Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat zieke meisje zit nu ook in de mangrove, samen met de vrouw die de kooi niet in kwam. En Klaar zit daar nu ook, ze moeten samen proberen voedsel te stelen van de kampen om te overleven.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
naja je weet natuurlijk nooit of dat ook wel ècht live is, maar goed diegene had het ook alleen maar gehoord ![]() dan blijft het voor mij nog spannend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Matthias is toch die met die krulletjes? Die vind ik ook leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze ontdekt worden, is het kamp in de mangrove 'af', dus dan is het hele terugkomen als je weggestemd bent ook onzeker. Nu weten de twee kampen nog niet dat de afgevallen mensen in die mangrove zitten... (Dat zeiden ze toch ook duidelijk? Dat ze absoluut niet ontdekt mogen worden? ) |
![]() |
||
Citaat:
verder vind die Nederlanders zulke zeikerds, het lijkt idd net een bedrijf |
![]() |
||
Citaat:
ennuh.. De Belgen zijn zoveel koeler dan de Hollanders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Sara en Ernestine zitten nu dan in het midden van die mangrove, dat weten de andere eiland bewoners (nog) niet. En daarnaast weten ze ook niet dat ze op hetzelfde eiland zitten.) Volgens mijn dronk Sara wel, maar omdat ze zo klein is was haar lichaam snel bij het uiterste gekomen. (Als je wat stevig bent hou je zoiets veel langer vol omdat je lichaam meer reserves heeft.) En nog: het mangrove-kamp ligt wel maar 1 km van de andere kampen af, je moet je wel het gebied voorstellen. Water, overwoekerd door boomtakken en -wortels. Er is weinig te eten. Dus je moet je niet voorstellen dat de NL'ers of de VL'ingen dat gebied in gaan trekken, ze hebben er niets te zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk ook niet dat die Nederlanders of Belgen het mangrove bos in gaan, maar wel dat die 'verstekelingen' het bos uit gaan. Voor eten enzo. Ik denk dat het ook wel te zien was in het 'volgende keer in ER' stukje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet zo echt iets kenmerkends te zeggen over hem ofzo.. Beetje klein, zwart haar.. zoiets? En dat is Matthias ja. Hij is echt sympathiek en een relaxte gast ![]() Mohammed kwam trouwens ook wel ok over ![]() edit: Peter is die van de bonbonshop ![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 21:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hoeve niet daar te overnachten, als ik hen was, zou ik aan de rand gaan liggen en zo het kamp bespieden. Wanneer ze opgehaald worden, dan sla je toe. Ik denk dat dat het meest zeker is, aangezien veel mensen 's nachts heel licht zullen slapen. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en van Chocolat. supergoed! |
![]() |
||
Citaat:
of heb ik het nou mis? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Idd, ze gaan het besluipen en als ik hun was zou ik wachten totdat de proeven zijn. Als ze eten gaan stelen gaat dat voor enorme ruzie zorgen, want iedereen gaat iedereen wanttrouwen in hun eigen kamp ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |