Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb heel veel bang van bliksem en donder. Zeker als het 't fel onweert. Dan krijg ik altijd hartkloppingen en heb ik schrik dat 't huis ingebliksemd wordt. Ook als 't heel hard waait heb ik schrik, maar dat is minder dan bij een onweer.
![]()
|
ik heb niet echt diepzinnige antwoorden als eenzaamheid of dood (van anderen of mezelf) enzo... als zoiets je overkomt hoeft dat niet automatisch slecht te zijn denk ik......
waar ik echt bang voor ben... ik vind abseilen enzo doodeng, omdat je bijna volledig op iemand anders moet vertrouwen en das niet echt mijn sterkste punt; vertrouwen hebben in anderen ![]() en ik heb het niet zo op grotten enzo.... en ik ben bang om belazerd te worden. heeft ook weer te maken met dat vertrouwen... ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben bang dat mijn ouders te vroeg doodgaan en dat ik alleen achterblijf, zonder ooit echt van ze te hebben genieten, alles van ze gekend te hebben, omdat k toen veel te druk beizg was met mij puberteitsperikelen en het volwassen worden
![]() Voor de dood was k ook bang maar das toch onvermijdelijk, you can't change the facts of life.........sadly Mijn gedachtes maken mn ook bang, k ben echt een controlfreak moet over alles in mijn omgeving controle hebben, als er dan iets anders loopt dan k had verwacht, dan gaan mijn gedachtes met me op de loop en word k bang van mijn eigen gedachtes
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Achja... daar heb ik nog eigenlijk niet zo over nagedacht... Citaat:
![]() Nu ik nog... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je Verwijderd | 500 | 27-02-2013 06:11 | |
De Kantine |
Het "dit vind ik eng"-topic! Verwijderd | 117 | 07-10-2011 16:01 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #veel Verwijderd | 500 | 07-03-2011 14:31 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
Psychologie |
Het gaat goed,maar toch...bang voor terugval.... Nena21 | 8 | 10-07-2002 14:50 | |
De Kantine |
Waar ben je bang voor? vroeger en nu. Black Sugar | 18 | 29-04-2002 09:54 |