![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is soms wel een duidelijk aanwijsbare reden waarom nieuwe forumbazen soms bv. vrij onbekend zijn (wat je precies bedoeld met "onder een steen vandaan komen" is me niet helemaal duidelijk). Als er een nieuwe fb nodig is, dan zijn er meestal meerdere opties. Als optie één het niet wordt om wat voor reden dan ook, dan gaan we verder met optie twee, maar ja, die wordt het ook niet altijd, enz. En zo kan het dus wel eens zijn dat de uitkomst bv. optie vijf wordt. En daar kunnen 'wij' lang niet altijd wat aan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ... Trouwens, waarom zou Internet niet serieus moeten worden genomen in essentie. We zijn allemaal mensen, ook al is een (het) (meren)deel een 'lam3r', de interactie is 'echt'. In dat opzicht kun je het net zo goed serieus nemen, als niet. En hoe iemand dat invult moet diegene zelf weten denk ik. Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 13:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat is 't ook, ik zie een Raven, een Vaal, een Q bijv steeds waarschuwingen/bans aanvragen of zeggen dat ze dingen niet vinden kunnen op M&M waarvan ik denk... tjeas... ban hun eens voor hun kleinzielige gedrag... Ik ben een groot voorstander van als iemand op de hak wordt genomen deze het ook zelf komt melden, want als andere dat doen krijg je dat 1. De impact veel groter is 2. Degene die op de hak wordt genomen 't 'zeker' erg vind (terwijl er genoeg mensen zijn die zich er eigk niks van zullen aantrekken) 3. Het mss lijkt of diegene het zelf niet durft... Daarom heeft PE een punt, maar niet zozeer dat kleinzerig gedrag wordt toegestaan... maar dat men het toestaat dat om elk wissewasje kan worden geklaagd (en dan heb ik 't niet over 'ouwe ups' of 'crossposts' maar over mensen die zelf gaan lopen roepen wat wel en niet kan en wie wel niet een ban verdiend...) Hoe je dat op kan lossen, tja... stel strakker regels, of zorg dat de kleinere dingen (dus ups, crossposts, mensen hun visies over bepaalde posts) achter de schermen worden afgehandeld... ten eerste houdt dat M&M dan veel strakker en leger blijven (dus meer mededelingen dan een meldpunt) en haalt 't de noitoire forumzeurders (waar 't hier overgaat) er makkelijker uit en kunnen die evt. gewaarschuwd worden dat ze niet zo... moeten zeuren... Ik heb al vaker voorgesteld om een 'report' schermpje te maken... waar mee kleinigheden gemeld kunnen worden in bepaalde categorieen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoevaak is deze regel als 't ware gehanteerd? "Dit forum is een extra waarop leden mee kunnen denken over de toekomst van de site en het forum, stoute leden wordt de toegang hiertoe ontzegd."
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En tot slot een persoonlijke noot.. wat ik 'tegen' jou heb.. mja. Misschien heb ik het helemaal mis maar wat ik van jou heb meegemaakt is gewoon lachwekkend en hoofdzakelijk 'dom'. TheChameleon enzo. Ergens vraag ik me af of je wel beter kón weten toen, maar je aannames en uitspraken deden je, voor het denkbeeld dat ik over je heb, totaal geen goed. Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 02:19. |
![]() |
||
Citaat:
Wat mij betreft kunnen kleuter Kenjirro en meeloper Mark Almighty ook spontaan opgloeien uit dit topic overigens, desnoods open ik een topic "speelkwartier" op Onzin voor hun enjoyment. Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 02:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: Joostje zeikt in een PM over deze post. Ik sta er nog steeds achter, maar het is wel handig om te weten dat het een reactie is en het om de vorm gaat.. het is niet iets wat ik tot uitvoer zou willen brengen ofzoiets. Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 12:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 14:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geldt btw ook voor de rest: ontopic verder gaan ajb. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ga niet over het algemene beleid dus ik kan ook niet doen alsof dat wel zo is. Dit geldt voor meer fb's. Daarom hoor je ons niet werkelijk er op in gaan.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik merk alleen dat Enlightenment 't soms doet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou ook niet weten hoe ik iemand de toegang tot alleen BZ zou moeten ontzeggen eigenlijk... |
![]() |
||
Citaat:
Is het niet de bedoeling dat een FB+ ook wat 'technische' kennis in huis heeft? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me af hoe serieus en kloppend jouw post is, maar goed. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|