis is offline
ik ben bang om te verdwalen in de oneindigheid van mij geest (/fantasie?) (dwz ik heb t 'einde' ervan nog niet gevonden)

en soms ben ik bang dat ik bang moet zijn voor mezelf, en dan ben ik vanzelf bang voor mezelf omdat ik eraan twijfel of ik niet bang zou moeten zijn voor mezelf *eek*

ik kal raas geloof ik
Oud 20-06-2002, 22:09
biertjehappen
biertjehappen is offline
Ik ben nergens bang voor.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Prada schreef:

Nee, dat zou simpele logica zijn...
nee.
Death wil come no matter what, Life is a miracle

jouw sig had mijn sig kunnen zijn trouwens
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:12
purplerose
purplerose is offline
Ik weet eig niet zo goed waar ik egt bang voor ben... iniedergeval voor moordenaars of om me vrienden op de een of andere manier kwijt te raken
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:
het enige waar ik bang voor ben, is dat ik aan het eind van m'n leven terug kijk op m'n leven, en zie dat ik eigenlijk niks bijzonders gedaan heb, dat ik m'n leven heb vergooit.
Ik ook.. en ik ben bang dat ik alleen achterblijf, of ergens terecht kom waar ik alleen blijf.. als ik over een paar maanden op kamer ga bijv., dat ik daar steeds alleen zal zijn..
En verder dat ik door ouderdom of een ongeluk zo aftakel dat ik nix meer zelf kan en de hele tijd hulp van anderen nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 11:22
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
om mijn gevoelens te delen!
Oud 24-06-2002, 11:46
dromerke
dromerke is offline
Ik heb heel veel bang van bliksem en donder. Zeker als het 't fel onweert. Dan krijg ik altijd hartkloppingen en heb ik schrik dat 't huis ingebliksemd wordt. Ook als 't heel hard waait heb ik schrik, maar dat is minder dan bij een onweer.
Oud 02-07-2002, 16:56
bonsai
bonsai is offline
ik ben bang voor angst
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:57
bonsai
bonsai is offline
oja, en meestal ben ik niet bang, maar ik weet dat ik ga schrikken, en dat vind ik dan niet zo fijn
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 17:38
Ox
Ox is offline
Niet meer kunnen bewegen, dus bijv de hele dag als een kasplant voor het raam zitten ZONDER dat je het iemand duidelijk kan maken.
En ook dat iemand in mijn familie dood gaat.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 17:43
sublime
sublime is offline
ik heb niet echt diepzinnige antwoorden als eenzaamheid of dood (van anderen of mezelf) enzo... als zoiets je overkomt hoeft dat niet automatisch slecht te zijn denk ik......

waar ik echt bang voor ben... ik vind abseilen enzo doodeng, omdat je bijna volledig op iemand anders moet vertrouwen en das niet echt mijn sterkste punt; vertrouwen hebben in anderen
en ik heb het niet zo op grotten enzo....

en ik ben bang om belazerd te worden. heeft ook weer te maken met dat vertrouwen...

en ik ben echt gigantisch afschuwelijk ongewoon panisch bang voor spinnen. echt ik ben ontzettend bang voor spinnen. dat is gewoon idioot.....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 19:14
SpelertjeTotti
SpelertjeTotti is offline
ik ben bang dat mijn ouders te vroeg doodgaan en dat ik alleen achterblijf, zonder ooit echt van ze te hebben genieten, alles van ze gekend te hebben, omdat k toen veel te druk beizg was met mij puberteitsperikelen en het volwassen worden soms als k naar ze kijk denk k van: wat hou k toch veel van deze mensen en wat laat k het weinig merken.....
Voor de dood was k ook bang maar das toch onvermijdelijk, you can't change the facts of life.........sadly
Mijn gedachtes maken mn ook bang, k ben echt een controlfreak moet over alles in mijn omgeving controle hebben, als er dan iets anders loopt dan k had verwacht, dan gaan mijn gedachtes met me op de loop en word k bang van mijn eigen gedachtes
Oud 05-07-2002, 19:21
Verwijderd
Citaat:
hitsiepitsie schreef:
om mijn gevoelens te delen!
Waarom?

Als ik te lomp overkom zeg je het maar hoor
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Coolkast schreef:

Dat leidde ik dus af uit

"Zo goed ken ik mezelf niet om hier antwoord op te geven"

Dat zou kúnnen wijzen op ..(wat ik eerder al zei)
Oooh... ik snap het nu pas
Achja... daar heb ik nog eigenlijk niet zo over nagedacht...
Citaat:
Coolkast schreef:

Mmm maar okee. Tis nie leuk om je eigen gevoelens niet te herkennen ik heb zelf ook een tijdje gedacht dat ik een emotieloos wezen was. Nu ben ik wel rationeel maar weet wel dat ik wel emoties heb

Nu ik nog...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 08:54
Verwijderd
De dood zelf vrees ik niet, eerder de wijze waarop.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten