Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 13:03
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ah k
Advertentie
Oud 05-09-2004, 19:15
Verwijderd
jaja, reclame na 2 minuten
Oud 05-09-2004, 19:21
Verwijderd
Ik weet niet of het al gevraagd of gezegd is, maar weet iemand wanneer (en of) de hh van Robinson erop komt?
Oud 05-09-2004, 20:29
Lente
Lente is offline
wauw wat ontzettend geweldig <33

en dat verschil tussen die nederlanders en belgen wordt wel heel grappig neergezet stelletje zeikerds
Oud 05-09-2004, 20:31
Verwijderd
Ik vind de belgen een stuk relaxter dan de Nederlanders. Volgens mij is het ook een leukere groep

Bijna 48 uur in die kooi

Patrick vind ik erg irritant. Henk en Klaar ook een beetje, maar Klaar is er toch uit..
Al dat overleg dat ze voeren Werkelijk over alles

Bij de Belgen zit nog niemand die ik vervelend vind.

En ie, die mangrove.. lijkt me best eng om daar te zitten..
Oud 05-09-2004, 20:32
Breg
Breg is offline
echt hoor 'nee hij is geen leider, hij is coordinator'. . Soms zou ik willen dat ik Belg was. En hoeveel reclame blokken kan je tijdens 1 programma uitzenden?
Oud 05-09-2004, 20:34
Balance
Balance is offline
Ik heb maar voor de helft gekeken, want ik zat te zappen met een ander programma. Misschien dat iemand me daarom een paar dingen kan uitleggen:

- Blijft het Nederland tegen België of gaan de groepen later ook mixen?
- Dat meisje dat ziek was in die kooi, is die eruit gegaan of zit ze er nog in?
- Wat moet die Klaar nou precies doen bij die mangrove?
Oud 05-09-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 05-09-2004 @ 21:34 :
Ik heb maar voor de helft gekeken, want ik zat te zappen met een ander programma. Misschien dat iemand me daarom een paar dingen kan uitleggen:

- Blijft het Nederland tegen België of gaan de groepen later ook mixen?
- Dat meisje dat ziek was in die kooi, is die eruit gegaan of zit ze er nog in?
- Wat moet die Klaar nou precies doen bij die mangrove?
als er nog in totaal 8 mensen over zijn, worden de overblijvers gemixt.. ze gaan dus één kamp vormen.. tenminste, zo gaat het normaal altijd

Dat zieke meisje zit nu ook in de mangrove, samen met de vrouw die de kooi niet in kwam. En Klaar zit daar nu ook, ze moeten samen proberen voedsel te stelen van de kampen om te overleven..
Oud 05-09-2004, 20:37
Breg
Breg is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 05-09-2004 @ 21:35 :
als er nog in totaal 8 mensen over zijn, worden de overblijvers gemixt.. ze gaan dus één kamp vormen.. tenminste, zo gaat het normaal altijd

Dat zieke meisje zit nu ook in de mangrove, samen met de vrouw die de kooi niet in kwam. En Klaar zit daar nu ook, ze moeten samen proberen voedsel te stelen van de kampen om te overleven..
of natuurlijk zelf gaan jagen, maar het lijken me niet echt jacht-types...
Oud 05-09-2004, 20:38
Lente
Lente is offline
ook niet onbelangrijk om te weten: als ze in de mangrove ontdekt worden door de nederlanders of belgen is het afgelopen
Oud 05-09-2004, 20:41
Ilsch
Ilsch is offline
het zou wel grappig zijn als ze echt zo na twee weken gevonden worden

ik vond het erg leuk! Alleen echt knap hoeveel vervelende mensen ze uitgezocht hebben zeg, geez

dat gepraat en gepraat..

en in het begin een leider uitkiezen.. dat werkt toch niet? Niemand kent elkaar, je weet niet wie wat kan ed.. Ontzettende onzin.. zo leer je elkaar ook gewoon niet kennen..

patrick (die in dat oranje shirt) mag er écht uit, vervelend kereltje.. met die proef hield hij echt geen rekening met de rest.. steeds ging hij net te snel..

ben benieuwd hoe het verder gaat.. zullen ook dan wat meer van de belgen te zien krijgen.. die zaten nu vooral gezellig in de kooi! (waar ze horen! )

oh.. en die gekke indiaan
Oud 05-09-2004, 20:44
Freshh~
Freshh~ is offline
kut ik weet al wie er gaat winnen
maar goed ik vond het alsnog leuk
Oud 05-09-2004, 21:02
*gaapt*
*gaapt* is offline
die nederlandse groep is echt erg zeg, zit je op een onbewoond eiland ga je een hele bedrijfsstructuur opzetten met vergaderingen en al

en die Patrick lijkt me echt een irritant ventje, mag er best uit, net zoals Henk, te veel geregel allemaal

maar ben benieuwd hoe het in het belgische kamp gaat, aan het voorstukje van volgende week te zien blijft die goede sfeer niet echt lang bestaan
Oud 05-09-2004, 21:03
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 05-09-2004 @ 21:44 :
kut ik weet al wie er gaat winnen
maar goed ik vond het alsnog leuk
hoe weet je dat dan? is het niet net zoals voorgaande jaren dat dat in een liveshow wordt bepaald?
Oud 05-09-2004, 21:12
Ketjing
Ketjing is offline
t is weer geweldig
Oud 05-09-2004, 21:20
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
die henk is echt een verschrikkelijke knuppel zeg!
Oud 05-09-2004, 21:33
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 05-09-2004 @ 22:03 :
hoe weet je dat dan? is het niet net zoals voorgaande jaren dat dat in een liveshow wordt bepaald?
hmm ja dat vind ik ook wel vreemd ja haha nu ik er aan denk..
naja je weet natuurlijk nooit of dat ook wel ècht live is, maar goed diegene had het ook alleen maar gehoord
dan blijft het voor mij nog spannend
Oud 05-09-2004, 22:13
Verwijderd
ja het was gaaf vanavond... zin in volgende week!
Oud 05-09-2004, 22:43
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik vond het best leuk. Ik vraag me af hoe lang die 3 in het midden ongezien en on opgemerkt blijven. Het lag toch een KM. van de beide kampen vandaan? Dat lijkt me niet zo veel.

Ik snapte die Klaar best. Het overleggen was wel een beetje te veel van het goede. (hoewel het ook erg nadrukkelijk in beeld is gebracht.) Maar je moet niet direct te hard daar tegen in gaan. Ik vind dat die Henk er uit moet overigens.

Waarom moesten die belgen nou eigenlijk in die kooi. (Dom dat dat meisje niet gedronken had trouwens ) En hoe is de eerste Nederlandse kandidate afgevallen? (irritant persoon lijkt me trouwens)
Oud 05-09-2004, 22:47
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 05-09-2004 @ 21:31 :
Bijna 48 uur in die kooi

Tijdens die uitzending deden ze ook voortdurend of het een hele ontbering was. Maar het lijkt me geen punt. Ze kregen toch wel te eten? Alleen dat iedereen in die kooi z'n behoefte moet doen lijkt me wat minder.
Oud 05-09-2004, 22:53
Dmnq
Dmnq is offline
ze kregen alleen flessen water
Oud 05-09-2004, 22:59
Verwijderd
ja das waar.. waar deden ze hun behoefdes?
Oud 05-09-2004, 23:39
Nanaki
Nanaki is offline
Die hollanders zijn knap irritant :\ Alleen die blonde gast lijkt me nog enigszins relaxed. Dat gedoe over coordinator enzo, kom op je zit op een droomeiland en je begint over je werk en hoe het daar wordt geregeld 0_o pfff

Ik denk alleen wel dat ze die verschillen enorm uitvergroten. Vorig jaar ook al met die vrouwen en mannen, nu met verschillende landen. Vind het wel een beetje toevallig
Oud 06-09-2004, 08:18
Verwijderd
Mijn favoriet tot nu toe: Matthias (uit het Belgische kamp ja)
Wat is die Patrick irritant zeg!
En Mick en Peter uit het Belgische kamp vind ik wel erg strijdlustig "Die Hollanders zullen ervoor boeten!"
pff...
Oud 06-09-2004, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Minkiemeis schreef op 06-09-2004 @ 09:18 :
Mijn favoriet tot nu toe: Matthias (uit het Belgische kamp ja)
Wat is die Patrick irritant zeg!
En Mick en Peter uit het Belgische kamp vind ik wel erg strijdlustig "Die Hollanders zullen ervoor boeten!"
pff...
wie is peter?

Matthias is toch die met die krulletjes? Die vind ik ook leuk
Oud 06-09-2004, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 05-09-2004 @ 23:47 :
Tijdens die uitzending deden ze ook voortdurend of het een hele ontbering was. Maar het lijkt me geen punt. Ze kregen toch wel te eten? Alleen dat iedereen in die kooi z'n behoefte moet doen lijkt me wat minder.
ze kregen geen eten.. alleen ieder een fles water.. slapen ging niet zo handig, en overal beesten waardoor ze gebeten werden.. lijkt me best zwaar hoor, met 9 mensen 48 uur in zo'n kooi waar je niks anders kunt doen dan zitten en praten..
Oud 06-09-2004, 10:24
Ilsch
Ilsch is offline
Het lijkt me echt hip als die teams op zo'n ander eiland zijn, voor een proef.. dan kunnen die verstekelingen dus gewoon de kampen op..

vorig jaar, dat er een banaan kwijt zou zijn?

als ze "subtiel" eten meenemen, kunnen er nog leuke situaties in de kampen ontstaan
Oud 06-09-2004, 11:18
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Weet iemand wanneer het herhaald wordt, ik heb het gemist.
Oud 06-09-2004, 11:34
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik vond het echt geweldig. Alleen int begin 5 min. en glijk reclame daarna 15 min hup weer reclame

Ik denk dat ik het de volgende keer maar opneem.

De irritanste personen moeten er juist niet uit. Dan wordt het nog lachwekkend omdat iedereen zich eraan gaan ergeren

Hm ik zag int voorstukje van volgende week dat de meiden in die mangrove overdag naar de kamp gaan.. beetje dom.. doe het dan 's nachts. Eerst een beetje verkennen waar je bent hoe je moet lopen etc dat je dan natuurlijk niet verdwaal

En volgens mij valt het met die beesten ook wel mee. Er zullen daar heus geen giftige slangen of kroko's zijn. Ze brengen de kandidaten heus niet in gevaar. Maja niet dat het niet eng is. Scheelt iig wel dat ze met z'n 3en zijn .

Maar vind wel raar dat het 1 km is. Stel dat ze gevonden worden. Dan weet iedereen dat ze op hetzelfde eiland zitten en weten ze dat ze toch nog terug mogen komen als ze weggestemd zijn. En dan is het ook geen verrassing meer in de finale. + dat ze waarschijnlijk die "schuilplaats" gaan zoeken.
Oud 06-09-2004, 13:18
Verwijderd
Ik heb zo het idee dat dit echt goed gaat worden dit jaar.

De Nederlanders zijn wat stom bezig, met al hun overleggen, maar op zich kan ik me ook wel voorstellen dat het in het begin gewoon zo even gaat. Wanneer iedereen z'n draai heeft gevonden, gaat het wel soepeler. Henk vind ik wel een goede 'leider' ik had hem ook gekozen.
Patrick is vreselijk, wat een grote bek heeft hij zeg, pff, hopelijk gaat hij er snel uit. Klaar is idd wat zweverig, maar in ieder geval een stuk beter dan Patrick. Zij gaat het wel halen in die mangrove, denk ik. Alleen Sara, zij heeft haast geen lichaamsvet en moet dus gewoon veel eten, omdat ze anders geen energie heeft. Daar heeft Ernestine weer een voordeel mee, ze kan veel langer op weinig eten leven omdat haar lichaam vetreserves aan kan breken.

De Belgen lijken me wel leuk, Matthias vind ik een beetje een sukkel, maar goed, dat maakt natuurlijk niet uit. Die indiaan moet er als eerste uit bij de Belgen
Oud 06-09-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 06-09-2004 @ 12:34 :
Ik vond het echt geweldig. Alleen int begin 5 min. en glijk reclame daarna 15 min hup weer reclame

Ik denk dat ik het de volgende keer maar opneem.

De irritanste personen moeten er juist niet uit. Dan wordt het nog lachwekkend omdat iedereen zich eraan gaan ergeren

Hm ik zag int voorstukje van volgende week dat de meiden in die mangrove overdag naar de kamp gaan.. beetje dom.. doe het dan 's nachts. Eerst een beetje verkennen waar je bent hoe je moet lopen etc dat je dan natuurlijk niet verdwaal

En volgens mij valt het met die beesten ook wel mee. Er zullen daar heus geen giftige slangen of kroko's zijn. Ze brengen de kandidaten heus niet in gevaar. Maja niet dat het niet eng is. Scheelt iig wel dat ze met z'n 3en zijn .

Maar vind wel raar dat het 1 km is. Stel dat ze gevonden worden. Dan weet iedereen dat ze op hetzelfde eiland zitten en weten ze dat ze toch nog terug mogen komen als ze weggestemd zijn. En dan is het ook geen verrassing meer in de finale. + dat ze waarschijnlijk die "schuilplaats" gaan zoeken.
's Nachts is het daar pikdonker, dan zie je echt niet waar je loopt. Dus het lijkt me verstandig overdag eens te kijken hoe het kamp eruit ziet om vervolgens 's nachts - of wanneer mensen er gewoon niet zijn, naar een proef bv - rijst te pakken.

Als ze ontdekt worden, is het kamp in de mangrove 'af', dus dan is het hele terugkomen als je weggestemd bent ook onzeker. Nu weten de twee kampen nog niet dat de afgevallen mensen in die mangrove zitten... (Dat zeiden ze toch ook duidelijk? Dat ze absoluut niet ontdekt mogen worden? )
Oud 06-09-2004, 13:27
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:

Maar vind wel raar dat het 1 km is. Stel dat ze gevonden worden. Dan weet iedereen dat ze op hetzelfde eiland zitten en weten ze dat ze toch nog terug mogen komen als ze weggestemd zijn. En dan is het ook geen verrassing meer in de finale. + dat ze waarschijnlijk die "schuilplaats" gaan zoeken. [/B]
Het lijkt me een beetje sterk dat ze dat kamp ontdekken, het ligt midden in een mangrove ! en het eiland is ook 'gesplitst' door mangrove, ik denk niet dat die mensen ff door die mangrove gaan, daar hebben ze totaal geen rede toe want zij hebben geen idee van dat verstekelingenkamp

verder vind die Nederlanders zulke zeikerds, het lijkt idd net een bedrijf
Oud 06-09-2004, 14:59
Ketjing
Ketjing is offline
Patrick is de man
Al is het alleen maar omdat hij zo snel het vuur aan had.
Die bejaarde is gewoon de marionet van de piloot, erg zwak van die piloot om niet als "coördinator" te willen fungeren. Gewoon een laffe kutstreek

Die kooi lijkt me zeker geen pretje, alleen maar water, lekker harde houte balken, felle zon op je bakkes. Nee dat lijkt me niks
Oud 06-09-2004, 15:19
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Als ze gevonden worden lijkt me dat het terugkomen op deze manier iig wordt stopgezet. Misschien kan je dan nog op een andere manier terugkomen maar dat zal voor de kandidaten onduidelijk zijn. Maar zowiezo lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat de kandidaten 'zomaar' dat verborgen kamp ontdekken, en dan weten ze trouwens alsnog niet dat de Nederlanders en Belgen op hetzelfde eiland zitten, behalve als die verstekelingen dat zouden vertellen, maar waarom?

ennuh.. De Belgen zijn zoveel koeler dan de Hollanders.
Oud 06-09-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 05-09-2004 @ 23:43 :
Ik vond het best leuk. Ik vraag me af hoe lang die 3 in het midden ongezien en on opgemerkt blijven. Het lag toch een KM. van de beide kampen vandaan? Dat lijkt me niet zo veel.

Ik snapte die Klaar best. Het overleggen was wel een beetje te veel van het goede. (hoewel het ook erg nadrukkelijk in beeld is gebracht.) Maar je moet niet direct te hard daar tegen in gaan. Ik vind dat die Henk er uit moet overigens.

Waarom moesten die belgen nou eigenlijk in die kooi. (Dom dat dat meisje niet gedronken had trouwens ) En hoe is de eerste Nederlandse kandidate afgevallen? (irritant persoon lijkt me trouwens)
Vanaf de boot moesten ze zo snel mogelijk naar de kooi toe en erin. Degene die als laatste in de kooi kwam, zou meteen weg moeten. Dat was dus Ernestine (een van de Nederlanders). Nu zaten er dus 8 Nederlanders en 9 Belgen in de kooi. Er zou nog 1 Belg af moeten vallen om twee teams van 8 man te vormen. Daarom moesten de Belgen dus in de kooi zitten. Net zolang tot er iemand op zou geven. En dat was dus Sara.
(Sara en Ernestine zitten nu dan in het midden van die mangrove, dat weten de andere eiland bewoners (nog) niet. En daarnaast weten ze ook niet dat ze op hetzelfde eiland zitten.)

Volgens mijn dronk Sara wel, maar omdat ze zo klein is was haar lichaam snel bij het uiterste gekomen. (Als je wat stevig bent hou je zoiets veel langer vol omdat je lichaam meer reserves heeft.)

En nog: het mangrove-kamp ligt wel maar 1 km van de andere kampen af, je moet je wel het gebied voorstellen. Water, overwoekerd door boomtakken en -wortels. Er is weinig te eten. Dus je moet je niet voorstellen dat de NL'ers of de VL'ingen dat gebied in gaan trekken, ze hebben er niets te zoeken.
Oud 06-09-2004, 16:41
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 05-09-2004 @ 21:31 :
Ik vind de belgen een stuk relaxter dan de Nederlanders. Volgens mij is het ook een leukere groep

Bijna 48 uur in die kooi

Patrick vind ik erg irritant. Henk en Klaar ook een beetje, maar Klaar is er toch uit..
Al dat overleg dat ze voeren Werkelijk over alles

Bij de Belgen zit nog niemand die ik vervelend vind.

En ie, die mangrove.. lijkt me best eng om daar te zitten..
Inderdaad!
Oud 06-09-2004, 17:24
Ketjing
Ketjing is offline
volgend seizoen moeten ze getrouwde stellen droppen
en op het eind kijken hoeveel er gescheiden zijn

verder vanavond een uitzendig waarin de Kanditaten toegelicht worden
Oud 06-09-2004, 17:25
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik zei ook dat ze "waarschijnlijk naar die schuilplaats gaan zoeken" wat natuurlijk niet betekent dat ze het dáádwerkelijk vinden..

Stel dat ik op dat eiland was en zag opeens 2 afgevallen kandidaten. Dan zou ik iig gaan zoeken. Maar ja dat ben ik

En over dat 's nachts naar het kamp gaan. Ik bdoelde dus ook eerst van te voren (als het licht is) de omgeving verkennen. Ok 's nachts ist misschien teveel gevraagt omdat het daar iid pikkedonker is. Misschien dan bij schemering. Iig zou ik het nooit op klaar lichte dag doen.

En je kan wel w8en dat ze proeven gaan doen. Maar hoe moeten hun weten wanneer dat is?? Volgens mij wordt dat niet aan hun verteld.

Moeten ze trouwens in die mangrove overnachten? Zo niet kun je dicht bij het kamp verschuilen tot het donker wordt. Als iedereen slaapt dan naar toe sluipen en eten jatten, dan weer trug gaan naar de schuilplaats en voordat het kamp wakker wordt weer trug naar de mangrove gaan.
Oud 06-09-2004, 17:38
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-09-2004 @ 16:50 :
Volgens mijn dronk Sara wel, maar omdat ze zo klein is was haar lichaam snel bij het uiterste gekomen. (Als je wat stevig bent hou je zoiets veel langer vol omdat je lichaam meer reserves heeft.)

En nog: het mangrove-kamp ligt wel maar 1 km van de andere kampen af, je moet je wel het gebied voorstellen. Water, overwoekerd door boomtakken en -wortels. Er is weinig te eten. Dus je moet je niet voorstellen dat de NL'ers of de VL'ingen dat gebied in gaan trekken, ze hebben er niets te zoeken.
Volgens mij had ze niet gedronken, want die man zei iets over een fles die nog helemaal vol was, en dat hij het nog zo vaak had gezegd, ofzo. Die zelfde gast die zich zo begon op te winden bij die evenwichts balk. (waardoor ik nog even hoop had dat de Nederlanders zouden winnen)

Ik denk ook niet dat die Nederlanders of Belgen het mangrove bos in gaan, maar wel dat die 'verstekelingen' het bos uit gaan. Voor eten enzo. Ik denk dat het ook wel te zien was in het 'volgende keer in ER' stukje.
Oud 06-09-2004, 17:39
Goede Fee
Goede Fee is offline
Gelukkig is Klaar al uit de groep.
Jeej, wat heb ik me aan haar al lopen ergeren!

en Patrick komt bij mij uit de buurt...
Oud 06-09-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 06-09-2004 @ 09:47 :
wie is peter?

Matthias is toch die met die krulletjes? Die vind ik ook leuk
Peter is.. Peter
Ik weet niet zo echt iets kenmerkends te zeggen over hem ofzo..
Beetje klein, zwart haar.. zoiets?

En dat is Matthias ja.
Hij is echt sympathiek en een relaxte gast
Mohammed kwam trouwens ook wel ok over

edit: Peter is die van de bonbonshop

Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 21:30.
Oud 06-09-2004, 19:19
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 06-09-2004 @ 18:39 :
Gelukkig is Klaar al uit de groep.
Jeej, wat heb ik me aan haar al lopen ergeren!

Verschrikkelijk wijf ja.
Oud 06-09-2004, 19:50
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Trouwens ik vind het zeer gaaf dat ze de muziek van PotC hebben gebruikt.
Oud 06-09-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 06-09-2004 @ 18:25 :
Ik zei ook dat ze "waarschijnlijk naar die schuilplaats gaan zoeken" wat natuurlijk niet betekent dat ze het dáádwerkelijk vinden..

Stel dat ik op dat eiland was en zag opeens 2 afgevallen kandidaten. Dan zou ik iig gaan zoeken. Maar ja dat ben ik
Zoeken naar 2 afgevallen mensen terwijl je niet eens weet óf ze er zitten en wáár ze zitten? Dat kost kracht en daarvoor moet je weer meet eten.. en eten vinden ze al zo goed. Ik zou het goed dom vinden om te gaan zoeken naar iets waar je helemaal niets van weet.

Ze hoeve niet daar te overnachten, als ik hen was, zou ik aan de rand gaan liggen en zo het kamp bespieden. Wanneer ze opgehaald worden, dan sla je toe. Ik denk dat dat het meest zeker is, aangezien veel mensen 's nachts heel licht zullen slapen.
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen!
Oud 06-09-2004, 21:05
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Goede Fee schreef op 06-09-2004 @ 18:39 :

en Patrick komt bij mij uit de buurt...
Ik zou er niet bepaald trots op zijn
Oud 06-09-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 06-09-2004 @ 20:50 :
Trouwens ik vind het zeer gaaf dat ze de muziek van PotC hebben gebruikt.
Jaoh !
en van Chocolat.
supergoed!
Oud 06-09-2004, 22:05
Apomes
Apomes is offline
1 kilometer is enorm ver in zo'n jungle hoor, het kamp zullen ze nooit vinden. Als ik die 3 verbannelingen was, dan zou ik naar een strand gaan op een ander plek en daar tentje beginnen
Oud 06-09-2004, 22:10
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Apomes schreef op 06-09-2004 @ 23:05 :
1 kilometer is enorm ver in zo'n jungle hoor, het kamp zullen ze nooit vinden. Als ik die 3 verbannelingen was, dan zou ik naar een strand gaan op een ander plek en daar tentje beginnen
volgens mij zag je in het stukje van de volgende keer, dat die 2 vrouwen risico namen door dat kamp te besluipen..
of heb ik het nou mis?
Oud 06-09-2004, 22:15
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Tijdens die proeven kan het natuurlijk wel.
Oud 07-09-2004, 09:51
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 06-09-2004 @ 23:10 :
volgens mij zag je in het stukje van de volgende keer, dat die 2 vrouwen risico namen door dat kamp te besluipen..
of heb ik het nou mis?
ik bedoelde dat de 2 teams nooit het kamp van de verbannelingen zouden vinden .
Idd, ze gaan het besluipen en als ik hun was zou ik wachten totdat de proeven zijn. Als ze eten gaan stelen gaat dat voor enorme ruzie zorgen, want iedereen gaat iedereen wanttrouwen in hun eigen kamp .

Regels voor berichten