![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen die ik ken met chronische pijn krijgt gewoon pijnstillers. Geen paracetamol, maar die andere dingen vallen ook gewoon onder de noemer 'pijnstillers'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() 't is wel zo dat er steeds zwaardere pijnstillers vrij verkrijgbaar zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb maanden achtereen dagelijks paracetamol gebruikt. Zo'n 3 of 4 op een dag. Dagen zonder paracetamol kwamen maar heel zeldzaam voor. Ik had toen enorme hoofdpijnklachten en m'n dokter wist er geen raad mee. Pijnstillers leken de beste oplossing dacht ik toen. Maar het werd inderdaad erger en je krijgt juist hoofdpijn door die pijnstillers. Ik ben nu zelfs immuun voor paracetamol. Het helpt gewoon niet meer: hoe veel ik er ook neem. Ik ben toen over gestapt op ibuprofen en ook dat verliest na een tijdje z'n werking.
![]() maar tegenwoordig weet ik beter om te gaan met dat soort middelen hoor ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hoofdpijn Verwijderd | 42 | 26-11-2011 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Paracetamol als slaapmiddel Daantje_0705 | 22 | 12-04-2005 22:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn op 1 plek, heel erg duizelig Mira Dos Santos | 9 | 09-02-2004 19:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoofdpijn jet | 24 | 13-01-2004 21:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Klaarkomen = hoofdpijn? Somebody Special | 11 | 08-06-2003 16:54 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |