Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey allemaal!
Volgens mij kickt ieder meisje hier zo'n beetje op een 'killer-smile' en een kei mooi paar kijkers.... Hier is mijn lijstje: Hij moet lief zijn Hij moet mooie ogen hebben (daar kan je vanalles aan zien (gevoel)) Ik val, geloof het of niet, op jongens die absoluut niet geintereseerd in mij zijn... (tenminste dat denk ik dan... soms blijkt t niet zo te zijn) Anyway, waar het op neer komt... Een jongen met mooie ogen, lief, lekker opstandig (mening), absoluut GEEN jongen die probeert het mij naar de zin te maken (lees: hij moet niet gaan proberen dat ie winkelen leuk vind) EN "hard to get" (zoals ze dat noemen) How about U?
|
![]() |
op skinny jongens... niet zodat je alle botten en ribben ziet, maar gewoon wel dun, en dan een wijde skatebroek aan oooh!!! enneh als ie dan geen t-shirt aan heeft dat je dan die spiertjes allemaal ziet spannen en bewegen dat vind ik echt geweldig om te zien!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Qua innerlijk: lief, intelligent, aardig, eigenwijs, verlegen
Qua uiterlijk: lief gezicht, 'warme' ogen (ehm hoe leg ik dit uit? oke..'vriendelijke' ogen), ondeugende/lieve lach en gewoon uitstraling. Edit: Humor is ook belangrijk ![]() [Dit bericht is aangepast door Alex (06-01-2002).] |
![]() |
|
zn blik... hij heeft af en toe van zulke lieve leuke blikken dan moet ik m gewoon zoenen!!! ow, en zn kont... oeh... lekker strakkies.
wat ik ook zo erg leuk aan m vind is t feit dat ie me altijd blij weet te maken, altijd wel wat grappigs weet te zeggen, me altijd weer vrolijk en opgewekt kan krijgen... (zo ver over mn vriendjuh) wat ik ook wel aantrekkelijk aan andere jongens vind, bijvoorbeeld bij t uitgaan... (maar dus niks met ze wil, heb immers vriend): -als ie lief danst -als ie lief kijkt -als zn haar leuk zit -als ie pretoogjes heeft -als ie NIET al te bezopen is (maarja, gaat toch eig wel weer over mn vriend... ooow, hou zo van m!!!)
|
De bouw van een jongen. Niet zo heel groot 1.70 -1.75 en dan wat hij uitstraalt.
Wat trouwens heel vaag aan mij is, maar een jongen zonder t-shirt aan en dan zo'n legerkettinkje met zijn naam er op om is echt heel gaaf..
||
![]() |
Citaat:
![]() dus, een abrupte, leuke lach mooie handen en armen mooie ogen (ook belangrijk)
||
![]() |
Citaat:
dit is dus echt helemaal wat ik ook vind, een muziekinstrument spelen is dus echt wel chic
||
Citaat:
![]() Gosh... ik heb nogal een aparte smaak ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ie van die lieve pretoogjes heb tijdens het lachen... Als ie een beetje lekker stout is... Als ie niet verlegen is... Als ie humor heb... Als ik blij word als ik hem zie lachen... En hoor lachen... En jongens die bier drinken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maareh...ik hou van krullen..en donkere ogen...mysterieuze uitstraling...lieve lach..tralalal..nu nog iemand vinden die aan bovenstaande omschrijving voldoet ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
op de eerst plaats moet een jongen wel een beetje lang zijn en mooi gebouwt is altijd mooi meegenomen.
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij aantrekkelijk? floyd101 | 55 | 01-07-2012 13:55 | |
Seksualiteit |
Grote hoeveelheid zaad bij zaadlosing? Heb jij heb?En wat vinden de vrouwtjes er van? Pyro Power | 69 | 29-03-2010 21:52 | |
Liefde & Relatie |
[Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan? Jolt | 15 | 21-05-2005 22:46 | |
Seksualiteit |
Vind jij jezelf sexueel aantrekkelijk Ijke | 204 | 05-10-2003 21:37 | |
Seksualiteit |
Welke forummer zou jij graag in een spel van uitbundige copulatie willen betrekken? Ochlocraat | 241 | 30-08-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |